اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

پیش بینی مدیرعامل شرکت Bitmex در مورد قیمت بیت کوین

 

مدیر عامل بیتمکس، Arthure Hayes، در گزارشی اعلام کرده‌ است که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

لازم به ذکر است که ایشان در اواسط سال ۲۰۱۸ که افراد هنوز به بازگشت بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار خوشبین بودند، بیان کرده بود که بیت کوین هنوز کف قیمتی خود را پیدا نکرده‌ است و به زیر ۵۰۰۰ دلار خواهد آمد که مشاهده کردیم چنین شد.

ایشان در گزارش اینگونه بیان می‌کند:

نشانه های سبز بازار در اوایل سه ماه چهارم سال ۲۰۱۹ شروع به پدیدار شدن می‌کند. پول آزاد و سردرگم(به دلیل سیاست انقباضی فدرال رزرو آمریکا) و نیز فراموشی جمعی (فراموشی از سقوط بیت کوین از ۲۰۰۰۰ دلار) دو عامل تاثیرگذار در بازگشت بیت کوین خواهند بود.

ریزش سال ۲۰۱۹ بسیار شدید است ولی بازار به ۱۰۰۰۰ دلار باز می‌گردد. عدد ۱۰۰۰۰ دلار یک مانع روانی بسیار قوی است. ۲۰۰۰۰ دلار اصلاح نهایی است. اگرچه ۱۱ ماه طول کشید تا بیتکوین از ۱۰۰۰ دلار به ۱۰۰۰۰ دلار برسد، اما کمتر از ۱ ماه طول کشید تا بیتکوین به ۲۰۰۰۰ دلار رسید و سپس به ۱۰۰۰۰ دلار بازگشت.”

او به Melissa Lee peep بیان می‌کند که ۱۰۰۰۰ عدد من است و من به شدت به آن وفادار هستم.

در زمانی که این گزارش نوشته می‌شود، قیمت بیت کوین مقداری بالای ۴۰۰۰ دلار است.

چرا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۰۰۰ دلار می‌رسد?

حتی قبل از زمانی که بیتکوین در پایان سال ۲۰۱۷ به عدد ۲۰۰۰۰ دلار برسد، عدد ۱۰۰۰۰ دلار یکی از مقاومت های مهم از منظر بسیاری از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال بوده‌ است.

زمانی که بیتکوین توانست سطح ۱۰۰۰۰ دلار را برای اولین بار بشکند، شاهد رشد نمایی قیمت بیت کوین تا ۲۰۰۰۰ دلار بودیم.

با توجه به در نظر گرفتن اصلاح ۱۵ ماهه قیمت بیت کوین که در حال حاضر داخل آن هستیم، بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار کریپتوکارنسی انتظار ندارند که بیتکوین در انتهای سال ۲۰۱۹ به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار برسد.

هایز (Hayes) تاکید کرده است که هیچ دارایی ای نیست که به صورت خط مستقیم بالا یا پایین برود و همچنین نوسانات بیت کوین در ماه های پیش رو به صورت جزیی باقی خواهد ماند.

اما هایز بیان‌ کرده‌ است که هر چه به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک شویم، حرکات اصلاحی رشد قابل توجهی پیدا خواهند کرد.

هنوز شانس باقیست؛ هیچ دارایی ای در دنیا به صورت مستقیم صعود یا افول نمی‌کند. سال ۲۰۱۹ سال کسل‌کننده ای است، اما شمع های سبز رنگ در رسیدن به انتهای سال نمایان می‌شوند. ممکن است که بانک مرکزی آمریکا بتواند جلوی رشد نقدینگی را برای مدتی بگیرد ولی اقتصاد توان مقاومت کردن در قبال حجومی که از پول آزاد(نقدینگی) وجود دارد را ندارد.

خوشبینان به بازار بلندمدت ارزهای دیجیتال بیان کرده‌اند که پیشبینی هایز را می‌توان شاخص مثبتی برای بازگشت بیت کوین دانست زیرا بیتمکس نیازی به بالارفتن قیمت بیتکوین برای حمایت از درآمد خود ندارد.

وقتی که سامانه معالاتی ارزهای دیجیتال مانند بیتمکس دارای Margin Trading و سایر ویژگی های معاملاتی است، سود خود را از طریق همین معاملات به دست می‌آورد و نیاز نیست که قیمت بیت کوین رشد کند تا بلکه این شرکت سودآور شود.

تسهیل‌گرهای فاندامنتال دیگر

در ماه اخیر با توجه به گزارش CCN، حجم روزانه معاملات بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال به مقدار قابل توجهی رشد داشته است و این نشان از افزایش فعالیت های مرتبط با کریپتوکارنسی در بازار است.

 

کسب و کارهای متمرکز بر بیتکوین مانند Bakkt قادر بودند تا هم سرمایه خود را به سرعت گسترش دهند و هم به ارزش بالایی برسند و این اتفاقات در بدترین بازار نزولی که تا به حال ارزهای دیجیتال داشته اند، رخ داده‌ است.

طبق گزارش  The Block، ارزش Bakkt که قراراست قراردادهای آتی بیت کوین را پوشش دهد، هم اکنون به ۷۴۰ میلیون دلار می‌رسد.

ارزش Bakkt در حالی به ۷۴۰ میلیون دلار رسیده است که هنوز بخش مربوط به معاملات آتی بیتکوین خود را افتتاح نکرده است و این موضوع نشان‌ دهنده این است که سرمایه گذران به Bakkt و حجم معاملاتی آن اعتماد دارند و مطمئن هستند با افتتاح آن درآمد قابل توجه ای به دست خواهند آورد.

شبکه بیت کوین نیز در ۲۰۲۰ به نصف شدن پاداش ماینرها نزدیک می‌شود و داده های تاریخی نشان از این دارد که قبل از رخ دادن این اتفاق قیمت بیت کوین افزایش خواهد داشت. کم شدن پاداش ماینرها از آنجا که باعث کم شدن استخراج بیت کوین می‌شود، نتیجه در کاهش عرضه بیت کوین در صرافی های ارزدیجیتال نیز خواهد داشت و کاهش عرضه باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود.

اکثر تحلیگران معتقد هستند که سال ۲۰۱۹ سال بسیار خوبی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر بهار ارزهای دیجیتال هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا