ترید

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز (WAVES)

ویوز (Waves) را می‌توان جزو آن دسته از ارزهایی دانست که در سال‌های اخیر رشد خیره‌کننده‌ای را تجربه کرده است. همین امر باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران فعال در بازار، علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ارز داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم ارز ویوز چیست و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در صرافی‌های مختلف را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال ویوز چیست؟

ارز ویوز را می‌توان جزو آن دسته از ارزهای دیجیتال دانست که به وسیله تکنولوژی بلاکچین به منظور برطرف‌کردن ایرادات شناسایی شده در سایر ارزها طراحی شده است. تیم توسعه‌دهنده این ارز در سال ۲۰۱۸ با اضافه‌کردن قابلیت قرارداد هوشمند، به کاربران این اجازه را داد تا از این ارز برای ایجاد توکن‌های سفارشی خود استفاده کنند و این امر باعث شد تا محبوبیت این ارز در میان فعالان بازار افزایش یابد. پس می‌توان آینده ارز ویوز را بسیار روشن دانست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز را در صرافی‌های مختلف به شما آموزش دهیم.

شما می‌توانید برای نگهداری رمز ارز ویوز یکی از کیف پول‌های ویوز را انتخاب و دارایی خود را به آن واریز کنید.

بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارز ویوز

یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فعالان بازار ارزهای دیجیتال، پیداکردن صرافی‌هایی است که امنیت بالایی داشته باشند و به‌راحتی بتوانند معاملات خود را در آن انجام دهند. در ادامه قصد داریم ۳ مورد از بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در آن ثبت نام کنید و سپس نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در این صرافی‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

  • صرافی اوکی ایکس (OKX)
  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی بیت پاندا (Bitpanda)

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در صرافی اوکی ایکس (OKX)

صرافی اوکی ایکس (OKX)

صرافی اوکی ایکس از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین صرافی‌های آنلاین فعال در حوزه خریدوفروش ارزهای دیجیتال است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز را در این صرافی آموزش دهیم. برای استفاده از امکانات این صرافی ابتدا باید در آن ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را انجام دهید.

نکته: با توجه به اعمال محدودیت برای کاربران ایرانی باید از نرم‌افزارهای تغییر آی پی برای احراز هویت و ثبت‌نام استفاده کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز با استفاده از سایر ارزهای دیجیتال

برای خریدوفروش در این صرافی ابتدا ارز دیجیتالی که این صرافی از آن پشتیبانی می‌کند را به حسابتان در این صرافی واریز کنید تا امکان خرید و فروش برایتان فراهم شود. پس از انجام این مراحل به بخش ترید صرافی مراجعه کرده و مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در سمت چپ صفحه گزینه Pair را پیدا کرده و ارز مدنظر خود را انتخاب کنید.
  2. برای انتخاب نوع سفارش به قسمت Order Type  مراجعه کنید.
  3. پس از مشخص‌شدن قیمت ارز باید اندازه معامله مدنظر خود را مشخص کنید.
  4. برای تأیید نهایی و انجام معامله باید روی دکمه Buy/Sell کلیک کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز با استفاده از ارز فیات

اگر امکان واریز ارز فیات به این صرافی را دارید کافی است مبلغ مد نظرتان را واریز کرده و مراحل زیر را طی کنید:

  1. به پنل کاربری خود مراجعه کنید.
  2. از بالای صفحه گزینه Quick trade را انتخاب کنید.
  3. در صفحه باز شده ارز دیجیتال و ارز فیات مد نظرتان را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه Buy کلیک کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس (Binance)

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در بایننس به این شکل است که ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی بایننس ایجاد کرده و حسابتان را احراز هویت کنید. پس از واریز ارز برای خرید و فروش باید مراحل زیر را دنبال کنید:

برای ساخت حساب کاربری و احراز هویت در این صرافی باید از نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید در غیر این صورت‌حساب شما مسدود شده و برای برداشت دارایی خود با مشکل روبه‌رو می‌شوید.

  1. به پنل کاربری خود مراجعه و گزینه Exchange  را انتخاب کنید. در مرحله بعد دو گزینه Basic و Advance به شما نمایش داده می‌شود. اگر تازه‌کار هستید بهتر است گزینه اول را انتخاب کنید؛ زیرا رابط کاربری آسان‌تری دارد.
  2. در صفحه باز شده از سمت راست می‌توانید فهرست ارزهایی که صرافی بایننس از آن پشتیبانی می‌کند را مشاهده کنید و از بین ارزهای فهرست، ویوز را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  3. صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که دو گزینه Buy و Sell را در آن مشاهده می‌کنید. اگر قصد خرید ارز ویوز را دارید روی گزینه Buy و اگر قصد فروش دارید روی گزینه Sell کلیک کنید.

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در صرافی بیت پاندا (bitpanda)

صرافی بیت پاندا (Bitpanda)

صرافی بیت پاندا یکی دیگر از صرافی‌هایی است که امکان خرید و فروش ویوز را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این بخش قصد داریم آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در این صرافی را به شما آموزش دهیم. قبل از انجام خرید و فروش لازم است حساب کاربری خود را در این سایت ایجاد و احراز هویت کنید. سپس مراحل زیر را برای انجام خرید و فروش دنبال کنید:

  1. به بخش Trade در بالای صفحه سمت راست مراجعه کنید.
  2. روی گزینه Sell کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده ارز ویوز را انتخاب کنید و کیف پول فیات خود که قصد واریز وجه به آن را دارید انتخاب کنید.
  4. عدد مدنظرتان برای فروش را وارد کنید.
  5. در نهایت روی گزینه Sell now  کلیک کنید.
  6. برای اطمینان از فروش، تأییدیه فروش ارسال شده به ایمیل خود را چک کنید.

برای خرید ویوز کافی است در مرحله ۲ به جای گزینه Sell گزینه Buy را انتخاب کنید و سپس عدد مدنظر کیف پول فیات خود برای خرید را انتخاب کنید.

راهنمای معامله رمزارز ویوز در صرافی والکس

خرید ارز ویوز در والکس

والکس یکی از صرافی‌های بزرگ و معتبر ایرانی است که خرید و فروش ارز ویوز را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر مایل به خرید و فروش ارز ویوز در این صرافی هستید، کافی است وارد سایت شده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس مطابق راهنمای معامله رمزارز ویوز پیش بروید.

  1. پس از ورود به حساب کاربری از قسمت بالا سمت راست صفحه در قسمت معامله‌ها روی گزینه خرید و فروش آنی کلیک کنید.
  2. از قسمت جست‌وجوی کوین، کوین مورد نظر خود را پیدا کنید.
  3. اگر مایل به خرید کوین موردنظر هستید روی تب خرید و اگر مایل به فروش آن هستید روی تب فروش کلیک کنید.
  4. از قسمت پرداخت می‌کنم، می‌توانید نوع پرداخت و مبلغ مورد نظرتان را مشخص کنید. (در حال حاضر امکان پرداخت به تومان و USDT فراهم شده است.)
  5. در بخش دریافت می‌کنم تعداد کوین مدنظر را وارد کنید.
  6. در نهایت روی دکمه خرید/فروش کلیک کنید.

بهترین راه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز

در این مقاله نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز در ۳ صرافی معتبر را به شما آموزش دادیم. هر یک از این صرافی‌ها مزیت‌های خاص خود را دارند. اما می‌توان گفت به چند دلیل والکس بهترین صرافی است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال ویوز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • فراهم‌شدن امکان خرید و فروش ارز با استفاده از تومان (یکی از اصلی‌ترین مشکلات فعالان بازار رمز ارزها در ایران، مشکل تحریم و دشوار بودن فرایند واریز و برداشت پول به صرافی‌های خارجی است.)
  • تأیید هویت آسان به نسبت سایت‌های گفته شده (به دلیل تحریم کشور ایران، امکان احراز هویت با آی پی و شماره‌تلفن ایران در صرافی‌های گفته شده وجود ندارد.)
  • امکان خرید و فروش بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در صرافی والکس فراهم گردیده است.

در این مقاله به صورت مختصر به چیستی ارز دیجیتال ویوز پرداختیم. سپس صرافی‌های معتبری که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند را معرفی و نحوه خرید و فروش ویوز در چند مورد از آن‌ها را بررسی کردیم.

ساده‌ترین راه برای خرید این رمزارز، خرید از صرافی ایرانی والکس است. به این صورت که بدون نیاز به خرید تتر و تبدیل آن به ویوز می‌توانید این ارز دیجیتال را مستقیماً با تومان خریداری کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
binance.com
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا