کیف پول

آموزش کار با کیف پول موبایلی مای سلیوم (MyCelium)

امروزه با تنوعی که در عرضه کیف‌پول ارز دیجیتال شاهد آن هستیم، انتخاب یک گزینه ایده‌آل برای کاربران امری چالش برانگیز است. با این حال ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از قدیمی‌ترین کیف‌پول‌های بیت‌کوین، موسوم به مای سلیوم (MyCelium) بپردازیم. برای اینکه با این کیف‌پول و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مای سلیوم چیست؟

نوع کیف پولموبایلی (اندروید و iOS)
قیمترایگان
ارزهای قابل پشتیبانیبیت کوین، اتر و طیف وسیعی از توکن‌های ERC20
قابلیت استیکینگخیر
سازگار با کیف پول سخت افزاریبله
کارمزدفقط کارمزد شبکه

وقتی صحبت از اولین‌ها به میان باشد، بدون شک مای سلیوم یکی از نام‌هایی‌ خواهد بود که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میلادی (مدت‌ها قبل از پیدایش بیت کوین) توسط تیمی از مهندسین سخت‌افزار راه‌اندازی شد. در ابتدا هدف بنیانگذاران مای سلیوم، توسعه پروژه‌های حوزه شبکه و ارتباطات بود. اما با خلق بیت کوین در سال ۲۰۰۹ اهداف آنها یکباره به سمت بلاکچین تغییر مسیر داد. کیف پول مای سلیوم، یکی از سه محصولی بود که این شرکت برای کاربران بیت‌کوین در سال ۲۰۱۳ ارائه داد و تا به امروز با بیش از یک میلیون بار دانلود و کسب امتیاز ۴.۴ از گوگل‌پلی، یکی از مورد استقبال‌ترین کیف‌پول‌های بیت کوین است.

ویژگی‌های کیف پول مای سلیوم

آشنایی با کیف پول مایسلیوم

مای سلیوم یکی از غنی‌ترین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری موبایل در بازار رمزارزها محسوب می‌شود. این اپلیکیشن طیف متنوعی از ویژگی‌ها را در اختیار کاربران مبتدی و باتجربه قرار می‌دهد. در ادامه به برخی ویژگی‌های حائز اهمیت کیف پول مای سلیوم اشاره شده است.

الگوریتم بازیابی مستر سید (master seed)

کیف‌ پول مای سلیوم از قابلیت مستر سید یا عبارات بازیابی (mnemonic seed) که یک رشته از ۱۲ کلمه تصادفی است بهره می‌برد. از این کلمات جهت بازیابی آدرس‌های بیت کوین در صورت بروز مشکلات احتمالی استفاده می‌شود. در این روش هر آدرس جدید، یک شماره به انتهای هر کلمه بازیابی اضافه می‌کند.

کیف پول سلسله‌مراتبی قطعی (HD)

مای سلیوم یک کیف پول اچ دی (Hierarchical Deterministic) به معنای سلسله مراتب قطعی است. تمامی کیف پول‌های اچ دی از الگوریتم مستر سید استفاده می‌کنند که در آن کلیه آدرس‌های بیت کوین، زیرمجموعه‌ای از یک آدرس اصلی بوده و از یک کلید واحد ایجاد می‌شوند. با این کلمات می‌توان در صورت پاک شدن نرم‌افزار از روی تلفن همراه یا هرگونه ایراد دیگر، بیت کوین‌های از دست رفته را به راحتی بازیابی کرد.

مزایای کیف‌پول‌های اچ دی

  • تنها یک آدرس نیاز به پشتیبان‌گیری دارد و سایر آدرس‌ها زیرمجموعه آدرس اصلی هستند.
  • آدرس‌های جدید به طور خودکار و با حفظ حریم خصوصی تولید می‌شوند.
  • تمامی آدرس‌های قبلی دریافت‌شده از کیف‌پول، معتبر هستند.

تنها یک اکانت آنلاین

این قابلیت خاص موجب آنلاین بودن تنها یک اکانت در حین استفاده از کیف پول مای سلیوم می‌شود. با این اوصاف سایر اکانت‌ها تا زمانی که کاربر به آنها ورود نکرده غیرفعال باقی مانده و وجوه کاربر در آن‌ها بلاک می‌شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت اکانت‌های کاربری می‌گردد.

سازگاری با برخی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری

مای سلیوم دارای عملکردی بی‌نظیر در ذخیره‌سازی آفلاین (سرد) است و به کاربران امکان مدیریت دارایی دیجیتال در کیف‌پول‌ ترزور (Trezor)، لجر (Ledger Nano) و کیپ‌کی (KeepKey) را می‌دهد. به عبارت دیگر، رابط‌کاربری مای سلیوم را می‌توان با این کیف پول‌‌ها همگام‌سازی کرد.

قابلیت Watch Only

کیف پول مای سلیوم از ویژگی “watch only” برخوردار است که به موجب آن، کاربران امکان مشاهده موجودی‌شان در حین آفلاین نگه‌داشتن کلیدهای خصوصی خود را خواهند داشت. همچنین با استفاده از این قابلیت کاربران قادرند معاملاتی آفلاین را انجام دهند. این امر برای افرادی که از کیف پول‌های کاغذی بهره می‌برند بسیار مهم است. بنابراین اگر صاحب کیف‌پولی کاغذی یا سخت‌افزاری با بودجه‌ای زیاد هستید، می‌توانید بدون افشای کلیدهای خصوصی خود، موجودی آن را کنترل کنید.

مشارکت با سرویس‌های شخص ثالث مورد اعتماد

  • مشارکت با سرویس Cashila که به کاربران امکان پرداخت صورت حساب‌های خود در حوزه یورو (SEPA) را می‌دهد. 
  • مشارکت با سرویس Glidera جهت ارایه قابلیت خرید و فروش بیت کوین با استفاده از حساب‌های بانکی در ایالات‌متحده و کانادا.

دارای بازار معاملاتی

کیف پول مای سلیوم دارای یک بستر مبادلاتی غیرمتمرکز و اختصاصی موسوم به “Local Trader” است. این بازار غیرمتمرکز کاربران را به یکدیگر متصل و خرید و فروش بیت کوین (BTC) را در محیطی ایمن و مطمئن توسط کارت‌های اعتباری تسهیل می‌کند. این سرویس همچنین دارای ویژگی «ثبت بازخورد» است که معامله‌گران را به طور خودکار بر اساس تعداد معاملات موفق یا نظرات کاربران، درجه‌بندی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازار، قابلیت پیام‌رسانی رمزگذاری شده است.

سازگاری با پلتفرم‌های اندروید و iOS

کیف پول مای سلیوم با دستگاه‌های تلفن‌همراه اندروید و iOS کاملاً سازگار است. شما می‌توانید اپلیکیشن کیف‌پول Mycelium Bitcoin را از طریق وب‌سایت mycelium، فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی به طور رایگان دریافت کنید.

قابلیت پشتیبان‌گیری

امکان بازیابی و پشتیبان‌گیری، یکی از مهمترین جنبه‌های یک کیف پول ارز دیجیتال است. هر کاربر در صورت مفقود شدن، سرقت یا از بین رفتن تلفن همراه خود، نیاز به راهی جهت بازیابی وجوه خود دارد. خوشبختانه کیف پول مای سلیوم از یک الگوریتم سلسله مراتبی قطعی بهره می‌برد که به کاربر امکان بازنشانی کیف پول خود را با استفاده از عبارت کلیدی ۱۲ کلمه‌ای می‌دهد. این ویژگی استاندارد تقریباً در تمامی کیف پول‌ها مشاهده می‌شود و برای ذخیره‌سازی ایمن دارایی‌ها امری ضروری است.

همانطور که از ویژگی‌های ذکر شده در بالا ملاحظه می‌کنید، مای سلیوم استانداردهایی فراتر از یک کیف پول نرم‌افزاری را به کاربران خود ارایه می‌دهد. لازم به ذکر است این پلتفرم به طور مداوم در حال نوآوری و توسعه قابلیت‌های خود بوده و از تیم توسعه‌دهنده خلاق و فعالی برخوردار است. 

ارزهای پشتیبانی شده در مای سلیوم

ارزهای قابل دسترسی در کیف پول مایسلیوم

یکی از نکات تعجب‌برانگیز در مای سلیوم، پشتیبانی از رمزارزهای انگشت‌شمار است؛ به‌طوریکه این کیف پول تا مدتها فقط از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کرد. بنابراین ممکن است با این پرسش مواجه شوید که علی‌رغم اینکه مای سلیوم اولین کیف‌پول ارز دیجیتال تلفن‌همواه محسوب می‌شود، چرا از رمزارزهای محدودی پشتیبانی می‌کند؟ شاید قانع‌کننده‌ترین پاسخ (البته تا حدودی) این باشد که مای سلیوم تمرکز خود را بر جنبه‌های دیگری که سایر کیف پول‌ها از آنها غافلند معطوف کرده است. در حال حاضر مای سلیوم از رمزارزهای زیر پشتیبانی می‌کند:

  • بیت کوین (BTC)
  • اتر (ETH) و برخی توکن‌های شبکه ERC-20
  • تتر (USDC) 
  • توکن هوبی (HT)
  • استیبل‌کوین بایننس (BUSD)

با این حال یک خبر خوب اینکه تیم توسعه‌دهنده مای سلیوم برنامه‌های ویژه‌ای برای پشتیبانی از رمزارزهای بیشتر را در آینده نزدیک در نظر دارد (منبع)

راه‌اندازی کیف پول مای سلیوم

در ابتدا شما برای راه‌اندازی کیف پول مای سلیوم به ملزومات زیر نیاز دارید:

  • یک گوشی هوشمند اندروید یا iOS
  • کاغذ
  • خودکار
  • دسترسی به اینترنت

مرحله اول: نصب اپلیکیشن

 ابتدا اپلیکیشن Mycelium Bitcoin Wallet را از پلی‌استور یا اپ‌استور دانلود، روی گزینه “Open” کلیک و سپس “create new” را انتخاب کنید.

دانلود و نصب کیف پول مایسلیوم

کیف‌پول شما نصب شد و آماده استفاده است. اکیداً توصیه می‌شود پیش از انجام هر کاری آن را ایمن کنید.

مرحله دوم: آشنایی با محیط کیف پول مای سلیوم

محیط کیف پول مایسلیوم

. نوار ابزار: که توسط آن به ابزارهایی جهت ایجاد اکانت، مشاهده موجودی، تاریخچه تراکنش‌ها و … دسترسی خواهید داشت.

۲. فعال‌سازی کلمات بازیابی: که در ادامه به آن می‌پردازیم.

۳. کد QR آدرس گیرنده: که با هر بار لمس، قالب استاندارد آن تغییر می‌کند. به عنوان مثال آدرس دریافتی بیت کوین به سه فرم زیر قابل تنظیم است:

  • SegWit Compatible (P2SH)
  • Legacy (P2PKH)
  • SegWit Native (Bech32)

۴. این قسمت قابلیت‌هایی از جمله خرید رمزارز توسط کارت‌های اعتباری و مبادله توکن را به کاربران ارایه می‌دهد. 

(توجه: این سرویس برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست).

مرحله سوم: فعال‌سازی کلمات بازیابی

دریافت عبارات بازیابی در کیف پول مایسلیوم

در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی، سه نقطه (منو) را پیدا کرده و گزینه “Backup” (پشتیبان‌گیری) را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده دوازده کلمه به صورت جداگانه به شما نمایش داده می‌شود. آنها را روی کاغذ بنویسید و در جای مطمئن ذخیره کنید. در این مرحله به دلیل مسائل امنیتی شما اجازه عکس گرفتن از صفحه نمایش تلفن همراه خود را نخواهید داشت. همچنین کیف پول مای سلیوم برای اطمینان از صحت کلمات بازیابی، در پایان از شما می‌خواهد که آنها را یک به یک مجدداً تایپ کنید.

مرحله چهارم: ایجاد پین کد

شما در مای سلیوم به منظور جلوگیری از استفاده سایرین از کیف پول خود، می‌توانید از پین کد استفاده کنید. بنابراین برای هر بار استفاده از مای سلیوم مستلزم ارایه این پین کد خواهید بود. برای فعال‌سازی پین کد، مجددا به قسمت منو رفته و گزینه “settings” (تنظیمات) را انتخاب کنید. سپس در قسمت پین کد، گزینه “Set PIN Code” را فعال کنید.

پین کد در کیف پول مایسلیوم

در پایان یک پین کد که می‌توانید آن به خاطر بسپارید تعیین کنید. در صورت از دست دادن این کد، تنها راه دسترسی شما به دارایی خود استفاده از عبارات بازیابی است. بنابراین پیش از تعیین پین کد، از صحت ۱۲ کلمه پشتیبانی خود اطمینان حاصل کنید.

