پایگاه دانش

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. پایگاه دانش
  4. فعال‌سازی گیفت کارت‌ها...
  5. نحوه استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل

نحوه استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل

پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره آنلاین اکشن به سبک بتل‌رویال بوده که در آن ۱۰۰ بازیکن با هم رقابت می‌کنند. تمرکز اصلی شما به‌عنوان یک بازیکن در بازی پابجی این است که تلاش کنید افراد دیگر را حذف کرده تا برنده شوید. نگران نباشید، شما با اعتبار درون گیفت کارت پابجی، می‌توانید سطح بازیکن خود را ارتقا داده و از اسلحه‌ها، لباس‌ها و وسایل جدید استفاده کرده تا پیروز میدان نبرد شوید. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا در این متن، نحوه استفاده از گیفت کارت پابجی را بررسی کنیم.

نحوه ساخت اکانت پابجی چگونه است؟

آموزش ساخت اکانت بازی پابجی بسیار ساده و راحت است، برای ایجاد حساب کاربری، مراحل زیر را به‌دقت انجام دهید. البته همان‌طور که می‌دانید، توجه داشته باشید که IP شما غیر از کشور ایران باشد.

  1. ابتدا وارد سایت midasbuy شوید.
  2. در بالای سایت و در سمت راست صفحه بر روی گزینه Login کلیک کنید.
  3. در این مرحله بر روی گزینه Register کلیک کنید.
  4. در صفحه بعد اطلاعات کاربری خود را به‌صورت دقیق وارد کنید. به این نکته توجه داشته باشید که آدرس ایمیل معتبری که به آن دسترسی دارید را بنویسید.
  5. بر روی گزینه Register در پایین کلیک کنید.
  6. در نهایت وارد ایمیلتان شوید و حساب کاربری خود در این بازی را تأیید کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت یوسی پابجی

بعد از خرید گیفت کارت پابجی از سایت وال پی، یک پین کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود که به‌وسیله آن می‌توانید اکانت کاربری خود را طبق آموزش زیر شارژ کنید. برای انجام این مراحل نیز از نرم‌افزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت پابجی عبارت‌اند از:

1- ابتدا باید آیدی حساب کاربری خود در بازی را دریافت کنید. برای این منظور بازی را اجرا کرده و در بخش پروفایل آیدی ده رقمی خود را یادداشت کنید.

2- به سایت midasbuy مراجعه کرده و از طریق گزینه Login وارد اکانت کاربری خود شوید.

3- بازی آنلاین پابجی را در این صفحه انتخاب کنید.

سایت Midasbuy

4- در این مرحله داشبورد پابجی برای شما فعال می‌شود؛ از میان آن‌ها برای ردیم کردن گیفت کارت یوسی پابجی گلوبال بر روی گزینه Redeem ضربه بزنید.

ردیم کردن گیفت کارت یوسی پابجی

5- در این بخش، پین کد گیفت کارت پابجی را در فیلد وارد کنید.

واردکردن پین کد گیفت کارت در فیلد ردیم

6- اگر همه مراحل را با دقت انجام داده باشید؛ اعتبار گیفت کارت پابجی به‌صورت یوسی به پروفایل شما اضافه شده و شما می‌توانید برای خرید آیتم‌های درون بازی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ماینکرافت چیست؟ معرفی بازی ماینکرافت

راهنمای استفاده از گیفت کارت انسی پابجی موبایل

در یک روش دیگر، اگر شما از گیفت کارت‌های با اعتبار دلاری یا یورویی استفاده می‌کنید؛ پس از تغییر آی پی اینترنت خود مراحل زیر را انجام دهید.

1- وارد سایت www.pubgmobile.com/pay شوید.

2- سپس سربرگ Redeem را انتخاب کنید.

3- در این صفحه کد گیفت کارت انسی پابجی نیو استیت خود را در فیلد مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

4- آی دی حساب کاربری خود در بازی آنلاین پابجی را در فیلد مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه ok کلید کنید. اگر قبلاً آیدی خود را ثبت نکرده‌اید، یک‌بار وارد بازی شده و در بخش پروفایل، ID خود را یادداشت کنید.

پیدا کردن آی دی پابجی

5- بعد از وارد کردن پین کد گیفت کارت خود؛ نام کاربری شما در این مرحله نمایش داده می‌شود. دقت کنید که اکانت خود را شارژ کرده، اگر به اشتباه حساب کاربر دیگری را شارژ کنید، امکان برگشت اعتبار نیست.

6- برای تأیید نام کاربری، باید در این مرحله تاریخ تولدی که در پروفایل خود در بازی انتخاب کرده‌اید را اینجا وارد کرده و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

7- در این مرحله، قوانین شرکت سازنده بازی یعنی Midasbuy را تأیید کنید. پس از مطالعه قوانین و مقررات، تیک تأیید را زده و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

8- در صفحه بعد برای تکمیل شارژ حساب کاربری، بر روی گزینه OK کلیک کرده تا پیام Redeem This Item تأیید شود.

9- اگر مراحل این راهنمای استفاده از گیفت کارت انسی پابجی را در سایت پابجی موبایل دقیقاً انجام داده باشید، حساب کاربری شما شارژ می‌شود.

ریجن پابجی موبایل چیست؟

به طور کلی ریجن بازی آنلاین پابجی، موقعیت مکانی اکانت کاربری بازیکن را مشخص می‌کند. بر اساس کشور، ایونت‌ها و جوایز در بازی به شما نمایش داده می‌شود. در واقع ریجن پابجی می‌تواند در دریافت برخی اسکین‌های این بازی مؤثر باشد. به همین دلیل برخی افراد به دنبال انتخاب ریجن‌های مختلف مانند ترکیه، لیبی، کانادا، آمریکا و امارات برای دریافت جوایز ارزشمندتری هستند. برای این منظور باید از یک نرم‌افزار تغییر آی پی معتبر استفاده کنید.

گیفت کارت پابجی، یک انتخاب هوشمند

در این متن به آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت پابجی پرداختیم و کمی شما را با این بازی چند نفره مهیج و آنلاین آشنا کردیم. همچنین با روش ساخت حساب کاربری و مراحل شارژ آن آشنا شدید. به این نکته توجه داشته باشید که با این آموزش و پین کد گیفت کارت، به‌راحتی می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید؛ بنابراین دیگر نیازی نیست اطلاعات کاربری خود را برای دیگران ارسال کنید. البته همان‌طور که به آن اشاره شد، با توجه به تحریم ایران، برای فعال‌سازی آن، باید آی پی و اکانت حساب کاربری شما بر روی کشور دیگری تنظیم شده باشد. در نهایت اگر سؤالی در مورد آموزش استفاده از گیفت کارت یوسی پابجی یا نحوه ساخت اکانت کاربری دارید؛ در بخش نظرات همین صفحه آن را با ما به اشتراک بگذارید. شما به راحتی می‌توانید از طریق سایت وال پی، گیفت کارت‌های این بازی جذاب را با اعتبار دلخواه خود تهیه کرده و طبق آموزش‌های این مقاله از آن استفاده کنید. چه تجربه‌ای از این بازی دارید؟ آیا تابه‌حال از گیفت کارت پابجی استفاده کرده‌اید؟

آیا گیفت کارت یوسی پابجی تاریخ انقضا دارد؟

خیر. اعتبار این کارت هدیه تاریخ انقضا نداشته و شما به‌راحتی می‌توانید بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید.

کاربرد گیفت کارت انسی پابجی چیست؟

از اعتبار این گیفت کارت‌ها برای شارژ حساب کاربری و ارتقای سطح بازیکنان با خرید اسکین اسلحه‌ها، وسایل جدید مانند لباس‌ها، کلاه و… استفاده می‌کنند.

چگونه گیفت کارت پابجی را بخریم؟

شما می‌توانید در سایت ما با دو روش پرداخت آنلاین با درگاه بانکی یا پرداخت انواع ارز‌های دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر این گیفت کارت را تهیه کنید.