معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال SPELL چیست؟ آشنایی با رمزارز اسپل و پروژه آن

امروزه بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال ارزهای مهم در بازار هستند تا بتوانند چه به صورت تکنیکال و چه فاندامنتال، اقداماتی را بر روی آن‌ها انجام دهند. ارز دیجیتال اسپل (Spell) نیز یکی از همین گزینه‌ها است که اشخاص زیادی به آینده آن خوش‌بین هستند. قصد داریم در این مقاله پاسخ دهیم ارز دیجیتال SPELL چیست و چه خدماتی را به مردم ارائه می‌دهد. ضمن این که پیش‌بینی‌هایی را در مورد ارز SPELL بررسی می‌کنیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل پروژه آن بپردازیم.

درباره پروژه SPELL

در پاسخ به این سوال که SPELL چیست، باید ابتدا در خصوص پروژه آن اطلاعاتی را به دست آوریم. اسپل در واقع توکنی بر بستر بلاکچین اتریوم است. در این روزها توکن‌های زیادی روی این بلاکچین ایجاد می‌شوند و می‌توانند از مزایای زیادی، چه برای مردم و چه توسعه‌دهندگانشان برخوردار شوند. شاید همین حضور در پلتفرم اتریوم نشانه‌ای باشد تا روی رمز ارز اسپل حساب باز کنیم و به آینده آن خوش‌بین باشیم.

ارز SPELL در واقع با پروتکلی تحت عنوان آبراکادابرا (Abtacadabra) در اختیار مردم قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، شما در صرافی‌ها باید به دنبال نام آن باشید تا بتوانید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. این توکن را باید یک پلتفرم تجاری غیر متمرکز به شمار آورد که مردم برای برخی از امور مانند وثیقه‌گذاری در دنیای ارز دیجیتال به سمت آن می‌روند. همان‌طور که در جریان هستید، از دنیای ارز دیجیتال نه تنها برای سرمایه‌گذاری، بلکه به منظور کارهای دیگر مانند دریافت وام و بهره‌مندی از برخی تسهیلات نیز استفاده می‌شود.

بررسی پروژه اسپل

از این رو و در یک پاسخ کلی به این که SPELL چیست، می‌توان گفت این ارز آمده است تا مردم را برای برخورداری از این تسهیلات قدرتمند کند. سازندگان اسپل از کوین دیگری با نام MIM نیز در این راه استفاده می‌کنند. در واقع شما برای استفاده از وثیقه به وسیله این ارز، باید توکن ذکر شده را با MIM مینت کنید و از این داده‌ها برای دریافت وثیقه بهره ببرید. MIM با نام پول اینترنتی جادویی نیز شناخته می‌شود و یک استیبل کوین است.

استیبل کوین‌ها همان ارزهایی هستند که تغییری در روندشان رخ نمی‌دهد و افراد می‌توانند آن‌ها را به صورت ثابت و برای برخی فعالیت‌ها مانند تبدیل ارزها به هم استفاده کنند. MIM نیز تا حد زیادی مانند استیبل کوین‌های مشهور همچون تتر عمل کرده و قیمت آن نیز مانند بسیاری از موارد دیگر به اندازه یک دلار است.

اهداف ارز دیجیتال SPELL

حالا تا حدودی می‌دانیم ارز دیجیتال SPELL چیست و چه کاربردی می‌تواند داشته باشد. در این بخش باید مروری کوتاه بر اهداف این ارز داشته باشیم و ببینیم که سازندگان به چه دلیلی آن را به وجود آورده‌اند. اسپل در واقع یک توکن ERC-20 است که پروتکل آبراکادابرا توانسته حمایت خوبی از آن داشته باشد.

هدف از ساخت ارز دیجیتال اسپل

یکی از اهداف تیم سازنده از به وجود آوردن اسپل، حاکمیت در پروتکل آبراکادابرا بوده است. به بیان دیگر، انجام بسیاری از امور گفته شده مانند استفاده از وثیقه‌ها و استیبل کوین بدون وجود این پروتکل امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین فرصت خوبی برای سازندگان است تا هم خودشان بتوانند در این راه پیشرفت کنند و هم مردم را با خدماتی که ارائه می‌کنند، راضی نگه دارند.

این طور که تیم سازنده در مصاحبه‌های خود گفته‌اند، بهره بردن از پروتکل آبراکادابرا هزینه‌ها و سودهای فراوانی را برایشان به همراه داشته است. آن‌ها توانسته‌اند از این سودها در جهت پیشرفت بیشتر تیم، استخدام اعضای بیشتر و همچنین پیشرفت ارز دیجیتال اسپل استفاده کنند. بسیاری از این مبالغ جدا از این که برای خود تیم استفاده می‌شود، در راستای بهبود عملکرد اسپل نیز به کار گرفته شده است و شاید دلیل برخی از سودهای این ارز در بعضی مواقع را هم بتوان همین موضوع عنوان کرد. به این ترتیب، آینده SPELL نیز می‌تواند درخشان باشد.

تاریخچه ارز دیجیتال SPELL

اگر می‌خواهید دقیقا بدانید که ارز دیجیتال SPELL چیست، بد نیست نیم نگاهی به گذشته و زمان ساخت آن نیز داشته باشید. این کاری است که بسیاری از سرمایه‌گذاران، خصوصا افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری فاندامنتال هستند، انجام می‌دهند. ارز دیجیتال اسپل در ماه می سال ۲۰۲۱ میلادی به وجود آمد و به صورت رسمی نیز از آن رونمایی شد. بنابراین با ارزی نسبتا نوپا سروکار داریم و این می‌تواند برای اشخاص زیادی جذاب به نظر برسد.

نگاهی به تاریخ اسپل

جالب است بدانید که MIM نیز ششمین استیبل کوین پرطرفدار و مهم در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و با توجه به استفاده سرمایه‌گذاران، در آینده می‌توانیم اخبار بیشتری از آن بشنویم. توسعه دهندگان این ارز از همان ابتدا آن را با اهدافی همچون وام دهی برای معامله‌گران به وجود آوردند و تا حد زیادی نیز در این راه موفق عمل کرده‌اند.

برنامه‌های توسعه‌دهندگان برای ارز دیجیتال SPELL

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به این سوال که SPELL چیست، پرداختن به برنامه‌های تیم سازنده یا همان رودمپ این ارز خواهد بود. این ارز همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، در ابتدا به منظور راهی برای وام‌دهی و یا قرض دادن به معامله‌گران به وجود آمد. امروزه عده زیادی هستند که از ارز دیجیتال اسپل برای انجام این کار استفاده می‌کنند و به سودهای خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

برنامه این ارز دیجیتال در سپتامبر سال گذشته بر روی زنجیره آوالانچ نیز قرار گرفت و این به نوبه خود پیشرفت بزرگی برای تیم توسعه‌دهنده بود. در همان ماه بود که به استیبل کوین MIM بیش از پیش پرداخته شد و توجه‌ بسیاری از سرمایه‌گذاران نیز به سمت آن رفت.

دوباره در همان ماه سپتامبر، این تیم توانست با برخی شرکت‌های مهم از جمله Olympus Pro همکاری داشته باشد و قراردادهایی را هم به امضا برساند. نتیجه انجام این امور، پیشرفت‌های بیشتر در این ارز دیجیتال بود. مطمئنا برنامه‌های تیم سازنده همچنان ادامه دارد و با سابقه‌ای که از آن‌ها سراغ داریم، احتمال می‌دهیم که دست به ایده‌های خلاقانه فراوانی خواهند زد. در کل این تیم برای آشنایی با رمزارز اسپل و معرفی آن به جامعه کاربران تلاش فراوانی داشته‌اند.

برنامه‌های تیم سازنده

تیم سازنده ارز دیجیتال SPELL

عده زیادی برای این که بدانند ارز دیجیتال SPELL چیست، به دنبال شناخت تیم سازنده آن می‌روند. در واقع شناخت این تیم به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری در راستای خرید و استفاده از مزایای این ارز داشته باشند. Abracadabra.money نام شرکت سازنده این ارز دیجیتال است که بعدها تصمیم گرفت پروتکل خود را نیز با همین نام در دسترس مردم قرار دهند.

سایتی با همین نام نیز در دسترس است که اگر در گوگل بر روی آن کلیک کنید، با اهداف و مزیت‌های موجود در این ارز آشنا خواهید شد. جالب است بدانید که هر کدام از افراد حاضر در این شرکت سابقه خوبی در این بازار داشته و ارزهای دیگر را هم به وضعیت مناسبی رسانده‌اند.

آن‌ها ابتدای کار خود اعضای زیادی را در تیمشان نداشتند، اما رفته رفته و با توجه به پیشرفت‌های اسپل متقاعد شدند که افراد خبره و کاربلد بیشتری را در اختیار داشته باشند. امروز از این افراد در راستای توسعه پلتفرم وام‌دهی استفاده می‌شود تا عده بیشتری از مردم بتوانند از این امکانات به سود خودشان استفاده کنند.

سرکان پیانتینو (Serkan Piantino) را باید سازنده و رهبر این تیم به شمار آورد که اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او در دفتر فیسبوک واقع در نیویورک نیز فعالیت‌هایی داشته است و از بنیان‌گذاران هوش مصنوعی در این شرکت نیز به شمار می‌رفت.

خدماتی که ارز دیجیتال SPELL ارائه می‌دهد

اسپل به عنوان یک ارز دیجیتال نسبتا شناخته شده در بازار سرمایه‌گذاری، خدمات فراوانی را هم در اختیار مردم قرار داده است. البته به بسیاری از این خدمات و مزایا در این مقاله اشاره شد، اما بد نیست مروری کلی بر آن‌ها در این جا داشته باشیم.

مروری بر خدمات ارز دیجیتال اسپل

پلتفرمی برای وام دهی

با توجه به مطالب گفته شده، دانستیم پروتکل آبراکادابرا به منظور ارائه وام و یا قرض گرفتن به وجود آمده است. تیم سازنده در این راه از استیبل کوینی به نام MIM استفاده کرده است تا بهتر به اهداف خود برسد. این بدان معنا است که افراد در این پروتکل می‌توانند ارز دیجیتال خود را به دیگران وام دهند و به مرور زمان از سودش بهره ببرند. همچنین اگر آن‌ها به این ارز نیاز داشته باشند هم می‌توانند به سراغ این وام‌ها بروند و با ثبت نام در این پروتکل و بررسی داده‌هایی مانند بازپرداخت و میزان سود، در ادامه از این تسهیلات نهایت بهره را ببرند.

ایجاد فضایی بهتر برای سرمایه‌گذاری

بسیاری از تلاش‌های تیم Abracadabra.money بر این بوده است که مردم بتوانند به این ارز اعتماد کرده و روی ارز اسپل سرمایه‌گذاری کنند. اگر نگاهی به میزان سرمایه‌گذاران این ارز نیز داشته باشیم، متوجه می‌شویم که استقبال از آن به نسبت قبل بیشتر شده است.

داشتن حق رای از سوی معامله‌گران

معامله‌گران این ارز دیجیتال با توجه به توکن‌هایی که در اختیار دارند، می‌توانند رای‌هایی را در مورد برنامه‌های تیم سازنده و آینده این ارز بدهند. آن‌ها همچنین می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود را با سازندگان به اشتراک گذاشته و تصمیم‌گیری‌های جذابی داشته باشند. به نقل از سازندگان، آن‌ها تا به حال بسیاری از ایده‌های کاربران را استفاده کرده‌اند. برای انجام این کار نیز باید مقدار ناچیزی از توکن‌های خود را صرف کنید.

شرکای پروژه ارز دیجیتال SPELL

سازندگان این ارز در پاسخ به این سوال که SPELL چیست و چه شرکایی همکاری می‌کنند، نام برخی از کسب و کارهای مهم را ذکر کرده‌اند. Olympus Pro یکی از این موارد بود که تا این لحظه کمک فراوانی به این ارز کرده است. تیم سازنده همچنین اعلام کرده است که مردم نیز به نوبه خودشان در این ارز شریک هستند و می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها در خصوص آینده همکاری داشته باشند.

آشنایی با رمز ارز SPELL

شما برای استفاده از مزایای موجود در ارز دیجیتال SPELL باید وارد پروتکل آبراکادابرا شوید و ثبت‌نام کنید. این اکوسیستم یک پلتفرم وام‌دهی به صورت دیفای (Defi) است که دو توکن یعنی MIM و SPELL را در اختیار مردم قرار می‌دهد. این پروتکل با ایجاد استخرهای نقدینگی پرقدرت توانسته است تا اعتماد افراد زیادی را برای گرفتن یا پرداخت وام جلب کند.

پلتفرمی برای وام دهی

البته به جز توکن‌های گفته شده، می‌توان از برخی دیگر از توکن‌ها برای انجام این کار نیز بهره برد که تعداد آن‌ها چندان هم زیاد نیست. این طور که گفته می‌شود، ۶۳ درصد از کل این توکن‌ها در این استخرها قرار دارد. ۳۰ درصد از آن هم به خود تیم سازنده برای انجام پروژه‌ها داده شده است و ۷ درصد دیگر را هم می‌توان به صورت عرضه اولیه در بعضی از صرافی‌ها پیدا کرد.

کاربرد ارز دیجیتال SPELL

دانستن کاربرد این ارز به شما کمک می‌کند تا به‌صورت دقیق‌تر بدانید SPELL چیست. به نقل از بسیاری معامله‌گران، این ارز دیجیتال می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری برای شما باشد. این با توجه به فرصت‌هایی که هر چند وقت یک بار نیز می‌توان بر روی چارت مشاهده کرد قابل تایید است. علاوه بر آن، افراد می‌توانند تا از برخی دیگر از امکانات این ارز در صرافی‌ها مانند استیکینگ استفاده کرده و به سود برسند.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال SPELL

برخی از صحبت‌ها حکایت از این دارند که ارز دیجیتال اسپل می‌تواند آینده خوبی را برای سرمایه‌گذاران به وجود آورد. این ارز در حال حاضر چه برای سرمایه‌گذاری بلند مدت و چه کوتاه مدت مناسب است. پیش‌بینی می‌شود که این ارز در سال ۲۰۲۸ میلادی ارزشی به اندازه ۰٫۰۱۸ تا ۰٫۰۲۱ دلار داشته باشد. به‌نظر می‌رسد می‌توان روی آینده SPELL حساب کرد.

شیوه خرید و فروش ارز دیجیتال SPELL

این رمز ارز در پلتفرم‌های معتبر بسیاری مانند مانند صرافی Binance، Gate.io، Uniswap و Wazir Ex پشتیبانی می‌شود. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال SPELL در هر پلتفرم متفاوت است اما به طور کلی کارتان با ساخت حساب کاربری و شارژ آن آغاز می‌شود. همچنین صرافی ایرانی والکس نیز از ارز دیجیتال اسپل پشتیبانی می‌کند و این فرصتی عالی برای کاربران داخل ایران است تا بدون محدودیت، تحریم و نگرانی از بلوکه شدن سرمایه به خرید و فروش این رمز ارز بپردازند.

کیف پول‌های ارز دیجیتال SPELL

پس از خرید رمز ارزها، مهمترین نکته شیوه ذخیره و نگهداری آن‌هاست. انتخاب والت امن که پشتیبانی عالی، امنیت بالا و کاربری آسانی داشته باشد پروسه مهمی است. کیف پول های SPELL شامل این موارد است:

  • تراست ولت
  • متامسک
  • سیف پل
کیف پول اسپل

اسپل؛ پلتفرمی جذاب برای وام دهی

در نهایت برای این که به سوال SPELL چیست، پاسخ داده باشیم، باید بگوییم که این ارز می‌تواند نیازهای زیادی از سرمایه‌گذاران برطرف کند و باید دید چه آینده‌ای در انتظار پروژه جوان خلاقانه‌ی آن است. اگر شما تجربه معامله‌گری با رمز ارز اسپل را دارید حتما در این باره برای ما بنویسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا