سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی وضعیت آینده انجین کوین از گذشته تا ۲۰۳۰

انجین کوین (ENJ) پروژه شرکت انجین است که می‌توان گفت جزو اولین پلتفرم‌ها در صنعت بازی بلاکچینی است. انجین به شدت در صنعت بازی مشارکت داشته و قصد دارد، درآمد از طریق بازی را افزایش دهد و به آنها مزیت رقابتی بدهد. همچنین، از آنجایی که انجین یک بستر بسیار مناسب برای ایجاد پروژه‌های متاورسی است در حال حاضر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی به سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال روی آورده‌اند. اما آینده انجین کوین واقعا امیدبخش است؟ آیا این رمزارز یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری است؟

با توجه به اینکه قبل از هرگونه سرمایه‎‌گذاری روی یک ارز دیجیتال باید در مورد آن تحقیق کرد، تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی و بررسی تاریخچه و تحلیل آینده انجین کوین، این رمز پرهیاهو بپردازیم. اگر شما هم می‌خواهید در مورد آینده ارز دیجیتال ENG بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.‌

کوین انجین چیست؟

قبل از آنکه در مورد آینده انجین کوین صحبت کنیم ، بهتر است با این رمزارز بیشتر آشنا شویم. انجین کوین، یک توکن ERC-155 و یک توکن ERC 20 است که برای پشتیبانی از قراردادها و پرداخت‌های هوشمند به شبکه اتریوم متکی است. عرضه آن محدود است و ارزش بازار آن حدود ۳۴۳.۸۹ میلیون دلار است. این رمزارز اولین بار در جولای ۲۰۱۷ عرضه شد و در ژوئن ۲۰۱۸ در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد.

کوین Enjin از ایجاد و استفاده از کالاهای مجازی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی ایجاد کنید که توسط کوین Enjin پشتیبانی می‌شوند.

هر فردی که در اکوسیستم انجین، کار استخراج را انجام دهد باید از کوین‌های انجین استفاده کند. ماینرها مقدار صحیح توکن‌های ENJ را از کیف پول خود خارج می‌کنند و آنها را در دارایی هایی که ایجاد می‌کنند قفل می‌کنند. به این ترتیب، توکن‌ها از بازار حذف می‌شوند.

همچنین این اولین رمزارزی است که در صنعت بازی استفاده می‌شود. کوین انجین یک رمزارز نوآورانه است و انتظار می‌رود صنعت بازی‌های ویدیویی را متحول کند و افراد زیادی آینده انجین کوین را درخشان می‌دانند.

گیمرها می‌توانند از شبکه انجین برای ایجاد گروه و مهمانی و بازی با دوستان خود به صورت آنلاین استفاده کنند. بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در حال جمع آوری طرفدار در جامعه گیمرها هستند. گیمرها می‌توانند در حین انجام بازی‌های مبتنی بر بلاک چین از ویژگی هایی مانند چت استفاده کنند. همچنین، با استفاده از شبکه Enjin، هر بازیکنی با استفاده از شبکه اتریوم، آیتم‌های بازی را توکن می‌کند.

انجین کوین در مقابل NFT

گیمرها از توکن ERC-20 در اتریوم و شبکه Enjin برای توسعه NFTهایی مانند شمشیرهای دیجیتال استفاده می‌کنند. NFT‌ها با ورود هنرمندان زیادی به جامعه محبوب می‌شوند. حتی مجله تایم هم NFT‌های خودش را منتشر کرد.

این امر پیش‌بینی آینده انجین کوین را بسیار مهم می‌کند؛ زیرا بسیاری از سرمایه‌گذاران می‌خواهند ارز دیجیتال کوین Enjin را خریداری کنند. شما می‌توانید با کیف پول‌ ENG آن را ذخیره کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله انجین کوین چیست؟ را مطالعه کنید.

آینده انجین کوین از دیدگاه بنیانگذاران آن

ماکسیم بلاگوف (Maxim Blagov)، یکی از بنیانگذاران Enjin) ENJ) گفته است که این شرکت روی پذیرش متمرکز است. او برای انجین کوین آینده را تصور می‌کند که در آن میلیون‌ها گیمر از آیتم‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند که توسط Enjin Coin پشتیبانی می‌شوند، بدون اینکه حتی از وجود آن اطلاعی داشته باشند. این یک استراتژی عالی است؛ چرا که گیمرها دوست دارند بازی کنند و کمتر نگران مسائل فنی مانند نوسانات کوین‌های استفاده شده باشند. رادومسکی به‌عنوان مدیر فناوری ارشد این پروژه هم در مصاحبه‎‌های خود بارها اعلام کرده است که آینده انجین کوین درخشان است و تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا در آینده‌ای نه چندان دور، گام‌های بزرگی برای بهبود جایگاه این رمزارز بردارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله توکن چیست؟ را مطالعه کنید.

رقبای انجین کوین 

انجین رقبای بسیار کمی دارد و می‌توان گفت در مقایسه با سایر توکن بازی ها بیشتر مورد توجه است. برخی از پلتفرم‌های بازی NFT به جای رقابت با Enjin می‌توانند با Enjin هم افزایی کنند. حوزه ارزهای دیجیتال می‌تواند چندین پروژه NFT را پشتیبانی کند، بنابراین حتی اگر Enjin به رتبه اول نرسد، همچنان می‌تواند موفق باشد.

انجین نسبت به بسیاری از رقبای خود بیشتر با بازی‌های بلاک چین همزیستی می‌کند زیرا از هر بازی ساخته شده در شبکه خود سود می‌برد. اگر توسعه دهندگان تصمیم بگیرند که ارزش ساختن یک اقتصاد مجازی منحصر به فرد را ندارد، Enjin ممکن است بهترین گزینه آنها باشد. تا اینجا به نظر می‌رسد که این پروژه برترین پروژه‌ای است که این بازی‌ها را تسهیل می‌کند، و اگر راه‌حل بهتری به زودی ارائه نشود، Enjin ممکن است به راحتی تبدیل به شبکه‌ شود.

دو بازی بزرگ NFT Axie Infinity و Decentraland بر بستر اتریوم با توکن‌های کاربردی خاص خود ساخته شده‌اند. برخلاف Enjin، آن‌ها قصد ندارند توکن‌های خود را در بازی‌های دیگر ادغام کنند، بنابراین بازی‌ها و اکوسیستم‌هایی که ساخته‌اند باید بدون هیچ کمکی از پروژه‌های جدید، زنده بمانند و موفق شوند. Enjin فقط از بازی در شبکه خود بهره نمی برد، بلکه از تک تک آیتم‌های در بازی‌ها نیز سود می‌برد. در حال حاضر پلتفرم و آیتم‌های زیادی در شبکه دارد، اما تاکنون هیچ کدام خیلی محبوب نشده‌اند. اگر یک یا چند پروژه در Enjin مورد اقبال گسترده قرار گیرد، انتظار داشته باشید که توکن عملکرد خوبی داشته باشد و آینده انجین کوین بسیار روشن خواهد بود.

تاریخچه قیمت کوین انجین

کوین ENJ در ۱ نوامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۲۴۳۱ دلار وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. سرمایه گذاران توجه زیادی به آن نکردند، زیرا در بازار جدید بود. قیمت انجین کوین مدت کمی بعد از شروع، پیشرفت چشمگیری کرد. در پایان سال ۲۰۱۷، ارزش ENJ بیش از ۶۰۰ درصد افزایش یافت و به قیمت پایانی ۰.۱۷۲۷ دلار رسید و سرمایه‌گذاران اولیه سودهای عظیمی پاداش گرفتند.

تاریخچه  ارزشی انجین کوین

در ۷ ژانویه ۲۰۱۸، نرخ انجین به حداکثر ۰.۴۹۳۴ دلار افزایش یافت که بیش از ۱۸۰٪ از بالاترین نرخ قبلی خود افزایش داشت. این تغییرات قیمت باعث شد که توجه بسیاری را به خود جلب کند و منجر به لیست شدن آن در بازارهای مهم ارزهای دیجیتال شد.

در اوایل فوریه ۲۰۱۸، نرخ معاملاتی انجین به ۰.۰۹۱۳۴ دلار کاهش یافت، اما به زودی و در آینده انجین کوین شتابی کاهشی به خود گرفت و تا پایان ماه به ۰.۱۹۳۱ دلار رسید. در پایان ماه ژوئن، ENJ نزولی شده بود و ارزش آن پس از تجربه فشار فروش بسیار زیاد، دوباره به ۰.۰۵۱۴۳ دلار رسید. انجین سال ۲۰۱۸ را با حداقل نرخ ۰.۰۳۷۱۴ دلار به پایان رساند.

سال ۲۰۱۹ برای ENJ متفاوت شروع نشد، زیرا ارزش بازار کوین در ۶ فوریه ۲۰۱۹ به ۰.۰۲۵۱۶ دلار کاهش یافت.‌ اندکی پس از سقوط، Enjin Coin با حمایت سرمایه گذاران مجدد شتاب گرفت. طی ماه‌های بعد، کوین در محدوده ۰.۱۱۱۶ تا ۰.۲۲۲۵ دلار معامله شد. در ابتدای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹، قیمت Enjin روند نزولی خود را آغاز کرد و تا اکتبر، این ارز دیجیتال کاهش قابل توجهی در ارزش بازار به ۰.۰۵۴۹۳ دلار ثبت کرد. در اواخر سال ۲۰۱۹، روند ENJ معکوس شد و دوباره به ۰.۱ دلار رسید. این کریپتو سال ۲۰۱۹ با ۰.۰۸۰۲۵ دلار به پایان رساند.

قیمت انجین کوین از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱

کوین انجین با ۰.۰۸۰۲۵ دلار وارد سال ۲۰۲۰ شد و تا اواسط فوریه به ۰.۱۶۴۸ دلار رسید. در اواسط ماه مارس، این کوین کاهش ارزش قابل توجهی را ثبت کرد و به ارزش ۰.۰۳۶۲۷ دلار رسید. ارزش انجین در ماه‌های آینده روند صعودی داشت و در ماه آگوست به ۰.۲۵۷۶ دلار رسید که سود کلانی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشت. تا پایان سال ۲۰۲۰، کوین انجین در محدوده ۰.۱۳۸ تا ۰.۱۶۶۶ دلار معامله شد که نشان دهنده این است که کوین انجین نوسان متوسطی دارد.

سال ۲۰۲۱ سال کریپتو بود، با ارزهای رایج و آلت‌ها که بر موج صعودی حرکت می‌کردند. ENJ در سال ۲۰۲۱ سودهای عظیمی را ثبت کرد و در طول رونق کریپتو در نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود در ۴.۸۵ دلار رسید.

قیمت انجین کوین از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲

انجین در سال ۲۰۲۲ معاملات خود را با ۲.۵۸ دلار آغاز کرد و تا پایان فوریه، بیش از ۶۵ درصد از ارزش خود را از ATH خود از دست داد. کاهش ارزش ناشی از عدم اطمینان گسترده در فضای کریپتو از ابتدای فوریه است که منجر به فروش گسترده دارایی‌ها شده است.

بهای انجین کوین در زمان نگارش این مقاله(۱۰می۲۰۲۳) ۰.۳۴۳۳۶۸ دلار است که نسبت به بالاترین ارزش خود در تاریخ ۲۵ نوامبر۲۰۲۱ حدود %۹۲.۹۱ پایین‌تر قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله سطح مقاومت چیست را مطالعه کنید.

پیش بینی آینده انجین کوین

بسیاری از سایت‌های معروف تحلیل ارز دیجیتال، رمزارز انجین کوین را مورد بررسی قرار داده‌اند و تحلیل خود را درباره آینده انجین کوین منتشر کرده‌اند. در ادامه پیش بینی آینده این رمزارز را از نگاه دو وبسایت معروف می‌توانید مطالعه کنید.

آینده انجین کوین از نگاه Technewsleader

Technewsleader نسبت به آینده انجین کوین خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند که ارزش آن تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۰.۷۸ دلار برسد و به طور پیوسته به افزایش خود ادامه دهد. کارشناسان Technewsleader معتقد هستند که ENJ این پتانسیل را دارد که به یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که نرخ انجین کوین در سال ۲۰۲۴ به حداکثر دامنه ۰.۷۶ تا ۰.۸۸ دلار افزایش خواهد یافت. پیش بینی بلندمدت Technewsleader، برای ENJ حداکثر ۲.۳۴ دلار برای ۵ سال آینده، با محدوده معاملاتی ۴.۶۷ تا ۵.۷۱ دلار است. کارشناسان همچنین انتظار دارند که نرخ ENJ همچنان به رشد خود ادامه دهد و در ۱۰ سال آینده حداکثر به ۹.۸۲ دلار برسد.

آینده انجین کوین از نگاه Cryptopolitan

بیشترین قیمتمیانگین ارزش بازارحداقل قیمتسال
۰.۵۹۰.۵۲۰.۵۰۲۰۲۳
۰.۶۲ ۰.۵۵ ۰.۵۰۲۰۲۴
۱.۲۸۱.۱۱ ۱.۰۸۲۰۲۵
۱.۸۹۱.۶۶۱.۶۰ ۲۰۲۶
۲.۸۰۲.۵۱۲.۴۲۲۰۲۷
۴.۲۴ ۳.۵۷ ۳.۴۷۲۰۲۸
۵.۹۴۵.۱۴۴.۹۶۲۰۲۹
۸.۸۳۷.۴۰۷.۱۹۲۰۳۰
۱۲.۵۰۱۰.۳۴۹.۹۷۲۰۳۱
جدول پیش بینی قیمت انجین کوین

آینده انجین کوین از نگاه Cryptopolitan که یکی از منابع بسیار مهم برای تحلیل و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال مختلف است از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۱ به شرح زیر است:

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳، انتظار می‌رود Enjin Coin به حداقل ۰.۵۰ دلار کاهش یابد. در طول سال ۲۰۲۳، ارزش کوین انجین می‌تواند حداکثر به ۰.۵۹ دلار با میانگین قیمت ۰.۵۲دلار برسد.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۴

پیش‌بینی می‌شود که میانگین ارزش انجین در سال ۲۰۲۴ از ۰.۵۵ دلار عبور کند و حداقل ارزش برای خرید تا پایان سال جاری ۰.۵۰ دلار باشد. علاوه بر این، ENJ پتانسیل دستیابی به حداکثر نرخ ۰.۶۲ دلار را دارد.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۵

در سال ۲۰۲۵، پیش بینی می‌شود که ارزش یک انجین به حداقل ۱.۰۸ دلار کاهش یابد. در طول سال ۲۰۲۵، قیمت ENJ ممکن است به بالاترین حد ۱.۲۸ دلار و متوسط ​​قیمت ۱.۱۱ دلار برسد.

پیش بینی آینده انجین کوین ۲۰۲۶

یش‌بینی آینده انجین کوین برای سال ۲۰۲۶ نشان می‌دهد که که قیمت انجین می‌تواند به حداکثر ارزش ۱.۸۹ دلار، میانگین ۱.۶۶ دلار و حداقل ارزش ۱.۶۰ دلار برسد. این پیش‌بینی به دلیل افزایش تقاضا برای فناوری بلاکچین و کاربردهای آن خواهد بود.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۷

انتظار می‌رود که ارزش انجین کوین در سال ۲۰۲۷ حداکثر به ۲.۸۰ دلار برسد. در حالی که برآورد شده است میانگین قیمت بازار ۲.۵۱ دلار و حداقل نرخ ۲.۴۲ دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۸

پیش‌بینی می‌شود ENJ در سال ۲۰۲۸ از سطح متوسط ​​نرخ معاملاتی ۳.۵۷ دلار عبور کند و حداقل ارزش آن تا پایان سال جاری ۳.۴۷ دلار باشد. علاوه بر این، ENJ دارای حداکثر قیمت ۴.۲۴ دلار است.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۲۹

پیش‌بینی می‌شود که حداکثر ارزش انجین کوین در سال ۲۰۲۹ ۵.۹۴ دلار باشد. در حالی که میانگین ارزش ۵.۱۴ دلار تخمین زده شده است، انتظار می‌رود حداقل نرخ هم تا پایان سال ۲۰۲۹ حدود ۴.۹۶ دلار باشد.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال انجین ۲۰۳۰

پیش بینی می‌شود ارزش ENJ در سال ۲۰۳۰ به بالای ۸.۸۳ دلار با میانگین ارزش ۷.۴۰ دلار و حداقل ارزش۷.۱۹ دلار برسد.

پیش بینی آینده انجین کوین ۲۰۳۱

در سال ۲۰۳۱، انتظار می‌رود با توجه به بررسی‌ها، ENJ در بهترین حالت ۱۲.۵۰ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۱۰.۳۴ دلار برسد و در بدترین حالت حداقل قیمت۹.۹۷ را تجربه کند.

معرفی بهترین کیف پول انجین

برای ذخیره و نگهداری انجین کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال به کیف پول پشتیبان آن نیاز دارید. کیف پول “Enjin Wallet” کیف پول رسمی این پلتفرم است که به دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد به عنوان بهترین کیف پول انجین شناخته می‌شود. علاوه بر کیف پول رسمی انجین، از کیف پول‌های زیر می‌توان برای ذخیره انجین کوین استفاده کرد:

  • کیف پول ترزور (Trezor)
  • کیف پول لجر (Ledger)
  • کیف پول کیپ کی (KeepKey)
  • کیف پول‌ اکسدوس (Exodus)
  • کیف پول کوینومی (coinomi)

آیا انجین بازار خوبی برای سرمایه گذاری است؟‌

با بررسی آینده انجین کوین به این نتیجه می‌رسیم که روندی رو به رشد در انتظار این رمزارز است. اما توجه داشته باشید به طور کلی هوشمندانه است که تمام سرمایه خود را برای خرید یک رمزارز اختصاص ندهید و سبد خود را متنوع کنید. هر چند پیش بینی وضعیت انجین کوین نشان از افزایش ارزش آن دارد، اما میزان این روند ناشناخته است زیرا بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند.

همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در هر دارایی، تحقیقات خود را انجام دهید و از روش‌های تحلیل بازار مانند تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی استفاده کنید. انتخاب شما باید بر اساس نگرش شما نسبت به ریسک، دانش بازار، گسترش سبد سهام و سطح راحتی شما با از دست دادن پول باشد. هرگز بیش از آن چیزی که توانایی از دست دادن آن را دارید، پول نگذارید و به یاد داشته باشید که موفقیت قبلی تضمینی برای نتایج آینده نیست.

سوالات متداول

آیا انجین کوین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

انجین کوین یک شبکه بلاکچین پایدار و یک تیم موسس عالی دارد. این عوامل، وقتی کنار هم قرار گیرند، نشان می‌دهند که کوین Enjin رمزارزی است که آینده درخشانی دارد و می‌تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد.

از کجا ارز دیجیتال ENJ بخریم؟

ارز دیجیتال انجین در صرافی‌های خارجی مانند کوین بیس قابل خرید و فروش است. اما با توجه به اینکه کشور ایران در لیست سیاه اغلب صرافی‌های خارجی قرار دارد و به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند، بهترین راه خرید از صرافی ایرانی است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopolitan
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میانالی
میانالی
1 سال قبل

خیلی خیلی عالی
یک مطالب جامع از ارز دیجیتال اینجنکوین
???

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  میانالی

سلام
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و مقاله پیش بینی قیمت انجین کوین را مطالعه کردید. بی صبرانه منتظر نظرات شما در خصوص سایر مقالات بلاگ هستیم.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا