فعالسازی گیفت کارت

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه است که می‌توانید به عنوان یک هدیه به دوستان، خانواده‌تان و هر آنکه طرفدار پلی استیشن است، بدهید. با کمک این گیفت کارت بازی، آن‌ها قادر به خرید و دانلود آیتم‌های اضافی بازی‌، افزونه‌ها و محتواهای دیگر برای کنسول پلی‌استیشن خود هستند. با خرید گیفت کارت پلی استیشن، شما مبلغ مشخصی را پرداخت کرده و کارت را به دریافت‌کننده هدیه می‌دهید.

گیفت کارت پلی استیشن به عنوان یک هدیه محبوب برای افرادی است که به بازی‌های ویدیویی علاقه دارند و از کنسول پلی استیشن خود استفاده می‌کنند. در این بخش نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، مزایای این محصول و دیگر موضوعات مرتبط با آن را مورد بررسی قرار می دهیم؛ همراه ما باشید. قبل از تهیه این محصول لازم است تا راهنمای استفاده از گیفت کارت PlayStation را به طور کامل بدانید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

همان‌طور که گفتیم، گیفت کارت پلی‌استیشن به عنوان یک کارت هدیه دیجیتالی برای خرید آیتم دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از بررسی نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به بررسی انواع گیفت کارت پلی استیشن می پردازیم.

  • گیفت کارت پلی استیشن با ارزش ۱۰ دلار. 
  • گیفت کارت پلی استیشن با ارزش ۲۵ دلار.
  • گیفت کارت پلی استیشن با ارزش ۵۰ دلار.
  •  گیفت کارت پلی استیشن با ارزش ۱۰۰ دلار.

در ضمن، می‌توانید گیفت کارت پلی‌استیشن را در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی خریداری کنید. در صورتی که به تازگی وارد دنیای بازی شده‌اید و اولین بار است گیفت کارت بازی تهیه کرده‌اید؛ حتما در ادامه با راهنمای استفاده از گیفت کارت PlayStation همراه ما باشید.

مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

استفاده از گیفت کارت پلی استیشن مزایا و فواید  بسیاری را برای طرفداران این محصول دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  •  آسانی و سرعت در خرید: در کنسول بازی پلی استیشن تنها با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن می‌توان به سرعت و به آسانی خرید را انجام داد.
  •  محدودیت بودجه: استفاده از گیفت کارت پلی استیشن می‌تواند به شما کمک کند تا بودجه خود را محدود کنید و از خرید بیش از حد جلوگیری کنید.
  • هدیه دادن به دوستان و خانواده: شما می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن استور را به عنوان هدیه به دوستان و خانواده ارسال کنید؛ این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خرید دلخواه‌شان را در بازی محبوب خود انجام دهند. پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید این گیفت کارت مقاله نحوه خرید از پلی استیشن استور را مطالعه کنید.
  • امنیت: با کمک گیفت کارت، دیگر شما نیازی به ثبت اطلاعات کارت بانکی خود در پلتفرم بازی ندارید. پس از خرید گیفت کارت تنها کافی است نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن را متوجه شوید؛ سپس اقدام به استفاده از آن کنید.
  •  تخفیف‌های ویژه: بعضی از فروشگاه‌های آنلاین و خدمات پلی استیشن تخفیف‌های ویژه‌ای برای افرادی که از گیفت کارت استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهند.

در کل، استفاده از گیفت کارت پلی استیشن یک راه آسان، امن و سریع برای خرید آیتم های بازی از فروشگاه آنلاین پلی استیشن است؛ همچنین نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن نیز بسیار راحت بوده و افراد تنها با چند کلیک به هدف خود می‌رسند.

ریجن گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

ریجن (Region) در واقع محدوده جغرافیایی است که کنسول‌های بازی، مانند پلی‌استیشن، به آن مرتبط می‌شوند. برای مثال، اگر شما یک کنسول پلی‌استیشن خریداری کرده‌اید ولی در کشور ژاپن زندگی می‌کنید، کنسول شما به منظور اتصال به سرورهای پلی‌استیشن باید با ریجن ژاپن همخوانی داشته باشد.این موضوع باعث شده تا قبل از آشنایی با نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به بررسی ریجن آن بپردازید؛ بنابراین، برای خرید گیفت کارت پلی‌استیشن باید ابتدا مطمئن شوید که ریجن آن با ریجن کنسول پلی‌استیشن شما مطابقت دارد.

چگونه ریجن پلتفرم گیفت کارت پلی استیشن را متوجه شویم؟

یکی از موضوعاتی که ذهن افراد را زمان نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن درگیر می‌کند، این است که چطور متوجه ریجن گیفت کارت شویم؟ اگرچه زمان خرید از پلتفرم وال پی، می‌توانید کشور انتخابی را متوجه شوید؛ اما راه‌های دیگری نیز برای پی بردن ریجن وجود دارد. در این بخش از آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به این مورد می‌پردازیم.

  • در ابتدا وارد آدرس https://www.playstation.com شوید.
  • پس از ورود، روی گزینه Sign In که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
ورود به اکانت پلی استیشن
  • پس از کلیک، کادری که اطلاعات اکانت را دارد، نمایش داده می‌شود. دقت داشته باشید که در این مرحله اطلاعات را درست وارد کنید. سپس روی  گزینه I’m not a robot و در آخر روی Sign In کلیک کنید.
اطلاعات حساب کاربری پلی استیشن
  • حال پس از ورود به اکانت روی منوی Store رفته و از منوی باز شده گزینه Shop Now را کلیک کنید.
خرید از پلی استیشن
  • پس از ورود به PlayStation STORE اطلاعات حساب کاربری نوشته که بعد از کلیک روی آن حساب کاربری باز می‌شود. سپس روی Account Settings کلیک کنید.
تنظیمات حساب کاربری پلی استیشن
  • پس از ورود به Account Settings  در بخش سمت چپ، تنظیمات اکانت قابل مشاهده است. روی گزینه Account Details کلیک کرده و با اسکرول به سمت پایین بخش Location را مشاهده می کنید. 
ریجن کنسول پلی استیشن

افرادی که قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را دارند، باید ابتدا از ریجن کنسول خود مطمئن شوند؛ چراکه گیفت کارت  خریداری شده قابل بازگشت نیست. این مورد به اهمیت مطالعه آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن قبل از تهیه آن افزوده است.

نحوه ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن

برای ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1.  ابتدا وارد حساب کاربری خود در پلی استیشن شوید.
  2. سپس به “Store” یا “فروشگاه” بروید.
  3. در بخش “محصولات”، گزینه “Redeem Codes” یا “ردیم کردن کدها” را انتخاب کنید.
  4.  کد ۱۶ رقمی روی کارت را وارد کنید. بهتر است کد را دقیق و بدون خطا وارد کنید.
  5.  پس از وارد کردن کد، بر روی گزینه “Continue” یا “ادامه” کلیک کنید.
  6. در صفحه بعدی، شما باید شرایط و قوانین استفاده از کد را مطالعه کنید و در صورت موافقت، آن را تأیید کنید.
  7.  پس از تایید، مبلغ موجود در گیفت کارت به حساب شما افزوده خواهد شد و شما می‌توانید آن را برای خرید بازی‌ها و محتوای دیگر در پلی استیشن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی گیفت کارت‌ها ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشند؛ بنابراین بهتر است شرایط استفاده را قبل از ردیم کردن کد به دقت مطالعه کنید. آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن مهم‌ترین راهنمایی است که برای این مورد باید مطالعه کنید.

چرا از وال پی، گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنیم؟

وال پی تمام تلاش خود را انجام داده تا خدماتی با بهترین کیفیت و سرعت ارائه کند. برای خرید گیفت کارت از وال پی تنها کافی است که با چند کلیک در سایت حساب کاربری ایجاد کرده و گیفت کارت مورد نظر را خریداری کنید. در کمترین زمان ممکن به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته، گیفت کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بخش به موضوع راهنمای استفاده از گیفت کارت PlayStation پرداختیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان یک گیفت کارت پلی‌استیشن را استفاده کرد؟

برای استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن، کافی است که کد روی کارت را در فروشگاه پلی‌استیشن وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، موجودی شما به حساب پلی‌استیشن شما افزوده می‌شود.

آیا گیفت کارت پلی‌استیشن محدودیت زمانی دارد؟

بله، گیفت کارت پلی‌استیشن معمولاً یک سال محدودیت زمانی دارد. بعد از گذشت این مدت، کارت منقضی می‌شود و شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

چگونه می‌توان یک گیفت کارت پلی‌استیشن خریداری کرد؟

شما می‌توانید گیفت کارت پلی‌استیشن را از فروشگاه‌هایی مانند وال پی خریداری کنید. همچنین می‌توانید این کارت را از سایت رسمی پلی‌استیشن خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا