اخبار بیت کوین

فدرال رزرو بی سر و صدا چاپ پول را آغاز کرد؛ افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

احیای مجدد عرضه پول M2 ایالات متحده، سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا علیرغم رکودهای بازار، به بیت کوین به عنوان یک پوشش ریسک روی آورند. در میان نگرانی‌ها از کاهش قدرت دلار، مسیر صعودی بیت کوین محتمل است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، در حالی که سرمایه‌گذاران نگران کاهش ارزش دلار آمریکا بوده و به دنبال پناهگاهی امن می‌گردند، پایداری قیمت بیت کوین قابل توجه است.

در چشم‌انداز پیچیده ارزهای دیجیتال،نمودار عرضه پول M2 به عنوان چراغ امیدی برای بیت کوین ظاهر شده است. با احیای مجدد عرضه پول ایالات متحده، سرمایه‌گذاران خود را در یک مقطع حساس می‌یابند. از آنجایی که این موضوع به معنای چاپ ارز فیات است، کاهش قدرت دلار را به دنبال خواهد داشت.

تحلیل تأثیر عرضه پول ایالات متحده بر قیمت بیت کوین

تجدید حیات در عرضه پول M2 ایالات متحده چشم‌انداز صعودی را برای بیت کوین نشان می‌دهد. افزایش عرضه پول M2 به طور سنتی با ضعیف‌تر شدن دلار آمریکا مرتبط است. این موضوع متعاقباً باعث ایجاد تنوع‌بخشی در سبد سرمایه‌گذاران و تمایل آنها به بیت کوین می‌شود و در نهایت قیمت آن را بالاتر می‌برد.

بررسی داده‌های هیات حکام فدرال رزرو روند قابل توجهی را نشان می‌دهد. اوج عرضه پول M2 در آوریل ۲۰۲۲ به ۲۱.۷۲۲ میلیارد دلار رسید و به تدریج تا مارس ۲۰۲۴ به ۲۰.۸۴۱ میلیارد دلار کاهش یافت. اگرچه این کاهش ممکن است اندک به نظر برسد و ۸۸۱ میلیارد دلار یا ۴.۰۶٪ در طول تقریباً دو سال را نشان می‌دهد، اما اولین کاهش از زمان رکود بزرگ است.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۷۳۰,۹۹۹,۹۹۸.۰۰ تومان
$ ۶۲,۹۱۷.۷۱۰ ۴.۸۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

با توجه به واکنش بیت کوین به افزایش‌های قبلی در عرضه پول M2، داده‌های تاریخی چشم‌انداز صعودی را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهند. همبستگی بین افزایش M2 و بازار صعودی بیت کوین این روایت را تقویت می‌کند که بیت کوین احتمالا برای یک روند صعودی قابل توجه دیگر آماده می‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا