کیف پول

معرفی بهترین کیف پول ارز تتر، کدام والت‌ها برای نگهداری USDT مناسب است؟

برای نگهداری تتر، مانند سایر ارزهای دیجیتال شما نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال دارید. در حال حاضر تعداد ولت‌هایی که از تتر پشتیبانی می‌کنند بسیار زیاد است. اما تمام آن‌ها برای ذخیره دارایی شما گزینه مناسبی نیستند زیرا یا به اندازه کافی امن نیستند یا از ویژگی‌های یک کیف پول ارز دیجیتال خوب، برخوردار نیستند.

با توجه به همین موضوع در این مقاله بهترین کیف پول های تتر را معرفی خواهیم کرد و به بررسی مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

کیف پول‌های ارز تتر

بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر

تتر (Tether) در حال حاضر محبوب‌ترین استیبل کوین است که با نماد واحد اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. تتر برای اولین بار در تاریخ جولای ۲۰۱۴ با نام RealCoin راه اندازی شد اما در نوامبر ۲۰۱۴ نام تتر را برای خود انتخاب کرد. در نهایت، در تاریخ ۲۰۱۵، تتر به عنوان یک ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. در تاریخ می ۲۰۲۲، تتر به سومین ارز دیجیتال برتر تبدیل شد و در حال حاضر اغلب معامله گران آن را به عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین، بازار می‌شناسند.

تتر دو نوع است که یکی از آنها تتر ERC-20 و دیگری تتر TRC-20 است. مهم‌ترین تفاوت تفاوت تتر erc20 و trc20 مربوط به الگوریتم اجماع آن‌ها است. الگوریتم اجماع بلاکچین تتر ERC-20، اثبات سهام (Pos) و الگوریتم اجماع بلاکچین تتر TRC20، اثبات سهام وکالتی (Dops) است.

با توجه به اینکه تتر یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود، افراد زیادی به خرید تتر روی آورده‌اند. برای نگهداری از تترهای خریداری شده شما به یک کیف پول امن و معتبر نیاز دارید که در ادامه چند نمونه از آن‎ها را معرفی می‌کنیم. برترین کیف پول‌های تتر عبارت‌اند از:

  • Crypto Wallet
  • Tether Wallet
  • MyEtherWalet
  • Omni Wallet
  • Coinomi
  • Binance Wallet
  • Ledger Nano X
  • TrustWallet
  • Trezor Model T
  • Exodus Wallet

با توجه به اینکه رابط کاربری کیف پول تتر برای اغلب کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است در ادامه، این ولت‌ها را از لحاظ رابط کاربری مقایسه می‌کنیم. توجه داشته باشید که اگر در حوزه ارزهای دیجیتال مبتدی هستید بهتر است که به سراغ ولت‌هایی با رابط کاربری ساده بروید.

نام کیف پولرابط کاربری
Crypto Walletبسیار ساده
Tether Walletخیلی ساده
MyEtherWalletساده
Omni Walletمتوسط
Coinomiراحت
Binance Walletمتوسط
Ledger Nano Xنسبتا سخت
TrustWalletبسیار ساده
Trezor Model Tسخت
Exodus Walletساده
بیشتر بخوانید: تتر چیست

بهترین کیف پول‌ها برای استیکینگ تتر

بسیاری از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال برای کسب سود، به دنبال استیکینگ ارز دیجیتال تتر هستند. برای انجام استیکینگ، شما به کیف پول مناسب جهت استیکینگ ارز دیجیتال تتر نیاز دارید. برخی از کیف پول‌ها، امکان استیکینگ را برای شما فراهم می‌کنند که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

Binance Wallet

بایننس یک صرافی بزرگ جهت انجام معاملات ارز دیجیتال است که یک کیف پول نرم افزاری هم دارد. این کیف پول یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های تتر است که خدماتی از جمله مبادلات تتر و دیگر ارزهای دیجیتال و استیکینگ را ارائه می‌دهد. کیف پول بایننس از انواع تتر پشتیبانی می‌کند. همچنین، برای حفظ امنیت، امکان احراز هویت ۲ مرحله‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده است.

MyEtherWallet

مای اتر والت کیف پول تتر

اگر شما به دنبال کیف پولی هستید که هم در تلفن همراه و هم در کامپیوتر از آن استفاده کنید؛ مای اتر والت را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف پول usdt دارای دو نسخه مناسب برای تلفن همراه و دسکتاپ است. برای دانلود MyEther نیازی به پرداخت هزینه نیست و علاوه بر تتر، از تمامی ارزهای استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به کمک این کیف پول تتر، عملیات استیکینگ ارز دیجیتال را به طور کامل انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول، ارائه خدمات برای همگام سازی کیف پول‌های سخت افزاری است. یعنی شما می‌توانید با یک کد منبع باز، کیف پول MyEther خود را به کیف پول سخت افزاری لجر یا ترزور متصل کنید. نسخه دسکتاپ این کیف پول، دارایی شما را در کیف پول سخت افزاری متصل شده ذخیره می‌کند، به همین دلیل دارایی شما امنیت بالایی خواهد داشت.

Coinomi

کیف پول کوینومی علاوه بر تتر، بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول دارای دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه است. شما به کمک کیف پول تتر کوینمی می‌توانید مبادلات ارز دیجیتال خود و استیکینگ ارز دیجیتال را به راحتی انجام دهید. البته، لازم به ذکر است که کیف پول کوینمی از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند. پس شما نمی‌توانید مبادلاتی میان ارزهای فیات با یکدیگر یا ارزهای فیات با ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

Ledger Nano X

کیف پول لجر یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری برای استیکینگ و نگهداری ارزهای دیجیتال است. این کیف پول از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند که یکی از آنها USDT است. با توجه به اینکه قیمت این کیف پول نسبتا زیاد است، برای افرادی که سرمایه زیادی دارند، توصیه می‌شود. این ولت دارایی‌های کاربران را به صورت آفلاین نگهداری می‌کند، تا از آن‌ها در مقابل هرگونه حملات سایبری و هک محافظت کند.

TrustWallet

تراست ولت کیف پول usdt

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری ارز دیجیتال در میان معامله‌گران است. این کیف پول، علاوه بر امکان استکینگ، دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و انجام مبادلات ارز دیجیتال، از امنیت بالایی برای نگهداری طولانی مدت ارز دیجیتال برخوردار است. رابط کاربری آن بسیار ساده بوده، به طوری که مبتدیان نیز امکان استفاده از آن را دارند.

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری طولانی مدت تتر

قبل از معرفی بهترین کیف پول تتر برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است بدانید که کیف پول‌های سخت افزاری بهترین گزینه‌ها برای نگهداری رمزارزها در مقدار زیاد هستند. چرا که این کیف پول‌ها مانند لجر و ترزور، برای نگهداری ارزهای دیجیتال از فضای آفلاین استفاده می‌کنند. پس، احتمال بروز حملات سایبری و هک وجود ندارد. کیف پول‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، امنیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهند و برای نگهداری ارز دیجیتال به صورت طولانی مدت مناسب هستند.

Omni Wallet

کیف پول Omni

کیف پول تتر Omni یک کیف پول تحت وب است. یعنی شما برای استفاده از این کیف پول نیازی به دانلود هیچ برنامه‌ای ندارید و به صورت مستقیم از این کیف پول می‌توانید استفاده کنید. با وجود تحت وب بودن، این کیف پول امنیت بالایی دارد و برای ذخیره طولانی مدت دارایی مناسب است. امکان کنترل کلیدهای خصوصی برای کاربران Omni وجود دارد.

Crypto Wallet

کیف پول کریپتو به دلیل ویژگی‌های مهمی که دارد، محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی خوب، کارت نقدی و صرافی داخلی آن اشاره کرد. کیف پول کریپتو دارای نسخه تلفن همراه است و پس از نصب آن، می‌توانید در هر جایی از آن استفاده کنید. استفاده از این کیف پول بسیار ساده است و برای دانلود آن، نیازی به پرداخت هزینه نیست.

یکی از اقدامات امنیتی این کیف پول، احراز هویت دو مرحله‌ای است. همچنین، کاربران امکان دسترسی کامل به کلیدهای خصوصی دارایی‌های خود را دارند. دسترسی کامل به کلیدهای خصوصی، مربوط به داشتن مسئولیت کامل دارایی‌ها نسبت به کاربران است. پس برای نگهداری طولانی مدت دارایی‌های دیجیتال گزینه مناسبی است.

Tether Wallet

همان‌طور که از نام این کیف پول مشخص است، کیف پول تتر، یک کیف پول رسمی برای انجام مبادلات و نگهداری ارز دیجیتال USDT است. این کیف پول دارای نسخه تلفن همراه است و پس از نصب آن، می‌توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. علاوه بر سهولت در استفاده، دانلود این کیف پول نرم افزاری به صورت رایگان انجام می‌شود.

کیف پول تراست ولت

اگر یک معامله‌گر مبتدی هستید که به تازگی وارد فضای بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، ما کیف پول تتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که یک فضای ساده، همراه با امکانات بالا و ویژگی‌های خاص دارد. از ویژگی‌های امنیتی این کیف پول می‌توان به احراز هویت دو مرحله‌ای اشاره کرد. همچنین، امکان مبادلات ارزهای دیجیتال نیز در این کیف پول وجود دارد.

در نهایت، لازم به ذکر است که کیف پول تتر از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند و همچنین، برای نگهداری بیت کوین، گزینه مناسبی نیست. به یاد داشته باشید که کیف پول تتر در سال ۲۰۱۷ مورد یک حمله هک قرار گرفت که در طی آن، اقدامات امنیتی خود را افزایش داد. پس شما نیز برای نگهداری طولانی مدت دارایی‌های خود در این کیف پول، اقدامات امنیتی مورد نیاز را به دقت انجام دهید.

Exodus Wallet

کیف پول اکسودوس برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد. در آن زمان کیف پول دسکتاپ قدرتمند همراه با امنیت بالایی وجود نداشت. پس، اکسودوس به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دسکتاپ آن زمان تبدیل شد، البته باید گفت هنوز هم افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اکسودوس در نسخه‌های مک، لینوکس و ویندوز ارائه می‌شود. این کیف پول از تمامی توکن‌های ERC-20 و همچنین تتر پشتیبانی می‌کند. با وجود رابط کاربری ساده‌ای که دارد، امنیت دارایی به خطر نمی‌افتد.

Trezor Model T

کیف پول سخت افزاری ترزور یکی از شناخته شده‌ترین کیف پول‌های آفلاین ارز دیجیتال است. این محصول توسط شرکت ترزور راه اندازی و به دست شرکت SatoshiLabs وارد بازار شد. مدل T این کیف پول در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و نسبت به کیف پول سخت افزاری لجر، کمی قدیمی‌تر است. البته، با وجود به روزرسانی‌های انجام شده، بیشتر ویژگی‌های لجر را کیف پول ترزور نیز دارد.

کیف پول سخت افزاری ترزور

دانلود کیف پول تتر trc20

تتر TRC20 یک توکن بر پایه بلاکچین ترون است که به دلیل مزیت‌هایی که در مقایسه با تتر ERC20 دارد مورد توجه فعالان بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر trc20 می‌توان به سرعت بالای تراکنش‌ها، مقیاس‌پذیری بالا و کارمزد پایین اشاره کرد. در ادامه لیستی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری این ارز دیجیتال تهیه کرده‌ایم:

  • Trust Wallet
  • Atomic Wallet
  • imToken
  • Coinomi

توجه داشته باشید که کیف پول تتر trc20 را فقط از سایت اصلی دانلود کنید. زیرا در سال‌های اخیر یکی از روش‌های کلاهبرداری در حوزه ارز دیجیتال از طریق کیف پول جعلی است. در صورتی که به این موضوع دقت نکنید ممکن است وارد سایت فیشینگ شوید یا یک بدافزار دانلود کنید و هکرها به دارایی شما دسترسی پیدا کنند. باید بدانید که در این صورت متاسفانه شما دارایی خود را برای همیشه از دست خواهید داد. همچنین کیف پول تتر را برای تلفن‌های هوشمند خود تنها از طریق گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای ios دانلود و نصب کنید.

بهترین کیف پول تتر برای کاربران ایرانی

در ابتدای این مطلب اشاره کردیم که انتخاب کیف پول تتر به دلیل تنوع ولت‌ها می‌تواند دشوار باشد. اما کاربران ایرانی با چالش دیگری نیز روبرو هستند. زیرا به دلیل تحریم‌ها اغلب صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی اجازه احراز هویت به کاربران ایرانی صادر نمی‌کنند؛ از طرف دیگر یک کاربر با هویت ایرانی امکان استفاده از کیف پول این صرافی‌ها را ندارد. در حال حاضر تعدادی از بهترین کیف پول‌های تتر برای کاربران ایرانی در لیست زیر آمده است.

  • لجر نانو اس
  • اکسودوس
  • مای اتر والت
  • ترزور مدل تی
  • کوینومی
  • اتمیک

انتخاب بهترین کیف پول تتر

برای اینکه بتوانید از میان کیف پول‌های تتر معرفی شده یکی را انتخاب کنید می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید زیرا مهم‌ترین مزایا و معایب هر کدام در مقابل نام کیف پول نوشته شده است.

نام کیف پولمزایامعایب
Crypto Walletامنیت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعتهنیاز به اینترنت برای انجام معاملات
Tether Walletامکان مبادله ارز دیجیتال، امنیت بالاعدم امکان ذخیره بیت کوین، تجربه هک دارایی در گذشته
MyEtherWalletامکان همگام سازی با کیف پول‌های سخت افزاریعدم پشتیبانی از توکن‌هایی بجز ERC-20، عدم پشتیبانی
Omni Walletامنیت بالاعدم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال دیگر
Coinomiپشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتالعدم پشتیبانی از ارزهای فیات
Binance Walletامنیت بالا، اتصال به صرافی داخلیرابط کاربری نسبتا سخت
Ledger Nano Xامنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای زیادقیمت بالا
TrustWalletرابط کاربری ساده و امکانات زیاددارای نسخه‌های فقط برای تلفن همراه
Trezor Model Tامنیت بسیار بالاقیمت بالا، طراحی نسبتا قدیمی
Exodus Walletمناسب برای دسکتاپپشتیبانی از تنها توکن‌های ERC-20

با وجود بررسی مزایا و معایب کیف پول تتر معرفی شده، حالا می‌توانید یکی از آنها را برای نگهداری تتر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما باید کیف پول را متناسب با نیازهای خود تهیه کنید و ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

در صورتی که در ارتباط با کیف پول USDT سوالی دارید می‌توانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی خندانی
علی خندانی
3 ماه قبل

سلام کدام یک از این ولت ها ادرس گیرنده و فرستان تتر را با حروف بزرگ نشان می دهد

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  علی خندانی

سلام
کوچک و بزرگ بودن کاراکترها در صحت آدرسهای بلاکچین تاثیر گذار است و باید عینا وارد شوند. به عبارتی این آدرس ها ترکیبی از حروف بزرگ، کوچک و اعداد هستند.

سمیه رضایی
سمیه رضایی
5 ماه قبل

سلام
کدامیک از این والتها صرفا برای نگهداری تتر مناسبتر و مجانی است؟ و اینکه کدامیک با کمترین کارمزد امکان برداشت و انتقال به والت دیگر را میدهد؟ و ایا امکان برداشت کل تترها وجود دارد؟ اطلاعی از حداقل مقدار برداشت از والتها را دارید ( در صورتی که مقدار تتر بسیار کم مثلا زیر ۱۰ عدد باشد) ؟

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  سمیه رضایی

سلام
وقت به خیر
کیف پول های معرفی شده در این مقاله همگی رایگان هستند. توجه داشته باشید که کیف پول های خود حضانتی (مثل تراست ولت، ترزور، اگسودوس، لجر و …) به دلیل اینکه در آنها کاربر کنترل کلیدهای خصوصی خود را در اختیار دارد، گزینه مطمئن تری هستند. علاوه بر این استفاده از این کیف پول ها، فاقد هزینه است و تنها هزینه ای که شما باید هنگام تراکنش پرداخت کنید، کارمزد شبکه بلاکچین است.
همچنین برای تبادل تتر در کیف پول های خودحضانتی، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید در صورت قبول پرداخت کارمزد شبکه هر مبلغی را (از یک دلار تا چند میلیون دلار)، انتقال دهید.

– اگر قصد نگهداری بلندمدت تتر را دارید بهتر است از گزینه های سخت افزاری مثل لجر نانو و ترزور استفاده کنید.
– اگر برای کوتاه مدت و مبالغ اندک قصد نگهداری تتر را دارید گزینه های نرم افزاری معرفی شده در این مقاله مثل تراست ولت برای شما مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا