مقالات ارز دیجیتال

بهترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) کدامند؟

بدون شک یکی از پرسش‌هایی که افراد پس از ورود به دنیای کریپتو می‌پرسند این است که بهترین وب سایت خبری ارز دیجیتال چیست؟هرچند امروزه دنیای کریپتو کارنسی بسیار گسترده شده و هر پروژه دارای جامعه و رسانه اجتماعی مختص به خود است (به عنوان مثال، توییتر، دیسکورد)، اما با استفاده از ابزارهای مناسب، این امکان برای افراد وجود دارد که جدیدترین اخبار مورد نظر خود را به سرعت دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین وب‌سایت‌ها و اگریگیتورهای خبری ارز دیجیتال را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. 

ویژگی بهترین وبسایت های خبری کریپتو

روز به روز به تعداد سایت‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها اخبار دنیای کریپتوکارنسی را دنبال کرد افزوده می‌شود، اما تمام آن‌ها به عنوان یک منبع قابل اعتماد به شمار نمی‌روند. یک وب سایت خبری معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

رابط کاربری آسان: هر چقدر برای پیمایش در میان منوها، طراحی آسانی به کار گرفته شده باشد، به همان اندازه بازدیدکنندگان هنگام مطالعه اخبار، احساس بهتری خواهند داشت و با سرعت بیشتری به مطالب مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند.

بروزرسانی سریع اخبار: با توجه به اینکه سرعت تغییر و تحولات در دنیای کریپتوکارنسی بسیار زیاد است، یک وب سایت خبری باید توان پوشش دادن جدیدترین موضوعات را داشته باشد و سعی کند گوی رقابت را در این زمینه از همتایان خود برباید.

بی طرفی: یک وب سایت خبری باید در انتقال اخبار بی طرف باشد و در انتخاب وقایع و نحوه پوشش آن‌ها سوگیری نداشته باشد.

ارائه اخبار واقعی: در حوزه ارزهای دیجیتال اخبار و شایعه‌های زیادی به صورت روزانه منتشر می‌شود که اغلب آن‌ها کاملا بی اساس و دروغین هستند. یک وب سایت خبری معتبر باید از منابع موثق برای جمع‌آوری اطلاعات خود استفاده کند.

نکته: شما می‌توانید از جدول زیر برای پیدا کردن بهترین سایت خبری ارز دیجیتال کمک بگیرید.

نام سایت خبری ارز دیجیتالویژگی اصلی
کوین دسک (Coindesk)پوشش تمام موضوعات مهم حوزه کریپتو
کوین تلگراف (CoinTelegraph)ارائه جدیدترین اخبار دست اول با تصاویر جذاب و اختصاصی
سی سی ان (CCN)پوشش دقیق و سریع اخبار مهم
نیوز بی تی سی (News BTC)ارائه محتوای تخصصی در ارتباط با بیت کوین و بلاکچین
سی سی پرس (TheCCpress) ارائه بینشی عمیق و جامع از کل صنعت کریپتو
کوین جوی (Coinjoy.io)پوشش موضوعات مختلف در صنعت فین‌تک 
بیتکوینیست (Bitcoinist)ارائه  تمام اخبار و حواشی مربوط به ارزهای دیجیتال
فوربس (Forbes)بروزرسانی سریع اخبار
تودی آن چین (Today On Chain)کاربری آسان و داشتن مطالب جامع و کامل
نول تی ایکس (Null TX)انتشار جدیدترین اخبار رمزارزها
کوین اسپیکر (Coin Speaker)بررسی شرکت‌های بلاکچینی و ارائه تحلیل‌های تخصصی در ارتباط با آن‌ها
بیت کوین دات کام (Bitcoin.com) انتشار اخبار تخصصی بیت کوین و مسائل مربوط به آن
کریپتو اسلیت (CryptoSlate)داشتن موتور جستجو برای کشف اطلاعات در مورد توکن‌ها یا پروژه‌های خاص
اینوست این بلاکچین (Invest In Blockchain)یک رسانه معتبر در ارائه اطلاعات مهم پیرامون بلاکچین و کریپتو
جدول مقایسه بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

معرفی بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

سایت‌های خبری ارز دیجیتال عموماً بسترهایی هستند که اطلاعات مختلفی در حوزه کریپتو کارنسی را به مخاطبین خود ارائه می‌دهند. این اطلاعات می‌تواند شامل مقالات آموزشی، اخبار، دستاوردهای تکنولوژیکی، مصاحبه با افراد برجسته و تحلیل‌های قیمتی باشد. در این قسمت می‌خواهیم شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

سایت خبری ارز دیجیتال کوین دسک (Coindesk)

سایت خبری ارز دیجیتال کوین دسک

کوین دسک یک سایت خبری ارز دیجیتال است که مقالات مرتبط با صنعت کریپتو، تجزیه و تحلیل‌های دقیق و نمایه‌های شرکت‌ها را منتشر می‌کند. شما در کوین دسک می‌توانید نوسانات قیمت و اینکه کدام کوین‌ها نوسان بیشتری داشتند را مشاهده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعاتی به‌روز در مورد همه پدیده‌های فضای کریپتو داشته باشید، سایت کوین دسک را از دست ندهید. اپلیکیشن این وب سایت برای تلفن‌های همراه هم منتشر شده است که محتوای انحصاری را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

سایت خبری کوین تلگراف (CoinTelegraph)

سایت خبری ارز دیجیتال کوین تلگراف

کوین تلگراف یک نشریه خبری است که در موضوعات ارز دیجیتال و بلاکچین تخصص دارد. آنها اخبار فوری، راهنماها و نظرات کارشناسان در مورد جدیدترین پروژه‌ها را به همراه مقالات اختصاصی تیم تحریریه خود منتشر می‌کنند.

کوین تلگراف برای افرادی که می‌خواهد دید کلی خوبی از فضای کریپتو داشته باشد گزینه‌ای عالی است. رابط کاربری این سایت به خوبی سازماندهی شده و مکانی عالی برای شروع تحقیقات شماست! این سایت همچنین دارای یک ردیاب ارز دیجیتال است که بهای کوین‌ها به همراه تغییرات ۲۴ ساعته آنها را نمایش می‌دهد. کوین تلگراف اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عملکرد هر توکن در برابر جفت‌های BTC یا ETH ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید تمامی اخبار در مورد پروژه‌های رمزارزی را در یک مکان داشته باشید، سایت کوین تلگراف یک منبع خبری ایده‌آل است.

سایت خبری سی‌ سی ان (CCN)

سایت ارز دیجیتال CNN

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان بدانید چه اتفاقی در دنیای کریپتو رخ داده و وقت کافی برای جستجو در منابع مختلف اطلاعاتی را ندارید، سایت خبری CCN یک راه‌حل مناسب برای شماست! سایت CCN مدعیست که به خوانندگان خود پوشش دقیق و به موقع تمام اتفاقات مهم را در دنیای رمزارزها را ارائه می‌دهد.

این پلتفرم دارای ویژگی‌های جذابی مانند سرفصل اخبار از سراسر جهان و یک صفحه سازمانی است که در آن اخبار انحصاری شرکت‌های مختلفی که از فناوری بیت کوین یا بلاکچین استفاده می‌کنند، منتشر می‌شود. CCN همچنین برای ارتقا سطح دانش خوانندگان خود، مقالاتی در موضوع ماینینگ، معامله و غیره منتشر می‌کند.

سایت خبری ارز دیجیتال نیوز بی تی سی (News BTC)

ارز دیجیتال News BTC

اگر به دنبال بهترین منابع خبری کریپتو هستید، نام News BTC را به خاطر بسپارید. همانطور که از نام News BTC بر آمده، این سایت در ارائه محتوای مرتبط با بیت کوین و بلاکچین تخصص دارد. به طور کلی News BTC مقالاتی در مورد معامله، استخراج، ICOها و همچنین سایر اخبار مربوط به این فضا را منتشر می‌کند. این سایت همچنین مصاحبه‌هایی اختصاصی با موضوعاتی چون قوانین یا پروژه‌های بالقوه را با متخصصان این صنعت برگزار می‌کند.

اگر به پوشش به‌روز اخبار رمزارزها در سراسر جهان علاقه دارید، NewsBTC بهترین انتخاب است! در این سایت مطالب خواندنی بسیار جالبی خواهید یافت و از آنچه در دنیای رمزارزها اتفاق می‌افتد مطلع می‌شوید.

