اخبار آلت کوین ها

فرصت شرکت در ایردراپ کتیزن تمام شد؛ تاریخ اعلام واجدین شرایط

روز گذشته در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور)، بازی کتیزن اعلام کرد تا ساعاتی دیگر اسنپ شات ایردراپ کتیزن گرفته خواهد شد و پس از آن بازی از دسترس خارج می‌شود.

به گزارش والکس، کتیزن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۰۰:۰۰ به وقت UTC (۰۳:۳۰ به وقت تهران) اسنپ شات گرفته می‌شود. در حال حاضر، این بازی از دسترس خارج شده است.

اطلاعیه در مورد ایردراپ کتیزن

کتیزن در ادامه این اطلاعیه اعلام کرد، همه کاربران واجد شرایط در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران) می‌توانند مقدار ایردراپ کتیزن خود را بررسی کنند.

پس از آن گزینه Stake to Earn فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند توکن‌های CATI خود را استیک کنند. طبق این اطلاعیه، همه صاحبان توکن CATI می‌توانند توکن‌ها را برای کسب پاداش توکن‌های بیشتر از استخر پاداش زیر استیک کنند:

مجموع جایزه: ۱ میلیون دلار توکن CATI

امکان استیکینگ در صرافی‌های زیر فراهم است:

  • بیت گت (Bitget)
  • گیت (Gate.io)
  • کوکوین (Kucoin)
  • هش کی (Hashkey)
  • مکسی (Mexc)

مدت زمان استیکینگ:

۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران) تا ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران)

انتظار می‌رود در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران)، امکان برداشت و انتقال توکن‌ها به صرافی‌های متمرکز (Claim to CEXs) فعال شود.

توکن کتیزن در لانچ پول بایننس

صرافی بایننس در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد توکن کتیزن را به عنوان ۵۹امین پروژه لانچ پول خود انتخاب کرده است.

کاربران می‌توانند توکن‌های BNB و FDUSD خود را برای دریافت ایردراپ‌ CATI در مدت چهار روز استیک کنند. تاریخ شروع فارمینگ نیز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران خواهد بود.

تاریخ لیست شدن توکن کتیزن در صرافی بایننس

بایننس توکن CATI را در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ) درساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (۱۳:۳۰ به وقت تهران) فهرست می‌کند و معاملات آن را با جفت‌های ارزهای CATI/USDT، CATI/BNB، CATI/FDUSD، و CATI/TRY شروع خواهد کرد. تگ seed نیز برای توکن CATI اعمال خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا