ترید

آموزش نحوه خرید و فروش ادیوس (AUDIO)

ادیوس یکی از پلتفرم‌های بلاک چینی محبوب میان هنرمندان است. چرا که شما در این پلتفرم امکان ساخت و انتشار موسیقی را دارید.  سپس در ازای هر تعداد بازدید و پخش از آن، ارز دیجیتال همان پلتفرم یعنی توکن ادیوس (AUDIO) را دریافت می‌کنید. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و توکن بومی آن، ابتدا حتما مقاله ادیوس چیست را مطالعه کنید.

در ادامه این مقاله، نحوه خرید و فروش ادیوس در چند صرافی محبوب را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما استفاده از آن ها را یاد بگیرید و به راحتی وارد بازار معاملاتی آن شوید. پس، تا انتهای این راهنمای معامله رمزارز AUDIO را مطالعه کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال ادیوس

ادیوس (Audius) یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش و اشتراک‌گذاری موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم برای اولین‌بار سال ۲۰۱۸ همراه با توکن بومی AUDIO برای تقویت اکوسیستم پلتفرم راه‌اندازی شد. پلتفرم ادیوس به سازندگان موسیقی این امکان را می‌دهد تا با طرفداران خود و علاقه‌مندان به موسیقی با شیوه خاص ارتباط برقرار کنند. همچنین، آن‌ها کنترل کاملی روی پخش موسیقی و اشتراک‌گذاری آن دارند.

در واقع، ادیوس چیزی مشابه با سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای (Spotify) است. چرا که هنرمندان و سازندگان موسیقی می‌توانند در ازای تعداد موسیقی خود، پول دریافت کنند. احتمالا می‌دانید که صنعت موسیقی ارزش بسیار بالایی دارد ولی بیشتر هزینه‌های آن صرف تبلیغ و پخش می‌شود و در نهایت، مبلغ بسیار کمی به سازنده اثر می‌رسد. ادیوس این مشکل را حل کرده و راه حل آن از طریق بلاک چین و نودهای پلتفرم است.

تمرکززدایی در پلتفرم ادیوس، به نفع سازندگان موسیقی است. به تعداد دفعاتی که اثر شما شنیده شود، کسب درآمد می‌کنید و به حسابتان مبلغی واریز می‌شود. به‌این‌ترتیب، دیگر نیازی نیست که هنرمندان ماه‌ها یا حتی سال‌ها در انتظار دریافت دستمزد خود بمانند، آن‌ها در لحظه، دستمزد می‌گیرند.

صرافی‌هایی برای خرید و فروش ادیوس

صرافی‌های ارز دیجیتال

حال که با سازوکار پلتفرم این ارز دیجیتال آشنا شده‌اید، ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان با نحوه خرید و فروش ادیوس آشنا شد؟ شما به عنوان یک هنرمند، دستمزد انتشار موسیقی خود را در این پلتفرم به‌صورت توکن AUDIO دریافت می‌کنید. به همین دلیل، پس از دریافت، باید آن را به کمک صرافی‌ها به یک ارز مورد نیاز تبدیل کنید. برخی از صرافی‌هایی که از ارز دیجیتال ادیوس پشتیبانی می‌کنند، عبارت‌اند از:

  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی یونی سواپ (UniSwap)
  • صرافی کوکوین (Kucoin)
  • صرافی بیت استمپ (BitStamp)
  • صرافی کراکن (Kraken)
  • صرافی جمینای (Gemini)
  • صرافی Huobi

آموزش نحوه خرید و فروش ادیوس در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که امکان معامله بازار همتا به همتا را فراهم می‌کند. برای استفاده از این صرافی، شما باید دارایی خود را به کیف پول تراست والت (Trust Wallet) انتقال دهید. به عنوان مثال، اگر قصد خرید ادیوس را از طریق یونی سواپ دارید، مقداری ارز دیجیتال به کیف پول تراست والت واریز کنید، سپس، به یونی سواپ متصل شده و دارایی خود را به ادیوس تبدیل کنید. تراست والت از کیف پول های ادیوس است که پس از خرید، می‌توانید آن را در تراست والت نگهداری کنید و از آینده ارز دیجیتال ادیوس سود بگیرید.

خرید ادیوس در صرافی یونی سواپ

برای یادگیری نحوه آموزش نحوه خرید و فروش ادیوس در صرافی یونی سواپ، مراحل زیر را طی کنید.

  • وارد کیف پول تراست والت خود شوید و از وجود دارایی دیجیتال در آن مطمئن شوید.
  • در نوار پایین تراست والت، گزینه Browser را انتخاب کنید.
  • در بخش Exchange همان صفحه، صرافی یونی سواپ را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. اگر موفق به پیدا کردن آن نشدید، بالای صفحه UniSwap را سرچ کنید.
صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ
  • حالا وارد صفحه اصلی یونی سواپ شده‌اید. در کادر بالا، ارز دیجیتالی که در حال حاضر در تراست والت موجود دارید، انتخاب کنید. دقت کنید که یونی سواپ تنها از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند.
  • روی گزینه Select a token کلیک کرده و توکن ادیوس را انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید با تمامی موجودی کیف پول خود، ادیوس بخرید، آن را روی MAX قرار دهید. در غیر این صورت، مقدار مورد نظر برای خرید ادیوس را در کادر بالا بنویسید.
  • در نهایت، روی گزینه Swap کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، تمامی جزئیات مربوط به خرید شما ثبت شده است. با دقت آن را مطالعه کنید و در آخر، Confirm Swap را انتخاب کنید.
  • یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که مربوط به کارمزد تراکنش است. روی گزینه Approve کلیک کرده تا خرید شما تکمیل شود.
  • پس از تکمیل سواپ، توکن‌های ادیوس شما به حساب کیف پول تراست والت منتقل می‌شود.

فروش ادیوس در صرافی یونی سواپ

نحوه خرید و فروش ادیوس یا هر ارز دیجیتال دیگری در صرافی یونی سواپ به یک شکل انجام می‌شود. تنها با این تفاوت که در فروش ادیوس، شما ادیوس را در کیف پول تراست والت خود موجود دارید. در کادر بالا ادیوس و در کادر پایین، ارزی را که برای خرید انتخاب کردید را وارد کنید. در نهایت، سواپ را تایید کنید تا انجام شود.

برای آشنایی کامل با این پلتفرم و نحوه معامله در آن مقاله آموزش کار با صرافی یونی سواپ را بخوانید.

آموزش نحوه خرید و فروش ادیوس در صرافی جمینای

جمینای (Gemini) یک صرافی متمرکز و خصوصی ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و معامله بیش از ۶۰ ارز دیجیتال را به شما می‌دهد. یکی از همین ۶۰ ارز دیجیتال، توکن ادیوس است که توسط جمینای پشتیبانی می‌شود. این صرافی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ توسط دوقلوهای وینکلواس (Winklevoss) با نام Gemini Trust Co,LLC راه‌اندازی شد.

صرافی جمینای

جمینای یک سرویس چندلایه مخصوص سرمایه‌گذاران و معامله‌گران معمولی با رابط‌های جداگانه دارد. همچنین، دارای یک نسخه موبایل، با امکان پرداخت از طریق دلار جمینای است. برای استفاده از این صرافی، ابتدا باید با VPN وارد صرافی شوید و در آن جا حساب کاربری بسازید. حالا مقداری استیبل کوین مانند دلار، یورو یا هر ارز دیجیتالی را به حساب جمینای واریز کنید.

خرید ادیوس در صرافی جمینای

برای آموزش خرید و فروش ادیوس در صرافی جمینای، مراحل زیر را انجام دهید:

  • در صفحه اصلی صرافی جمینای، در نوار بالا، بر روی گزینه Products کلیک کرده و از زیرمجموعه آن، Gemini Exchange را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Trade کلیک کرده و از میان انواع معاملات، Spot را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنید.
  • در صفحه ظاهر شده، ارز دیجیتال ادیوس را پیدا کرده و روی گزینه “Buy” کلیک کنید.
  • حالا هر ارز دیجیتال یا ارز فیاتی که در حساب صرافی جمینای داشته باشید را می‌توانید برای خرید ادیوس تعیین کنید.
  • در نهایت، با در نظر گرفتن میزان کارمزد و نوع معامله، خرید را تکمیل کرده و آن را تایید کنید.
  • پس از خرید ادیوس، آن به حساب کاربری شما در صرافی واریز می‌شود که می‌توانید آن را به حساب کیف پول خود انتقال دهید.

فروش ادیوس در صرافی جمینای

نحوه خرید و فروش ادیوس در جمینای هم مشابه با یکدیگر است. تنها تفاوتی که دارد، شما الان مقداری ادیوس در صرافی دارید که می‌خواهید با آن یک ارز دیجیتال دیگر را بخرید. پس، ارز موردنظر را پیدا کرده و برای خرید، انتخابش کنید. در نهایت، فروش را تایید کرده تا ارز دیجیتال جدید به حساب صرافی شما واریز شود.

آموزش نحوه خرید و فروش ادیوس در صرافی والکس

صرافی والکس یکی از صرافی‌های ایرانی محبوب و معتبر است که به شما امکان معامله ارز دیجیتال از طریق تومان را می‌دهد. یعنی، شما با در دست داشتن تومان، می‌توانید هر ارز دیجیتالی از جمله ادیوس را مستقیم خریداری کنید. برای یادگیری نحوه خرید و فروش ادیوس در صرافی والکس، وارد سایت صرافی شده و طبق مراحل زیر پیش بروید.

  • از نوار بالا، گزینه معامله‌ها را انتخاب کرده و از زیرمجموعه‌های آن، روی گزینه خرید و فروش آنی کلیک کنید.
خرید و فروش ادیوس در صرافی والکس
  • وارد صفحه معاملاتی صرافی والکس می‌شوید.
  • برای خرید ادیوس، روی تب خرید و بر فروش نیز روی تب فروش کلیک کنید.
  • از قسمت جستجوی کوین، ادیوس را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در کادر بالایی که پرداخت می‌کنم است، مقدار ارزی که برای پرداخت دارید را به تومان یا هر ارز دیگری وارد کنید.
  • در کادر پایینی که دریافت می‌کنم است، مقدار ادیوس به ازای پرداخت شما، ثبت می‌شود.
  • اگر قصد معامله، به قیمت بازار را دارید، تیک گزینه قیمت در بازار را بزنید.
تایید تراکنش در صرافی والکس

در نهایت معامله را تایید کرده و آن را تکمیل کنید.

پس از خرید ارز ادیوس یا خرید ارز دیجیتال دیگری، بهتر است که آن‌ها را در یک کیف پول مناسب و امن نگهداری کنید تا کمتر در معرض حمله و هک باشند. کیف پول های ادیوس شامل تراست والت و متامسک (MetaMask) می‌شوند که بسیار امن و پرکاربرد هستند. البته، برای نگهداری دارایی زیادی از ادیوس، می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری یا سرد مانند لجر (Ledger) هم استفاده کنید.

به‌نظر شما بهترین پلتفرم برای معامله رمزارز AUDIO کدام است؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
coinmarketcap.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا