اخبار ارزهای دیجیتال

دنیای جدید و هیجان‌انگیز والکس؛ چه چیزی در انتظار ما است؟

اطلاعیه درباره‌ی به‌روزرسانی پلتفرم:

پلتفرم معامله ارز دیجیتال والکس در راستای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران و حرکت به‌سوی استانداردهای جهانی، روز ۱۹ دی به‌روزرسانی می‌شود. والکس جدید رابط کاربری بهتری دارد، سریع‌تر، امن‌تر و در دسترس‌تر از همیشه خواهد بود. پس از این تغییرات، کاربران تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیزتر از فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال خواهند داشت.

کاربران گرامی توجه داشته باشند:

پلتفرم والکس در روز ۱۹ دی از ساعت ۴ تا ۶ صبح در دسترس نخواهد بود.

امکان واریز و برداشت ریالی و کوین روز ۱۹ دی، ساعت حدفاصل ۲ تا ۸ صبح روز ۱۹ دی متوقف می‌شود.

سفارش‌های فعال راس ساعت ۲ صبح روز ۱۹ دی به‌صورت خودکار لغو می‌شوند.

ثبت مجدد سفارش‌ها از ساعت ۸ صبح، ۱۹ دی ماه امکان‌پذیر است.

درخواست‌های واریز که منتظر تایید باشند، بعد از به‌روزرسانی در ۱۹ دی ماه انجام خواهند شد.

درخواست‌های برداشت که قبل از ساعت ۲ صبح روز ۱۹ دی، ثبت شده‌اند، قبل از به‌روزرسانی انجام خواهند شد.

اگر درباره امکانات جدید و تغییرات پلتفرم پرسشی داشتید یا پس از انجام این تغییرات با مشکل مواجه شدید، پشتیبانی پلتفرم معامله ارز دیجیتال والکس مثل همیشه آماده پاسخگویی به شما است. برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید در سایت تیکت بزنید. همین‌طور می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

ایمیل: info@wallex.ir

والکس به‌زودی امکانات و قابلیت‌های هیجان انگیزتری به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. مفتخر خواهیم بود در این مسیر همراه ما باشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
20 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
2 سال قبل

با سلام
ضمن تشکر از تلاشهای شما باید بگم متاسفانه نسخه به روز رسانی شده به هیچ وجه انتظارات ما رو برآورده نکرد. راستش فکر میکردیم در نسخه جدید امکانات خوبی به پلتفرم اضافه بشه که این طور نشد و شاید حتی از نسخه قبلی هم عقب تر رفته باشیم. خوب بود قبل از به روز رسانی نظرات کاربران و خواسته های اونها رو جویا می شدید. مواردی مثل اضافه کردن هشدار (اعلان)، قابلیت ویرایش سفارشها، قابلیت جابجا کردن و مرتب کردن سفارشهای شخصی در لیست، امکان شخصی سازی نمودار و ذخیره به عنوان پیش فرض (مثلا تایم فریم و شاخصهای مورد نیاز رو پیش فرض کنیم)، تعریف تم تاریک برای پلتفرم و خیلی چیزهای دیگه از مواردی هست که می تونه برای کاربران مفید باشه و فکر میکردیم در نسخه جدید اونها رو ببینیم. ضمنا بخشهای مختلف مثل لیست سفارشات، لیست معاملات روزانه، لیست ارزها و غیره بهتره که در رنگها و تمهای متنوع نمایش داده بشه تا حس بهتری به کاربر بده و شاید بهتر باشه که امکان جابجایی بر هم داشته باشند تا کاربر به شکل دلخواه اونها رو توی صفحه بچینه. در پنل معامله حرفه ای بعد از وارد کردن قیمت و مقدار سفارش حتی ارزش سفارش (مبلغ کل سفارش) هم نشان داده نمیشه! لیست فروشندگان و خریداران بهتره طوری تنظیم بشه که ستونهای قیمت ارز در هر دو لیست کنار هم قرار بگیرند (در لیست خرید ستون قیمت سمت چپ و در لیست فروش در سمت راست باشه)
موفق باشید

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  امیر

سلام
وقت شما به خیر
بسیار از شما متشکریم بابت وقتی که گذاشتید و به دقت مسایل مختلف را برای ما مطرح کردید. بدون شک هدف والکس تعامل هرچه بهتر با کاربران خود است. هرچند برخی مواردی هم که اشاره کردید در این بروزرسانی گنجانده شده، مثلا تغییر به تم تاریک (در بخش راهنمای استفاده). اما قطعا ما در این مسیر رو به جلو تمامی پیشنهادات شما و سایر کاربران را به تیم والکس منتقل می‌کنیم.

