Create Infinity Grid

بات اینفینیتی گرید (Infinity Grid) چیست؟

استراتژی گرید بینهایت با تعریف گام‌هایی با فواصل تصاعدی روشی مناسب برای کسب سود از بازارهایی‌ست که کاربر از آنها انتظار رشد قیمت دارد. این استراتژی با سهیم کردن بخش عمده‌ای از سرمایهٔ کاربر، کمک می‌کند تا در افزایش قیمت‌ها سودی متناسب با سرمایه حاصل گردد. این سود بر اساس فواصلی تعیین می‌شود که توسط کاربر مشخص می‌شوند.

بنابراین، استراتژی گرید بینهایت مناسب افرادی‌ست که برای کسب سود بیشتر ریسک‌پذیرند. البته آنها می‌توانند تا تعیین فاصلهٔ قیمت و انتخاب قیمت کمینهٔ مناسب این ریسک را کنترل کنند.

ساخت بات اینفینیتی گرید (Infinity Grid)

قیمت فعلی

- تومان

پرسش‌های متداول

یک استراتژی معاملاتی مشتق شده از استراتژی معاملات اسپات است. این استراتژی در بازارهای نوسانی صعودی بهترین عملکرد را دارد.

بهترین زمان برای اجرای بات اینفینیتی گرید در بازارهای صعودی است بررسی ها نشان داده است که این بات در روزهای صعودی بازار بهینه تر از بات اسپات گرید عمل میکند.

سرمایه گذاری اولیه در بات اینفینیتی گرید به پارامترهای مختلف بستگی دارد که با بیشتر کردن سود هر گرید میزان حداقل سرمایه گذاری کاهش میابد.

اگر قیمت از پایین‌ترین حد قیمت ربات که مشخص شده است پایین تر بیاید، خرید و فروش اجرا نمی‌شود اما بات همچنان فعال است، اما تا زمانی که قیمت از پایین‌ترین قیمت مشخص شده بازنگردد، هیچ سفارش و معامله ای انجام نمی‌شود

خیر - هیچ تضمینی در کسب سود توسط این بات وجود ندارد.

بله شما به راحتی با انتخاب کپی و تایید آن میتوانید بات برتر را کپی کنید.

خیر - کپی کردن بات ها رایگان است.

خیر- تنها هزینه پرداخت شده توسط شما کارمزد معاملاتی است که پرداخت میکنید والکس بات از سود کسب شده منتفع نمیشود.


پرسودترین‌ها

به‌روزرسانی هر ۱ ساعت
رتبهبازارزمان اجراسودتعداد کپی
/
/
/
/
/