ترید

راهنمای نحوه خرید ایاس؛ صفر تا صد سرمایه گذاری روی این ارز

ارز دیجیتال ایاس یکی از محبوبترین رمز ارزها در بازار کریپتوکارنسی است که در دهه اخیر محبوبیت زیادی به دست آورد. این رمز ارز در وب سایت کوین مارکت کپ جایگاه ۴۵ را دارد و عرضه در گردش آن ۹۹۶,۰۳۵,۱۴۵ است. ارز دیجیتال EOS نقدینگی بالایی دارد و به همین دلیل معامله‌گرهای زیادی تمایل به خرید و فروش آن دارند. قبل از اینکه وارد بازار کریپتوکارنسی شوید و بخواهید این ارز دیجیتالی را بخرید، نیاز است تا نکاتی در موردن نحوه خرید ایاس بدانید. ما در این مطب مرحله به مرحله خرید این ارز دیجیتالی را ذکر می‌کنیم و توضیح می‌دهیم. همراه ما باشید.

آشنایی با ارز دیجیتال ایاس؟

ارز دیجیتال ایاس چیست؟ بگذارید قبل از اینکه در مورد نحوه خرید ایاس و معامله آن در بازار کریپتوکارنسی صحبت کنیم، در مورد این ارز دیجیتال توضیحاتی بدهیم. ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. این ارز دیجیتال از طرف شرکت Block.One وارد بازار رمز ارزها شد و حالا یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی است. این ارز توکن بومی بلاکچین ایاس است و هدف اصلی آن تسهیل کردن برنامه‌های غیر متمرکز کارآمد و مقیاس‌پذیر است. پروژه ایاس در ژوئن سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان یک پروژه متن باز انتشار یافت.

توسعه‌دهندگان ایاس می‌خواهند که به وسیله الگوریتم DPoS، مقیاس‌پذیری بیشتری برای آن نسبت به اتریوم یا بیت‌کوین به وجود آورند و به همین دلیل در انجام تراکنش‌ها سرعت بالایی دارد. این رمز ارز شباهت‌های زیادی با اتریوم دارد اما چیزی که آن را متمایز می‌کند، سرعت بالایی است که در پردازش معاملات و تراکنش‌ها دارد. تفاوت سرعت انجام تراکنش‌ها در ایاس نسبت به شبکه‌هایی مثل اتریوم بسیار بیشتر است، مثلا ایاس در هر ۱ ثانیه می‌تواند یک بلوک را تولید کند، در حالی که برای تولید همین بلوک در اتریوم به ۱۵ ثانیه زمان نیاز است.

یکی از ویژگی‌های ممتاز ایاس که کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند، رایگان بودن هزینه‌ها و کارمزدها است.

سرعت بالای تراکنش‌ها در ارز دیجیتال ایاس

نحوه خرید ایاس در بازار کریپتوکارنسی

با توجه به اینکه ایاس جایگاه خوبی در وب سایت کوین مارکت کپ دارد و از زمان راه‌اندازی تا حالا محبوبیت زیادی به دست آورد، یک گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری بین معامله‌گرها به شمار می‌رود. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را با ارزهای فیات یا تومان هم خریداری کنید، برای این کار کافیست به وب سایت‌ها و صرافی‌های داخلی مثل والکس مراجعه نمایید. در ادامه در مورد روند خرید ایاس صحبت می‌کنیم.

انتخاب صرافی مناسب

اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال، انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب است. صرافی‌هایی که کمترین میزان کارمزد را دریافت می‌کنند و به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی آنلاین دارند، جزو بهترین صرافی‌ها برای خرید ایاس هستند. صرافی‌های مناسب رابط کاربری آسانی دارند و به راحتی می‌توانید از خدمات مختلف آن‌ها استفاده کنید. همچنین این صرافی‌ها امکانات مختلفی مثل بازار فیوچرز، اسپات و … را در اختیارتان می‌گذارند تا به هر شیوه‌ای که تمایل داشتید، بتوانید ارز ایاس را معامله کنید.

صرافی مناسب برای خرید ایاس

صرافی مناسب جهت خرید ایاس دارای کیف پول اختصاصی است. در واقع شما می‌توانید در ولت اختصاصی صرافی رمز ارزهای ایاس خود را ذخیره کنید و در زمانی که تمایل داشتید، دوباره آن‌ها را معامله کنید. مراحل ثبت نام نیز در صرافی‌های حرفه‌ای آسان و راحت است و شما می‌توانید در طی چند دقیقه ثبت نام‌تان را انجام دهید و وارد بازار رمز ارزها شوید. در انتخاب صرافی برای معامله ارز ایاس به امنیت آن هم دقت کنید. صرافی‌های خوب، لایه‌های امنیتی مختلفی ایجاد می‌کنند و با امکانات مختلف مثل سیستم احراز هویت دوعاملی، مانع حملات فیشینگ یا هکرها می‌شوند.

صرافی‌های مناسب به شما در تبدیل ارزها به هم کمک می‌کنند و کارهای نقل و انتقالات در آن‌ها در ساده‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. یکی از مشکلاتی که ایرانیان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم ارائه خدمات از سوی صرافی به کاربران ایرانی است. یک صرافی خوب همواره خدمات مختلف خود را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد و کشور ایران یا سایر کشورها نیز جزو کشورهای تحریمی آن نیستند.

نحوه خرید ایاس در صرافی‌های ایرانی و خارجی متفاوت است. در زیر در مورد این صرافی‌ها توضیح می‌دهیم:

خرید ایاس از صرافی‌های خارجی

برای خرید ایاس از صرافی‌های خارجی مسیر دشواری پیش رو دارید. در مرحله اول باید یک صرافی مطمئن پیدا کنید. برای ورود به صرافی‌های خارجی نیاز به وی پی ان با آی پی و با قابلیت کیل سوییچ دارید. این وی پی ان‌ها حتی زمانی که اتصال اینترنت قطع می‌شود، آی پی‌تان را فاش نمی‌کنند و به همین دلیل به راحتی می‌توانید تحریم‌های صرافی‌ها را با آن‌ها دور بزنید. بعد از تهیه وی پی ان مناسب، باید در این صرافی‌ها با استفاده از ایمیل ثبت نام کنید. زمانی که مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشتید، امکان انجام معامله در بازار کریپتوکارنسی از طریق این آن‌ها را خواهید داشت.

پشتیبانی صرافی‌های خارجی متعدد از ارز دیجیتال ایاس

شما مستقیما نمی‌توانید به صرافی‌های خارجی پولی را واریز کنید، برای این کار ابتدا باید در یک صرافی ایرانی مثل والکس ثبت نام کنید و به صورت ریالی اقدام به خرید رمز ارز کنید. بعد از این کار باید رمز ارزها را به کیف پول صرافی مورد نظر انتقال دهید تا در آخر بتوانید در آن‌جا معامله انجام دهید.

خرید ایاس از صرافی‌های ایرانی

برای خرید ارز ایاس بهتر است که از صرافی‌های ایرانی کمک بگیرید. اغلب صرافی‌های خارجی کشور ایران را تحریم می‌کنند و شما نمی‌توانید مستقیما رمز ارزی را در آن‌ها معامله کنید. برای انجام معاملات در این صرافی‌ها نیاز به گذراندن مراحل سخت و پیچیده دارید. چنانچه از صرافی‌های ایرانی در خرید و فروش ارز ایاس کمک بگیرید، در سریع‌ترین زمان و بدون هیچ مشکلی معامله‌تان انجام می‌شود.

شما می‌توانید مستقیما با پرداخت ریالی رمز ارزی را در صرافی‌های ایرانی بخرید و نیاز به پرداخت کارمزد اضافه ندارید. صرافی‌های ایرانی کارمزدهای مختلفی بابت ارائه خدمات دریافت می‌کنند که بین آن‌ها باید مناسب‌ترین صرافی با کارمزد پایین را پیدا کنید.

بعد از اینکه با پیش بینی آینده ایاس متوجه شدید که این رمز ارز مستعد رشد است، طبق مراحلی که در زیر ذکر می‌کنیم، در صرافی‌های ایرانی ثبت نام کنید و این ارز را بخرید.

احراز هویت یا KYC

احراز هویت یا KYC یکی از رایج‌ترین پروسه‌های ثبت نام در صرافی‌های مختلف در سراسر دنیا است. برای احراز هویت در صرافی‌های ایرانی به یک کارت ملی و کارت بانکی نیاز دارید. در برخی صرافی‌ها نیز برای استفاده از خدمات بیشتر نیاز به یک عکس سلفی و یک دست نوشته به همراه کارت ملی دارید. فرآیند احراز هویت در صرافی‌های ایرانی بین یک تا سه روز به طول می‌انجامد.

احراز هویت یکی از اصلی‌ترین مراحل ثبت نام در صرافی‌ها
واریز وجه به صرافی ایرانی

نحوه خرید ایاس در صرافی‌های ایرانی راحت است! کافیست تا رمز پویای کارت بانکی‌تان را دریافت کنید و وجه مشخصی که قرار است با آن رمز ارز ایاس را بخرید، به حساب صرافی واریز کنید. برای این کار باید حتما یک کارت بانکی که به نام خودتان است را در صرافی‌ها وارد کنید.

برداشت وجه از صرافی ایرانی

برای برداشت وجه از صرافی‌های ایرانی باید از طریق کارت بانکی که صرافی تایید می‌کند، اقدام کنید. در همان مراحل اولیه ثبت نام شما یک کارت بانکی به همراه شماره شبا و شماره حساب را در اختیار صرافی می‌گذارید. صرافی نیز چنانچه این کارت را تایید کرد می‌تواند با درخواست تقاضای وجه شما موافقت کند و مبلغی که می‌خواهید را به همان شماره کارت واریز نماید.

نحوه خرید ایاس از صرافی‌های ایرانی

نحوه خرید ایاس از صرافی‌های ایرانی ساده است. برای انجام این کار کافیست تا وارد بازار معاملات صرافی شوید، سپس روز رمز ارز ایاس کلیک کنید تا نمودار معاملاتی و بازار آن را ببینید. حالا می‌توانید حجم مورد نظر و مبلغی که قصد خرید ایاس با آن را دارید وارد کنید تا سفارش‌تان در بازار ثبت شود. پس از ثبت سفارش و گذراندن مراحل خرید، ایاس به کیف پول صرافی‌تان اضافه می‌شود.

نحوه فروش ایاس در صرافی‌های ایرانی

برای فروش ایاس در صرافی‌های ایرانی باید وارد بازار معاملاتی شوید و سپس از طریق فرم فروش، مبلغی که قصد فروش ایاس با آن را دارید و همچنین میزان حجمی که می‌خواهید از این رمز ارز را بفروشید، وارد کنید. پس از انجام این کار درخواست فروش ایاس ثبت می‌شود و پس از گذراندن مراحل فروش، می‌توانید ایاس را بفروشید و اندازه ارزش ارز دیجیتال‌هایی که فروختید، موجودی ریالی حساب‌تان را افزایش دهید.

صرافی‌های ایرانی و ارز دیجیتال ایاس eos

بهترین کیف پول‌های ایاس

تنها اطلاع از نحوه خرید ایاس کافی نیست و باید در مورد بهترین کیف پول ایاس هم اطلاعاتی به دست آورید. کیف پول‌های مختلفی از ارز دیجیتال ایاس پشتیبانی می‌کنند. این کیف پول‌ها به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل استفاده هستند. در زیر به برخی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری که از ارز دیجیتال ایاس پشتیبانی می‌کنند را معرفی می‌کنیم:

  • کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S
  •  کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano X
  • کیف پول نرم‌افزاری Guarda
  • کیف پول نرم‌افزاری Infinito
  • کیف پول نرم‌افزاری GreyMass EOS Voter
  •  کیف پول نرم‌افزاری Atomic
  • کیف پول نرم‌افزاری SimplEOS
  • کیف پول نرم‌افزاری Scatter
  •  کیف پول نرم‌افزاری Freewallet
  • کیف پول موبایل imToken
  •  کیف پول موبایل Lumi
  •  کیف پول نرم‌افزاری Edge
  •  کیف پول نرم‌افزاری Exodus

آیا ارز دیجیتال ایاس ارزش خرید دارد؟

ایاس سیستمی مبتنی بر بلاکچین است که می‌تواند میلیون‌ها معامله و تراکنش را طی یک ثانیه مدیریت کند. هر کدام از بلاک‌های بلاک چین ایاس توانایی پردازش ۵۰ هزار معامله طی یک ثانیه را دارند! این بلاک‌ها این کار را به وسیله قراردادهای هوشمند انجام می‌دهند. بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان بازار، رمز ارز ایاس طی چند سال آینده پیشرفت خوبی خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۵ نمودار این رمز ارز صعودی خواهد بود.

آینده درخشان ارز دیجیتال ایاس

کارشناسان بازار حتی سال ۲۰۲۶ را هم برای رمز ارز ایاس سالی موفقیت‌آمیز تصور می‌کنند و انتظار دارند که قیمت آن تا حدود ۲۰۶.۷۷ برسد. رمز ارز ایاس یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی برای نگهداری بلند مدت است! البته باید قبل از خرید به خوبی این ارز را از لحاظ فاندامنتالی و تکنیکالی بررسی کنید! پیش‌بینی‌هایی که در این مطلب ذکر می‌کنیم به هیچ وجه سیگنال خرید نیست و فقط دیدگاه کارشناسان مختلف در مورد ارز دیجیتال ایاس است.

راهنمای خرید ایاس از سایت والکس

والکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی است که در زمینه خرید و فروش رمز ارز ایاس و دیگر ارزهای دیجیتالی فعالیت می‌کند. این صرافی دارای سایت و اپلیکیشن است و به کاربران اجازه می‌دهد بازار کریپتوکارنسی را از طریق پلتفرم‌های مختلف خود زیر نظر بگیرند. نحوه خرید ایاس در سایت والکس ساده و راحت است، کافیست تا مراحل ثبت نام را طبق توضیحاتی که در بالا دادیم پشت سر بگذارید و احراز هویت‌تان را انجام دهید تا بتوانید در بازار والکس معاملات‌تان را انجام دهید.

رابط کاربری سایت والکس ساده است و در سریع‌ترین زمان امکان معامله رمز ارز ایاس را دارید. اگر سوالی در مورد نحوه خرید ایاس در والکس داشتید و متوجه مراحل خرید این ارز دیجیتال در این صرافی نشدید، کافیست تا با پشتیبانی والکس تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی‌تان کنند.

خرید ایاس، یک رمز ارز قدرتمند

یکی از بهترین و محبوب‌ترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال ایاس است. ما در این مطلب آموزش خرید و فروش ایاس را با شما به اشتراک گذاشتیم. حالا با نحوه خرید ایاس در صرافی‌های خارجی و ایرانی آشنا هستید. اگر معمالات زیادی در بازار کریپتوکارنسی نداشتید، بهتر است که یا در صرافی‌های ایرانی مثل والکس معمالات‌تان را انجام دهید یا از یک فرد حرفه‌ای بخواهید که مراحل خریدتان را زیر نظر بگیرد تا اشتباهی مرتکب نشوید.

 سوالات متداول

ارز دیجیتال ایاس چست؟

ارز دیجیتال ایاس توکن بومی بلاکچین ایاس است که با هدف تسهیل برنامه‌های غیر متمرکز کارآمد و مقیاس پذیر در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد.

نحوه خرید ایاس چگونه است؟

برای خرید ایاس باید به یک صرافی معتبر خارجی یا ایرانی مراجعه کنید و سپس با گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت، وارد بازار معاملات صرافی شوید و این رمز ارز را معامله کنید

انواع کیف پول ایاس چه هستند؟

کیف پول‌های ایاس شامل انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شوند. کیف پول‌های سخت‌افزاری برای معامله طولانی مدت این رمز ارز و کیف پول‌های نرم‌افزاری برای معامله کوتاه مدت این ارز دیجیتال مناسب هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
investopedia
در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا