ترید

آموزش نحوه خرید و فروش ارز CRV

یکی از راه‌های کسب درآمد در بازار کریپتوکارنسی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در شرایط مناسب است. اگر می‌دانید  کرو دائو توکن چیست، احتمالا نسبت به یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV نیز مشتاق هستید. لازمه خرید و فروش این توکن پس از تحلیل و بررسی‌های کافی، شناخت صرافی‌هایی است که از CRV پشتیبانی می‌کنند.

صرافی‌های ارز دیجیتال که به طور کلی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند، تنوع زیادی دارند. امکان خرید و فروش مستقیم ارز CRV در بسیاری از این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اما با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP می‌توانند به معاملات این توکن بپردازند. در این مقاله به عنوان راهنمای معامله رمزارز کرو دائو توکن، نحوه خرید و فروش ارز CRV را در صرافی‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال CRV و خرید و فروش آن در صرافی‌ها

قبل از اینکه با نحوه خرید و فروش ارز CRV آشنا شوید، بهتر است نگاهی به ماهیت این پروژه و کاربردهای آن داشته باشیم. CRV نام اختصاری ارز دیجیتال کرو دائو است. این رمز ارز به عنوان توکن اختصاصی صرافی غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve Finance) شناخته می‌شود و اولین بار در سال ۲۰۲۰ به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. آینده CRV به عنوان یک توکن منحصربه‌فرد، روشن و امیدوارکننده است. این رمز ارز مبتنی بر اتریوم است و به صرافی کرو فایننس این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک بازارساز خودکار در دنیای کریپتو عمل کند.

نحوه خرید و فروش ارز CRV در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال مشابه یکدیگر است. اما با توجه به ساختار متفاوت پلتفرم‌ها ممکن است در برخی موارد تفاوت‌هایی باشد. اشاره کردیم کرو فایننس خود نیز یک پلتفرم معلامتی است، فراموش نکنید که قبل از هر انتخابی، می‌توانید خرید و فروش CRV را در صرافی کرو فایننس انجام دهید. همچنین برای داشتن معاملاتی موفق و اصولی، لازم است با کیف پول های CRV نیز آشنایی داشته باشید.

ارز دیجیتال CRV چیست؟

صرافی‌های بین‌المللی متمرکزی که از ارز دیجیتال کرو دائو پشتیبانی می‌کنند شامل این موارد هستند:

  • Binance
  • CoinBase
  • kuCoin
  • Huobi
  • Gate.io
  • Bittrex
  • Bybit

همچنین صرافی‌های غیرمتمرکزی که از رمز ارز کرو دائو پشتیبانی می‌کنند، غیر از صرافی کرو فایننس شامل این موارد می‌شود:

  • Uniswap
  • Sushiswap
  • IDEX
  • Solidly
  • Balancer

اگر حجم معاملات توکن کرو دائو را در صرافی‌های مختلف بررسی کنید، متوجه می‌شوید که افراد زیادی به دنبال یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV و حضور در این بازار هستند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۰٫۷۱۲ دلار در جایگاه ۸۰ فهرست رمزارزها در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار دارد.

راهنمای معامله ارز دیجیتال CRV در صرافی‌های مختلف

همان‌طور که خواندید صرافی‌های زیادی از کرو دائو توکن پشتیبانی می‌کنند. در این میان پلتفرم‌هایی هستند که بیشتر از سایر صرافی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. این موضوع ممکن است دلایل زیادی مثل کارمزدهای متفاوت، کاربری آسان، امنیت، پشتیبانی سریع، بازار متنوع آن‌ها و غیره داشته باشد.

یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV ممکن است دغدغه بسیاری از افراد علاقه‌مند به این بازار باشد. اگر به عنوان یک کاربر ایرانی قصد دارید تا معاملات ارزی خود را در یک صرافی خارجی انجام دهید، محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود در ایران را فراموش نکنید. با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، شما باید صرافی را انتخاب کنید که احراز هویت در آن اجباری نباشد. در ادامه به آموزش نحوه خرید و فروش ارز CRV در برخی از صرافی‌های شناخته شده می‌پردازیم.

KuCoin

برای یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی کوکوین، باید ابتدا در این پلتفرم ثبت نام کنید. کوکوین به عنوان یک صرافی متمرکز، احراز هویت را برای کاربران خود اجبار نکرده است. البته این موضوع به معنای این نیست که کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. زیرا طبق قوانین بین‌المللی کوکوین به کاربران برخی کشورها مثل ایران، خدماتی ارائه نمی‌دهد. اما خب با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP (به شرط ثابت بودن IP) می‌توان از این پلتفرم استفاده کرد.

صرافی کوکوین

ابتدا باید از منوی بالای صفحه، گزینه Markets را انتخاب کنید. سپس نوبت به انتخاب جفت ارز معاملاتی خود می‌رسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال CRV را دارید، نماد آن باید در سمت راست قرار داشته باشد. برای مثال می‌توانید تتر خود را واگذار کرده و در مقابل کرو دائو دریافت کنید. در این صورت جفت ارز معاملاتی شما باید به صورت USDT/CRV باشد.

در مرحله بعد شما می‌توانید سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید. سفارش شما می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • Limit
  • Market
  • Spot Limit

نحوه خرید و فروش ارز CRV در بخش سفارش‌های لیمیت، تعیین قیمت و تعیین مقدار ارز دیجیتال بر عهده کاربران است. لذا با پر کردن فیلدهای مربوطه می‌توانید سفارش خرید یا فروش خود را تکمیل کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنما و آموزش کامل صرافی کوکوین

Bybit

بای بیت

یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی بای بیت نیز خالی از لطف نیست. زیرا این صرافی هم احراز هویت را برای کاربران خود اختیاری اعلام کرده است. بنابراین کاربران ایرانی از طریق VPNها و با استفاده از یک IP ثابت می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. فقط توجه داشته باشید که در هیچ کدام از صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی امکان خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال وجود ندارد. لذا باید ابتدا از طریق یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مثل والکس، ارزهای دیجیتالی مثل تتر، اتر و… را خریداری کنید و سپس در صرافی بای بیت به ارز دیجیتال CRV تبدیل کنید.

نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی بای بیت به این ترتیب است که ابتدا باید گزینه Spot را از نوار بالای صفحه اصلی سایت انتخاب کنید. سپس نام ارز CRV را وارد و جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود اطلاعات مختلفی مثل نمودار قیمت، اردر بوک و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از بررسی تمام این موارد می‌توانید نوع سفارش خود را از بین یکی از نمونه‌های موجود انتخاب کنید:

  • Limit
  • Market
  • Conditional

نحوه خرید و فروش ارز CRV در بخش سفارش‌های مارکت به این صورت است که قیمت دارایی مورد نظر توسط صرافی و مقدار آن توسط کاربر تعیین می‌شود. پس از پر کردن فیلدهای مربوطه می‌توانید یکی از گزینه‌های Buy یا Sell را انتخاب کنید تا مراحل معامله ارزی شما به اتمام برسد.

نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی والکس

حتما تا اینجا متوجه سختی‌ها و پیچیدگی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های خارجی شده‌اید. متأسفانه تحریم‌ها باعث شده تا معامله‌گران ایرانی امکان استفاده بی‌دردسر از صرافی‌های خارجی را نداشته باشند. نحوه خرید و فروش ارز CRV را در چندین صرافی معروف و محبوب خارجی بررسی کردیم. حال اگر بخواهید معاملات ارزی مطمئن‌تری داشته باشید، می‌توانید از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید.

برای یادگیری نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی والکس، مانند تمام صرافی‌های دیجیتال دیگر باید ابتدا در پلتفرم آن ثبت نام کنید. پس از گذراندن مراحل ثبت نام، باید وارد صفحه کاربری خود شوید.

ثبت نام در والکس

سپس از نوار بالای صفحه، گزینه خرید و فروش آنی را از بخش معامله‌ها انتخاب کنید.

خرید و فروش آنی

روی قسمت خرید کلیک کنید. در سمت راست صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود لیستی از ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد. در کادر جستجوی کوین می‌توانید نام ارز CRV را تایپ کنید و سپس آن را انتخاب کنید. در فیلد پرداخت می‌کنم می‌توانید قیمت مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید وارد کنید تا از حساب شما کسر شود. این مقدار به تومان نوشته می‌شود. سپس گزینه خرید را انتخاب کنید تا خرید ارز CRV تکمیل شود.

خرید ارز CRV

همان‌طور که دیدید، نحوه خرید و فروش ارز CRV در صرافی والکس امری آسان است. اگر قصد فروش این توکن را داشته باشید، کافی است پس از انتخاب گزینه خرید و فروش آنی روی گزینه فروش کلیک کنید. در این صورت دارایی شما هر چیزی که باشد در سمت راست صفحه لیست می‌شود. مقدار و نوع دارایی مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه فروش را بزنید تا قیمت معادل آن به حسابتان واریز شود.

فروش ارز CRV

خرید و فروش ارز دیجیتال CRV

CRV یکی از هزاران ارز دیجیتالی است که در دنیای کریپتوکارنسی وجود دارد. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از این بازار هستید، آموزش نحوه خرید و فروش ارز CRV می‌تواند کمک خوبی در این زمینه باشد. زیرا با داشتن معاملات ارزی به‌موقع و درست امکان کسب سود زیادی برای شما ایجاد می‌شود. در این میان انتخاب صرافی مناسب، یکی از مهم‌ترین مراحل این عملیات است. باید ابتدا صرافی‌هایی که از این دارایی پشتیبانی می‌کنند را بشناسید. سپس با توجه به میزان دارایی، هدف، شرایط و موقعیت جغرافیایی خود یکی از چندین صرافی موجود را انتخاب کنید و به خرید و فروش این رمز ارز بپردازید.

صرافی‌هایی مثل کوکوین، کوین بیس، بایننس، یونی سواپ و… جزو صرافی‌هایی هستند که از رمز ارز CRV پشتیبانی می‌کنند. اگر محدودیت‌های موجود در ایران را فاکتور بگیریم، این صرافی‌ها گزینه‌های خوبی برای معامله هستند. اما اگر قصد داشتید این توکن را در یک صرافی ایرانی معامله کنید، می‌توانید از صرافی معتبر والکس استفاده کنید. به این نرنیب خطر بلوکه شدن حساب و دارایی نیز هر لحظه شما را تهدید نمی‌کند و از سوی دیگر می‌توانید معاملات خود را با تومان انجام دهید.

اگر تجربه حضور در پلتفرم والکس را دارید، برای ما بنویسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
kraken.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا