ترید

نحوه خرید تتر، آموزش خرید و فروش USDT در ایران

تتر یا USDT یک ارز دیجیتال با ثبات است که میزان ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا است. یعنی هر یک تتر، معادل با یک دلار آمریکا است. شما برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتال می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید.

در این مقاله از بلاگ والکس در مورد نحوه خرید تتر، نحوه فروش تتر و آموزش خرید و فروش USDT در ایران صحبت خواهیم کرد.

ارز تتر چیست؟

تتر(Tether)  با نام اختصاری USDT، یک ارز دیجیتال ثابت یا به عبارتی استیبل کوین (Stablecoin) است. اگر بخواهیم به طور مختصر، توضیحی درباره استیبل کوین دهیم، باید بگوییم که استیبل کوین‌ها نسل جدیدی از ارزهای دیجیتال هستند. ارزش این کوین‌ها به ارزش طلا، دلار و دیگر چیزهای گران قیمت در دنیای واقعی بستگی دارد. از این رو، سرمایه گذاری بر این استیبل کوین‌ها و نحوه خرید تتر، سرمایه گذاران را از نوسانات ارز دیجیتال محفوظ نگه می‌دارد. همچنین، تریدرها نیز دیگر نمی‌توانند از طریق نوسانات این ارزها کسب درآمد کنند.

تتر که یکی از چند استیبل کوین معروف در بازار ارزهای دیجیتال است، ارزش آن به ارزش دلار آمریکا بستگی دارد. تتر متعلق به یک شرکت ثبت شده در هنگ کنگ به نام iFinex است. این شرکت مالک صرافی ارز دیجیتال BitFinex است که در ادامه به نحوه خرید تتر نیز می‌پردازیم.

در ابتدای فعالیت این ارز، یعنی سال ۲۰۱۴، نام آن RealCoin بود ولی بعد از چند ماه یعنی در نوامبر ۲۰۱۴، نام او به تتر تغییر پیدا کرد. این ارز در فوریه ۲۰۱۵ به طور رسمی مورد خرید و فروش و تجارت قرار گرفت. تتر در سال‌های اولیه فعالیت خود بر اساس بلاک چین بیت کوین (Blockchain Bitcoin) بود. به‌مرورزمان، این ارز از پروتکل‌های دیگری مثل Omni بیت کوین، Liquid ،TRON ،EOS ،Algorand ،Ethereum Solana ،OMG Network و SLP پشتیبانی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ارز تتر چیست؟ را مطالعه کنید.
تتر چیست و نحوه خرید تتر چگونه است؟

در ماه می ۲۰۲۲، تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار شناخته شد. اولین ارز بیت کوین، دومین اتریوم و سومین ارز تتر است که یک استیبل کوین با ارزش تقریباً ۸۳ میلیارد دلار است. در نهایت، این ارز در آوریل سال ۲۰۲۲ تقریباً دو سوم صرافی‌های ارز دیجیتال را در دست گرفت و موفقیتی بالاتر از بیت کوین به دست آورد.

نحوه خرید تتر با روش‌های متفاوت

نحوه خرید تتر از طریق روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در ادامه تمامی روش‌های خرید آن توضیح داده و بررسی می‌کنیم.

خرید از طریق کیف پول

برخی از کیف پول‌هایی که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند، به شما امکان خرید و فروش را هم می‌دهند. کیف پول Trust Wallet ،Coinomi و Math Wallet چند نمونه از این کیف پول‌ها هستند. دقت کنید که اگر از کیف پول‌های دیجیتال استفاده می‌کنید، حتماً از آن یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

ترید و انجام معاملات با تتر

از آنجایی که بایننس از سپرده‌های بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، شما می‌توانید تتر مورد نیاز خود را از این طریق در بازار معامله کنید.

خرید از طریق صرافی‌های داخلی و خارجی

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید و آشنایی با نحوه خرید تتر، استفاده از صرافی‌‌هایی آنلاین است. صرافی کوین بیس (Coinbase) و صرافی بایننس از نمونه‌های صرافی‌های آنلاین خارجی هستند. صرافی‌های آنلاین خارجی، سرویس‌های بسیار خوبی برای خرید و فروش ارائه می‌دهند ولی این روزها به دلیل تحریم ارزهای دیجیتال، شاهد مسدود شدن حساب‌های کاربران ایرانی هستیم.

از این رو، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از صرافی‌های آنلاین ایرانی و معتبر استفاده کنید. به طور کلی، خرید و فروش تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی و ایرانی، امری پر ریسک است. پس بهتر است، قبل از اقدام به خرید، حسابی درباره آن صرافی تحقیق به عمل آورید. صرافی والکس یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ایمن و معتبر است.

نحوه خرید تتر از طریق شبکه‌های اجتماعی

این روزها با افزایش علاقه و استفاده مردم از ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آنها نیز آسان‌تر شده است. یکی از همین روش‌های ساده خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال، خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً تلگرام است. ولی از آن جایی که امنیت در این روش خرید بالا نیست؛ به کاربران توصیه نمی‌شود که ارز دیجیتال خود را از این طریق خریداری کنند.

نحوه خرید تتر از روش‌های متفاوت

خرید مستقیم

یکی دیگر از موارد در نحوه خرید تتر، خرید مستقیم به صورت حضوری یا غیر حضوری است. شما می‌توانید مستقیماً به دارندگان تتر متصل شوید و طبق شرایط خودتان از آنها تتر خریداری کنید.

با خرید تتر چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

ممکن است برای شما نیز این سؤال پیش بیاید که پس از یادگیری نحوه خرید تتر و خرید ارز دیجیتال تتر، چه کارهایی می‌توانیم با آن انجام دهیم؟ ما در ادامه این مقاله از مجله تخصصی والکس می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم.

ذخیره و نگهداری تتر

به دلیل افزایش ارزش این ارز در بازار، بسیاری از افراد بعد از خرید تتر، آن را در کیف پول بایننس یا کیف پول Trust Wallet خود نگه داری می‌کنند. در نتیجه، ممکن است بعد از مدت‌ها ارزش این دارایی بیشتر شود و شما می‌توانید آن را با سود بیشتری بفروشید.

کسب درآمد از طریق استیکینگ

شما از طریق Binance Earn می‌توانید با استیک کردن (Stake) تتر خود به کسب درآمد برسید. زمانی که شما از این طریق به سود برسید، آن مبلغ مستقیماً به کیف پول یا حساب معاملاتی شما واریز می‌شود.

خرج تتر

یکی دیگر از روش‌های ساده بعد از یادگیری نحوه خرید تتر، خرید و خرج کردن آن است. شما می‌توانید کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق خرده فروشان یا فروشندگان از طریق تتر خریداری کنید.

آشنایی با نحوه خرید تتر

ترید و معامله با تتر

با در دست داشتن بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال تتر، می‌توانید با آنها در بایننس معامله انجام دهید. بایننس امکانات زیادی را برای انجام معاملات فراهم کرده تا نیاز تریدرها برآورده شود. این نحوه خرید تتر نیاز به مهارت و آموزش دارد.

ارسال تتر

شما از طریق صرافی یا ولت خود امکان انتقال و ارسال تتر خود را دارید. بلافاصله بعد از خرید تتر، می‌توانید آن را برای هر کسی در هر نقطه دنیا که تنها آدرس USDT دارید ارسال کنید.

اگر همچنان نمی‌دانید که باید با تتر خریداری شده خود چه کاری انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که دیگر مقاله‌های مجله تخصصی والکس در زمینه تتر را مطالعه کنید.

نحوه فروش تتر

از آن جایی که تتر یک استیبل کوین است، می‌تواند با تقریباً هر ارز دیجیتال دیگری در هر صرافی معامله شود. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند، این است که شما برای فروش تتر خود باید مراحلی مشابه با مراحل نحوه خرید تتر را طی کنید.

اگر از یک پلتفرم معاملاتی با فاصله کم در دنیای ارز دیجیتال و ارز فیات استفاده می‌کنید، کار شما برای فروش این ارز دیجیتال به طور قانونی ساده‌تر می‌شود. تنها کافی است که بعد از فروش تتر، مبلغ دریافت شده را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

به دلیل اینکه برخی از صرافی‌ها اجازه فروش تتر به دلار یا پوند را نمی‌دهند؛ شما باید از قبل برای تبدیل ارز خود فکری کرده باشید. بهتر است تتر خود را به بیت یا اتریوم تبدیل کنید تا به راحتی بتوانید آن را به دلار، پوند یا حتی فیات بفروشید.

نحوه خرید تتر و فروش آن

این مطالبی که گفته شد، بیشتر مربوط به بازار جهانی است. برای خرید و فروش تتر در ایران بهترین راه استفاده از یک صرافی امن و معتبر بوده که یکی از بهترین گزینه‌ها، صرافی والکس است.

عملکرد ارز دیجیتال تتر

شما با واریز ارز فیات به ذخیره تتر خود، در اصل ارز فیات را برای خرید تتر می‌فروشید. با توجه به میزان تتری که می‌توانید بخرید، برای شما توکن تتر صادر می‌شود. حالا با این تتری که دارید امکان خرید و فروش یا معامله برای شما وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد، تتر وابسته به ارز فیات با کریپتوکارنسی است. به دلیل شفافیت، کارمزد پایین برای تراکنش‌ها و ایجاد ثباتی که در نحوه خرید تتر وجود دارد، شرایط خوبی را برای معاملات کاربرانش فراهم می‌کند.

تاریخچه ارز دیجیتال تتر

در جولای سال ۲۰۱۴ ارز دیجیتالی به نام Real Coin راه اندازی شد. در پس این راه اندازی، شرکت Tether LTD به همراه سه نفر دیگر یعنی بروک پیرس (Brock Pierce) مدیر بنیاد بیت کوین، ریو کالینز (Reeve Collins) کارآفرین و کریگ سلارس (Craig Sellars) مهندس نرم افزار بود.

ولی این موضوع تنها مربوط به تاریخچه ابتدایی ارز دیجیتال تتر بود. این ارز بعدها به دست شرکت Tether Limited که برای هلدینگ تجاری Tether Holdings Limited در هنگ کنگ است، افتاد. این شرکت نام‌برده‌شده به دست اعضای ارشد صرافی رمز ارز بیت فینکس (bitfinex.com) اداره می‌شود.

تاریخچه ارز دیجیتال تتر

بعدها در فوریه سال ۲۰۱۵ صرافی بیت فینکس، قوانینی برای فروش و نحوه خرید تتر گذاشت و طبق آن قوانین نحوه خرید تتر و فروش آن را آغاز کرد. در ابتدا، تتر از طریق پروتکل Omni Layer بر روی بلاک چین بیت کوین و سپس، بر روی بلاک چین لایت کوین توسعه یافت.

طبق گفته‌های شرکت Tether Limited، آنها به ازای هر یک تتری که می‌خرید، یک دلار در ذخایر بانک برای شما نگهداری می‌کنند. ولی این تنها گفته این شرکت است و سندی برای آن وجود ندارد.

پشتیبانی از ارز دیجیتال تتر

با توجه به این، استیبل کوین‌ها در بین معامله گران و سرمایه گذاران محبوبیت خاصی دارند ولی تتر تفاوت‌های کوچکی با دیگر استیبل کوین‌ها دارد. مسائل نقدینگی و کافی بودن تعداد توکن‌های USDT در گردش از مواردی است که بحث‌هایی را به وجود می آورد. در نتیجه، نحوه خرید تتر و نگهداری آن را متفاوت می‌کند.

در سال ۲۰۱۹، وب سایت تتر با یک اعلامیه در زمینه نحوه خرید تتر و پشتیبانی آن، ادعایی بر این اساس که استیبل کوین‌ها از طریق ارزهای سنتی و معادله‌ای نقدی پشتیبانی می‌شوند، ارائه داد. ولی اکنون، وب سایت تتر می‌گوید که توکن‌های USDT با ارز فیات دلار منطبق شده و به دست ذخایر تتر به طور ۱۰۰ درصد پشتیبانی می‌شود.

انواع تتر در شبکه

بعد از تغییر نام Realcoin به تتر، کمپانی این ارز دیجیتال اعلام کرد که می‌خواهد یک پروژه آزمایشی جدیدی را راه اندازی کند. یورو تتر برای یورو، یو اس تتر برای دلار و ین تتر برای ین ژاپن طراحی شده است. این ارزهای دیجیتال زیر مجموعه تتر، توسط این شرکت پشتیبانی شده و همان ارزش ارز فیات را دارد. شما می‌توانید بعد از خرید آنها با نحوه خرید تتر مشابه، به راحتی آنها را بفروشید و هیچ موضوع خطرناک و غیرامنیتی وجود ندارد.

نحوه خرید تتر و تفاوت آن در انواع تتر

در ژوئن سال ۲۰۱۷، کمپانی تتر اعلام کرد که تترهای خود را بر روی لایه امنیتی لایت کوین منتشر می‌کند. بعد از آن تمام توکن‌های ERC-20 برای دلار و یورو بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفت.

در حال حاضر، توکن‌های تتر ۴ نوع هستند و نحوه خرید تتر در هر نوع مشابه است. این ۴ نوع شامل:

  • تتر دلار آمریکا که بر روی لایه امنیتی بلاک چین بیت کوین قرار دارد.
  • تتر یورو که بر روی بلاک چین بیت کوین قرار دارد.
  • تتر دلار آمریکا به شکل توکن ERC-20 که بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارد.
  • تتر یورو به شکل توکن ERC-20 که بر روی بلاک چین اتریوم قرار دارد.

تفاوت تتر با دیگر استیبل کوین‌ها

از آن جایی که در حال حاضر تنوع بالایی در میان استیبل کوین‌ها وجود دارد، تتر دیگر در این میان تسلط ندارد. نهاد صادر کننده، ثبات قیمت و پشتیبانی از تتر مواردی است که آن را نسبت به دیگر استیبل کوین‌ها متفاوت جلوه می‌دهد.

از آن جایی که تتر از مدل IOU پیروی می‌کند؛ یعنی یک نهاد مرکزی از ارزش این استیبل کوین حمایت کرده و صادر کننده به خریدار قول می‌دهد هر زمانی که قصد مبادله ارز خود را داشته باشید، می‌توانید آن را به ارزش یک به یک بازخرید کنید.

تتر در مقایسه با استیبل کوین‌های الگوریتمی

استیبل کوین‌های الگوریتمی مانند USDN Waves یا USDD Tron هستند. در استیبل کوین‌های الگوریتمی با سوزاندن توکن سعی می‌کنند نرخ آن را حفظ کنند، اما در تتر به این گونه عمل نمی‌کنند. زیرا TUSD هیچ الگوریتمی ندارد که بخوا‌هد توکن سوزی کند.

تتر در مقایسه با DAI

DAI نیز مانند تتر یک استیبل کوین است که با ارزش دلار آمریکا بالا پایین می‌شود. این ارز دارای یک نهاد مرکزی حاکم نیست. دقیقاً بر خلاف تتر یک نهاد متمرکز دارد.

تتر و USDC؛ نحوه خرید تتر

تتر در مقایسه با USDC

تتر و USDC Circle توسط دارایی‌های واقعی پشتیبانی می‌شوند و نهاد متمرکز دارند. تنها تفاوت اصلی در بین این دو ارز، ذخایر آنها است. USDC از وجه نقد یا اوراق کوتاه مدت دولت آمریکا به عنوان ذخایر استفاده می‌کند. به همین دلیل، نسبت به تتر، دارایی شفاف‌تر و ایمن‌تری به حساب می‌آید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال تتر

مانند هر ارز دیجیتال دیگری، تتر نیز دارای مزایا و محدودیت‌هایی است که در ادامه مقاله نحوه خرید تتر، به برخی از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

مزایا

  • امنیت و شفافیت بالا به همراه عدم محدودیت در تعداد خرید و فروش‌های ارز دیجیتال که دارد.
  • شما برای مبادله یا تبدیل ارز دیجیتال تتر، نیازی به پرداخت کارمزد ندارید. تنها برای تبدیل آن به ارز فیات باید کمی از سرمایه خود را به عنوان کارمزد به منبع پرداخت کنید.
  • تتر را می‌توان به هر ارز دیجیتال مورد نیازی تبدیل کرد.
  • اگر می‌خواهید فعالیت خود را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کنید، بهتر است پلتفرم خود را با تتر سازگار کنید. زیرا کارایی آن بسیار ساده و آسان است.
  • امکان خرید و فروش تتر در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد و نحوه خرید تتر بسیار ساده است.
  • تتر دارای تورم صفر درصد است. زیرا ارزش این ارز با ارزش دلار آمریکا برابر است و اگر دلار در اثر تورم بالا و پایین شود، قیمت و نحوه خرید تتر نیز تغییر می‌کند.
تتر و بیت کوین

معایب

  • هر کسی که قصد خرید تتر را داشته باشد، باید احراز هویت انجام دهد. در این احراز هویت از شما مدارکی خواسته می‌شود که در طی آن، هویت شما ناشناس نمی‌ماند.
  • از آن جایی که ارزش هر توکن تتر معادل با یک دلار آمریکا است و دلار نیز از نظر قیمت ثبات ندارد؛ نمی‌توان گفت که ارزش تتر امروز با فردا برابر خواهد بود.
  • امکان استخراج تتر برای هر فردی وجود ندارد. استخراج تتر تنها توسط کمپانی اصلی تتر انجام می‌شود. زیرا برای استخراج آن سیاست‌های خاصی به جهت برابر بودن ارزش آن با دلار آمریکا به کار می‌رود.

آموزش خرید و فروش USDT در ایران

خرید و فروش ارزهای دیجیتال با توجه به تحریم‌های موجود، برای ایرانیان سخت است. زیرا دسترسی به بسیاری از صرافی‌های خارجی امن ندارند. در سال‌های اخیر صرافی‌های زیادی در ایران هم شروع به کار کرده است که انتخاب یک صرافی امن برای اغلب افراد به یک چالش جدی تبدیل شده است.

شما می‌توانید برای خرید و فروش USDT در ایران در صرافی ایرانی و معتبر والکس عضو شوید و به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین، خرید و فروش خود را انجام دهید. کاربران ایرانی می‌توانند ارز تتر را در دو شبکه TRC-20 و ERC-20 در صرافی  والکس خریداری و با یکدیگر معامله کنند. برای خرید و فروش تتر در والکس مراحل زیر را باید دنبال کنید:

برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در والکس یک حساب کاربری بسازید (ثبت نام در والکس).
  2. مدارک خود را آپلود کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید.
  3. از طریق حساب بانکی، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.
  4. به صفحه معاملات ارزهای دیجیتال بروید و سفارش خرید USDT را ثبت کنید.

برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه خرید تتر می‌توانید سایت صرافی را به دقت مطالعه کنید.

آیا خرید تتر سرمایه گذاری آینده‌داری است؟

نسبت به دیگر استیبل کوین‌های پرطرفدار مانند DAI ،USDC و GUSD، تتر معمولاً سودآوری بیشتری به همراه دارد. زیرا تقاضای زیادی از این ارز در معاملات و وام‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود. پس در نتیجه، بله نحوه خرید تتر و سرمایه گذاری در آن خوب است و نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال، ریسک کمتری دارد.

راهنمای معامله تتر

آیا تتر یک ارز دیجیتال امن است؟

در میان استیبل کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال، تتر با ارزش‌ترین ارز دیجیتال است. این ارز، ارزشی حدود ۷۴ میلیارد دلار دارد که در بین دیگر استیبل کوین‌ها، بیشترین نقدینگی به دلار و تراکنش به حساب می‌آید. از همین رو، این موضوع تتر را به یکی از ایمن‌ترین استیبل کوین‌های بازار تبدیل کرده و نحوه خرید تتر نیز بسیار آسان است.

شما می‌توانید با ساخت حساب کاربری در صرافی ارزدیجیتال والکس، پس از احراز هویت به آسانی وارد بازار معاملاتی رمز ارزها شوید و سرمایه‌گذاری را آغاز کنید. اگر در این مسیر سوال یا چالشی دارید، ما در تیم والکس کنارتان هستیم.

بهترین روش ذخیره سازی تتر چیست؟

برای نگهداری تتر باید از کیف ارز دیجیتال نرم افزاری یا سخت افزاری استفاده کنید. بهترین ولت‌هایی که از تتر پشتیبانی می‌کنند عبارت اند از:  تراست والت (Trust Wallet)، مای اتر والت (MyEtherWallet)، اکسودوس (Exodus) و لجر(Ledger)

بهترین صرافی برای خرید تتر کدام است؟

صرافی کوین بیس و صرافی بایننس از نمونه‌های صرافی‌های آنلاین خارجی معتبر برای خرید تتر هستند. اما به دلیل تحریم‌ها، همواره ریسک مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی وجود دارد. به همین دلیل بهترین راه، خرید تتر از صرافی ایرانی والکس است.

خرید تتر به صورت مستقیم از اشخاص توصیه می‌شود؟

یکی از روش‌های خرید تتر این است که به صورت مستقیم از دارندگان تتر، این ارز دیجیتال را خرید اما به دلیل احتمال بالای کلاهبرداری این کار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۹

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
19 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهروز محمدی
بهروز محمدی
1 ماه قبل

سلام لطفا از نحوه و چگونگه ذخیره کردن تتر بصورت ارزی راهنمایی فرمایید

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  بهروز محمدی

سلام
منظور شما از ذخیره تتر بصورت ارزی چیست؟
تتر یک توکن بر بستر بلاکچین های مختلف (اتریوم، ترون و …) است و برای ذخیره آن باید از کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنید.

مرتضی
مرتضی
3 ماه قبل

سلام در سایت usd****da.com برای انتقال usDT tether به آدرس کیف پول *** ، نیاز به کلمه عبور تراکنش است ومنظره از آن چیست؟
و اینکه دریافت کننده حداقل نیاز به VIP1 دارد منظور چیست؟

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  مرتضی

سلام
دوست عزیز ما از صحت و اعتبار سایت معرفی شده شما بی اطلاع هستیم و فعالیت در چنین پلتفرمهایی را توصیه نمیکنیم.

صادق ولیزاده
صادق ولیزاده
5 ماه قبل

سلام چجوری باید تتر رو از بازی خارج کرد

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل

سلام
بازی موردنظر شما چیست؟
احتمالا باید گزینه‌ای تحت عنوان witherow را جستجو کرده؛ و با کیلیک روی آن ادرس کیف پول خود را وارد کنید.

حسین
حسین
5 ماه قبل

سلام
احتمال داره که خرید و فروش تتر در ایران مسدود بشه؟

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام و عرض ادب
احتمال اینکه تترهایی که منشا پولشویی داشته باشند توسط شرکت منتشر کننده USDT از چرخه خارج یا مسدود شوند هست، اما اینکه معاملات تتر در یک کشور مسدود شود تقریبا غیرممکن است.
امروزه اکثر کاربران از کیف پول های غیرحضانتی و وی پی ان برای تراکنش های خود استفاده میکنند و مسدود کردن این معاملات بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود.

اشکان اح
اشکان اح
9 ماه قبل

سلام ایا میتوان در ایران تتر را به ریال تبدیل کنیم چجوری باید این کار انجام بشه از طریق صرافی آنلاین؟

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  اشکان اح

سلام
بله، شما برای تبدیل به ریال کردن رمزارزهای خود ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند والکس ثبت نام کنید. پس از انجام اهراز هویت خود، قادر خواهید بود دارایی دیجیتال خود را به کیف پولتان در صرافی والکس ارسال کرده؛ سپس آنها را به ریال تبدیل کنید و به کار بانکی خودد برداشت بزنید.

نحوه ثبت نام و احراز هویت در والکس

سپا ساز همراهی شما

محمد رضا یزدانی
محمد رضا یزدانی
10 ماه قبل

چطور میشود ازچند حساب بانکی استفاده کرد؟
چطور میشود حساب معرفی شده را با یک حساب دیگر جایگزین کرد؟

ر رواقی
ر رواقی
10 ماه قبل

سلام و عرض ادب
لطفا در حساب کاربری خود روی علامت کیف پول (بالا سمت چپ) رفته و گزینه “حسابهای بانکی” را انتخاب کنید. در این قسمت میتوانید کارت های بانکی دیگر خود را اضافه یا تغییر دهید.

فرهاد پی جم
فرهاد پی جم
11 ماه قبل

سلام ایا راهی هست که در روز بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان تتر خریداری کرد؟

ر رواقی
ر رواقی
11 ماه قبل
پاسخ به  فرهاد پی جم

سلام و عض ادب
شما با استفاده از چند کارت بانکی و افزایش سقف واریز آنها (هر حساب حداکثر تا ۱۰۰ میلیون تومان)، میتوانید مبالغ بیشتری را خریداری کنید.

رضا
رضا
1 سال قبل

سلام ، آیا در تجارت سنتی واردات و صادرات کالا میتوان از تتر برای جابجایی وجوه بدون مشکل استفاده نمود؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام و عرض ادب
بله؛ البته این مساله منوط بر تفاوق طریفین است. اما به طورکلی هیچ محدودیت و منعی برای این کار وجود ندارد.

ندا
ندا
1 سال قبل

سلام
آیا در حال حاضر به دلیل مشکل اینترنت و فیلترشکن من نمیتونم تتر بفروشم؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  ندا

سلام
وقت شما به خیر
قطعا مشکلات اینترنتی در کارکرد کیف پولهای ارز دیجیتال بی تاثیر نیستند. اما شما کماکان میتوانید با استفاده از وی پی ان (ترجیحا آی پی ثابت)، خرید و فروش خود را انجام دهید.

سپاس از همراهی شما

ساده لوح
ساده لوح
1 سال قبل

جالب و ارزنده بود

دکمه بازگشت به بالا