دریافت بیت کوین در کیف پول مای سلیوم

بیت کوین و مایسلیوم

۱. برای دریافت بیت‌کوین در کیف پول مای سلیوم، ابتدا گزینه “Receive” (دریافت) را در برگه Balance (موجودی) انتخاب کنید.

۲. در صفحه باز شده در قسمت Amount می‌توانید مقدار بیت کوینی که قرار است دریافت کنید را وارد کنید. این گزینه اختیاری است و توسط واریز کننده تعیین می‌شود.

۳. در قسمت “Share Address” می‌توانید آدرس کیف‌پول‌تان را کپی و یا آن را برای فردی که قرار است برای شما بیت‌کوین ارسال کند، به اشتراک بگذارید.

۴. پس از ارسال بیت‌کوین، شما از برگه “Transaction History” قادر به مشاهده سابقه تراکنش‌های خود خواهید بود.

تاریخچه تراکنش در کیف پول مایسلیوم

ارسال بیت کوین در کیف پول مای سلیوم

انتقال بیت کوین در مایسلیوم

۱. برای ارسال بیت کوین در کیف پول مای سلیوم، این بار در صفحه “Balance” (موجودی)، گزینه “Send” (ارسال) را انتخاب کنید.

۲. در صفحه باز شده مطابق تصویر بالا، آدرس گیرنده را وارد کنید. مای سلیوم برای آدرس گیرنده روش‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کند:

  • اسکن بارکد “Scan QR” (روش پیشنهادی).
  • استفاده از آدرس بیت‌کوین گیرنده‌ای که قبلاً آن در کلیپ بورد “Clipboard” ذخیره کرده‌اید.
  • گزینه “Manual Entry” که می‌توانید آدرس گیرنده را به صورت دستی وارد کنید.

نکته: هرگونه اشتباه تایپی منجر به از دست دادن کوین‌های شما می‌شود. بنابراین روش وارد کردن دستی توصیه نمی‌شود.

۳. پس از وارد کردن آدرس گیرنده، مبلغ ارسالی را با کلیک روی آیکون “Amount” مشخص کنید.

۴. مای سلیوم دارای چهار نوع کارمزد است. این کارمزدها بر اساس تراکنش‌های پرداختی به ماینرها تعیین می‌شود و توسعه‌دهندگان مای سلیوم در این هزینه‌ها نقشی ندارند.

  • Priority (اولویت بالا): ۶۰۰ ساتوشی/بایت، مدت زمان تایید تراکنش تقریبا ۱۰ دقیقه.
  • Normal (نرمال): ۱۹۶ ساتوشی/بایت، مدت زمان تایید تراکنش تقریبا ۳۰ دقیقه.
  •  Economic (اقتصادی):  ۱۴۳ساتوشی/بایت، مدت زمان تایید تراکنش تقریبا ۲ ساعت.
  • Low-Priority (اولویت پایین): ۱۲۹ساتوشی/بایت، مدت زمان تایید تراکنش تقریبا ۳ ساعت.

۵. در پایان پس از بررسی اطلاعات وارده خود، روی گزینه “Send” (ارسال) کلیک کنید. همچنین جزئیات تراکنش شما در برگه “Transaction History” قابل مشاهده است.

افزودن اکانت جدید در کیف پول مای سلیوم

ساخت اکانت جدید در کیف پول مایسلیوم

برای افزودن یک اکانت جدید به مای سلیوم، باید در صفحه “Accounts”، آیکون «کلید» در گوشه راست صفحه را لمس کنید تا به صفحه “Add New Account” (افزودن اکانت جدید) هدایت شوید.

انواع اکانتها در کیف پول مایسلیوم

در این صفحه مطابق تصویر بالا امکان افزودن اکانت‌های زیر فراهم است:

  • Bitcoin HD: ارسال و دریافت بیت کوین
  • Bitcoin Vault HD: ارسال و دریافت بیت کوین تحت پروتکل‌های خاص حفاظتی که عموما توسط نهادها استفاده می‌شود.
  • فیو (FIO): پروتکلی غیرمتمرکز در بلاکچین که به کاربران امکان معامله رمزارزهای مختلف را بر اساس شناسه‌های هوشمند ارایه می‌دهد. 
  • اتریوم (Ethereum): ارسال و دریافت اتر در شبکه اتریوم.
  • ERC-20: ارسال و دریافت توکن‌های بستر ERC-20.
  • GActive Trading: مبادله رمزارزها.

