مقالات ارز دیجیتال

آموزش نحوه خرید و فروش بیت تورنت (BTTC)

شیوه خرید و فروش یک ارز دیجیتال همواره به عنوان قدمی مهم در بازارهای سرمایه‌گذاری و به خصوص ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. مردم به دنبال آن هستند تا اطلاعاتی را در مورد نحوه انجام معاملات ارز مدنظرشان به دست آورند. بر همین اساس در این مقاله نحوه خرید و فروش بیت تورنت در صرافی‌های خارجی و داخلی آشنا می‌کنیم و مروری بر صرافی‌های پشتیبان آن هم داریم.

معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت (BTTC)

بیت تورنت را می‌توان یک رمزارز دانست که به‌منظور ایجاد ارتباطات بهتر ایجاد شده است. در این پروژه شما با پلتفرمی روبه‌رو هستید که امکان ایجاد گروه‌ها و فضاهایی را به منظور ایجاد ارتباطات گوناگون فراهم می‌کند. این ارتباط می‌تواند در حوزه‌ها و برای کسب‌وکارهای مختلف باشد و سازندگان آن را به اهدافشان برساند.

یکی از تفاوت‌های استفاده از این پلتفرم به نسبت گزینه‌های دیگر، بدون واسطه بودنش است. این یعنی کار شما با سرعت بیشتری انجام می‌شود و شخص و گروهی در آن دخل و تصرف ندارند. با همین برقراری ارتباط و انجام دیگر فعالیت‌ها بر بستر این پلتفرم، امتیازاتی شامل توکن‌های بیت تورنت (BTTC) را دریافت می‌کنید. این توکن‌ها می‌توانند در راستای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال خرج شوند و شما را به سودهای معقولی برسانند. بدیهی است که هر چه تلاش شما در این پلتفرم بیشتر باشد، می‌توانید از امتیازات بیشتری برخوردار شوید.

برای آگاهی بیشتر از رمزارز بیت تورنت و کاربردهای آن می‌توانید مقاله بیت تورنت چیست؟ را مطالعه کنید.

صرافی‌های خرید و فروش بیت تورنت

صرافی‌ها به دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند و امکان انجام معامله روی بیت تورنت با هر دوی این روش‌ها وجود دارد. خبر خوب این است که شیوه انجام معاملات بیت تورنت تقریبا در همه صرافی‌ها یکسان است، اما تفاوت‌هایی در برخی مراحل دیده می‌شوند که چندان چشمگیر نیستند.

به‌ طور کلی، پشتیبانی صرافی‌ها از ارز بیت تورنت متناسب با محبوبیت آن است و آن را در درصد بالایی از صرافی‌ها مشاهده می‌کنید. جدا از خرید این ارز، داشتن کیف پول بیت تورنت نیز اهمیت فراوانی دارد تا بتوانید توکن‌های خود را در آن‌ها ذخیره کنید. در ادامه با برخی از صرافی‌های پشتیبان بیت تورنت آشنا می‌شوید:

  • Binance
  • Kucoin
  • Uniswap
  • Bitfinex
  • Kraken
  • Houbi
  • Sushiswap
صرافی‌های خرید بیت تورنت

نحوه خرید و فروش بیت تورنت در این صرافی‌ها به این صورت است که به شیوه آنلاین وارد سایت مربوط به هر یک شده و بعد از ثبت‌نام، امکان انجام معامله را دریافت کنید. با مروری بر سایت Coinmarketcap متوجه می‌شویم این ارز فعلا در رده ۵۷ قرار دارد و احتمالا بتوان به آینده بیت تورنت امیدوار بود.

فراموش نکنید که صرافی‌های خارجی با وجود خصوصیات جالب خود، تحریم‌هایی را برای ایرانی‌ها در نظر گرفته‌اند. این قضیه کار شما را برای معامله‌گری در آن‌ها سخت می‌کند؛ مگر این که از استراتژی‌هایی مانند آی پی ثابت استفاده کنید. در میان صرافی‌های گفته شده که همگی از برجسته‌ترین‌ها در این حوزه هستند، راهنمای معامله بیت تورنت در برخی از آن‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم.

معامله بیت تورنت در بایننس

راهنمای معامله BTTC در صرافی Binance

صرافی بایننس امکانات بسیار زیادی در خود دارد و جدا از آن، امنیت بالا هم سبب استقبال خوب کاربران از آن شده است. این صرافی حمایت خود را از ابتدای ساخت ارز دیجیتال بیت تورنت، از آن حمایت و خرید بیت تورنت را در پلتفرم خود ممکن کرد. برای یادگیری نحوه خرید و فروش بیت تورنت در بایننس، در قدم اول باید ثبت‌نام کنید. با در نظر گرفتن استراتژی‌ها به منظور دور زدن تحریم‌ها که آموزششان در سایت موجود است، سپس قادر به استفاده از این صرافی از طریق وب یا برنامه آن روی اندروید یا IOS هستید.

بعد از شارژ حساب با تتر یا روش‌های دیگر، بخشی به نام دارایی‌ها (Assets) را می‌بینید. این بخش لیست ارزهای دیجیتال را به شما نشان می‌دهد که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. باید از میان این ارزها به دنبال بیت تورنت باشید. بعد از کلیک بر ارز، چارت‌هایی برای آنالیز و راهنمایی بهتر به شما نشان داده می‌شود تا زمان درست برای ورود به معاملات را در نظر بگیرید.

در انتهای صفحه کادری برای نوشتن مقدار دلخواه از بیت تورنت به تتر یا دلار وجود دارد که باید آن را پر کنید. سپس با زدن گزینه‌های خرید (Buy) یا فروش (Sell)، می‌توانید بیت تورنت را معامله کنید. دقت کنید که باید آدرس کیف پولتان را در صرافی وارد کنید تا این توکن به صورت مستقیم به آن واریز شود. در غیر این صورت، امکان ذخیره آن در خود صرافی هم وجود دارد که چندان پیشنهاد نمی‌شود. معمولا از این کار برای روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود.

معامله بیت تورنت در صرافی Kucoin

به لحاظ معامله، کوکوین شباهت زیادی به بایننس دارد. در اولین قدم باید یک حساب کاربری در کوکوین به وجود آورید که انجام آن نیز تا حدی شبیه به مراحل بایننس است. سپس می‌توانید از نرم‌افزار این صرافی استفاده کنید. بخشی به نام Deposit در صرافی وجود دارد که از آن طریق، خرید و فروش بیت تورنت انجام می‌شود. البته قبل از آن باید مراحل امن‌تر کردن صرافی خود را انجام داده باشید تا در ادامه خطری تهدیدتان نکند. Assets قسمتی است که بعد از آن باید واردش شوید تا لیست ارزها را ببینید. برای بررسی موجودی حساب خود هم باید وارد بخش Main Account شوید.

بعد از انتخاب ارز دیجیتال بیت تورنت، لیستی از قابلیت‌ها برای ورود به معامله باز می‌شود. از قسمت Spot به بخش Limit رفته و کادر را با میزان دلخواه بیت تورنت پر کنید. بعد از وارد کردن قیمت و یا این که چند درصد از یک توکن را می‌خواهید، با زدن گزینه‌های خرید یا فروش کارتان را به اتمام برسانید. منویی با نام Advanced هم برای معامله در بیت تورنت به روش‌های حرفه‌ای‌تر ساخته شده است که شاید در قدم‌های ابتدایی چندان کاربردی نباشد.

آموزش نحوه خرید و فروش بیت تورنت در صرافی والکس

معامله بیت تورنت در والکس

صرافی والکس نیز یکی از صرافی‌های مناسب برای معامله این رمزارز توسط کاربران ایرانی است. این صرافی امکاناتی از جمله جدول خرید و فروش، حمایت از ارزهای متنوع و نیز معاملات سریع را دارد.

ورود به صرافی والکس

در قدم اول باید ثبت‌نام در والکس را انجام دهید. این مراحل به سادگی و در کمترین زمان صورت می‌گیرد. بعد از آن، صفحه اصلی سایت باز می‌شود و امکان استفاده از قابلیت‌های جذاب آن وجود دارد.

ورود به لیست ارزهای والکس

خرید بیت تورنت در والکس

برای معامله بیت تورنت، باید وارد لیست ارزهای صرافی والکس شوید. در گوشه سمت راست و بالای تصویر گزینه‌ای به نام بازارها به چشم می‌خورد که باید روی آن کلیک کنید. سپس صرفا چند کوین را می‌بینید که این‌همه موارد موجود در این صرافی نیست. اگر روی همه کوین‌ها بزنید، لیست کامل و جالبی از تمام این ارزها را شاهد خواهید بود. اکنون شما باید نام بیت تورنت را در کادر جست‌وجو بنویسید تا آن را سریع‌تر پیدا کنید.

آغاز معاملات بیت تورنت

آموزش خرید BTTC در والکس

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید قیمت به‌روز بیت تورنت را مشاهده کنید و وارد معاملات آن شوید. گزینه‌هایی مانند مقدار دلخواه از این ارز به تتر یا تومان وجود دارد که باید آن‌ها را پر کنید. در آخرین قسمت هم یکی از گزینه‌های خرید یا فروش را فشار دهید تا تلاشتان را به پایان رسانده باشید.

آیا شیوه‌های دیگری برای خرید و فروش بیت تورنت وجود دارد؟ حتما آن را با دوستان خود در این سایت به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا