کیف پولمقالات ارز دیجیتال

۱۱ کیف پول پنکیک سواپ کاربردی و برتر در سال ۲۰۲۳

برای شروع مسیر معامله‌گری با PancakeSwap، مهمترین چیزی که نیاز دارید ایجاد و راه اندازی یک کیف پول پنکیک سواپ است که از زنجیره هوشمند Binance) BSC) پشتیبانی می‌کند. این کیف پول‌ها هم در گوشی‌های هوشمند و هم در رایانه‌های رومیزی در دسترس هستند. در واقع باید یکی از بهترین کیف پول‌ها را بنا به نیاز خود انتخاب کنید. شاید در ابتدا ار سادهای به نظر نرسد! اما در این مقاله به معرفی برترین کیف پول CAKE پرداخته‌ایم. 

اگر می‌خواهید بدانید که ارز پنکیک سواپ چیست؟ بهترین کیف پول‌های پنکیک‌سواپ کدامند با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. 

ارز پنکیک سواپ چیست؟

PancakeSwap یک صرافی غیرمتمرکز است که به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌ها را بدون واسطه متمرکز معامله کنید و همیشه توکن‌های خود را حفظ کنید. صرافی پنکیک سواپ براساس قراردادهای هوشمند خودکار مستقر در زنجیره هوشمند بایننس، پلتفرم بلاک چین که توسط صرافی ارز دیجیتال Binance اجرا می‌شود، ساخته شده است.

اگر بایننس هم یک سرویس تبادل متمرکز را اجرا می‌کند، PancakeSwap را کنترل یا اجرا نمی‌کند. بلکه توسط توسعه دهندگان ناشناس ساخته شده است. ظاهرا این سرویس بسیار شبیه به Ethereum DEX محبوب، Uniswap است. PancakeSwap به طور خاص برای توکن‌های BEP-20 که روی زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شوند استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان توکن‌ها را از پلتفرم‌های دیگر از طریق Binance Bridge آورد و آنها را به‌عنوان یک توکن BEP-20 در DEX  استفاده کرد. 

مانند بسیاری از DEX‌های دیگر، PancakeSwap بر روی یک سیستم بازارساز خودکار (AMM) ساخته شده است که برای فعال کردن معاملات ارزهای دیجیتال به استخرهای نقدینگی با سوخت کاربر متکی است. کاربران به جای اینکه با یک دفترچه سفارش سروکار داشته باشند و شخص دیگری را پیدا کنند که بخواهد توکن‌های شما را با مواردی که می‌خواهید عوض کند، از طریق قراردادهای هوشمند، توکن‌های خود را در استخر نقدینگی قفل می‌کنند. این ویژگی به شما این را امکان می‌دهد تا مبادله مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین کاربرانی که کوین‌های خود را در استخر نگه می‌دارند، همیشه پاداش دریافت می‌کنند.

PancakeSwap بخشی از موج رو به رشد خدمات DeFi است که معامله‌گران رمزارز را قادر می‌سازد تا با توکن‌های تجاری تراکنش‌های خود را انجام دهند بدون اینکه واسطه‌ای کاهش قابل توجهی از وجوه خود را انجام دهد. این یکی از بزرگترین DEX‌ها در زنجیره هوشمند بایننس است، اگرچه DEX‌هایی در اتریوم (مانند Uniswap) با میانگین حجم معاملات به طور قابل توجهی بالاتر وجود دارد.

کیف پول‌های رمزارزی برتر ادغام شده با PancakeSwap 

در ادامه به بررسی بهترین کیف پول‌ها و راهنمای خرید پنکیک سواپ می‌پردازیم. 

۱. کیف پول سیف پل (SafePal)

والت پنکیک سواپ SafePal

کیف پول رمزارز SafePal یک ولت امن، غیرمتمرکز، آسان و رایگان برای مدیریت بیش از ۱۰۰۰۰ ارز دیجیتال در دسترس است و جزو لیست بهترین کیف پول پنکیک سواپ قرار دارد. با استفاده از برنامه SafePal، می‌توانید رمزارزها را به راحتی ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و فروش کنید. این کیف پول پنکیک سواپ، تجربه کاربری روان و بسیار سادهای دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از ایمپورت کیف پول از طریق کلید خصوصی، عبارت فراموشی، استور کلید یا آدرس کیف پول اشاره کرد.

این کیف پول امکان مدیریت و ایجاد چندین حساب کیف پول را در یک برنامه را فراهم می‌کند. به این والت می‌توانید آدرس عمومی خود را به اشتراک بگذارید و رمزارز را با دوستان خود در واتساپ، توییتر یا سایر سیستم عامل‌های اجتماعی دریافت کنید.

کیف پول ارز دیجیتال SafePal یک ولت رمز ارزی غیرمتمرکز است. SafePal اطلاعات حساس حساب از جمله کلید خصوصی و عبارت یادگاری را نمی‌خواند یا ذخیره نمی‌کند. اپلیکیشن کیف پول ارز SafePal توسط برترین معماران امنیتی در صنعت طراحی و توسعه یافته است. این والت با اتخاذ پروتکل امنیتی پیشرفته باعث می‌شود که بابت امنیت دارایی خود هیچ نگرانی نداشته باشید. 

۲. کیف پول متاماسک (MetaMask) 

این کیف پول مورد اعتماد بیش از ۱ میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask به عنوان یک افزونه مرورگر و یک برنامه تلفن همراه در دسترس است. از ویژگی‌های آن می‌توان به انبار کلید، ورود ایمن، کیف پول توکن و تبادل توکن اشاره کرد که در واقع همه چیزهایی که برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال خود نیاز دارید، را در اختیارتان قرار می‌دهد.

MetaMask ساده‌ترین و در عین حال امن‌ترین راه را برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین ارائه می‌دهد. هنگام تعامل در وب غیرمتمرکز جدید، همیشه کنترل را در دست دارید. MetaMask رمزهای عبور و کلیدهای دستگاه شما را تولید می‌کند، بنابراین فقط شما به حساب‌ها و داده‌های خود دسترسی دارید. شما همیشه انتخاب می‌کنید که چه چیزی را به اشتراک بگذارید و چه چیزی را خصوصی نگه دارید. MetaMask یک ابزار ضروری برای تازه واردان بلاک چین، معامله گران توکن، گیمرهای رمزارزی و توسعه دهندگان فراهم می‌کند. 

۳. کیف پول مث ولت (MathWallet)

کیف پول MathWallet مث ولت

MathWallet یک کیف پول رمزارز جهانی چند پلتفرمی (موبایل/رومیزی/برنامه افزودنی/سخت‌افزار)و کیف پول پنکیک سواپ است که امکان ذخیره‌سازی تمامی توکن‌های BTC، ETH، Polkadot، Filecoin، EOS، Solana، BinanceChain، Cosmos را فراهم می‌کند. 

کیف پول مث همچنین دارای صرافی‌های توکن زنجیره‌ای، یک فروشگاه DApp چند زنجیرهای است. شما با کمک این والت می‌توانید کیف پول‌های درون‌برنامه‌ای ایجاد کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که رمز را به راحتی ذخیره، دریافت و انتقال دهید. 

شما با این والت می‌توانید از پورتفولیوی نیز بهره مند شوید. همچنین بدون ترک کیف، جوایزی کسب کنید؛ دارایی‌های خود را با کلیدهای خصوصی، عبارات فراموشی، احراز هویت دو عاملی و موارد دیگر ایمن کنید. مث ولت از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) که بر روی بلاک‌چین‌هایی مانند ETH، EOS، TRON، Cosmos، Polkadot و غیره کار می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. 

مث یک کیف پول ارز دیجیتال چند پلتفرمی (موبایل/دسک‌تاپ/سخت‌افزار) است که امکان ذخیره بیش از ۵۰ بلاک چین و بیش از ۳۰۰۰ توکن را فراهم می‌کند.

۴. کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

مطمئن‌ترین و امن‌ترین کیف پول رمزارز که می‌توان با آن خرید، ذخیره، مبادله و کسب ارز دیجیتال پرداخت و کیف پول پنکیک سواپ مناسبی است. این والت بیش از ۵ میلیون بار نصب شده است. Trust Wallet یک کیف پول موبایلی ساده و ایمن برای توکن‌های اتریوم و ERC20/ERC223 است. 

این کیف پول، یک سیستم حسابرسی کاملاً امنیتی ارائه می‌دهد که ذخیره ارز دیجیتال شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده اند، بهترین تجربه کاربری سادهای را ارائه می‌دهند. 

پلتفرم تراست مجموعه‌ای از فناوری‌ها و راه‌حل‌های اصلی را ارائه می‌دهد که به‌عنوان یک اکوسیستم با قابلیت‌های پیشرفته با هم کار می‌کنند و می‌توانند ابزارهای پیشرفته‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهند، پروژه‌های بلاک چین و غیربلاک چین را ادغام کنند و قدرت واقعی بلاک چین را برای عموم مردم آشکار کنند. 

اجزای پلتفرم تراست مستقل هستند، اما هنگام کار با یکدیگر، می‌توانند هم را برای حل چالش‌های پیچیده تکنولوژیکی، از جمله پذیرش انبوه، تقویت کنند. به طوری که می‌توان در کمتر از پنج دقیقه مقداری بیت کوین خرد و به راحتی از ارز دیجیتال موجود در کیف پول CAKE خود سود کسب کرد.

۵. کیف پول  والت کانکنت (WalletConnect)

WalletConnect یک پروتکل منبع باز برای اتصال برنامه‌های غیرمتمرکز به کیف پول‌های تلفن همراه با اسکن کد QR یا پیوند عمیق است. کاربر می‌تواند به طور ایمن با هر Dapp از تلفن همراه خود تعامل داشته باشد. به طوری که این ویژگی کیف پول WalletConnect را در مقایسه با کیف پول‌های دسکتاپ یا افزونه مرورگر به انتخاب ایمن‌تر تبدیل می‌کند.

WalletConnect برنامه‌های کاربردی وب را به کیف پول‌های تلفن همراه پشتیبانی شده متصل می‌کند. جلسه WalletConnect با اسکن یک کد QR (در نسخه دسکتاپ) یا با کلیک کردن روی لینک برنامه (در نسخه موبایل) شروع می‌شود. 

این کیف پول پنکیک سواپ یک برنامه نیست، بلکه یک پروتکل است که توسط بسیاری از برنامه‌ها و کیف پول‌های غیرمتمرکز مختلف پشتیبانی می‌شود. به طوری که هر یک از کیف پول‌های موبایلی که از پروتکل WalletConnect پشتیبانی می‌کنند را می‌توانید نصب کنید. 

WalletConnect برای اندروید و آیفون موجود است که پروتکل آن روی یک بلاک چین اجرا نمی‌شود و هیچ هزین‌های وجود ندارد. پروژه WalletConnect توسط توسعه دهندگان منبع باز پروژه‌های مختلف Wallet و Dapp توسعه داده شده است. 

۶. کیف پول Coin98

ولت پنکیک سواپ Coin 98

این کیف پول non-custodial، چند زنجیره‌ای و دروازه DeFi است که برای اتصال یکپارچه کاربران به دنیای رمزارز به شیوهای امن و ایمن طراحی شده است. کیف پول Coin98 همچنین ویژگی‌های پیشرفته مختلفی را ارائه می‌کند که تجربه کاربری عالی و امکانات پیشرفته‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، از جمله: مدیریت کیف پول چند زنجیره‌ای؛ یعنی با کمک آن می‌توان به مدیریت چندین دارایی دیجیتال به‌طور همزمان، آسان و راحت را تجربه کرد. همچنین تجربه منحصربه‌فرد «همیشه متصل» نیز می‌توان آن را متمایز کند. به این معنی که می‌توان به خدمات Defi متعدد در زنجیره‌های بلوکی مختلف دسترسی داشت. 

از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به یکپارچه بودن و سرعت پردازش بهینه شده اشاره کرد. در این والت کارمزد تراکنش خود را با نوار گس قابل تنظیم است. 

۷. کیف پول پنکیک سواپ بیت کیپ (BitKeep)

این والت به عنوان برترین کیف پول دیجیتال چند زنجیرهای غیرمتمرکز در آسیا Wallet، Swap، NFT Market، DApp و Discover را در یک مکان واحد ادغام می‌کند. BitKeep با نزدیک به پنج میلیون کاربر در ۱۶۸ کشور و منطقه، شراکت استراتژیک با ۳۰ شبکه اصلی (شامل Polygon، Solana، BSC، ETH، HECO، OKChain، TRON، Fantom WAX، IOST، AVAX، zkSync) ایجاد کرد. 

BitKeep از بیش از ۷۰ شبکه اصلی، ۱۰۰۰۰ DApp، ۱۰۰۰۰۰۰ NFT و ۲۲۰۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند. همچنین این والت در تلاش برای ایجاد بزرگترین دروازه Web3.0 در جهان است.

۸. کیف پول بریج ولت (Bridge Wallet)

با کمک این کیف پول پنکیک سواپ می‌توانید از ویژگی‌های خرید و فروش بدون هیچ هزینه‌ای، کارمزد پنهان صفر و کنترل کامل بر دارایی‌های رمزارز بهره‌مند شوید. با این والت نرخ واقعی بازار را بدون هیچ کارمزد پنهانی دریافت کنید، در هر یک از کیف پول‌های خود رمز ارز دریافت کنید، رمزارز را از طریق تلفن همراه خود بفروشید و وجوه خود را به بیش از ۲۰ ارز فیات در حساب بانکی خود در ۱۷۱ کشور تبدیل کنید. 

از ویژگی‌های متمایز این کیف پول پنکیک سواپ این است که ارزهای دیجیتال را مستقیماً در زنجیره هوشمند Binance (BSC)، Polygon و Xdai، زنجیره‌های جانبی اتریوم با تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه‌های گس  به شدت پایین‌تر می‌توانید خریداری و برداشت کنید. این والت با استفاده از صرافی غیرمتمرکز اصلی هر شبکه پشتیبانی شده، مستقیماً از تلفن خود به هزاران دارایی رمزنگاری دسترسی داشته باشید و مبادله کنید.

۹. کیف پول بایننس (Binance Wallet)

پنکیک سواپ Binance Wallet

این والت پول رمزارزی را می‌توانید در زنجیره BNB، BNB Smart Chain، BNB Beacon Chain و Ethereum استفاده کنید. با افزونه مرورگر کیف پول بایننس، می‌توانید وجوهی را در BNB Chain، BNB Smart Chain و Ethereum جابه‌جا و نقل و انتقالات زنجیره‌ای بین هر دو بلاک چین بایننس ارسال و دریافت کنید. 

این برنامه همچنین می‌تواند با سایر محصولات Binance Chain برای احراز هویت و امضای تراکنش، بدون دسترسی به کلیدهای خصوصی شما، که به طور ایمن در فضای ذخیره‌سازی برنامه افزودنی ذخیره شده و با رمز عبور شما رمزگذاری شده‌اند، ادغام شود. برای آنکه این ادغام انجام شود، برنامه افزودنی باید کد اضافه کند تا ارتباط بین برنامه‌های وب را که در برگه‌های خود باز می‌کنید و خود برنامه افزودنی مدیریت کند. به همین دلیل است که برنامه برای دسترسی به هر صفحه وب به مجوز نیاز دارد. 

کیف پول بایننس یک کیف پول رمزارزی برای زنجیره BNB و زنجیره هوشمند BNB است. می‌توانید از طریق زنجیره BNB، زنجیره هوشمند BNB و نقل و انتقالات زنجیره‌ای متقابل بین هر دو بلاک‌چین بایننس وجوه ارسال و دریافت کنید.

۱۰. کیف پول پیلار (Pillar)

تنها کیف پول DeFi چند زنجیره‌ای که توسط جامعه آن اداره می‌شود، با یک آدرس، هزینه‌های گس کم و بینش‌های منتخب درون‌برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند که یاد بگیرید تا بتوانید کسب درآمد کنید. Pillar به دارندگان توکن PLR قدرت تصمیم گیری در مورد نقشه راه محصول، خزانه DAO و تأمین مالی طرح‌های جدید اعطا می‌کند. همچنین به آنها برای کمک هایشان پاداش می‌دهد. 

از سایر ویژگی‌های این کیف پول پنکیک سواپ می‌توان به مدیریت خزانه داری اشاره کرد که می‌توان آینده پروژه را با رای دادن به طرح‌های توسعه، بازاریابی و تجاری شکل داد. شما با استفاده از این والت از طراحی کاربر پسند و هزینه‌های کم تراکنش لذت خواهید برد.

۱۱. کیف پول توکن پوکت (TokenPocket)

یک کیف پول بلاک چین چند پایه است که هدف آن حل مشکلات ورود به دنیای بلاک چین است که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند. TokenPocket بزرگترین کیف پول چند بلاکی مبتنی بر EOS، ETH، BTC، TRON، IOST، BOS، COSMOS، Binance، MOAC Jingtum و ENU است که تلاش می‌کند تا مدیریت دارایی دیجیتال قدرتمند و ایمن را به کاربران ارائه دهد.

نسخه دسکتاپ TokenPocket بزرگترین کیف پول چند بلاکی مبتنی بر EOS ،ETH ، BOS و TRON است که در این جهت مدیریت قدرتمند و ایمن گام برمی دارد. این والت پیشروترین کیف پول غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال با بیش از میلیون‌ها کیف پول در سراسر جهان است. 

کلیدهای خصوصی در دستگاه‌های کاربران ذخیره می‌شوند و هرگز در سرور آپلود نمی‌شوند، به طوری که کاربر کنترل کامل دارایی‌های رمزارز خود را برعهده دارد. علاوه بر این، می‌توان بدون ترک کیف پول خود، ارزهای دیجیتال را ذخیره، مبادله، ارسال و دریافت کرد. همچنین TokenPocket از بیش از ۲۲۰۰+ dapp  پشتیبانی می‌کند.

کدام کیف پول پنکیک سواپ مناسب من است؟‌

در این مقاله به معرفی انواع کیف پول پنکیک سواپ پرداختیم؛ از نسخه‌های دستکتاپ تا نسخه‌های موبایل. اما شما باید کیف پولی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. با دقت ویژگی‌های هریک را مطالعه کرده و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. 

شما تجربه استفاده از کدام کیف پول‌های ذکرشده را دارید؟ به‌نظرتان بهترین گزینه کدام است؟

سوالات متداول 

‎چه کیف پولی با PancakeSwap کار می‌کند؟

برای ورود و تبدیل شدن به ارائه‌دهنده نقدینگی در PancakeSwap، تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول زنجیره‌ای هوشمند بایننس، مانند کیف پول Trust و دارایی‌های BEP20 است که می‌خواهید در استخرهای معاملاتی موجود سپرده‌گذاری کنید.

آیا کیف پول Coinbase با PancakeSwap سازگار است؟

به دست آوردن برخی از ارزهای دیجیتال سخت‌تر از سایرین است که PancakeSwap یکی از آنهاست. در برنامه کوین بیس یا کیف پول کوین بیس، کیف پول پنکیک سواپ در دسترس نیست.

آیا اتصال کیف پول به PancakeSwap ایمن است؟

Trust Wallet یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای ذخیره دارایی‌های رمزارزی به صورت دیجیتالی در تلفن همراه شما است. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که DApp‌ها را مستقیماً به کیف پول خود متصل کنند و به آنها امکان می‌دهد با خیال راحت در مرورگر Trust Wallet گشت‌و‌گذار کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آزاد
آزاد
18 روز قبل

سلام .ممنون از مطلب مفیدتون .لطفا راهنماییم کنین چطور ارز cakeرو از صرافی مکسی به تراست والتم منتقل کنم ؟چون برام از صرافی مکسی برای احراز هویت ایمیل امده.
سپاس

آرن امیریان
آرن امیریان
17 روز قبل
پاسخ به  آزاد

سلام وقت بخیر
صرافی‌ها حتی اگر اکانت شما رو بلاک کنن، باز هم یه تایمی به شما وقت میدن که دارایی‌هاتون رو از صرافی برداشت کنید. مشکلی نداره.
گزینه Withdraw رو بزنید، کیک رو انتخاب کنید، شبکه مورد نظرتون رو پیدا کنید و آدرس رو کپی کنید. بعد از داخل تراست ولت کیک رو پیدا کنید و شبکه مورد نظر رو کپی کنید و در بخش برداشت مکسی، آدرس رو پیست کنید و برداشت رو بزنید.

شهلا
شهلا
1 ماه قبل

من برای انتقال از *** به تراست ولت به مشکل خوردم. آدرس تراست رو *** معتبر نمیدونه. چیکار باید بکنم؟

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  شهلا

سلام
لطفا مجددا آدرس گیرنده را بررسی کنید. دقت داشته باشید که شبکه توکن مورد نظر در تراست ولت صحیح انتخاب شده باشد.

دکمه بازگشت به بالا