سپاس از همراهی شما

hamed
hamed
2 سال قبل

با سلام و تشکر از سایت عالی شما

انشاءالله که برای همیشه حامی امین و مطمئنی برای افرادی همچون بنده که از حقوق اندک خودم یک مقدار سرمایه گذاری می کنیم برای اینده فرزندانم باشید

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  hamed

سلام
وقت به خیر
ممنون از اعتماد شما کاربر گرامی به صرافی والکس.

حامد
حامد
2 سال قبل

سلام
ممنونم ولکس!
اگه بخوام از تجربه ۳ ساله ام با ولکس بگم یک کلمه میتونم بگم “حس اعتماد”
در شرایطی که صرافی ها تحت هیچ قوانینی نیستند و هیچ تعهدی ندارند و یکی در میون کلاهبردار از آب درمیان شما همیشه با پشتیبانی ۲۴ ساعته خوبتون کار ملت رو راه میندازید و خدمات رو منظم انجام میدید با اینکه میتونید مثل کارگزاری های معروف بورس راحت بپیچونید…
ممنون از صداقتتون

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  حامد

سلام
ممنون از محبتتان. قطعا رضایتمندی شما کاربر عزیز موجب دلگرمی ما در ادامه مسیر خواهد بود. والکس طی این سال‌ها تمام تلاش خود را کرده تا به عنوان یک پلتفرم معاملاتی پیشرو، به نیاز معامله‌گران بازار کریپتو با بالاترین کیفیت پاسخ دهد.
سپاسگذاریم از همراهی و لطف شما

مصطفی
مصطفی
2 سال قبل

عالی

سعید معدنی
سعید معدنی
2 سال قبل

عالی

سمیرا ارشادی
سمیرا ارشادی
2 سال قبل

بسیار عالی

جمال شایان
جمال شایان
2 سال قبل

بسیار عالی . از اینکه به فکر راحتی و رضایت کاربران هستید ، به نوبه خود از کارکنان محترم و مدیریت صرافی والکس تشکر میکنم.

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  جمال شایان

سلام
رضایت شما قطعا باعث دلگرمی ماست. ممنون که ما را دنبال می‌کنید.

احمد
احمد
2 سال قبل

لطفا بحث امنیت روش بیشتر کار کنید چونکه هر چی جلو تر میریم هکر ها بیشتر میشن همین جوری زیر تورم داریم له میشیم وای بحال اینکه همون پولی که پس انداز کردیم از دست بدیم . ممنون

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام
وقت به خیر
صرافی والکس با بهره‌مندی از قابلیت ذخیره سرد دارایی‌ها و ویژگی‌های امنیتی برای اکانت کاربران، نهایت تلاش خود را می‌کند تا محیطی ایمن را برای ذخیره ارزهای شما فراهم کند. دقت به پارامترهای حفاظتی یکی از اولویت‌های صرافی والکس است و این مساله همواره در بروزرسانی‌های این صرافی لحاظ شده است.

سپاس از همراهی شما

بهزاد
بهزاد
2 سال قبل

پیشنهاد میکنم بابت کد ریفرال آفرهای بهتری بزارین که انگیزه معرفی به دیگران بیشتر بشه.
تعداد کاربرهای سایت کمه و برای ترید مناسب نیست

فروزان زیبائی
فروزان زیبائی
2 سال قبل
پاسخ به  بهزاد

سلام
وقت به خیر

پیشنهاد شما را به تیم والکس منتقل خواهیم کرد.
ممنون از همراهی شما

مجیدپور محی آبادی
مجیدپور محی آبادی
2 سال قبل

سلام خیلی راضی هستم

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل

سلام
رضایت شما قطعا موجب دلگرمی ماست.
سپاس از همراهی شما

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل

سلام
وقت به خیر

ممنون از نظر شما.

علیرضا قاسمی
علیرضا قاسمی
2 سال قبل

اپلیکیشن موبایلی والکس رو کی منتشر میکنید؟
در ضمن ذخیره کامپیوتر هم در دستور کار قرار بدید که هر بار نخوایم وارد بشیم و برای ورود منتظر کد باشیم یا کد رو از گوگل اتنتیکیتور وارد کنیم.

فروزان زیبائی
فروزان زیبائی
2 سال قبل

سلام آقای قاسمی
وقت به خیر

وب اپلیکیشن والکس در حال حاضر آماده است و در روزهای آینده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نکته‌ی دیگر شما را نیز به تیم فنی منتقل می‌کنیم.
ممنون از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا