سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

آینده بیت تورنت؛ نظرات حرفه ای ها درباره پیش بینی قیمت BTT

بیت تورنت یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که بسیاری از معامله‌گرهای بازار رمز ارزها با آن آشنا هستند. بیت تورنت در واقع یک پروتکل P2P یا همتا به همتا است که از آن جهت ارسال اسناد و فایل‌های حجیم در بستر اینترنت استفاده می‌شود. این پلتفرم در سال ۲۰۰۱ توسط برام کوهن (Barm Cohen) فعالیت خود را آغاز کرد و حالا ارز دیجیتالی آن در بازار کریپتوکارنسی معامله می‌شود. رشد خوب و مناسب توکن بیت تورنت باعث شد تا معامله‌گرهای زیادی به آینده آن امیدوار شوند و آن را در سبد ارزهای دیجیتالی‌شان قرار دهند. در ادامه این مطلب در مورد اینکه بیت تورنت چیست و آینده بیت تورنت چطور پیش‌بینی می‌شود صحبت می‌کنیم، همراه ما باشید.

ارز دیجیتال بیت تورنت چیست؟

پلتفرم بیت تورنت بستری برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم در اینترنت است که به صورت غیر متمرکز و همتا به همتا کار می‌کند. توکن این پلتفرم با نام اختصاری BTT در بازار کریپتوکارنسی قابل معامله است و بر اساس TRC-10 راه‌اندازی شد. برخی این توکن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین توکن‌های به اشتراک‌گذاری فایل در دنیا می‌شناسند. مالکیت بیت تورنت در اختیار جاستین سان Justin Sun است. جاستین سان خالق بلاکچین ترون است و به همین دلیل بیت تورنت جزو خانواده رسمی ترون به شمار می‌رود.

پروژه بیت تورنت در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی شد و حالا ۱۶۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. این پروژه در سال ۲۰۱۸ به ترون پیوست تا بتواند یک توکن اشتراکی را راه‌اندازی کند. ارز دیجیتال بیت تورنت حالا رتبه ۵۴ در سایت کوین مارکت کپ را دارد و با عرضه کلی ۹۹۰ میلیارد یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی بازار به شمار می‌رود.

ارز دیجیتال بیت تورنت در صرافی‌های مختلفی معامله می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   Binance
  •  Houbi Global
  •   OKEx
  •  CoinEx
  • DigiFinex
  •  Praibu
  •  Bithumb
  •   Poloniex
  •   BitMax
  •   Cointiger
  •  MXC

کیف پول‌هایی که از این ارز دیجیتالی پشتیبانی می‌کنند نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه به محبوب‌ترین کیف پول بیت تورنت اشاره می‌کنیم:

  •   Tron Wallet
  •  Atomic Wallet
  •  Trust Wallet

پیش‌بینی آینده بیت تورنت

حالا که با توکن بیت تورنت آشنا شدید، حتما در مورد آینده بیت تورنت و اتفاقاتی که قرار است برای این ارز دیجیتال بیفتد هم کنجکاو هستید. ما در ادامه به بررسی آینده این ارز دیجیتال می‌پردازیم. بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، قیمت فعالی رمز ارز بیت تورنت برابر با $۰.۰۰۰۰۰۰۹۸۷۲ دلار است. قیمت این ارز دیجیتال طی بازه‌های زمانی مختلف پیچ و تاب‌های زیادی داشت و شگفتی‌های زیادی به خود دید. راهنمای معامله بیت تورنت کمک می‌کند تا وارد بازار این رمز ارز شوید.

بررسی نوسانات بیت تورنت

حجم معاملات فعلی بیت تورنت ۵۲,۶۸۶,۶۳۷ دلار و عرضه در گردش آن نیز برابر با ۹۳۷,۴۱۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ BTT است. همانطور که گفتیم بیت تورنت طی بازه‌های زمانی مختلف پیچ و تاب‌های زیادی داشت. مثلا در ماه مارس سال ۲۰۱۹ تا ماه می همین سال قیمت این ارز دیجیتال از ۰۰۰۶۵/۰ دلار به ۰۰۱۵۵/۰ دلار با نرخ ۶۹/۲۲۰۷% رسید و نکته جالب اینجاست که این افزایش قیمت تنها در ۲ ماه اتفاق افتاد.

دلایل رشد بیت تورنت

دلایل مختلفی آینده بیت تورنت را تضمین می‌کنند و خبر از موفقیت این ارز دیجیتال می‌دهند. در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  بر اساس گزارش‌های کوین مارکت کپ، نرخ بازگشت سرمایه در بیت تورنت برابر با ۸۲/۲۰۹% است که در ردیف بالای جدول قرار می‌گیرد
  •  استفاده از بلاک‌چین ترون که بر پایه TRC10 است. با این شبکه تراکنش‌ها راحت‌تر و در زمان سریع‌تری انجام میشوند. از آن‌جا که بیت تورنت خود یکی از پورتال‌های محبوب برای دانلود است، در کنار هم قرار گرفتن این دو، آینده ارز دیجیتال بیت تورنت را تضمین می‌کنند
  •  بیت تورنت تنها در عرض ۴ ماه در زمان راه‌اندازی توانست جایگاه ۳۱ را در جدول ارزهای دیجیتالی به خود اختصاص دهد
  • اخبار فاندامنتالی زیادی پشت این ارز دیجیتال وجود دارد. مثلا بر اساس گفته‌های جاستین سان، برخی شایعات در مورد استفاده از بیت تورنت در کیف پول مرورگر اپرا وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، حتی اگر یک چهارم مردم دنیا تصمیم بگیرند از این کیف پول در مرورگرشان استفاده کنند، بیت تورنت افزایش قیمت زیادی را تجربه می‌کند
  •  ظرفیت روزانه بازار در این ارز دیجیتال بالا و مناسب است

نظرات کارشناسان درباره آینده بیت تورنت

در زیر به بررس نظرات متخصص‌ها در مورد آینده بیت تورنت می‌پردازیم:

Wallet Investor

BTT یک ارز مجازی بی‌دردسر است که برای سرمایه‌گذاری یک ساله گزینه خوبی به شمار می‌رود. بازدهی این ارز دیجیتال نیز خوب است.

Trading Beasts

ارزش ارز دیجیتال بیت تورنت در ابتدای سال ۲۰۲۵ به قیمت میانگین ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰ می‌رسد. حداکثر قیمتی که برای این ارز دیجیتالی پیش‌بینی می‌شود ۰.۰۰۰۰۰۱۸ دلار و حداقل نیز ۰.۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار است. در پایان سال ۲۰۲۵ نیز انتظار می‌رود که ارزش این ارز دیجیتال به ۰.۰۰۰۰۰۱۴ دلار برسد.

رشد عالی بیت تورنت تا سال ۲۰۲۵

Price Prediction

به لطف جاستین سان، ارز دیجیتال بیت تورنت حالا آینده‌ای درخشان دارد. پیش‌بینی می‌شود که ارزش ارز دیجیتال BTT تا سال ۲۰۳۰ به ۰.۰۰۰۰۵۳۳۳ دلار برسد.

Digital Coin Price

بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که ارز دیجیتال بیت تورنت بتواند از محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۱۴۰ عبور کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۲ به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۳۰ برسد. رسیدن به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۴۶ دلار نیز برای این رمز ارز غیر ممکن نیست.

GOV Capital

بر اساس گزارش‌ها، قیمت بیت تورنت طی سه سال گذشته روند کاهشی داشت. این ارز دیجیتال می‌تواند پس از یک سال اصلاح پر شدتی را تجربه کند.

Tech News Leader

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال ممکن است در بازه زمانی کوتاهی افزایش قیمت خوبی را تجربه کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که بیت تورنت تا پایان سال ۲۰۲۵ بتواند به بالاترین حد قیمتی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۵۵۴ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت بیت تورنت در سال‌های آینده

در زیر آینده بیت تورنت را طی سال‌های مختلفی که پیش رو داریم، بررسی می‌کنیم:

آینده بیت تورنت در سال ۲۰۲۲

نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا تا پایان سال ۲۰۲۲ بیت تورنت همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد یا نه، چرا که برای این کار خیلی زود است. اما روزنه‌های امیدی برای این ارز دیجیتالی وجود دارند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ بین ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۰۴۰ دلار باشد. همچنین پیش‌بینی‌ها خبر از نزولی بودن قیمت این ارز دیجیتالی می‌دهند. اما انتظار می‌رود که بیت تورنت بتواند تا پایان سال کمی هم رشد قیمت را تجربه کند. همچنین قیمتی که برخی کارشناسان در پایان سال ۲۰۲۲ برای این ارز پیش‌بینی می‌کنند برابر با ۰.۰۰۰۰۰۱۵۰ دلار است.

آینده بیت تورنت در سال ۲۰۲۳

بر اساس پیش‌بینی‌ها، شاید سال ۲۰۲۳ برای بیت تورنت سال جالب و خوبی نباشد. انتظار می‌رود که در نیمه اول این سال قیمت بیت تورنت با کاهش قیمت جزئی به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۴۰ دلار برسد، اما بعد از آن انتظار می‌رود که این ارز دیجیتال بتواند به محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۱۸۰ نیز دست پیدا کند.

آینده بیت تورنت در سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود که قیمت بیت تورنت به ۰.۰۰۰۰۰۱۹۰ دلار برسد. این رقم تقریبا معادل با قیمتی است که برای انتهای سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی شد. این ارقام نشان می‌دهند که بیت تورنت توان حفظ موقعیت و رشد مداوم را دارد.

آینده بیت تورنت در سال ۲۰۲۵

دو پیش‌بینی برای سال ۲۰۲۵ وجود دارد که در یکی انتظار می‌رود که بیت تورنت یک شروع عالی را تجربه کند و در دیگری پیش‌بینی می‌شود بازار معاملات بیت تورنت در حد مطلوب باقی بماند و قیمت آن به طور میانگین به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۲۰۰ و در حالت حداقلی به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۱۸۰ دلار برسد.

آینده بیت تورنت در سال ۲۰۲۶ و سال‌های بعد از آن

پیش‌بینی‌ها قیمت بیت تورنت را در سال ۲۰۲۶ مثبت و خوب نشان می‌دهند. انتظار می‌رود که قیمت بیت تورنت در سال ۲۰۲۶ در حالت حداکثری به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۲۵۰ دلار برسد. همچنین در یک پیش‌بینی ۵ ساله انتظار می‌رود که از سال ۲۰۲۶ به بعد بیت تورنت به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار برسد. انتظار می‌رود که قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۳۰ نیز به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۴۹۵ دلار برسد. حداکثر قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۳۰ چیزی حدود ۰.۰۰۰۰۰۵۵۰ دلار و حداقل قیمت نیز در این سال چیزی حدود ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.

آیا بیت تورنت ارزش خرید دارد؟

آینده ارز بیت تورنت را در این مطلب بر اساس دیدگاه متخصصان و پیش‌بینی‌هایی که انجام شد، بررسی کردیم. طبق آمار و اطلاعاتی که به شما دادیم، چشم‌انداز آینده بیت تورنت درخشان است و این ارز دیجیتال می‌تواند رشد خوبی را تجربه کند. البته لازم به ذکر است که هیچ کدام از آمار و اطلاعاتی که دادیم به معنی سیگنال برای خرید یا فروش این ارز دیجیتال نیست. شما باید به بررسی کاملا اخبار فاندامنتالی بیت تورنت بپردازید و نمودارهای تکنیکالی آن را بررسی کنید تا به یک نتیجه‌گیری قطعی جهت خرید یا فروش آن برسید.

 سوالات متداول

ارز دیجیتال بیت تورنت چیست؟

ارز دیجیتال بیت تورنت یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که در وب سایت کوین مارکت کپ جایگاه ۵۴ را دارد و عرضه در گردش آن نیز برابر با ۹۳۷,۴۱۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ BTT است.

آیا ارز دیجیتال بیت تورنت ارزش خرید دارد؟

این موضوع را باید با بررسی اخبار فاندامنتالی و نمودارهای تکنیکالی این ارز دیجیتال متوجه شوید. اما برخی پیش‌بینی‌ها در مورد این ارز، آینده چند ساله آن را مثبت و خوب نشان می‌دهند.

ارز دیجیتال بیت تورنت در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود؟

این ارز در صرافی‌های مختلفی از جمله Binance، Houbi Global، OKEx، CoinEx، DigiFinex، Praibu، Bithumb، Poloniex، BitMax، Cointiger، MXC و … معامله می‌شود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال بیت تورنت کدامند؟

کیف پول‌های Tron Wallet، Atomic Wallet و Trust Wallet از ارز دیجیتال بیت تورنت پشتیبانی می‌کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

منبع
coinmarketcap
در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هیچکی
هیچکی
4 روز قبل

ارزش مارکتش بیت کوین را رد کند توصیه میکنم بنا به وسع خودتون بخشی از داراییتون رو برای دوساله در این ارز اینده دار سرمایه گذاری کنید موفق باشید

هیچکی
هیچکی
4 روز قبل

اینده دست بیت تورنت است و هر چه تعداد کاربران اینترنت اضافه میشود و تکنولوژی به جلو میرود پهنای باند بیشتری برای کم کردن زمان و هزینه دانلود و آپلود لازم است که این امر به جز توکن بیت تورنت میسر نمیشود این ارز با اشتراک گذاری فایل های دانلود شده و کارایی که در زمینه دی فای و شبکه همتا به همتا دارد آینده بسیار درخشانی دارد و با توجه به شناوری ۹۷/۸ درصدی توکنهاش همین الان نزدیک به ۵ سنت هر توکنش ارزش دارد که به مرور تا رسیدن به این قیمت و گذشت زمان ارزنده تر هم خواهد شد و انتظار میرود که ارزش مارک

حسین
حسین
1 ماه قبل

اگر سرمایه گذاری به معنی راحت طلبی باشه…ینی یه چی بخرم ولش کنم خودش برام پول بیاره
چیزی جز یه تجربه ی شکست به ارمغان نمیاره
یه جورایی معنیه دیگه ای از قمار به حساب میاد
نمونه ش زیاده
همین btt… با این همه خوش بینی کارشناسان
ولی تقریبا ۳ ساله که بی وقفه یه روند نزولی رو دنبال میکنه
هر شغلی تخصص و مهارت خودش رو میطلبه
به شخصه معتقدم معامله (بهمراه مهارتش)بهتر از سرمایه گذاریه…

شهباز
شهباز
1 سال قبل

بیت تورنت بهتر است یا بیبی دوج ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  شهباز

سلام وقت شما به خیر
سوال شما بسیار کلی است و جواب صریح و مشخصی برای آن وجود ندارد. خصوصا در حوزه کریپتو که با نوسانات شدیدی روبرو هستیم.
شما ابتدا باید قصد سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنید و بر اساس میزان سرمایه و مدت زمانی که میخواهید برای سرمایه گذاری اختصاص دهید تصمیمگیری کنید. به طور کلی سرمایه گذاری در میم کوین‌ها ریسک بالایی به همراه دارد.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا