پایگاه دانش

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. پایگاه دانش
  4. فعال‌سازی گیفت کارت‌ها...
  5. آموزش فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول

آموزش فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول

دنیای مانگا و انیمه دنیای محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید که بسیاری از افراد از طریق استریم‌های مختلف به تماشای آن می‌پردازند. کرانچی رول (Crunchyroll) یک سرویس استریم آمریکایی و یک سرویس مبتنی بر اشتراک ویدئو بر اساس تقاضا است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که هر مانگا و انیمه جدید را با کمترین اختلاف زمانی نسبت به زمان انتشار در ژاپن، در این سرویس تماشا کنند. واقعا برای عاشقان انیمه و مانگا هیجان‌انگیز است که در چنین سرویسی عضو شده و کمترین زمان انتظار را برای دیدن قسمت‌های جدید انیمه مورد علاقه خود سپری کنند. یکی از روش‌های دریافت اشتراک پرمیوم این سرویس، استفاده از گیفت کارت است. در این مقاله قصد داریم فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول را آموزش داده و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر با موضوع گیفت کارت آشنایی ندارید و کاربرد آن برای شما نامشخص است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله گیفت کارت چیست در بلاگ وال پی را مطالعه کنید.

گیفت کارت کرانچی رول مناسب چه کسانی است؟

همان‌طور که گفته شد سرویس استریم Crunchyroll این امکان را برای کاربران خود و عاشقان دنیای انیمه و مانگا ژاپنی فراهم می‌کند که بتوانند انیمه مورد علاقه خود را حداکثر پس از یک ساعت از زمان انتشار در ژاپن، تماشا کنند. در این بخش از آموزش فعالسازی کرانچی رول باید گفت که اگر از انتظار برای فصل‌ها، قسمت‌ها و سریال‌های جدید انیمه در استریم‌های نتفلیکس، آمازون پرایم یا هولو خسته شده‌اید، خرید گیفت کارت کرانچی رول بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

انواع اشتراک کرانچی رول

افراد با عضویت و خرید اشتراک پرمیوم سرویس کرانچی رول می‌توانند به بخش آرشیو (Library) این سرویس دسترسی کامل داشته و انواع مانگا، انیمه و درام را بدون هیچ محدودیتی از این بخش تماشا کنند. اپیزودهای جدید انیمه و مانگا با یک ساعت تأخیر نسبت زمان انتشار در ژاپن در این سرویس در دسترس بوده و می‌توان به تماشای آن‌ها نشست. طرفداران و عاشقان انیمه می‌توانند با عضویت در Crunchyroll و خرید اشتراک پرمیوم آن به تماشای قسمت‌ها و اپیزودهای جدید انیمه‌های موفق و پرطرفداری همچون My Hero Academia، Attak on Titan، Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba و غیره نشسته و از آن لذت ببرند.

آشنایی با گیفت کارت کرانچی رول

گیفت کارت Crunchyroll نوعی گیفت کارت است که برای استفاده در این استریم و برای دوست‌داران انیمه و مانگا ژاپنی طراحی شده است. سرویس کرانچی رول را می‌توان بزرگ‌ترین استریم دانلود و پخش آنلاین و آفلاین بهترین انیمه سینمایی،‌ مانگا و درام دانست که افراد در صورت برخورداری از اشتراک پرمیوم آن می‌توانند به آرشیو غنی آن که شامل بیش از 30 هزار عنوان انیمه سریالی و سینمایی است دسترسی داشته باشند. این سرویس در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر فعال و بیش از 45 میلیون کاربر ثبت نام شده از سراسر دنیا دارد که از خدمات آن استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های گیفت کارت کرانچی رول

پیش از ورود به بحث آموزش فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول، ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این سرویس بزرگ‌ترین آرشیو انواع انیمه و مانگا در جهان را در اختیار دارد که کاربران در صورت داشتن اشتراک پرمیوم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به همه این عناوین دسترسی داشته باشند. کاربران با خرید گیفت کارت و فعال کردن اشتراک پرمیوم می‌توانند از امکانات زیر در این سرویس بهره‌مند شوند:

  • دسترسی به آرشیو غنی با بیش از 30 هزار عنوان از انواع انیمه،‌ مانگا و درام
  • امکان حذف تبلیغات میان برنامه‌‌ای در زمان مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف در این سرویس
  • امکان مشاهده محتواهای تصویری با بالاترین میزان کیفیت (720P و 1080P)
  • امکان دسترسی به انیمه‌ها و سایر محتواها از طریق موبایل، لپ‌تاپ و تلویزیون
  • امکان تنظیم یادآور به منظور از دست ندادن اپیزودهای جدید انیمه یا مانگا
  • امکان مشاهده خلاصه داستان در مورد هر محتوا
  • امکان جستجو به زبان انگلیسی در کلیه محتواهای موجود در استریم
  • امکان دسترسی به محتواهای سرویس بر اساس دسته‌بندی ژانر فیلم‌ها
  • امکان ایجاد لیست دلخواه از انیمه‌ها و مانگاهای موجود در سایت
  • دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید Crunchyroll و دسترسی آسان به محتوای دلخواه از طریق گوشی هوشمند.
کرانچی رول

نحوه خرید گیفت کارت Crunchyroll

گیفت کارت‌های کرانچی رول در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هر کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند یکی از مبالغ را انتخاب کند. اولین قدم برای خرید این گیفت کارت انتخاب مبلغ و تعداد مورد نیاز است.

در مرحله بعد نحوه پرداخت مبلغ مورد نیاز برای خرید گیفت کارت است؛ در اینجا روش‌های مختلفی برای پرداخت وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق اکانت پی‌پال، ویزا کارت مجازی، بیت‌کوین، اپل‌پی (ApplePay) و…  نسبت به پرداخت وجه مورد نظر اقدام نمایند. کاربر با استفاده از کد کارت درج شده در لینک می‌تواند نسبت به فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول و فعال کردن اشتراک پرمیوم اقدام نماید.

نحوه ردیم کردن گیفت کارت Crunchyroll

ردیم کردن گیفت کارت Crunchyroll

ردیم کردن یا فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول به سادگی انجام می‌شود. برای این کار پس از خرید کارت و دریافت کد مربوطه باید به وب سایت Crunchyroll مراجعه کنید و مراحل زیر را برای ثبت کد و فعالسازی کارت انجام دهید:

۱. ورود به حساب کاربری در سایت Crunchyroll (در صورتی که عضو این سایت نیستید باید نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کرده و حساب کاربری بسازید)

۲. پس از ثبت نام در سایت یا ورود به حساب کاربری، گزینه Redeem Gift Card را انتخاب کنید.

ردیم کردن گیفت کارت کرانچی رول

۳. پس از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ردیم کردن گیفت کارت Crunchyroll می‌شوید. در این صفحه در کادر مربوطه کد دریافت شده پس از خرید کارت را وارد کرده و بر روی Continue کلیک کنید.

خرید گیفت کارت Crunchyroll

۴. پس از این مرحله فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول با موفقیت انجام شده و اعتبار کارت به حساب کاربری شما اضافه می‌شود. با استفاده از اعتبار اضافه شده می‌توانید برای خرید اشتراک پرمیوم این سرویس اقدام کرده و از تماشای انیمه‌های جذاب آن لذت برید.

گیفت کارت Crunchyroll؛ دسترسی به هزاران عنوان انیمه جذاب

کرانچی رول یکی از بزرگترین سرویس‌های استریم در دنیا است که آرشیو غنی از انواع انیمه، مانگا و درام را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سرویس ویژگی‌ها و امکانات متنوعی دارد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است؛ مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی این سرویس، امکان دسترسی به انیمه‌، مانگا و درام‌های جدید با کمترین اختلاف زمانی نسبت به زمان انتشار در ژاپن است که برای عاشقان این ژانر بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

البته دسترسی به این امکانات تنها از طریق داشتن اکانت پرمیوم در این سایت و از طریق گیفت کارت‌های Crunchyroll امکان‌پذیر خواهد بود. کاربران می‌توانند با فعالسازی گیفت کارت کرانچی رول و افزایش میزان اعتبار حساب کاربری خود، برای خرید اکانت پرمیوم اقدام کرده و به امکانات جذاب این سایت دسترسی پیدا کنند.