سایت خبری د سی سی پرس (TheCCpress)

سایت ارز دیجیتال TheCCpress

TheCCpress خود را چیزی فراتر از یک وب‌سایت اطلاعاتی و رسانه‌ ارز دیجیتال می‌داند و هدف آن، افزودن اطلاعات ارزهای دیجیتال و بلاکچین به مخاطبین خود با ارائه یک بینش عمیق و جامع از کل صنعت کریپتو است. TheCCpress یک نشریه مستقل است که همه چیز در زمینه رمزارزها، از آخرین اخبار، قیمت‌ و پیشرفت‌ها گرفته تا راهنماها و آموزش‌های مفید و جامع را پوشش می‌دهد. هدف اصلی این نشریه آموزش، اطلاع رسانی و تعامل جامعه جهانی بلاکچین است.

سایت خبری کوین جوی (Coinjoy.io)

سایت ارز دیجیتال Coinjoy.io

Coinjoy.io یک پلتفرم رسانه اجتماعی، جمع‌آوری اخبار و ردیاب رمزارز است که از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. Coinjoy یک منبع معتبر با دسترسی آسان و همه‌کاره برای جامعه کریپتو است. این مجله موضوعات مختلفی را در صنعت فین‌تک پوشش می‌دهد، مانند اخبار فوری، بررسی پروژه‌ها، مصاحبه با کارشناسان، تحلیل‌ها و موارد دیگر. به طور کلی Coinjoy معتبرترین منابع خبری از جمله پلتفرم‌های رسانه اجتماعی را در یک صفحه جمع‌آوری می کند.

سایت خبری بیتکوینیست (Bitcoinist)

سایت ارز دیجیتال Bitcoinist

Bitcoinist یکی از برترین سایت‌های خبری رمزارز است که اخبار و اطلاعات مربوط به بیت کوین، اتریوم، ICO ها و صرافی‌ها را منتشر می‌کند. این سایت خبری ارز دیجیتال، برای هر فردی که خواهان پوشش به‌روز اخبار و مباحث عمیق پیرامون جنبه‌های مختلف این صنعت است، پیشنهاد می‌شود. Bitcoinist همچنین مکان مناسبی برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد ارزی به خصوص است. محتوای این سایت بر رویدادهایی که روزانه در سراسر جهان اتفاق می‌افتد تمرکز دارد. بنابراین اگر اتفاق مهمی در فضا کریپتوکارنسی رخ داده باشد، احتمال اینکه مقاله‌ای برای توصیف آن در Bitcoinist پیدا کنید، زیاد است!

سایت خبری فوربس (Forbes)

سایت ارز دیجیتال فوربس

سایت خبری ارز دیجیتال Forbes لیستی به‌روز شده از ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار آنها به همراه مشاوره تخصصی در مورد نحوه سرمایه‌گذاری در این بازار را ارائه می‌دهد.

فوربس یکی از برترین سایت‌های خبری کریپتو است که به افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری یا مطالعه هر آنچه در این فضا اتفاق می‌افتد، به شدت توصیه می‌شود. Forbes مقالاتی را بر اساس داده‌های تیم تحریریه خود و مشاوره کارشناسان، به همراه لیستی از بهترین کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری منتشر می‌کند. این سایت خبری به لطف اطلاعات فراوانی که دارد، برای افرادی که به تازگی شروع به کار در حوزه کریپتو کرده‌اند، بسیار مناسب است. محتوای فوربس برای رفع نیاز خوانندگان خود مرتباً به روز می‌شود و افراد با هر سطح دانشی می‌توانند از آنها بهره ببرد.

سایت خبری ارز دیجیتال تودی آن چین (Today On Chain)

سایت ارز دیجیتال Today On Chain

Today On Chain یک وب سایت خبری ارز دیجیتال است که شما را در جریان آخرین رویدادهای دنیای کریپتوکارنسی قرار می‌دهد. این سایت مقالاتی در مورد ارزهای دیجیتال جدید، ICOها و موارد دیگر منتشر می‌کند. Today On Chain همچنین دارای یک خبرنامه هفتگی است که برای مشترکین خود  آخرین بروزرسانی‌های این صنعت را بازگو می‌کند!

بنابراین اگر به دنبال لیستی به‌روز از کوین‌های برتر بر اساس ارزش بازار یا نظرات متخصصان این صنعت هستید، بدون جستجو در منابع مختلف آنلاین، به TodayOnChain مراجعه کنید. این سایت خبری برای افراد علاقه‌مند به هر آنچه در فضای کریپتو اتفاق می‌افتد، گزینه‌ای عالی است!

سایت خبری نول تی ایکس (Null TX)

سایت ارز دیجیتال Null TX

Null TX وب سایتی‌ است که اطلاعات و مقالات زیادی در مورد آخرین اتفاقات در فضای کریپتو ارائه می‌دهد، بنابراین شما در Null TX هرگز چیزی را از دست نخواهید داد! این وب سایت خبری ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که محتوا را از منابع مختلف سراسر جهان منتشر می‌کند. بنابراین جدا از محدوده جغرافی خود، رویدادهایی که در سایر کشورها مانند چین یا ژاپن رخ می‌دهد را هم پوشش می‌دهد.

توجه داشته باشید که Null TX سایتی با آپشن‌های زیاد نیست، بلکه منبعی عالی برای پوشش اخبار به‌روز و همچنین توصیه متخصصین برای سرمایه‌گذاری شماست. پس اگر به تازگی شروع به فعالیت در حوزه کریپتو کرده‌اید، مطالعه مقالات مقدماتی این سایت را از دست ندهید.

سایت خبری ارز دیجیتال کوین اسپیکر (Coin Speaker)

سایت خبری کوین اسپیکر

Coinspeaker یکی از نام‌آشناترین وب‌سایت‌های خبری رمزارزی است که شما را از آخرین رویدادهای بازار کریپتو مطلع می‌کند. مقالات این سایت به طور منظم به‌روز می‌شوند و دارای تحلیل کارشناسان در موضوعات مختلفی مانند استراتژی سرمایه‌گذاری یا نحوه راه‌اندازی ICO است. این باعث شده Coinspeaker برای افرادی که مایل به مباحث آموزشی در مورد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال هستند، بسیار مناسب باشد.

Coinspeaker همچنین برای افراد مبتدی که می‌خواهند در مورد رمزارزها و نحوه عملکرد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند، محتوا ارائه می‌دهد. این سایت شامل مقالات زیادیست که به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم را در مورد امور مالی خود بگیرید! بنابراین ویژگی منحصربه‌فرد Coinspeaker این است که شرکت‌های بلاکچینی را بررسی و بینش‌های ارزشمندی را در مورد نحوه سرمایه‌گذاری در آنها ارائه می‌کند.

سایت خبری بیت کوین دات کام (Bitcoin.com)

سایت ارز دیجیتال Bitcoin.com

وبسایت Bitcoin.com دارای آخرین اخبار و مقالات با جدیدترین و بالاترین میزان محتواست و در مقایسه با سایر سایت‌های خبری، مقالات متنوع‌تری در راستای توسعه و پذیرش بیت کوین، معاملات بیت کوین و کیف پول ارز دیجیتال این رمزارز ارائه می‌کند. 

اما در رابطه با اطلاع رسانی سایر رمزارزها مانند اتریوم یا مونرو، همانند دیگر سایت‌های خبری عمل می‌کند. اخبار این سایت بیشتر حول مسائل پیرامون بیت کوین، بیت کوین کش و پروژه‌های آن‌ها است و کمتر در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری اطلاعات ارائه می‌دهد. بنابراین اگر خواستار کسب اطلاع از رشد و توسعه ارزهای دیجیتال مطرح هستید و کمتر به ICO ها و استارتاپ‌های بلاکچینی علاقه دارید، این سایت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

سایت خبری کریپتو اسلیت (CryptoSlate) 

سایت ارز دیجیتال Cryptoslate

وب سایت Cryptoslate یکی از پلتفرم‌های حوزه ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و مانند بسیاری از سایت‌های دیگر، اخبار، نمودارها و اطلاعات مربوط به اصول اولیه بلاکچین را ارائه می‌دهد. مزیت اصلی Cryptoslate که آن را از سایر سایت‌های خبری متمایز کرده، عملکرد بهتر موتور جستجو آن به ویژه در ردیابی رویدادهاست. شما با فیلترهای چندگانه جستجو می‌توانید به مناسب‌ترین کنفرانس‌ها و رویدادهای اجتماعی دسترسی پیدا کنید. نوار جستجو بالای صفحه این سایت عملکرد خوبی برای کشف اطلاعات در مورد توکن‌ها یا پروژه های خاص دارد.

اطلاعات این سایت تنها محدود به مقالات نبوده و کاربران می‌توانند از داده‌ها و نمودارهای آن نیز استفاده کنند. Cryptoslate همچنین دارای یک دیتابیس ICO است که به شما اجازه می‌دهد آن را با معیارهای مختلف مانند زمان شروع و پایان، کل توکن عرضه شده، پروفایل تیم توسعه دهنده، توضیحات و موارد دیگر، بررسی کنید.

سایت خبری اینوست این بلاکچین (Invest In Blockchain)

مجله خبری Invest In Blockchain یک رسانه معتبر در ارائه اطلاعات پیرامون بلاکچین و کریپتو است. این سایت طیف گسترده‌ای از اطلاعات رایج در بازار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد و آنها را برای آگاهی سرمایه‌گذاران منتشر می‌کند. Invest In Blockchain دارای بخش‌های متعددی مانند وبلاگ، مقالات، نقد و بررسی، تجزیه و تحلیل، ترفندهای فنی و غیره است.

بیشتر بخوانید: رمز ارز چیست

اگریگیتور (Aggregator) چیست؟

روزنامه و مجله ارز دیجیتال

اگریگیتور یا تجمیع‌گر اخبار، یک پلتفرم دیجیتال است که مقالات خبری و پست‌های وبلاگی را از چندین منبع آنلاین جمع‌آوری و آنها را در یک مکان سازماندهی می‌کند. سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال می‌توانند از اگریگیتورها برای یهره‌مندی  از آخرین اخبار و تحولات صنعت کریپتو استفاده کنند. بسیاری از اگریگیتورهای کریپتو علاوه بر مدیریت محتوا از منابع دیگر، محتوای اصلی، تحلیل و تفسیر کارشناسان صنعت را هم ارائه می‌کنند. از آنجایی که صنعت کریپتو به تکامل و بلوغ خود ادامه می‌دهد، امروزه اگریگیتورها هم به بخش مهمی از این فضا بدل شده‌اند.

نحوه انتخاب یک اگریگیتور در حوزه کریپتو

اگریگیتور ارز دیجیتال

به طور معمول اکثر تجمیع‌گرهای ارز دیجیتال، به کاربران این امکان را می‌دهند که فید اخبار خود را سفارشی و موضوعات و منابع مورد نیاز خود را انتخاب کنند. هنگام انتخاب یک اگریگیتور ارز دیجیتال، ابتدا باید نیازها و اولویت خود را در نظر بگیرید. آیا می‌خواهید یک مرور کلی از آخرین اخبار یا تجزیه و تحلیل عمیق موضوعات خاص را داشته باشید؟ آیا شما صرفاً به دنبال مقالات رسانه‌های اصلی هستید یا مایلید محتوای وبلاگ نویسان و تحلیلگران مستقل را هم ببینید؟ اینها سوالاتیست که قبل از انتخاب هر اگریگیتور باید به آنها پاسخ دهید. سپس با شناسایی نیازهای خود، می‌توانید انتخاب خود را بر اساس معیارهای زیر محدود کنید:

  • سهولت استفاده
  • قابلیت سفارشی سازی
  • استفاده از منابع مورد اعتماد
  • بروزرسانی به موقع اخبار

معرفی بهترین اگریگیتورهای کریپتو

همانطور که گفته شد، تجمیع‌گرهای کریپتو یک فضای واحد برای تمام نیازهای ارز دیجیتال شما فراهم می‌کنند. آنها ویژگی‌های مختلفی از جمله ردیابی قیمت، مدیریت پورتفولیو و بروزرسانی اخبار را ارائه می‌دهند. مهمتر از همه، آنها فرایند یافتن اطلاعات مورد نیاز شما را تسهیل می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین اگریگیتورهای کریپتوکارنسی می‌پردازییم.

۱. کوین هیلز (CoinHills)

اگریگیتور CoinHills

در دنیای دائما در حال تغییر رمزارزها، پیگیری آخرین اخبار و پیشرفت‌ها می‌تواند دشوار باشد. اما  Coinhills یک تجمیع‌گر ارز دیجیتال پیشرو است که اخبار و داده‌های بلادرنگ را از سرتاسر فایننس غیرمتمرکز (DeFi) ارائه می‌کند. Coinhills با تیم نویسندگان و تحلیلگران باتجربه خود، اندیکاتورهایی را در فضای کریپتو ارائه می‌کند تا کاربران بر اساس آنها  پیش‌بینی قیمتی کنند. علاوه بر این، Coinhills داده‌های لحظه به لحظه را برای تمام کوین‌های اصلی ارائه می‌دهد. بنابراین شما چه یک سرمایه‌گذار تازه‌کار یا یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید، Coinhills یکی از بهترین بسترها برای اطلاع از تغییرات قیمت ارزها و دسترسی به پیش‌بینی‌ها و تحلیل های دقیق است.

مزایا و معایب Coinhills 

  • آمار و اطلاعات دقیق قیمت
  • دنبال کردن جفت‌های بازار هر کوین
  • رابط کاربری ساده
  • دارای انواع شاخص‌های بازار 
  • ساخته شده توسط تیمی از متخصصان و تحلیلگران
  • فاقد اپلیکیشن تلفن همراه

۲. کریپتو پنیک (CryptoPanic)

اگریگیتور کریپتو پنیک

کریپتو پنیک یک برنامه و وب‌سایت همه کاره است که برای کمک به کاربران ارز دیجیتال طراحی شده تا آنها تحرکات قیمت، اخبار و احساسات رسانه‌های اجتماعی را ردیابی کنند. شما با کریپتو پنیک می‌توانید هشدارهای برای کوین‌‎ها یا کلمات کلیدی خاص تنظیم کنید. بنابراین همیشه از آنچه در بازار می‌گذرد مطلع خواهید بود. علاوه بر این، این برنامه دارای یک جامعه فعال کاربری است که بینش و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار به اشتراک می‌گذارند.کریپتو پنیک همچنین منابع رسانه‌ای سنتی، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را نیز در فید خود پوشش می‌دهد. این امر آن را به یکی از جامع‌ترین اگریگیتورها در فضای کریپتو تبدیل کرده است.

مزایا و معایب کریپتو پنیک

  • دارای یک اپلیکیشن جامع برای کمک به کاربران ارزهای دیجیتال تا تحرکات قیمت، اخبار و احساسات رسانه‌های اجتماعی را ردیابی کنند.
  • امکان استفاده از آلارم برای کوین‌ها یا کلمات کلیدی خاص (بنابراین شما همیشه از آنچه در بازار می‌گذرد مطلع خواهید بود).
  • علاوه بر منابع رسانه‌ای سنتی، از وبلاگ‌ها، انجمن‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بهره می‌برد.
  • نسخه حرفه‌ای آن رایگان نیست.

۳. بیت کوین مگزین (Bitcoin Magazine)

بیت کوین مگزین

یکی از منابع اصلی اطلاعات، تحلیل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بیت کوین مگزین است که اولین شماره آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. همانطور که از نام Bitcoin Magazine بر می‌آید، این مجله طیف وسیعی از موضوعات در مورد بیت کوین، از جمله تجزیه و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی قیمت، مصاحبه با رهبران صنعت و غیره را پوشش می‌دهد. این نشریه برای افرادی که مایلند از اخبار ارزهای دیجیتال و ترندهای این صنعت باخبر شوند، گزینه‌ای عالی است. 

آنچه که این سایت خبری ارز دیجیتال را منحصر به فرد کرده، مقالات و مصاحبه‌هایی است که با متخصصان صنعت کریپتو منتشر می‌کند. Bitcoin Magazine همچنین دارای بخش اختصاصی منابع خبری است که برای مبتدیان ارزهای دیجیتال طراحی شده است.

مزایا و معایب بیت کوین مگزین

  • منبع معتبر اطلاعات
  • پوشش طیف وسیعی از موضوعات مختلف
  • دارای بخش اختصاصی برای تازه‌کارها
  • تمرکز بیشتر روی بیت کوین
  • اپلیکیشن موبایل به خوبی نسخه وب نیست (عملکرد محدود)

۴. بلاکونوی (Blockonomi) 

اگریگیتور Blockonomi

Blockonomi یک سایت خبری محبوب ارز دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با کریپتو کارنسی و فناوری بلاکچین را پوشش می‌دهد. این سایت دارای رابط کاربری ساده و کاربر پسند است و به طور مرتب با آخرین اخبار دنیای ارز دیجیتال به‌روز می‌شود. Blockonomi علاوه بر اخبار، دارای بخش اختصاصی منابع آموزشی است. این سایت همچنین دارای قسمت تجزیه و تحلیل قیمت بازار است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال تصمیم‌گیری آگاهانه برای سرمایه‌گذاری هستند، مفید باشد.

مزایا و معایب Blockonomi

  • بروزرسانی مرتب اخبار
  • دارای بخشی با منابع یادگیری برای تازه واردان
  • دارای بخش تجزیه و تحلیل قیمت
  • طراحی ساده و تا حدودی قدیمی
  • بیشتر پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران با تجربه است

۵. Cryptopys

اگریگیتور Cryptopsy

و اما آخرین گزینه لیست ما Cryptopsy است که یکی از دست کم گرفته شده اگریگیتورهای حوزه کریپتو کارنسی به شمار می‌رود. این پلتفرم دارای اخبار رمزارزی بلادرنگ با گزینه ردیابی کوین‌های مورد علاقه شماست. در Cryptopsy با وجود ۱۸ گزینه باورنکردنی، می‌توانید اخبار را بر اساس زبان دلخواه خود مانند فرانسوی، اسپانیایی و ترکی، کره‌ای  فیلتر کنید. علاوه بر این، Cryptopsy قادر است قیمت‌ها و داده‌های بازار بیش از ۲۰ توکن مختلف را ردیابی و به شما امکان مطالعه ۱۰۰ نشریه برتر کریپتو در سراسر جهان را می‌دهد.

مزایا و معایب Cryptopsy 

  • مقالات متعدد برجسته
  • قادر به مرتب سازی بر اساس زبان
  • امکان ردیابی کوین‌های مورد علاقه شما
  • دارای ابزارهای مدیریت پورتفولیو
  • محدود بودن تعداد کوین‌های پشتیبانی شده

از کدام سایت خبری ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

در این مقاله فهرستی از بهترین وب‌سایت‌های خبری ارز دیجیتال ارائه شد. تمامی وب سایت‌های معرفی شده، همه‌ی آنچه در فضای کریپتو رخ می‌دهد را در اختیار ما قرار می‌دهند! از ICO های جدید گرفته تا ترندهای نوظهور یا تغییرات در قوانین. اما نکته قابل توجه این است که هیچ سایتی بهتر از دیگری نیست. اینکه کدام پلتفرم خبری مناسب ماست، به اولویت و چیزی که هنگام خواندن اخبار به دنبال آن هستیم بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا چندین سایت را مطالعه و اگر اطلاعات مورد نظر خود را در آنجا پیدا نکردید، سایر سایت‌ها را جستجو کنید. 

در پایان شما به عنوان یک کاربر حوزه رمزارزها از کدام منبع خبری استفاده می‌کنید؟ ملاک‌های انتخاب شما چیست؟ همچنین اگر وب‌سایت خبری را می‌شناسید که جای آن در این لیست خالیست لطفا آن را با ما در میان بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی، ارز دیجیتال و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سامان
سامان
3 ماه قبل

سلام
همانطور که مطلع هستید بازار رمزارزها دانش پیچده،تکنولوژی بروز دنیای‌ امروزه میباشد،بازهم به عرضه و تقاضا بستگی دارد هیچ کس قادر نیست درباره قیمت قطعی در آینده دور یا نزدیک نظر دهد،اظهارات کارشناسان و تحلیلگران درحدس،گمان،است،مدت دوسال نیم وارد بازار رمز ارز شدم تمام اخبار تحلیل نظر کارشناسان همه را دنبال کردم شاید ۲۰%درمعامله کمک کند ولی بهتر است که مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا