مقالات ارز دیجیتال

آینده ارز دیجیتال WOO؛ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وو نتورک (WOO)

ارز دیجیتال Woo Network با نماد WOO رتبه ۱۴۶ را در رتبه‌بندی سایت coinmarketcap بر مبنای ارز بازار در بین ارزهای دیجیتال دارد. این ارز که در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات بیش از ۱۰ میلیون دلار را به طور روزانه تجربه می‌کند، می‌تواند از جمله پروژه‌هایی باشد که آینده‌ای مثبت را پیش‌روی خود دارد. در این مقاله آینده ارز دیجیتال WOO را با در نظر گرفتن شرایط فاندامنتال این پروژه بررسی کرده و پاسخ می‌دهیم که آیا شبکه وو سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده است یا خیر.

شبکه woo چیست؟

این شبکه در سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از اولین شبکه‌های رسانه اجتماعی در جهان که برای تولید محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد، مطرح شد. از آن زمان، شبکه وو استقبال بسیاری از علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال را به همراه داشته و توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیاری را به آینده ارز دیجیتال woo سوق داده است. این پروژه به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز به کاربران اجازه می‌دهد که بدون محدودیت یا سانسور به اینترنت دسترسی داشته باشند. تراکنش‌های این شبکه توسط رمزارز وو تامین می‌شود. از این کوین برای خرید پهنای باند یا حجم داده از ارائه‌دهندگان استفاده می‌شود. شبکه وو طراحی شده است تا در برابر سانسور مقاومت کند و محدودیت‌ها را کنار بزند. حتی زمانی که بخش‌هایی از شبکه آفلاین هستند، این شبکه در حال اجرا است. این شبکه همچنین یک پروژه منبع باز است که تیم آن به طور مداوم در حال کار برای بهبود شبکه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن است.

بیشتر بخوانید: ارز WOO چیست.

تیم توسعه دهنده وو نتورک

تیم موسس woo network

شبکه WOO یک شبکه تامین نقدینگی است که به عنوان پلی بین پلتفرم‌های DeFi، معامله‌گران، صرافی‌ها و موسسات عمل می‌کند و اجرای معاملات با بازدهی و سود بیشتر را فراهم می‌کند. این شبکه در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Kronos Research تاسیس شد، که شرکتی پیشرو و با حضور برجسته در بازارهای مالی بود. تیم کرونوس با سال‌ها تجربه و تخصص خود در دنیای کریپتو، متوجه یک کاستی بزرگ در بازار رمزارزها شد. در اکثر صرافی‌های رمزنگاری، نقدینگی ناکافی و غیرقابل دسترس بود. بدین ترتیب ایده راه‌اندازی این تیم شکل گرفت. این پروژه از زمان آغاز به کار، به طور همزمان در بین کارشناسان رسانه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. این در درجه اول به دلیل شهرت تیم آن است که نقش مهمی در آینده ارز دیجیتال WOO ایفا می‌کند. از جیمز یانگ که مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آن است، تا دیگر اعضا این پروژه مانند لوی لو، رون کریستنسن و لوئیس کوئند که از کارآفرینان موفق و توسعه دهندگان حرفه‌ای هستند، در رشد این پروژه نقش اساسی داشته‌اند.

معرفی طرز کار شبکه Woo

اجزا شبکه woo

این شبکه دسترسی دموکراتیک به نقدینگی را برای کاربران خود در بازار فراهم می‌کند.  این پلتفرم، محصولات متنوعی را بدون هیچ کارمزدی برای تامین نقدینگی ارائه می‌دهد. مشتریان از طریق رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) یا رابط کاربری CEX به نام WOOX به شبکه متمرکز WOO متصل می‌شوند. بیشتر خدمات وو توسط پلتفرم WOOFi ارائه می‌شود. WOOFi Swap یک صرافی غیرمتمرکز ( DEX ) است که در اکتبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. همچنین شبکه رسانه اجتماعی WOO Trade را برای مشتریان سازمانی ارائه می‌دهد، که به اعضا برای تولید محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد. به طور خلاصه سه محصول اصلی این پروژه که آینده ارز دیجیتال WOO نیز به آن‌ها وابسته است، به شرح زیر است:

  • WOO X پلتفرم معاملاتی با کارمزد صفر است که به کمک ماژول‌های قابل تنظیم برای سفارشی‌سازی به نسبت فضای کاری معامله‌گران، نقدینگی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.
  • WOOFi با تکنیک‌های بازارسازی نهادی خود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بهترین قیمت‌ها را با کاهش اسپردها در هنگام معامله به کار گیرند. بدین ترتیب به گسترش نقدینگی در حوزه DeFi کمک می‌کند. WOOFi Swap، از الگوریتم جدید Synthetic Proactive Marketing برای بازارسازی زنجیره‌ای استفاده می‌کند. این الگوریتم نقدینگی درون زنجیره‌ای را برای بازارسازان حرفه‌ای به گونه‌ای ارائه می‌کند که قیمت، گسترش و عمق دفترچه سفارش در مبادلات متمرکز را شبیه‌سازی کند.
  • WOOtrade ابزاری برای مشتریان سازمانی است تا پیشنهاد سفارش خود را به روز کنند و بتوانند بازه پیشنهادهای خود را کاهش دهند و دقیق‌تر سازند.

تحلیل فنی شبکه WOO

مزایای woo network

تیم باسابقه این پلتفرم همراه با دیگر ویژگی‌هایی مانند فرآیند تولید و توزیع محتوا، مدل کم‌هزینه و نقدینگی بالا توانسته آینده ارز دیجیتال woo را در دنیای رقابتی رمزارزها با امیدواری همراه کند. با توجه به مسیر رشد پلتفرم و تحلیل احساسات فعلی، روند افزایشی در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال woo بسیار محتمل است. در ادامه بزرگترین مزایای این شبکه را ارزیابی کرده‌ایم.

  • تجارت رایگان: هنگام انتخاب یک پلتفرم معاملاتی، کارمزدها عامل مهمی هستند. این شبکه از معدود پلتفرم‌هایی است که هیچ گونه کارمزد معاملاتی را اعمال نمی‌کند. همچنین به مشتریانی که به ایجاد نقدینگی کمک می‌کنند، با تخفیف پاداش می‌دهد. کاربرانی که به صورت دستی در WooX معامله می‌کنند، می‌توانند در صورت کسب وضعیت Tier2، هزینه‌های گیرنده و سازنده خود را کاهش دهند.
  • اسپردهای پیشنهادی دقیق: وو دارای یک موتور تطبیق سفارش پرقدرت است. در عین حال دارای یک استخر نقدینگی وسیع است که معامله‌گران می‌توانند برای افزایش سود معاملات خود از آن استفاده کنند.
  • نقدینگی وسیع: نقدینگی کلید موفقیت هر صرافی است. این شبکه نقدینگی خود را از ارائه‌دهندگان نقدینگی، بازارسازان، صرافی‌ها، موسسات و معامله‌گران روی پلتفرم تامین می‌کند. یکی از برجسته‌ترین ارائه‌دهندگان آن Kronos Research است که با جذب نقدینگی در آینده ارز دیجیتال woo نقش بسزایی دارد.
  • فضاهای کاری قابل تنظیم: WOOFi یکی از ماژول‌های شخصی‌سازی فضای کاری پلتفرم است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا فضای کاری پلتفرم را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود سفارشی کنند. WooX نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از نمودارها، ویجت‌ها و سایر عناصر و ابزارهای پیشرفته برای ایجاد اندیکاتور، نمای معاملاتی خود را برای تحلیل تکنیکال آماده کنند.

تحلیل توکنومیک توکن وو

توزیع توکن woo

این ارز رمزنگاری شده توکن اصلی شبکه وو است. این ارز ابتدا در اکتبر ۲۰۲۰ روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شد، اما اکنون بر روی چندین بلاکچین از جمله Arbitrum، Binance Smart Chain ، Fantom، Polygon و Solana اجرا می‌شود و هر کدام از کیف پول های ارز WOO از یکی از این شبکه‌ها برای ذخیره‌سازی این ارز پشتیبانی می‌کند.

این توکن در ماه دسامبر در بلاکچین Avalanche منتشر شد و به پل این زنجیره اضافه شد. شبکه WOO پل روی بلاکچین اوالانچ را با ۱۵ میلیون دلار نقدینگی برای حمایت از جذب توکن ایجاد کرد. صندوق سرمایه‌گذاری بلیزارد که از توسعه و نوآوری در سراسر بلاکچین avax حمایت می‌کند، مبلغ نامشخصی را در توسعه آینده ارز دیجیتال woo سرمایه‌گذاری کرد. سرمایه گذارانی از جمله Three Arrows Capital، PSP Soteria Ventures، Gate Ventures، QCP Capital و Crypto.com Capital نیز در این برنامه شرکت کردند.

این رمزارز دارای حداکثر عرضه سه میلیارد کوین است. طبق آمار سایت CoinMarketCap، تا لحظه نگارش این مقاله، ۹۵۵.۶۲ میلیون توکن WOO از مجموع عرضه ۲.۹۹ میلیاردی در گردش است. سه میلیارد توکن ایجاد شده در زمان راه اندازی به شرح زیر توزیع شده است:

  • ۱۰ درصد به صورت خصوصی و عمومی فروخته شد
  • ۱۰ درصد در طول یک سال و نیم بین آوریل ۲۰۲۱ تا اکتبر ۲۰۲۲ به صورت سهام به سرمایه گذاران اولیه واگذار شد.
  • ۲۰ درصد در طول مدت ۳.۵ سال به تیم Wootrade واگذار شد که بخش بزرگ آن به عنوان ذخیره برای استخدام‌های آینده اختصاص داده شد.
  • ۵ درصد در مدت ۳.۵ سال به مشاوران اختصاص یافت.
  • ۲۵ درصد به عنوان پاداش برای ایجاد انگیزه استفاده از شبکه در نظر گرفته شد.
  • ۱۰ درصد به عنوان پاداش برای شرکای اکوسیستم در نظر گرفته شده است.
  • ۵ درصد به WOO Ventures برای سرمایه گذاری در پروژه‌های اولیه تخصیص یافته است.
  • ۱۰ درصد برای صندوق بیمه اختصاص داده شده است.
  • ۵ درصد برای مدیریت نقدینگی تعیین شده است.

بر اساس مدل کاهش تورم در آن شبکه، تیم شبکه وو به صورت ماهانه توکن‌ها را خریده و می‌سوزاند. توکن‌ها در روز دهم ماه سوزانده می‌شوند. نیمی از درآمد حاصل از Wootrade برای خرید مجدد توکن‌ها در بازار آزاد استفاده می‌شود.

تحلیل فاندامنتال برای بررسی آینده ارز دیجیتال woo

یک راه برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال woo ارزیابی آن چیزی است که تیم پروژه Wootrade انجام داده یا قصد دارد در آینده نزدیک انجام دهد. به روز نگه داشتن اخبار در مورد این پروژه و تقویم برنامه خرید یا فروش‌های شرکت و دیگر رویدادهای کلیدی، روشی است که هولدرها و معامله‌گران طولانی مدت از آن استفاده می‌کنند. شما باید خبرنامه‌ها، رسانه‌های اجتماعی، رویدادهای آینده، احساسات کلی سرمایه‌گذار و شرایط بازار را که در طول زمان تغییر می‌کنند، پیگیری کنید تا تعیین کنید که چه زمانی بخرید یا بفروشید. با استفاده از داده‌های قیمت قبلی، مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده و احساسات سرمایه‌گذار از منابع مختلف آنلاین، مشخص می‌شود که آیا سرمایه‌گذاری پس از تحقق رویدادها و اهداف نقشه راه شبکه وو سودآور خواهد بود یا خیر. تحلیل فاندامنتال در کنار تحلیل تکنیکال به عنوان راهنمای خرید و فروش ارز woo به معامله‌گران برتری می‌دهد. در حالی که تحلیل تکنیکال به معامله‌گران در تصمیم‌گیری زمان خرید یا فروش این ارز کمک می‌کند، تحلیل بنیادی اغلب می‌تواند به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال WOO  بر اساس رویدادهای قابل‌ توجه آتی که ممکن است تأثیر غیرمنتظره‌ای بر قیمت داشته باشد، کمک کند.

همکاری شبکه woo و صرافی بایننس

بازده تورمی ناشی از سرمایه گذاری یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیر گذار در ارزش ارز دیجیتال از جمله ارزش آینده ارز دیجیتال woo است. استیکنگ این ارز در زنجیره هوشمند بایننس در دسامبر ۲۰۲۱ فعال شد و تا آغاز ژانویه ۲۰۲۲ به ارزش کل قفل شده ۳۹ میلیون دلار با بیش از ۶۰۰۰ سهام‌دار رسید. در ۴ ژانویه، بازو و انکوباتور سرمایه گذاری صرافی بایننس، سرمایه گذاری استراتژیک ۱۲ میلیون دلاری را در دور سری A+ سرمایه گذاری شبکه وو اعلام کرد. ارزش این ارز در واکنش به این خبر افزایش یافت و در ۵ ژانویه به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۱.۲۷ دلار رسید. بایننس در ۸ فوریه این ارز را برای معامله فهرست کرد. این پروژه WOOFi Earn را در BSC راه‌اندازی کرد که دارندگان توکن آن را قادر می‌سازد تا از استراتژی‌های سوددهی خودکار آن برای مدیریت فارمینگ استفاده کنند.

تحلیل تکنیکال وو نتورک

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال WOO مشاهده تاریخچه قیمت قبلی در نمودار است. از طریق استفاده از تکنیک‌های رایج تحلیل تکنیکال مانند شناسایی سطوح حمایت و مقاومت، محاسبه میانگین‌های متحرک و فراخوانی شاخص‌ها برای سیگنال قدرت یا ضعف در بازار، می‌توانید پیش‌بینی نسبتا دقیقی درباره روند افزایش یا کاهش قیمت انجام دهید. با این ابزارهایی که به‌طور رایگان به صورت آنلاین در دسترس هستند، می‌توانیم آینده این ارز را در چند روز، هفته و حتی ماه آینده تخمین بزنیم.

با استفاده از شاخص قدرت نسبی (RSI)، میانگین موزون متحرک (MWA)، فراکتال ویلیامز (فرکتال) و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) می‌توانیم الگوهای قیمتی را برای آینده ارز دیجیتال woo تعیین کنیم تا تصمیم بگیریم که آیا بازه‌ای صعودی یا نزولی در آینده خواهیم داشت.

پیش بینی قیمت توکن وو در سال آینده

نمودار قیمت ارز woo

به گفته برخی تحلیلگران، این پروژه یکی از شگفت انگیزترین ارزهای دیجیتال است که در سال آینده فضای زیادی برای گسترش دارد. پیش بینی سایت bitcoinwisdom افزایش قابل توجه ارزش آینده این توکن را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تخمین می‌زند. مانند سایر ارزهای دیجیتال، افزایش تدریجی خواهد بود، اما افت قابل توجهی پیش‌بینی نمی‌شود.

با توجه به بسیاری از مشارکت‌ها و ابتکارات جدید woo network، کارشناسان سایت bitcoinwisdom پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز به زودی از ۰.۳۰۰۴۸۹ دلار نیز فراتر رود.

با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شاخص قدرت نسبی بلند مدت این رمزارز از منطقه بیشینه فروش خارج می‌شود یا نه. اگر روند صعودی در سال آینده محقق شود، قیمت این توکن می‌تواند به ۰.۴۲۰۶۸۵ دلار برسد ولی اگر بازار دچار نزول شود، ممکن است این هدف محقق نشود. اگر این شبکه با موفقیت احساسات بازار را در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال حفظ کند، قیمت این ارز می‌تواند تا پنج سال آینده ثابت بماند.

پیش بینی مبتنی بر الگوریتم تحلیل تکنیکال این ارز بر اساس میانگین چندین شاخص بدست می‌آید. برای مثال بر اساس تحلیل سایت CoinCodex قیمت وو تا پایان سال ۲۰۲۳ می‌تواند به ۰.۰۰۷۶۹ دلار کاهش یابد، در پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۱۰۷۳ دلار برسد و تا مارس ۲۰۲۷ با ۰.۰۳۴۴ دلار معامله شود.

پیش‌بینی میانگین قیمت آینده ارز دیجیتال WOO در DigitalCoinPrice برای سال ۲۰۲۳ قیمت ۰.۳۹ دلار را نشان می‌دهد که به ۰.۵۴ دلار در سال ۲۰۲۵ افزایش خواهد یافت. داده‌های این سایت نشان می‌دهند که تا سال ۲۰۳۰، قیمت به طور متوسط ​​​​۱.۷۲ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی CryptoPredictions.com نیز ادعا کرده که این توکن می‌تواند در نوامبر سال آینده میلادی به ۰.۱۹۵۷ دلار و در سال ۲۰۲۴ به ۰.۲۱۶۷ دلار برسد. همچنین این سایت پیش بینی کرده است که در نوامبر ۲۰۲۵ قیمت این توکن به ۰.۲۷۰۰ دلار خواهد رسید. اما پیش‌بینی WalletInvestor برای آینده رمزارز وو نتورک بسیار نزولی‌تر بوده، به طوری که مدعی شده تا اواخر نوامبر سال ۲۰۲۳، این ارز به ۰.۰۱۱۸ دلار سقوط خواهد کرد.

آیا woo network جای مناسبی برای سرمایه گذاری خوب است؟

رابط کاربری پلتفرم woo network

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا وو سرمایه گذاری خوبی است یا خیر، در نظر گرفتن ریسک به ریوارد آن بسیار مهم است. هرگز بیش از آنچه که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید. ما می‌توانیم قیمت آینده ارز دیجیتال WOO را هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت تخمین بزنیم، اما انتظارات باید برای هر کدام منطقی باشد. بازار کریپتوکارنسی بازار نسبتا جدید و بسیار بی‌ثباتی است و پیش‌بینی آن در بلندمدت سخت است. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته، تضمینی برای بازده آینده نیست.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری هر مقدار از وجوه خود، در مورد وضعیت قیمت ارز woo تحقیق کنید. برای سرمایه گذاری چه با هدف نگهداری بلند مدت و چه با هدف استفاده در معامله کوتاه مدت، بررسی آخرین روند بازار یک کار ضروری است. هنگام تجزیه و تحلیل قیمت این ارز در بلند مدت، در نظر گرفتن تحلیل‌های فنی و بنیادی ضروری است. با استفاده از دانش تحلیل تکنیکال می‌توانیم قیمت WOO را در کوتاه‌مدت پیش‌بینی کنیم و اندازه سرمایه‌گذاری خود را بر این اساس محاسبه کنیم.

با توجه به نوآوری‌های این پروژه، چقدر به آینده قیمتی آن امیدوار هستید؟ آیا وو نتورک فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا