اخبار ارزهای دیجیتال

گزارش هفتگی رمزارز‌ها- ۱۴۰۰/۰۵/۲۸

۱- خرید سهام صرافی کوین بیس توسط شرکت اینتل

شرکت اینتل (intel) یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در عرصه تکنولوژی، از سرمایه‌گذاری ۸۰۰ هزار دلاری خود بر روی  کوین بیس (coinbase) خبر داد. بزرگترین تولید کننده CPU در دنیا اعلام کرد نزدیک به ۳۰۱۴ سهم از سهام عرضه شده کوین بیس را خریداری کرده است.

ارزش هر سهم خریداری شده توسط اینتل، ۲۶۱ دلار است که رقم تقریبی ۸۰۰ هزار دلاری از کل سهام خریداری شده را نشان می‌دهد.

۲- دادگاه عالی لندن به‌دنبال هکر‌ها

طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته توسط دادگاه عالی لندن، صرافی بایننس (Binance) موظف شد عاملان هک ۲.۶ میلیون دلاری اخیر را شناسایی کند. این پرونده یک چالش حقوقی برای بایننس، در ادامه‌ی نظارت‌های شدید قضایی بر این صرافی در روزهای اخیر است.

شرکت Fetch.ai،یک شرکت هوش مصنوعی مستقر در کمبریج است که درخواست خود را از بایننس برای شناسایی و مسدود کردن حساب هکرها اعلام کرده است.

سیدور رحمان نماینده حقوقی این شرکت اعلام کرد:

ما باید این افسانه ناشناس بودن کریپتوکارنسی چیست را از بین ببریم. واقعیت این است که با قوانین و برنامه‌های مناسب می‌توان آنها را ردیابی و بازیابی کرد.

۳- بانک مرکزی کره امکان پرداخت آفلاین کریپتو با گوشی‌های گلکسی سامسونگ را بررسی می‌کند

بانک مرکزی کره جنوبی در حال بررسی پرداخت‌های آفلاین کریپتو از طریق گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ است. شرکت سامسونگ در دو سال اخیر تلفن‌های همراه خود را برای بلاکچین بهینه‌ سازی کرده است.

بانک مرکزی کره جنوبی اعلام کرد که در ماه مه برای انتخاب تامین‌کننده فناوری خود برای CBDC تلاش می‌کند. CBDC‌ها ارزهای دیجیتالی مورد حمایت بانک مرکزی هستند و هدف CBDC، ارائه جایگزین دیجیتالی نسبت به ارز سنتی فیات یک کشور است.

در این میان سامسونگ از سال ۲۰۱۹ خدمات کریپتوکارنسی را روی گوشی‌های نسل جدید خود ارائه می‌کند. در رونمایی از گوشی Samsung Galaxy s10، نکته قابل توجه قرار دادن کیف پول سخت افزاری به صورت پیش فرض روی آن بود.

این روند در سال ۲۰۲۰ با ارائه نرم افزار Blockchain Keystore روی گوشی‌های سری s20 ادامه داشت. قابلیتی که به کاربران کیف پول‌های سخت افزاری امکان ذخیره سازی رمز‌های خود را به امن‌ترین شکل ممکن می‌دهد.

۴- دوج کوین در لیگ برتر انگلیس

تیم فوتبال واتفورد برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ از لوگوی دوج کوین روی پیراهن خود استفاده خواهد کرد. طبق گزارش نشریه Athletic این لوگو در فصل جاری بر روی آستین پیراهن بازیکنان واتفورد دیده خواهد شد. در ادامه این گزارش آمده است:

 شرکت Stake.com حامی مالی این قرارداد است که رقم ۷۰۰ هزار پوندی معادل ۹۷۰ هزار دلار برای تبلیغ دوج در نظر گرفته است.

باید عنوان داشت که باشگاه واتفورد در فصل گذشته از طریق همین شرکت، رقم ۱ میلیون دلاری برای تبلیغ رمزارز بیت کوین در نظر گرفته بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا