ترید

نحوه خرید ارز مانا؛ راهنمای معامله ارز دیجیتال مانا

 توکن‌های متاورس در سال ۲۰۲۱ به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند، اما در سال ۲۰۲۲ فضای بیشتری را برای رشد و ارتقا داشتند. از زمانی که زاکربرگ ذهن خود را در “Meta” متمرکز کرد، کاربران جذب دنیای شگفت‌انگیز متاورس شدند. در حال حاضر نیز متاورس “Decentraland” یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های موفق در این صنعت شناخته می‌شود. در دنیای کریپتوکارنسی، امور مالی همچنان هدف اصلی اکثر ارزهای دیجیتال هستند، اما بازی‌های متاورسی به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به بخش مهمی از صحنه رمزنگاری هستند.

ارز دیجیتال مانا “MANA” توکن بومی بازی جذاب دیسنترالند است و از زمان راه‌اندازی این پروژه تا کنون به دلیل ویژگی‌ها و فناوری‌های متفاوتی که در دنیای بلاک چین ارائه می‌کند توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرده است. به همین جهت بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال نحوه خرید ارز مانا هستند. به‌طورکلی روش‌های زیادی برای معامله این ارز دیجیتال وجود دارد. در این نوشتار از بلاگ والکس ابتدا به سوال ارز مانا چیست؟ پاسخ می‌دهیم سپس راهنمای معامله ارز دیجیتال مانا را برای شما شرح می‌دهیم. با ما همراه شوید تا با نحوه خرید ارز مانا آشنا شوید.

معرفی توکن مانا (MANA)

توکن مانا و متاورس دیسنترالند

مؤلفه اصلی متاورس دیسنترالند، توکن بومی آن یعنی ارز دیجیتال مانا است. این رمزارز در عرضه اولیه توکن (ICO) در سال ۲۰۱۷ به بازار معرفی شد و از آن برای خریدوفروش لندها و آیتم‌های بازی در دیسنترالند استفاده می‌شود. در حال حاضر حدود ۱.۸۵ میلیارد توکن مانا در گردش است و ارزش بازار آن حدود ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این پلتفرم بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده‌است، جایی که تراکنش‌ها ثبت، قابل تأیید و ردیابی هستند. به دلیل اینکه یک دفتر کل غیرمتمرکز ثبت شده است، هک کردن آن موضوع چالش برانگیزی است. با نگه‌داری از رمزارز مانا در یک کیف پول سرد می‌توانید امنیت آن را تضمین کنید.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال مانا محدود به متاورس دیسنترالند نمی‌شود و هر فردی می‌تواند روی آن سرمایه‌گذاری کند. نحوه خرید ارز مانا بسیار ساده است و پس از آن می‌توانید در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنید و همچنین حق رأی برای ارائه نظرات در مورد نحوه ارائه دیسنترالند را دریافت می‌کنید. اما قبل از اینکه بخواهید معامله ارز دیجیتال مانا را انجام دهید بهتر است بررسی کنید که این پروژه ارزش سرمایه‌گذاری دارد و یا به مدت‌زمان بیشتری برای رشد نیاز دارد.

آیا ارز مانا ارزش سرمایه گذاری دارد؟

ارز مانا یکی از ارزهای برتر از نظر ارزش بازار است که در سال گذشته بازدهی بیش از ۶۰۰ درصدی را تجربه کرده است. بیشترین میزان محبوبیت متاورس دیسنترالند توسط برندهای لوکسی مانند “Gucci”، “Burberry” و “Louis Vuitton” که از طریق “NFT” وارد این دنیا شدند تقویت شد. این پلتفرم رقیب‌های قدرتمندی مانند سندباکس (Sand Box) را در کنار خود دارد؛ اما رابط کاربری جذاب و فرصت تبدیل‌شدن بازیکن به غول املاک، دیسنترالند و مانا را به یکی از آینده‌دارترین پلتفرم‌های زمین مجازی تبدیل کرده است. دیسنترالند پتانسیل این را دارد که در آینده به یک پلتفرم واقعیت مجازی بزرگ و قدرتمند مانند “Second Life” تبدیل شود. به همین جهت می‌توانید با یادگیری نحوه خرید ارز مانا و نگه‌داری از آن در کیف پول مانا یک سرمایه‌گذاری مطمئن را تجربه کنید.

پروژه دیسنترالند هم اکنون در حال توسعه و دارای یک تیم توسعه‌دهنده بسیار با استعداد است. از این رو تحلیلگران بازار چشم‌انداز روشنی را برای آینده این رمزارز متصور هستند. پذیرش فناوری واقعیت مجازی هنوز در مرحله اولیه خود قرار دارد و استفاده بیشتر افراد از دستگاه‌های “VR” موجب توجه بیشتر به این پروژه در آینده‌ای نزدیک می‌شود. با این حال رمزارز مانا نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال در معرض نوسانات بازار کریپتو قرار دارد و قیمت آن در لحظه تغییر می‌کند. بهتر است برای شروع سرمایه‌گذاری در این رمزارز، بررسی‌ها و تحلیل‌های بیشتری انجام دهید.

 نحوه خرید ارز مانا

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال مانا را دارند با توجه به روندهای فعلی و پیش‌بینی قیمت کارشناسان می‌توانند سرمایه‌گذاری در این رمز ارز را شروع کنند تا در آینده به طور ایده آل سود ببرند. برای خرید مانا روش‌های زیادی وجود دارد که ما آموزش خرید و فروش رمزارز مانا از صرافی ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه به بررسی روش‌های خرید ارز مانا می‌پردازیم، شما می‌توانید با انتخاب یکی از این راه‌ها سرمایه‌گذاری خود را شروع کنید.

نحوه خرید ارز مانا از والت ها

چگونگی خرید ارز مانا از والت

امکان خرید ارز مانا از کیف پول‌های دیجیتالی مختلف فراهم است. تفاوت میان والت‌ها در امنیتی که تأمین می‌کنند و همچنین تعداد ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کنند است. به طور کلی والت‌های ارز مانا به سه نوع کیف پول آنلاین، کیف پول نرم‌افزاری و کیف پول سخت‌افزاری دسته‌بندی می‌شوند. کیف پول‌های آنلاین معمولاً توسط سایت‌های خود صرافی ارائه می‌شوند که از امنیت بسیار کمتری برای نگه‌داری ارز دیجیتال برخوردار هستند. برخی از والت‌ها دارای بازار معاملاتی هستند که می‌توانید در آنها خرید ارز مانا را انجام دهید. شما می‌توانید توکن مانا را از کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت به‌صورت مستقیم خریدوفروش کنید.

خرید ارز مانا از سایت‌های واسطه یا افراد فروشنده

نحوه خرید ارز مانا از افراد فروشنده که با آنها آشنا نیستید اصلاً قابل‌اعتماد نیست. چنانچه قصد معامله ارز مانا با فرد معامله‌گری را دارید حتماً با آن شخص ملاقات حضوری داشته باشید تا از صحت این معامله مطمئن شوید. علت آن هم این است که مسئله شناخت افراد برای این که در دام افراد سودجو نیافتید، باید حتماً بررسی کنید. نحوه خرید ارز مانا از سایت‌های متفرقه هم مسئله پرچالش و پر ریسکی است که پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام ندهید. امروزه سایت‌های کلاهبرداری با استفاده از پیش بینی آینده ارز مانا دارایی شما را مورد هدف قرار می‌دهند تا به سود کلان برسند.

راهنمای معامله ارز دیجیتال مانا از صرافی‌ های متمرکز و غیر متمرکز

صرافی‌ های متمرکز و غیر متمرکز برای مانا

بهترین نحوه خرید ارز مانا، خرید از صرافی‌های ارز دیجیتال است. صرافی‌های بزرگ و قدرتمندی در سراسر دنیا وجود دارند که می‌توانید خرید ارز مانا را با چند کلیک انجام دهید. در حال حاضر دو نوع صرافی متمرکز (CEX) و غیرمتمرکز (DEX) در بازار کریپتو معرفی شده‌اند. هر کدام از این پلتفرم‌ها نقاط قوت و ضعف مختص خود را دارند. صرافی‌های متمرکز نوعی پلتفرم معاملاتی آنلاین برای خریدوفروش ارز دیجیتال هستند و در واقع این صرافی‌ها توسط یک فرد یا گروهی نظارت می‌شوند. عملکرد این پلتفرم‌ها مانند بانک است  و یک نهاد مرکز بر روی تمام معاملات شما در صرافی نظارت دارد. برای خرید ارز مانا در این صرافی‌ها نیاز به ثبت‌نام و همچنین گذراندن مراحل احراز هویت است. از جمله صرافی‌های متمرکز می‌توان به بیترکس (Bittrex)، بیتفینکس (Bitfinex) و پولینکس (Poloniex) اشاره کرد.

در مقابل، صرافی‌های غیرمتمرکز توسط هیچ مرکزی کنترل نمی‌شوند. در این صرافی‌ها افراد می‌توانند بدون نیاز به باز کردن حساب و با آموزش نحوه خرید ارز مانا، معامله خود را به‌صورت همتا به همتا و بدون واسطه انجام دهند. در این پلتفرم‌ها احراز هویت اجباری نیست و به‌صورت ناشناس می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. همچنین در صرافی‌های غیرمتمرکز شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را با هم مبادله کنید  و امکان انجام معاملات بر پایه ارز فیات مانند دلار وجود ندارد.

نحوه خرید ارز مانا از صرافی های داخلی و خارجی

صرافی‌های ارز دیجیتالی که شما در کشور ایران می‌توانید از آن استفاده کنید به صرافی‌های داخلی و خارجی محدود می‌شوند. صرافی‌های خارجی بسیار قدرتمندی مانند بایننس و کوین بیس وجود دارند که شما می‌توانید با ثبت‌نام و احراز هویت در آنها، با کمک راهنمای معامله ارز دیجیتال مانا معاملات خود را انجام دهید. این دو پلتفرم بزرگ‌ترین صرافی‌های معاملاتی رمزارز در جهان هستند که از نظر حجم معاملاتی برترین صرافی قلمداد می‌شوند. در کنار تمامی امکانات و ابزاری که این پلتفرم‌ها در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند، یک مشکل بزرگ دارند. برخی از صرافی‌ها مانند بایننس ایرانیان را تحریم کرده‌اند و خطر بلوکه شدن دائمی دارایی کاربران ایرانی بسیار بالا است. به همین جهت برای انتخاب صرافی جهت خرید ارز مانا دقت لازم را داشته باشید.

در چنین مواقعی بهترین انتخاب برای ما ایرانیان، آموزش خرید و فروش رمزارز مانا از صرافی ایرانی است. پیشنهاد ما ثبت‌نام و معامله ارز مانا در صرافی ارز دیجیتال والکس است. در این بستر معاملاتی شما می‌توانید به‌آسانی و بدون ترس از بلوکه شدن دارایی‌تان، سرمایه‌گذاری خود را شروع کنید.

آموزش خرید و فروش رمزارز مانا از صرافی ایرانی والکس

در صرافی والکس هر کاربری کیف پول منحصربه‌فرد برای خود دارد که به‌ازای هر ارز دیجیتال یک آدرس به کاربر اختصاص داده می‌شود. تمامی دارایی‌های کاربران به‌صورت سخت‌افزاری ذخیره و نگهداری می‌شوند. از آنجایی که دارایی‌های دیجیتالی کاربران با بالاترین میزان امنیت ذخیره می‌شوند، در هیچ صورتی امکان سرقت و از بین رفتن دارایی‌ها وجود ندارد. برای شروع  سرمایه‌گذاری و خرید ارز مانا از صرافی والکس، ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کنید. 

مراحل ثبت نام در والکس برای معامله مانا
  • ●      به سایت «صرافی والکس» وارد شوید و در نوار بالا سمت راست، روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید.
  • ●      در صفحه‌ای که باز می‌شود اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنید و در انتها روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید.
حساب کاربری در والکس
  • ●      پس از ارسال اطلاعات، کد تأیید ارسال شده به شماره موبایل خود را در بخش مورد نظر وارد کنید.
  • ●      در صفحه جدید می‌توانید سطح‌های احراز هویت را مشاهده کنید و برای شروع مراحل احراز هویت روی دکمه «شروع کنید» کلیک کنید.
  • ●      در قسمت احراز هویت اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد، اطلاعات بانکی، شماره شبا و همچنین شماره تماس از شما خواسته می‌شود. آنها را با دقت وارد کنید. در نهایت باید عکس کارت شناسایی خود را بارگذاری کنید تا فرآیند ثبت‌نام شما در صرافی والکس تمام شود.
  • ●      در مرحله بعد توافق‌نامه را بخوانید، روی گزینه موافقت با قوانین و شرایط استفاده از والکس کلیک کنید. موارد ارسالی پس از بررسی تا ۲۴ ساعت تأیید خواهد شد.

انتقال سرمایه به کیف پول صرافی والکس

قبل از شروع بررسی نحوه خرید ارز مانا باید حساب ریالی خود را شارژ کنید تا بتوانید معاملات خود را انجام دهید.

  • از منو سمت راست روی گزینه «کیف پول» کلیک کنید و از صفحه باز شده گزینه «واریز» را انتخاب کنید.
  • مقدار سرمایه‌ای که قصد وارد کردن به دنیای ارزهای دیجیتال دارید را وارد کنید. سپس اطلاعات درگاه پرداخت را تکمیل کنید. به یاد داشته باشید از کارت بانکی که در سایت ثبت‌نام و تأیید شده است برای پرداخت استفاده کنید.
  • حالا می‌توانید معامله ارز مانا را شروع کنید.

نحوه خرید ارز مانا از صرافی والکس

خرید ارز مانا از صرافی والکس

در این قسمت می‌توانید سفارش خرید و یا فروش ارز مانا را با توجه به مقدار و قیمت موردنظر خود ثبت کنید. هر زمان که کاربری قیمت پیشنهادی شما را بپذیرد، معامله انجام می‌شود.

  • ●      در بخش معامله‌ها، معامله کلاسیک را انتخاب کنید و سفارش خرید خود را ثبت کنید.
  • مقدار ارز مانا که قصد خرید دارید و همچنین قیمت آن را به تومان وارد کنید سپس روی گزینه «خرید» کلیک کنید.
  • ●      پس از آنکه ثبت سفارش خرید ارز مانا شما ثبت شد، سفارش شما در لیست خریداران قرار می‌گیرد.

نحوه فروش ارز مانا

نحوه فروش ارز مانا

همان گونه که نحوه خرید ارز مانا را طی کردید می‌توانید سفارش فروش ارز مانا را هم ثبت کنید. هر زمان که یک کاربر با قیمت پیشنهادی فروش شما موافق بود، معامله انجام می‌شود.

  • ●      مقدار ارز مانا که قصد فروش دارید و همچنین قیمت واحد را به تومان وارد کنید و بر روی گزینه «فروش» کلیک کنید.
  • ●      پس از ثبت سفارش فروش ارز مانا، سفارش شما در لیست فروشندگان قرار می‌گیرد.

خرید ارز مانا؛ معامله در امن ترین پلتفرم

دیسنترالند یک دنیای غیرمتمرکز واقعیت مجازی است که از بلاک چین اتریوم نیرو می‌گیرد. در این دنیای مجازی می‌توانیم زمین بخرید، بفروشید و از طریق راه‌های مختلف کسب درآمد کنید. آنچه این متاورس را از سایر پروژه‌ها متمایز کرده، ماهیت غیرمتمرکز آن است. رمزارز بومی دیسنترالند، به‌تازگی جایگاه ویژه‌ای را در میان ارزهای رمزنگاری شده پیدا کرده است.

ما در صرافی والکس، راهنمای معامله ارز دیجیتال مانا و همچنین امکان خریدوفروش این ارز را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت والکس در کمترین زمان ممکن سفارش خریدوفروش خود را ثبت کنید. برای دریافت خدمات از صرافی والکس شما نیاز به یک حساب کاربری و گذراندن مراحل احراز هویت دارید. چنانچه از قبل اکانت خود را ساخته‌اید، می‌توانید برای خرید ارز مانا اقدام کنید.

چنانچه با وجود توضیحات درج شده، سؤالی ذهن شما را به خود درگیر کرده است، این سؤالات را با ما در میان بگذرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا