مقالات ارز دیجیتال

آینده چیلیز؛ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

اگر به دنیای کریپتوکارنسی و بازار ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید احتمالا می‌دانید که راه‌های هیجان‌انگیز زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. پلتفرم چیلیز یکی از شبکه‌های غیرمتمرکز موجود در دنیای کریپتوکارنسی است که فضای خلاقانه‌ای دارد. این شبکه موفق شده است تا فضای سرگرمی و بازی را با تکنولوژی و فناوری بلاکچین ترکیب کند. نتیجه آن ایجاد شیوه‌ای جذاب برای سرمایه گذاری افراد علاقه‌مند به ورزش و بازی است.

اگر بدانید که ارز چیلیز چیست، احتمالا نسبت به توکن‌های هواداری نیز اطلاعات مفیدی خواهید داشت؛ توکن‌هایی که برای طرفداران یک باشگاه ورزشی این امکان را ایجاد می‌کند تا در نظرسنجی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مهم شرکت کنند. آینده چیلیز دقیقا به دلیل همین موارد خاص است که می‌تواند بسیار روشن و امیدوارکننده باشد. زیرا علاقه افراد به باشگاه‌های ورزشی و سرمایه گذاری جزو موارد ثابت شده است و ترکیب این دو می‌تواند پروژه آینده داری باشد. در ادامه این مقاله به بررسی آینده ارز CHZ خواهیم پرداخت.

نگاهی به ارز دیجیتال چیلیز

پلتفرم چیلیز (Chiliz) فضایی مناسب برای سرمایه گذاری افراد علاقه‌مند به ورزش است. به عبارتی می‌توان گفت چیلیز یک بلاکچین اختصاصی برای تیم‌های ورزشی مختلف است که امکان سرمایه گذاری روی پلتفرم بازی‌های مختلف را فراهم می‌کند. ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم چیلیز نام دارد که با علامت اختصاری “CHZ” نشان داده می‌شود.

ارز دیجیتال CHZ توکن اختصاصی شبکه چیلیز

قبل از اینکه به بررسی آینده چیلیز بپردازیم خوب است کمی این توکن را معرفی کنیم. ارز دیجیتال چیلیز بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شده است و به عنوان یک توکن با استاندارد ERC20 از آن یاد می‌شود. برای خرید و فروش این توکن ابتدا باید رفتار آن را در آینده بررسی کنید، سپس از طریق کیف پول‌های چیلیز به انجام معاملات ارزی خود بپردازید.

اولین پلتفرمی که برای پاداش به فن‌ها و طرفداران باشگاه‌های ورزشی از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند، سایت “Socios.Com” است. ارز دیجیتال چیلیز در این سایت به عنوان ارز پایه کاربرد دارد. این پلتفرم می‌تواند فاصله فیزیکی که بین باشگاه‌های ورزشی، مدیریت آن‌ها و طرفداران آن‌ها وجود دارد را از بین ببرد. در واقع هواداران یک تیم ورزشی از طریق این سایت و توکن چیلیز می‌توانند به طور مستقیم در رأی‌گیری‌های باشگاه خود شرکت داشته باشند.

آینده چیلیز را تا حد زیادی افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری در باشگاه‌های ورزشی مشخص می‌کنند که تعداد آن‌ها کم نیست. در واقع افراد با توجه به میزان توکن چیلیز که دارند می‌توانند میزان رای و قدرت متفاوتی در باشگاه ورزشی مورد علاقه خود داشته باشند.

یوونتوس، اولین باشگاه ارائه دهنده توکن هواداری

اولین باشگاهی که در سایت “Socios.com” توکن هواداری خود را عرضه کرد، باشگاه یوونتوس بود. به دنبال آن صدها باشگاه دیگر تا کنون به این لیست اضافه شدند. ضمن اینکه خرید این توکن‌های هواداری موجود در سایت Socios.com از طریق ارز دیجیتال چیلیز انجام می‌شود. همچنین خرید ارز چیلیز نیز باید از طریق صرافی‌های دیجیتال معتبر انجام شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

یکی از اولین اموری که هنگام بررسی آینده چیلیز باید انجام داد، توجه به فعالیت امروز این ارز دیجیتال است. همچنین باید توجه داشته باشید که پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم، توانایی غلبه بر احساسات و هیجانات خود را داشته باشید تا در نهایت به نتیجه گیری درستی برسید. میزان عرضه اولیه ارز دیجیتال چیلیز برابر با ۸٫۸ میلیارد واحد بود و میزان عرضه در گردش آن نیز چیزی حدود ۶ میلیارد توکن است.

آینده چیلیز از نگاه بسیاری از تحلیلگران روشن است. این رمز ارز در حال حاضر در جایگاه ۴۷ از لیست ارزهای دیجیتال در سایت CoinMarketCap قرار دارد و طی چهار ماه گذشته توانسته روند روبه‌رشد خوبی را تجربه کند و حجم معاملات آن در این مدت به شدت افزایش یافته است. حجم معاملات یک دارایی تأثیر زیادی روی قیمت آن خواهد داشت.

قرار گرفتن ارز دیجیتال چیلیز در جایگاه ۴۷ سایت

البته این ارز دیجیتال نیز مانند تمام ارزهای رمزنگاری شده دیگر در بازار نوسانات زیادی داشته است. شما برای سرمایه گذاری در آن باید آینده چیلیز را به خوبی بررسی کنید و سپس با مطالعه راهنمای خرید و فروش چیلیز به سرمایه گذاری در آن بپردازید.

آینده چیلیز و پیش بینی قیمت آن معمولا از طریق داده‌هایی مثل تاریخچه قیمت آن، هوش مصنوعی، حجم معاملات، مارکت کپ و چندین پارامتر دیگر انجام می‌شود. بر همین اساس پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در سال ۲۰۲۳ به این صورت خواهد بود:

  • حداقل قیمت: ۰٫۴۲ دلار
  • میانگین قیمت: ۰٫۴۴ دلار
  • حداکثر قیمت: ۰٫۵۱ دلار

در همین راستا آینده چیلیز را تا سال ۲۰۳۰ می‌توان به طور حدودی بررسی کرد. قیمت این ارز در آن سال احتمالا به این صورت است:

  • حداقل قیمت: ۶/۲۱ دلار
  • میانگین قیمت: ۶/۳۹ دلار
  • حداکثر قیمت: ۷٫۴۶ دلار

البته فراموش نکنید که تمام این اعداد و ارقام بر پایه معادلات ریاضی و تحلیل‌های مختلف انجام شده است. در صورتی که رفتار یک ارز دیجیتال در بازار ممکن است با هیچ منطق ریاضی و اصولی پیش نرود. به هر حال همیشه ته ذهن خود داشته باشید که پیش بینی‌های انجام شده ممکن است به هزاران دلیل مختلف محقق نشود.

پیش بینی آینده چیلیز و قیمت آن در بازار

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیلیز

یکی از راه‌های مطمئن بررسی آینده چیلیز استفاده از تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال است. عرضه اولیه این رمز ارز در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۸ انجام شد و تا کنون جزو ارزهای دیجیتال بسیار فعال بوده است. همان ابتدا که فقط سی دقیقه از راه اندازی آن گذشته بود که قیمت آن به ۰٫۰۱۵۰ دلار رسید و در لیست صرافی کنار رقبایی مثل بیت کوین قرار گرفت.

کمی بعد در ژانویه سال ۲۰۲۰، قیمت چیلیز افزایش چشمگیری داشت و به چیزی حدود ۰٫۰۰۹ دلار رسید. در نهایت پس از شیوع کرونا و آسیب‌های اقتصادی که همراه خود داشت، قیمت آن دوباره کاهش یافت و به ۰٫۰۰۴ دلار رسید. این کاهش قیمت ادامه داشت و در نوامبر سال ۲۰۲۰، قیمت آن به چیزی حدود ۰٫۰۱۰ دلار رسید. اما در نهایت با شروع سال ۲۰۲۱ عملکرد این توکن به شکل چشمگیری بهبود یافت و آینده چیلیز دوباره به آینده‌ای امیدوار کننده تبدیل شد.

افزایش قیمتی که چیلیز در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد تا حد زیادی به اعلام پلتفرم آن برای سرمایه گذاری ۶۰ میلیون دلاری در صنعت توکن سازی برندها، رسانه‌ها و خرده فروشی ارتباط داشت. در همین راستا قیمت چیلیز تا فوریه سال ۲۰۲۱ به ۰٫۰۳۴۰ دلار رسید. کمی بعد در ابتدای ماه مارس، این روند روبه‌رشد نتیجه هیجان‌انگیزی را رقم زد و قیمت چیلیز را به ۰٫۸۹ دلار رساند. البته کمی بعد به دلیل مواجهه با اصلاح جزئی کمی کاهش قیمت داشت اما در نهایت سطح قیمت خود را در ۰/۴ دلار حفظ کرد.

روند روبه‌رشد ارز دیجیتال چیلیز در آینده

نوسانات قیمتی در این رمز ارز همچنان ادامه داشت تا در نوامبر گذشته توانست سطح قیمتی خوبی را تجربه کند. در آن زمان این توکن قیمتی برابر با ۰٫۵۵ دلار داشت. پس از آن دوباره گرفتار نمودارهای نزولی شد و اکنون ارزشی برابر با ۰٫۱۹ دلار دارد.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال چیلیز

برای اینکه دید واضح و روشنی نسبت به آینده چیلیز داشته باشید، باید این ارز دیجیتال را از طریق تحلیل فاندامنتال نیز مورد بررسی قرار دهید. پلتفرم چیلیز مشارکت خود با باشگاه معروف و محبوب بارسلونا را در سال ۲۰۲۰ به صورت علنی اعلام کرد. همچنین در آن سال مشارکت و همکاری خود با سازمان برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یا “UFC” را نیز اعلام کرد. ضمن اینکه قبل از آن هم با باشگاهی که مالکیت آن با رونالدو بود مشارکت داشت.

این موضوعات تاثیر زیادی روی آینده چیلیز خواهد داشت. باشگاه بارسلونا که در حال همکاری با پلتفرم چیلیز است جزو یکی از تیم‌های محبوب فوتبال است که ستاره‌هایی مثل سوارز، مسی، پیکه و … در آن مشغول به بازی هستند. از طرف دیگر مبارزه خبیب و کونور مک گریگور که دو سال پیش در UFC انجام شد در فضای اینترنت غوغای عجیبی به پا کرد. این میزان محبوبیت باعث می‌شود تا آینده چیلیز نیز روز به روز روشن‌تر شود. برای مثال توکن‌های هواداری تیم بارسلونا (BRC Token) ایجاد شده است که امکان خرید آن با ارز دیجیتال چیلیز وجود دارد.

شروع همکاری باشگاه بارسلونا با پلتفرم چیلیز

همکاری پلتفرم  چیلیز با باشگاه‌ها و سازمان‌های ورزشی محبوب باعث ایجاد توکن هواداری می‌شود. این توکن‌ها نیز قابلیت آن را دارند که به راحتی در صرافی‌های دیجیتال نقد شوند. در نتیجه امکان افزایش قیمت و روند روبه‌رشد در آینده چیلیز به شدت زیاد خواهد شد.

به طور کلی ترکیب دنیای سرگرمی و تکنولوژی می‌تواند چرخه گسترده و بدون انتهایی را در مقابل ما قرار دهد. این روزها تقاضای مردم برای ورود به فضاهای سرگرم کننده و در عین حال پر سود به شدت زیاد شده است. آینده چیلیز نیز با توجه به تمرکزی که در امور ورزشی دارد می‌تواند به شدت درخشان باشد. زیرا تعداد طرفداران باشگاه‌های فوتبال اروپایی در دنیا به شدت زیاد است.

بررسی سال‌های آینده ارز چیلیز

زمانی که روند قیمت ارز دیجیتال چیلیز را از زمان عرضه تاکنون بررسی کنید متوجه می‌شوید که افزایش و کاهش قیمت آن به طور کلی تحت تأثیر نوسانات بازار است. اما با وجود این موضوع باز هم نمی‌توان افزایش میزان تقاضای خدمات مربوط به باشگاه‌های ورزشی را نادیده گرفت. به هر حال همه ما می‌دانیم که هواداران دو آتیشه فوتبال دوست دارند در چنین فضاهایی سرمایه گذاری کنند و این موضوع ناخودآگاه روی آینده چیلیز تأثیر دارد.

مشارکت سازمان UFC با پلتفرم چیلیز

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵

اساس کار ارز دیجیتال چیلیز مرتبط با تجربه کاربر از محصول است. در همین راستا این ارز در شبکه‌ای سریع و قابل اعتماد ایجاد شده است. این موارد می‌تواند به آینده چیلیز کمک کند و در افزایش قیمت آن نیز تأثیر زیادی داشته باشد. در حال حاضر توسعه دهندگانی که در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند در زمینه رمز ارزهای کاربردی تلاش زیادی دارند. اگر این موضوع ادامه پیدا کند ممکن است در ۱ الی ۲ سال آینده شاهد یک افزایش قیمت ناگهانی در قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

اگر بخش‌های پررونق پیشرفتی و اعلان‌های تکنولوژیکی که توسط شرکت طراحی شده است را در نظر بگیریم، ممکن است ارزش ارز دیجیتال چیلیز تا ۲ دلار نیز افزایش پیدا کند. در راستای همین پیش بینی‌هایی که کارشناسان و تحلیلگران مختلف انجام داده‌اند، ارزش این دارایی تا سال ۲۰۲۴ به چیزی حدود ۰٫۶۱ دلار و در اوایل سال ۲۰۲۵ به ۰٫۹۱ دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۸

تمام پیش بینی‌هایی که از آینده چیلیز می‌شود راوی روندی صعودی و روبه‌رشد است. برای مثال مطالعات و بررسی‌های کارشناسان نشان داده است که ارزش ارز دیجیتال CHZ احتمالا در سال ۲۰۲۶ به چیزی حدود ۱/۳۴ دلار خواهد رسید. این رشد قیمت در سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ نیز ادامه خواهد داشت و احتمالا ارزش این دارایی در این سال‌ها به ترتیب ۱/۹۶ و ۲/۸۸ دلار خواهد بود.

 احتمال افزایش قیمت ارز چیلیز در آینده

بررسی آینده چیلیز از نظر وب‌سایت‌های تحلیلی شناخته شده

احتمالا تا این قسمت از این مقاله متوجه شده‌اید که آینده چیلیز با وجود تمام نوسانات و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، آینده‌ای روشن خواهد بود. اما یکی دیگر از مواردی که می‌تواند خیال شما را از داشتن تحلیلی درست از آینده قیمتی چیلیز راحت کند، مطالعه نظرات کارشناسی سایت‌های تحلیلی معروف است که در این قسمت به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

Trading Beasts

داده‌هایی که از Trading Beasts منتشر شده بود نشان می‌داد که ارزش ارز دیجیتال چیلیز تا انتهای سال ۲۰۲۱ به چیزی حدود ۰٫۷۳ دلار می‌رسد. اکنون نیز طبق داده‌های منتشر شده پیش‌بینی‌شده است که در چند سال آتی آینده چیلیز ارزشی حدود ۰/۵ الی ۱ دلار را تجربه خواهد کرد.

CoinMonks

آنچه در آینده چیلیز مشاهده می‌شود حرکات متقابل کوتاه مدت و نوسانات کم حجم یا حتی اصلاحاتی برای این توکن است. ارز چیلیز برای مدتی در آینده با روند توکن‌های غیر مثلی همراه خواهد بود. این ارز دیجیتال در چند ماه آینده رشد چشمگیری پیدا می‌کند و این موضوع روی محبوبیت و آینده آن تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

اعتقاد کارشناسان بر روند صعودی ارزش ارز چیلیز

Market Haven

کارشناسان Market Haven اعتقاد دارند که آینده چیلیز آینده‌ای روشن خواهد بود و دارای یک روند صعودی هیجان‌انگیز است. آن‌ها پیش بینی کرده‌اند که ارزش ارز دیجیتال چیلیز در انتهای سال ۲۰۲۲ به چیزی حدود ۱/۰۲ دلار خواهد رسید.

Digital Coin Price

کارشناسان سایت Digital Coin Price اعتقاد دارند که دنیای کریپتوکارنسی و بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و هر روز نسبت به روز قبل اوضاع بهتری را تجربه خواهد کرد. بر همین اساس اعتقاد دارند که با وجود اینکه ارز دیجیتال چیلیز وارد یک فضای رقابتی بی‌رحم شده است اما تا انتهای سال ۲۰۲۵ می‌تواند به قیمت حدود ۱/۵ دلار دست پیدا کند.

Wallet Investor

وب‌سایت Wallet Investor و کارشناسان آن آینده چیلیز را روشن پیش بینی کرده‌اند و معتقدند که این ارز دیجیتال انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود. بر همین اساس طبق داده‌هایی که این وب‌سایت منتشر کرده است اگر اکنون در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید در پنج سال آینده حدود ۵۲۰ درصد سود کرده‌اید.

Long forecast

کارشناسان سایت Long forecast به طور مشترک نسبت به آینده چیلیز خوش‌بین هستند. آن‌ها اعتقاد دارند که با توجه به تحلیل‌ها و بررسی‌های انجام شده،  بازار در آینده دوباره تحت کنترل گاوها قرار می‌گیرد و در راستای آن ارز دیجیتال چیلیز می‌تواند تا سال ۲۰۲۴ ارزشی معادل ۲/۵ دلار را تجربه کند.

پیش بینی امیدوارانه درباره آینده چیلیز

روزهایی که در انتظار ارز دیجیتال چیلیز هستند!

علاقه افراد به فوتبال و مخصوصا باشگاه‌های اروپایی از قدیم امری مرسوم بوده است. اکنون باشگاه‌های معروفی مثل بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و … در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند حال اینکه راهی باشد تا علاوه بر هواداری از باشگاه مورد علاقه خود، بتوانید به شکلی هیجان‌انگیز سرمایه گذاری کنید موضوع مهمی است که شبکه چیلیز به خوبی به آن پرداخته است.

تمام فرایندهایی که در شبکه چیلیز انجام می‌شود در محیطی غیرمتمرکز و امن و با سرعت زیاد به اتمام می‌رسد. توکن چیلیز به عنوان راهی برای خرید توکن هواداری باشگاه مورد علاقه شما است. ضمن اینکه به آن به عنوان راهی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیز می‌توان نگاه کرد. زیرا شواهد موجود نشان می‌دهد که آینده چیلیز آینده‌ای روشن و امیدوار کننده خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا