پایگاه دانش

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. پایگاه دانش
  4. فعال‌سازی گیفت کارت‌ها...
  5. آموزش فعالسازی گیفت کارت اسپاتیفای

آموزش فعالسازی گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از برنامه‌های محبوب در سراسر دنیاست که انواع موزیک و پادکست‌های باکیفیت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. استفاده از برخی امکانات این اپلیکیشن به صورت محدود رایگان بوده و دیگر امکانات آن پولی است و برای استفاده از آن‌ها باید اشتراک ویژه تهیه کرد. گیفت کارت اسپاتیفای با مزایای فراوانی برای استفاده راحت و خرید اشتراک مستقیم به بازار عرضه شد. آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای نیز توسط کمپانی اصلی برای کاربران ارائه شد. یکی از ویژگی‌های مهم گیفت کارت‌های اسپاتیفای نحوه استفاده از گیفت کارت به‌صورت کاملاً راحت است؛ به‌طوری‌که تنها با چند کلیک ساده و واردکردن کد شارژ گیفت کارت می‌توانید اشتراک موردنظر را به‌راحتی تهیه کنید.

داشتن حساب کاربری

ساخت حساب کاربری در اسپاتیفای

گیفت کارت‌های اسپاتیفای برای ریجن های متفاوتی ارائه می‌شوند؛ مانند گیفت کارت اسپاتیفای آلمان یا گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا. هر گیفت کارتی با ریجن مشخص می‌تواند حساب کاربری را با همان ریجن افزایش اعتبار دهد؛ بنابراین اگر گیفت کارتی که تهیه کردید مطابق با ریجن حساب کاربری شما نیست، می‌توانید یک حساب کاربری جدید با ریجن مناسب بسازید.

ساخت حساب کاربری

ساخت حساب کاربری در ویندوز

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای باید ابتدا به صفحه اصلی سایت اسپاتیفای وارد شوید؛ سپس روی ساین آپ کلیک کنید.

پس ‌از انتخاب گزینه ساین آپ می‌توانید به‌صورت رایگان از طریق فیس‌بوک یا جیمیل اکانت بسازید؛ البته باید به ریجن خود دقت کنید. اگر هم نمی‌خواهید با اطلاعات فیس‌بوک یا جیمیل وارد شوید، اطلاعات خواسته ‌شده مانند ایمیل، پسورد انتخابی، تاریخ تولد، جنسیت و غیره را وارد کنید؛ سپس روی گزینه ساین آپ کلیک کنید. در آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران، پس از کلیک روی ساین آپ، شما دارای یک حساب کاربری اسپاتیفای هستید و می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این سرویس استفاده کنید.

نحوه تشخیص ریجن اسپاتیفای

برای اینکه به‌راحتی بتوانید از گیفت کارت این برنامه موزیک بسیار جذاب استفاده کنید، باید ریجن گیفت کارت خریداری‌شده و حساب کاربری شما باهم یکی باشد. اگر از قبل حساب کاربری دارید، ابتدا باید ریجن آن را چک کنید. اگر در گوشی از اسپاتیفای استفاده می‌کنید، به قسمت پروفایل رفته و در قسمت اطلاعات country کشور خود را چک کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه ادیوس و اسپاتیفای

اگر با ویندوز وارد حساب کاربری خود می‌شوید، در قسمت بالا و چپ صفحه روی گزینه پروفایل کلیک کنید و در قسمت country اطلاعات خود را بررسی کنید. درصورتی‌که ریجن مطابقت نداشت باید آن را عوض کنید و اگر تمایل به تغییر نداشتید، یک حساب کاربری جدید بسازید.

چگونه کارت هدیه اسپاتیفای را ردیم کنیم؟

برای تأمین اعتبار مالی و خرید اشتراک سرویس اسپاتیفای باید نحوه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای را بدانید. در آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای، به واردکردن کد گیفت کارت و عمل تأمین اعتبار Redeem گفته می‌شود.

نحوه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای به این صورت است که باید ابتدا به صفحه اصلی سایت اسپاتیفای واردشده و روی عبارت log in کلیک کنید؛ سپس پنجره‌ای باز می‌شود که باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده، سپس log in را بزنید.

ردیم کد شارژ اسپاتیفای

طبق راهنمای استفاده از گیفت کارت Spotify، پس‌ از آنکه وارد شدید قبل از انجام عملیات ردیم گیفت کارت، ابتدا باید از ریجن حساب کاربری خود مطمئن شوید؛ درصورتی‌که ریجن حساب کاربری شما با گیفت کارت مغایرت داشته باشد با خطا مواجه می‌شوید و عملیات با موفقیت انجام نخواهد شد. درصورتی‌که ریجن هماهنگ نبود، باید یک حساب کاربری جدید با ریجن مناسب بسازید که نحوه ساخت اکانت جدید را در قسمت بالا توضیح دادیم.

در آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای، پس از ورود و اطمینان از ریجن در سمت چپ صفحه گزینه‌ای تحت عنوان ردیم وجود که باید روی آن کلیک کنید. پس از کلیک صفحه‌ای باز می‌شود؛ این صفحه شامل فرم ورود اطلاعات گیفت کارت است و باید در قسمت پریمیوم کد، کد شارژ خریداری‌شده را وارد کنید. سپس در قسمت پستال کد باید کد پستی مناسب ریجن گیفت کارت و حساب کاربری را وارد کنید. در این قسمت کد پستی اهمیت بسیار زیادی دارد و حتماً باید کد پستی صحیحی را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات تیک Iam not a robot را زده و سپس گزینه enter code را بزنید.

پیشنهاد خرید محصول: خرید اکانت اسپاتیفای

پس از ورود اطلاعات صفحه‌ای جدید باز می‌شود که اطلاعات گیفت کارت خریداری‌شده شما را نمایش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال در این صفحه نوشته شده این کد برای 1 ماه به‌صورت پریمیوم اعتبار دارد و کد را به شما نمایش می‌دهد. در اینجا قبل از انتخاب گزینه ردیم کد، حتماً اطلاعات موردنظر را بررسی کنید و از صحت خرید خود اطمینان حاصل کنید. پس از بررسی و صحت اطلاعات روی گزینه ردیم کد کلیک کنید. حالا اکانت پریمیوم شما فعال شده است.

برای استفاده از کد شارژ در گوشی موبایل نیز، پس از ساین این شدن در برنامه اسپاتیفای، از قسمت پروفایل گزینه ردیم را انتخاب کرده و مطابق مراحل بالا عملیات را انجام دهید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای

در راهنمای استفاده از گیفت کارت Spotify در خصوص نحوه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای صحبت کردیم. پس از ردیم کد یکی از اکانت های ویژه اسپاتیفای را انتخاب کرده تا حساب کاربری شما از حالت رایگان خارج‌شده و به حالت پریمیوم درآید. در این حالت امکان گوش سپردن به آهنگ‌ها را حتی در حالت آفلاین هم دارید.

امکانات اشتراک پریمیوم

پس از انجام تمام موارد فوق، امکانات بی‌نظیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این حالت دسترسی نامحدود به تمام موزیک‌ها را دارید و می‌توانید موزیک‌ها را با کیفیت بیشتری گوش کنید؛ همچنین می‌توانید به بخش‌های ویژه‌ای دسترسی پیدا کنید که در نسخه رایگان فعال نیست.

چگونگی استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

در این مقاله در خصوص راهنمای استفاده از گیفت کارت Spotify صحبت کردیم و دیدیم که چقدر ردیم کردن آن راحت است. با یادگیری آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و داشتن یک حساب کاربری مطابق با ریجن گیفت کارت موردنظر می‌توانید اشتراک‌های متفاوتی برای حساب کاربری خود تهیه کنید. هنگام ردیم کردن کد شارژ باید از کد پستی مناسب و درست استفاده کنید. برای خرید انواع گیفت کارت می توانید سری به سایت وال پی بزنید. پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارند که برای تأمین اعتبار در آن‌ها می‌توان از گیفت کارت استفاده کرد؛ مانند گیفت کارت تیدال.

آیا می‌توان از گیفت کارت اسپاتیفای چندین بار استفاده کرد؟

خیر؛ این گیفت کارت‌ها یک‌بارمصرف‌اند و پس از ورود آن در حساب کاربری دیگر قابلیت استفاده مجدد ندارند.

آیا می‌توان پس از استفاده اعتبار این گیفت کارت را انتقال داد؟

خیر؛ اعتبار این گیفت کارت پس از استفاده به‌هیچ‌عنوان قابلیت انتقال ندارد.

آیا امکان تعویض گیفت کارت وجود دارد؟

اگر به‌صورت فیزیکی خریداری‌شده باشد امکان تعویض وجود دارد؛ اما در حالت مجازی به هیچ عنوان تعویض نمی‌شود.