شما همچنین می‌توانید توسط کیف پول مای سلیوم به کیف پول‌های سخت‌افزاری Trezor، Ledger و KeepKey متصل شده و دارایی دیجیتال خود را مدیریت کنید. برای این کار گزینه “Advanced & More” را لمس کنید و در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر، نوع کیف‌پول سخت‌افزاری خود را انتخاب کنید.

اتصال مایسلیوم به کیف پول سخت افزاری

به عنوان مثال در اینجا طریقه همگام‌سازی مای سلیوم به کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو اس را آموزش می‌دهیم:

۱. در صفحه “Add Unrelated Account”، گزینه “Ledger” را انتخاب کنید.

۲. توسط کابل OTG، تلفن همراه خود را به کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس متصل کنید.

اتصال کیف پول مایسلیوم به لجر

۳. در پنجره باز شده پین‌کد کیف پول لجر خود را وارد کنید.

صفحه پین کد در کیف پول مایسلیوم

۴. سپس کیف پول مای سلیوم اکانت‌های موجود بر روی دستگاه لجر نانو اس شما را اسکن می‌کند.

ایمپورت کیف پول مایسلیوم

۵. پس از یافتن اکانت‌های موجود، آنها انتخاب و گزینه “Import next unused account” را انتخاب کنید.

بررسی اکانتهای موجود در لجر

۶. در پایان یک نام جدید برای اکانت خود انتخاب و گزینه “OK” را لمس می‌کنیم.

نامگذاری اکانت جدید در کیف پول مایسلیوم

۷. اکنون بیت‌کوین‌های کیف پول لجر شما توسط مای سلیوم قابل مشاهده است و شما می‌توانید توسط این اکانت شروع به مبادله بیت‌کوین کنید.

نمایش موجودی در کیف پول مایسلیوم

اکسچنج کیف پول مای سلیوم (Exchange)

شما در مای سلیوم به راحتی می‌توانید یک رمزارز را به رمزارز دیگری تبدیل کنید؛ بدون اینکه نیاز باشد ارز شما از کیف پول خارج شود. در ادامه، نحوه فعال‌سازی اکانت تریدینگ یا معاملاتی کیف پول مای سلیوم را آموزش خواهیم داد.

۱. برای فعال‌سازی اکانت تریدینگ، از صفحه “Accounts” گزینه “Activate Account” را انتخاب کنید.

صرافی در کیف پول مایسلیوم

۲. در صفحه باز شده اطلاعات لازم برای ثبت نام را وارد کنید:

عضویت در مایسلیوم
  • آدرس ایمیل معتبر
  • رمزعبور (حداقل ۶ کاراکتر، شامل اعداد و حروف)
  • تکرار رمز عبور
  • انتخاب کشور (ایران)
  • لمس گزینه “Register”

در پایان پیامی حاوی یک لینک تایید به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود که با کلیک بر روی آن، اکانت تریدینگ شما در مای سلیوم فعال خواهد شد.۳. بخش اکسچنج در کیف پول مای سلیوم دارای سه گزینه بازارها (Markets)، اکسچنج (Exchange) و اکانت (Account) است.

منوی مارکت در کیف پول مایسلیوم

در قسمت «بازارها» شما می‌توانید جفت‌های مبادلاتی، قیمت و آخرین نوسانات ۲۴ ساعت اخیر آنها (برحسب درصد) را مشاهده کنید. با انتخاب جفت‌ارز مورد نظر خود، مثلا BTC/USDT به طور خودکار وارد صفحه «اکسچنج» می‌شوید.

منوی اکسچنج در کیف پول مایسلیوم

۴. در صفحه «اکسچنج» با مشخص کردن مقدار بیت کوین موردنظر خود، میزان تتر دریافتی را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که موجودی بیت‌کوین شما کافی باشد، می‌توانید این مبادله را با کلیک بر روی گزینه “Exchange” نهایی کنید.  

نکته: شما حجم دارایی خود جهت مبادله را می‌توانید برحسب درصد (از ۲۵٪ تا ۱۰۰٪) تغییر دهید.

۵. صفحه آخر “Account” نام دارد که کاربران می‌توانند اکانت خود را شارژ کرده و یا از آن برداشت نمایند. متاسفانه کاربران ساکن ایران به دلیل عدم دسترسی به حساب‌های بانکی بین‌المللی، امکان واریز و برداشت ارزی در این قسمت را نخواهند داشت.

صفحه اکانت در کیف پول مایسلیوم

بازیابی کیف پول مای سلیوم (ریکاوری)

اگر به هر دلیلی به کیف پول مای سلیوم خود دسترسی ندارید (برای مثال: گم شدن گوشی یا پاک شدن اپلیکیشن)، می‌توانید با استفاده از ۱۲ کلمه بازیابی، کیف پول خود را ریکاوری کرده و از آن استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید کیف پول فعلی خود را روی سیستم دیگری نصب کنید، این کار تنها از طریق کلمات بازیابی امکان‌پذیر است. برای بازیابی کیف پول مای سلیوم مراحل زیر را دنبال کنید:

ریکاوری کیف پول مایسلیوم

۱. بعد از دانلود و نصب کیف پول مای سلیوم، گزینه “RESTOR BACKUP” را انتخاب کنید.

۲. در صفحه باز شده هر یک از کلمات بازیابی خود را جداگانه وارد کرده و در پایان روی گزینه “RESTORE” کلیک کنید.

۳. در صورت صحت کلمات، کیف‌پول قبلی شما بازیابی شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف پول مای سلیوم مناسب چه افرادیست؟

مهم نیست که شما یک کاربر مبتدی رمزارزها هستید یا یک کارشناس خبره؛ کیف پول مای سلیوم برای هر دو شما گزینه‌ای مناسب است. رابط‌کاربری اختصاصی این کیف پول، تجربه بی‌نظیری از ذخیره‌سازی، مدیریت و معامله بیت‌کوین را برای شما به ارمغان می‌آورد. مای سلیوم در حین ارائه امنیت در سطح نهادی، قادر به ادغام با کیف پول‌های سخت‌افزاری هم است. بنابراین، این پلتفرم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای رفع نیازهای کاربران باشد.

مزایا و معایب کیف پول مای سلیوم

  • امنیت بالا
  • متن باز
  • اتصال سریع و سیال
  • مدیریت انواع اکانت‌ها اعم از کیف پول‌های سخت‌افزاری
  • عدم پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و مک (فاقد نسخه دسکتاپ) 
  • رابط‌کاربری پیچیده برای افراد تازه‌کار
  • پشتیبانی از رمزارزهای محدود

پشتیبانی کیف پول مای سلیوم

کیف پول مای سلیوم دارای یک تیم پشتیبانی قوی است. کاربران می‌توانند سوالات خود را از طریق تیکت به آدرس ایمیل پشتیبانی مای سلیوم در وب‌سایت این شرکت و همچنین صفحات اجتماعی مای سلیوم در Twitter ،Instagram ،Tik-Tok ،Bitcointalk ،Reddit و غیره ارسال کنند.تاکنون مای سلیوم یکی از موفق‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری جامعه بیت کوین بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانیست که بیشتر به جنبه‌های امنیتی کیف پول خود اهمیت می‌دهند. ما در این مقاله به بررسی دقیق این کیف‌پول و قابلیت‌های ویژه آن پرداختیم. در پایان خوشحال می‌شویم که شما همراهان عزیز سوالات خود را پیرامون کیف پول مای سلیوم، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

آیا مای سلیوم کیف پول خوبی است؟

کیف پول مای سلیوم برای افرادیست که به دنبال استفاده از یک کیف پول بیت کوین موبایلی با ویژگیهای امنیتی متمایز هستند، گزینه‌ای مناسب است.

کیف پول مای سلیوم از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

با کیف پول مای سلیوم می‌توان بیت کوین، اتریوم و سایر توکن‌های ERC-20 را با استفاده از تلفن همراه خود ارسال و دریافت کرد.

آیا کیف پول مای سلیوم نیاز به تایید هویت دارد؟

خیر؛ برای ارسال، دریافت و نگهداری رمزارز در کیف پول mycelium نیاز به تایید هویت نیست. اما این پلتفرم اعلام کرده کاربران برای استفاده از قابلیت اکسچنج آن، باید در مای سلیوم ثبت نام کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی، ارز دیجیتال و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا