ترید

نحوه خرید و فروش پنکیک سواپ؛ آموزش سرمایه گذاری

به‌دست‌آوردن برخی از ارزهای دیجیتال سخت‌تر از سایرین است و ارز پنکیک سوآپ یکی از آنهاست. ساده‌ترین راه برای معامله و خرید این ارز دیجیتال، استفاده از خود صرافی پنکیک سواپ است. برای مثال، این ارز دیجیتال در صرافی «کوین بیس» لیست نشده است و در کیف پول کوین بیس نیز پشتیبانی نشده است. اما نگران نباشید، راه‌های زیادی وجود دارد که شما به کمک آن می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال امکان تبادل ارز پنکیک سواپ را فراهم کرده‌اند. در ادامه این مقاله از والکس قصد داریم علاوه‌بر پاسخ به ارز پنکیک سواپ چیست؟ نحوه خرید پنکیک سواپ و فروش آن را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

خرید پنکیک سواپ در ۴ مرحله

نحوه خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ با دیگر ارزهای دیجیتال یکسان است. تنها یک فرق با دیگر رمز ارزها دارد و آن هم این است که در تمامی کیف پول‌ها و صرافی‌ها لیست نشده‌است و قبل از شروع سرمایه‌گذاری باید پلتفرم‌های مناسب را پیدا کنید.

انتخاب صرافی

انتخاب صرافی برای خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ

تعداد صرافی‌هایی که از ارز دیجیتال پنکیک سوآپ پشتیبانی می‌کنند محدود است. شما می‌توانید با مراجعه وب‌سایت تخصصی کویت مارکت کپ (coinmarketcap) لیست صرافی‌هایی که از این کوین پشتیبانی می‌کنند را ببینید. در صفحه اصلی “PancakeSwap” را سرچ کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به این ارز را ببینید. روی “Market” کلیک کنید. در این قسمت تمامی صرافی‌هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند را می‌بینید. چنانچه قصد دارید این ارز دیجیتال را با دلار آمریکا خریداری کنید، به دنبال “CAKE/USD” باشید.

آشنایی با صرافی‌هایی که ارز پنکیک سواپ پشتیبانی می‌کنند؟

صرافی والکس: ارز دیجیتال پنکیک سوآپ در صرافی والکس لیست شده‌ است و از توکن کیک در سه‌پایه بازار ریالی، تتر و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. با شارژ هرکدام از حساب‌های خود می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز کیک در صرافی والکس کنید. امکان واریز ارز پنکیک سواپ به کیف پول صرافی  و فروش آن نیز وجود دارد. نحوه خرید و فروش پنکیک سواپ در ایران به‌ویژه صرافی والکس بسیار آسان است و پس از ثبت‌نام به‌راحتی می‌توانید معاملات خود را شروع کنید.

صرافی بایننس (Binance): نحوه خرید پنکیک سواپ در صرافی بایننس بسیار آسان است و به دلیل بالا بودن حجم معاملات، تراکنش‌ها با سرعت بالایی انجام می‌شود.  به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی این صرافی برای ایرانیان، بهتر است از این پلتفرم برای انجام معاملات خود استفاده نکنید.

صرافی کوینکس (CoinEx): ارز دیجیتال CAKE در صرافی کوینکس لیست شده‌ است این پلتفرم از سال ۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و روز به روز به کاربران ایرانی این پلتفرم افزوده می‌شود. خوشبختانه نحوه خرید پنکیک سواپ برای شما خیلی راحت است زیرا این صرافی هیچ مشکلی با ایرانی‌ها ندارد.

با درنظرگرفتن ویژگی‌های مهمی مانند امنیت، نقدینگی، شرایط جغرافیایی و حجم معاملات، صرافی موردنظر خود را انتخاب کنید.

ایجاد حساب کاربری و احراز هویت

پس از انتخاب صرافی موردنظر، نوبت به ثبت‌نام و احراز هویت در پلتفرم می‌رسد. هر پلتفرمی برای ارائه خدمات روش متفاوتی دارد. در برخی از صرافی‌ها مانند والکس، در ابتدا باید با استفاده از ایمیل خود در سایت ثبت‌نام کنید سپس مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. در مقابل ثبت‌نام در صرافی کوینکس راحت‌تر است و نیازی به طی‌کردن مراحل احراز هویت نیست.

انتقال سرمایه و خرید ارز دیجیتال کیک

پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، می‌بایست ‌حساب خود را شارژ کنید و معاملات خود را شروع کنید. نحوه خرید پنکیک سواپ در صرافی بسیار راحت است و می‌توانید سفارش‌های خود را ثبت کنید.

انتقال ارز دیجیتال به کیف پول

انتخاب کیف پول پنکیک سواپ

برای نگه‌داری از ارز دیجیتال پنکیک سواپ بهتر است پس از خرید ارز دیجیتال، دارایی خود را به کیف پول منتقل کنید. ارز دیجیتال CAKE روی بستر اتریوم ساخته شده‌است و هر کیف پولی که توانایی پشتیبانی از توکن‌های اتریوم را دارد می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده جهت والت پنکیک سواپ باشد. نحوه فروش پنکیک سواپ نیز مانند خرید آن ساده است و مانند دیگر ارزهای دیجیتال می‌توانید به صرافی منتقل کنید و آنها را معامله کنید. در ادامه قصد داریم بهترین کیف پول‌‌های پنکیک سواپ را معرفی کنیم.

  • کیف پول متا ماسک (MetaMask): متامسک یکی از کیف پول‌های مورد اعتماد است که بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این والت به‌صورت یک افزونه در مرورگر نصب می‌شود و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. مهم‌ترین ویژگی این والت، کاربری آسان، تبادل و مبادله توکن‌ها، پشتیبانی از اکثر رمز ارزها مانند پنکیک سواپ است.
  • کیف پول مث (MathWallet): کیف پول مث یک والت رمزنگاری چند پلتفرمی است که امکان ذخیره همه توکن‌های اتریوم، بیت کوین، سولانا و ایاس را فراهم می‌کند. این والت دارای مبادلات توکن متقابل و یک فروشگاه DAP چند زنجیره‌ای است.
  • کیف پول توکن پاکت (TokenPocket): توکن والت، یک کیف پول بلاکچین چندپایه است که هدف اصلی آن حل مشکلات کاربران برای ورود به دنیای بلاکچین است. این والت از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند. کلیدهای خصوص در دستگاه کاربران ذخیره می‌شود و هرگز روی سرور بارگذاری نمی‌شوند. به همین جهت شما کنترل دارایی‌های خود را دارید. همین ویژگی باعث می‌شود که کیف پول گزینه امنی برای ذخیره رمزارزهای مختلف باشد.

ارز دیجیتال پنکیک سواپ ارز سرمایه‌گذاری دارد؟

قبل از اینکه به دنبال یادگیری نحوه خرید پنکیک سواپ باشید بهتر است بدانید که اصلاً این رمزارز ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا نه. با بررسی پیش‌بینی‌ها و تحلیل کارشناسان می‌توانید بفهمید که در آینده باید منتظر چه چیزهایی باشید. در حقیقت امکان پیش‌بینی آینده هیچ ارز دیجیتالی وجود ندارد و بدون تحلیل و بررسی این از نمی‌توانیم اقدام به خرید پنکیک سوآپ کنید. از نوامبر سال ۲۰۲۰، قیمت این ارز دیجیتال درحال‌رشد و افزایش است. موضوعی که پنکیک سواپ را از سایر آلت‌کوین‌ها جدا می‌کند، عمر کوتاه آن است که تحلیل را سخت می‌کند. اما در همین مدت‌زمان کوتاه، این ارز دیجیتال توانسته است قدرتش را به رخ رقبای خود بکشد. می‌توان نتیجه گرفت که از خرید پنکیک سواپ پشیمان نخواهید شد.

  جمع بندی نهایی نحوه خرید ارز پنکیک سواپ

 در این نوشتار از والکس نحوه خرید و فروش پنکیک سواپ در ایران و صرافی‌های خارجی را آموزش دادیم. در صرافی‌های زیادی می‌توانیم معاملات این ارز دیجیتال را انجام دهید که باتوجه‌به امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارند می‌توانید یکی را انتخاب کنید. قبل از شروع سرمایه‌گذاری و یادگیری نحوه خرید پنکیک سواپ بهتر است با یک مشاور حرفه‌ای مشورت کنید و بدون تحقیق و بررسی این ارز دیجیتال اقدام به سرمایه‌گذاری نکنید.

شما از کدام صرافی برای خرید پنکیک سواپ استفاده می‌‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

ارز دیجیتال کیک (CAKE) چیست؟

رمزارز کیک، توکن بومی صرافی پنکیک سوآپ است که در ساختار آن از استاندارد  BEP-20 استفاده شده است.

امکان خرید ارز کیک در صرافی بدون احراز هویت وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید این رمزارز را از صرافی‌هایی مانند کوینکس که احراز هویت در آن اجباری نیست خریداری کنید. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا