معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟ آشنایی با رمزارز TWT و کاربرد آن

از آنجایی که افرادی که از ارزهای دیجیتال و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) استفاده می‌کنند، در حال افزایش‌اند، داشتن یک راه ساده برای دسترسی به آن‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. اینجاست که یک بسته همه کاره با کاربری آسان مانند Trust Wallet و توکن آن به شما کمک می‌کند. اما ارتباط کیف پول تراست ولت با تراست ولت توکن چیست؟ تراست ولت توکن با نماد TWT توکن بومی Trust Wallet است که در استانداردهای توکن BEP-2 و BEP-20 موجود است.

توکن TWT یا تراست ولت توکن چیست؟

Trust Wallet کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز رسمی بایننس است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. کیف پول تراست ولت به عنوان بخشی از اکوسیستم بایننس، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری موبایل موجود است که بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است. این کیف پول غیرحضانتی  گزینه‌ای امن و مطمئن برای کاربران است که امکان خرید، ذخیره، تبادل و کسب ارز دیجیتال را می‌دهد. کیف پول Trust Wallet در حال حاضر از ۴۰ بلاکچین و بیش از ۱۶۰ هزار دارایی رمزنگاری پشتیبانی می‌کند. همچنین از سهامداری در Cosmos، Tezos، Kava و سایر بلاکچین‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تراست ولت یک راه آسان برای ذخیره و دسترسی به کلکسیون‌های رمزنگاری شما در یک مکان را فراهم می‌کند. Trust Wallet دارای طیف گسترده‌ای از عملکردها است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به مجموعه وسیعی از بلاکچین‌ها، دارایی‌های دیجیتال و DApps دسترسی داشته باشند.

TWT یا Trust Wallet Token یک توکن بومی برای مدیریت داخلی کیف پول تراست ولت است که در دو استاندارد BEP2 (زنجیره بایننس) و همچنین BEP20 مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) موجود است که این شبکه بلاکچین برای توانمندسازی پروژه‌های رمزنگاری مبتنی بر قراردادهای هوشمند طراحی شده است. هزینه‌های گس BSC در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها بسیار مقرون به صرفه است و زمان‌های تایید تراکنش فوق‌العاده سریع یک امتیاز برای تمام توکن‌هایی است که روی BSC اجرا می‌شوند. Trust Wallet Token یا TWT یک توکن ابزاری است که برای تشویق کاربران کیف پول تراست ولت استفاده می‌شود. برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر بازار ارزهای دیجیتال، توکن کیف پول تراست ولت (TWT) هیچ ارزش واقعی در خارج از اکوسیستم خود ندارد. هدف اصلی توکن TWT، یک دارایی BEP-20 ایجاد ارزش افزوده برای کاربران Trust Wallet است. با این حال، از آنجایی که تراست ولت توکن مبتنی بر زنجیره هوشمند است، می‌توان آن را به عنوان پرداخت برای خدمات ارائه کرد یا با سایر دارایی های رمزنگاری مبادله کرد. پاسخ تیم Trust Wallet برای سوال آینده تراست ولت توکن چیست، ایجاد فرصت دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال خواهد بود. تیم توسعه تراست ولت با توزیع توکن TWT، به گسترش اطلاعات کمک می‌کند و به همه فرصت می دهد تا اولین رمزارز خود را داشته باشند. این توکن هم در Binance Chain و هم در زنجیره هوشمند بایننس یا همان Binance Smart Chain موجود است. تیم توسعه همچنین TWT را در بلاکچین سولانا به عنوان یک توکن با استاندارد SPL راه اندازی کرده است.

کاربرد و موارد استفاده از تراست ولت توکن چیست؟

 ایردراپ توکن تراست ولت

TWT یک توکن حاکمیتی است که توسط هرکسی که می‌خواهد در تصمیم‌گیری برای اضافه کردن پشتیبانی جدید بلاکچین، توکن‌ها و ویژگی‌های محصول شرکت کند، استفاده می‌شود. توکن حاکمیتی TWT به دارندگان آن اجازه می‌دهد در پورتال مدیریتی تراست ولت شرکت کند و در نتیجه به کاربران امکان می‌دهد در فرآیند تصمیم گیری کیف پول شرکت کنند. دارندگان TWT به ویژگی‌های درون‌برنامه، به‌روزرسانی‌ها و سایر تغییرات کلیدی پیشنهادی رأی می‌دهند. بنابراین دارنده توکن می‌تواند در تصمیم‌گیری در مورد موضوعات زیر شرکت کند:

  • افزودن پشتیبانی جدید بلاکچین به کیف پول
  • اضافه کردن توکن‌های جدید به کیف پول
  • افزودن ویژگی‌های جدید به کیف پول

برای دانستن اینکه کاربردهای دیگر ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست، موارد زیر را می‌توان در نظر گرفت:

  • TWT می‌تواند به عنوان پرداخت برای ارسال درخواست‌ها به مخزن Trust Wallet Asset استفاده شود. پرداخت با TWT گزینه‌ای ارزان‌تر است.
  • بررسی‌ها و تبلیغات برای برنامه‌های غیرمتمرکز و تشویق توسعه‌دهندگان به کار بر روی DApp‌هایی که به پذیرش بیشتر Web 3.0 در دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کنند.
  • پاداش برای توزیع بیشتر TWT بین کاربران
  • تخفیف: کاربران، واجد شرایط تخفیف در خدمات DEX و خرید ارز دیجیتال درون برنامه هستند. با این حال، دستورالعمل استفاده از این تخفیف‌ها هنوز در دسترس نیست.
  • بازار کلکسیونی: هر کسی که علاقه‌مند به تجارت، فروش یا خرید کلکسیون‌های دیجیتال است، می‌تواند از توکن TWT در یک محیط کاربرپسند استفاده کند.
  • ضمانت نامه برای شهرت کاربر: کاربران می‌توانند برای توسعه دهندگان محصولاتی که طرفدار آن هستند، تضمین ایجاد کنند تا کیفیت محصول را به بقیه اکوسیستم نشان دهند.
  • استیکینگ: TWT می‌تواند روی بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) برای کسب پاداش استیک قرار گیرد. در ضمن TWT را می‌توان به استخرهای نقدینگی یک صرافی غیرمتمرکز برای کسب پاداش به عنوان درآمد جانبی واریز کرد.

روش توزیع تراست ولت توکن چیست؟ بررسی توکنومیک TWT

توزیع تراست ولت توکن

پس از اینکه TWT برای اولین بار ضرب شد و به صورت رایگان توزیع گردید. اما روش‌های توزیع تراست ولت توکن چیست. تیم تراست ولت هنوز نقشه راه ارائه نکرده است. در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱، کل عرضه تعداد یک میلیارد توکن تعیین شد و عرضه در گردش فعلی ۱/۴ کل عرضه برابر با ۳۴.۷ درصد است. تراست ولت در اکتبر ۲۰۲۰ در زنجیره هوشمند بایننس ادغام شد و همزمان تصمیم گرفت ۸۹ میلیارد توکن TWT را که هنوز منتشر نشده بودند، بسوزاند. سوزاندن تقریباً ۹۹٪ از حداکثر عرضه برای بهبود توکنومیک TWT انجام شد. در نتیجه حداکثر توکن را در گردش را به کمتر از ۱٪ عرضه کل رسید که اکنون برابر ۳۴.۷۰ درصد است. تمام این عرضه در گردش از طریق تبلیغات، هدایا یا رویدادهای جذب کاربر در جامعه کیف پول اعتماد توزیع می‌شود. بیش از ۲۵ درصد از توکن‌های TWT از طریق تبلیغات و بازاریابی، هدایا و پاداش یا رویدادهای جذب کاربر در جامعه Trust Wallet توزیع شده است. بایننس در ژانویه ۲۰۲۱ بزرگترین ایردراپ توکن کیف پول تراست (TWT) را به ارزش میلیون‌ها دلار بر اساس قیمت لحظه‌ای بازار اجرا کرد. عرضه توکن در گردش TWT به تدریج افزایش خواهد یافت. کاربران تراست ولت از راه‌های زیر می‌توانند توکن‌های TWT را به دست آورند:

  • کمپین های ارجاع
  • شرکت در آزمون های کسب درآمد
  • انعام دادن یا کمک به سایر کاربران
  • انجام کارهایی در داخل برنامه مانند استیک، معامله و …

با اینکه می‌توانید توکن Trust Wallet را از طریق کمپین‌های بازاریابی، هدایا و ایردراپ‌هایی که توسط تیم Trust Wallet برگزار می‌شود، کسب کنید، اما توکن‌های TWT به همه کاربران تراست ولت اختصاص داده می‌شود. این شامل کاربران قدیمی و جدید و همچنین توسعه دهندگان می‌شود. همه یک بخش از منبع TWT را دریافت می‌کنند. ۳۰ درصد از کل عرضه TWT در کیف پولی ذخیره شده است که هیچ برنامه زمانی برای نحوه توزیع این توکن‌های ذخیره توسط پلتفرم وجود ندارد. روش توزیع توکن به شرح زیر است:

  • ●     8.3 درصد برای جذب کاربر جدید
  • ●     15 درصد برای توسعه دهندگان
  • ●     12 درصد برای پاداش جامعه TWT به کاربران موجود
  • ●     30 درصد برای رزرو فروشگاه‌ها و ولت ذخیره

ارزش توکن (TWT) چقدر است؟

عرضه کل توکن تراست ولت

قیمت توکن چیزی نیست که تیم توسعه در آن نقشی داشته باشد. آن‌ها تنها بر روی بهبود بیشتر برنامه Trust Wallet و ابزارهای توکن کار می‌کنند. پس عوامل تعیین کننده قیمت تراست ولت توکن چیست؟ قیمت توکن بستگی به تقاضای کاربرانی دارد که آن‌ها را در صرافی‌ها معامله می‌کنند و دارندگان توکن در مورد ارزش ذاتی آن تصمیم می‌گیرند. اینکه تراست ولت توکن (TWT) در آینده نزدیک به چه قیمتی خواهد رسید به عوامل زیادی بستگی دارد. توکن کیف پول تراست (TWT) بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است که یکی از شبکه‌های بلاکچین پیشرو در جهان است. محبوبیت روزافزون این شبکه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت توکن کیف پول تراست ولت (TWT) داشته باشد. در عین حال TWT توسط یک کیف پول با تعداد رو به رشدی از کاربران و جامعه آن پشتیبانی می‌شود. TWT می‌تواند از محبوبیت و اعتبار اپلیکیشن Trust Wallet استفاده کند تا آن را در مدت کوتاهی به رشد قیمت جدیدی برساند. با پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال و بیش از ۱۰ میلیون دانلود در فروشگاه Google Play و شماره ۱۱ در بخش Finance فروشگاه اپلیکیشن اپل، محبوبیت کیف پول تراست ولت در حال افزایش است. با اینکه ابزار توکن TWT در زمان نوشتن این مقاله حداقل است، اما می‌تواند با گذشت زمان توسعه یابد.

کیف پول های ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟

TWT یک توکن BEP2 و BEP20 است، بنابراین هر کیف پولی که از اکوسیستم زنجیره بایننس پشتیبانی کند، می‌تواند آن را ذخیره، ارسال و دریافت نماید. برای مثال، خود کیف پول تراست و همچنین کیف پول متامسک از جمله والت‌های نرم افزاری مناسب برای ذخیره TWT هستند. لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) هم نمونه‌هایی از والت‌های سخت افزاری مناسب برای توکن تراست ولت هستند که به دلیل نگهداری آفلاین از دارایی کاربران، در مقایسه با کیف پول‌های نرم افزاری، امنیت بیشتری دارند.

نحوه خرید و فروش تراست ولت توکن چیست؟

در مورد نحوه خرید و فروش تراست ولت توکن، اکوسیستم بایننس روش‌هایی در دسترس قرار داده است.

  • بایننس TWT را در بخش نوآوری خود فهرست کرده است و معاملات جفت معاملاتی TWT/BTC، TWT/BUSD و TWT/USDT را در بایننس لیست کرده است. البته اکنون توکن TWT در چندین صرافی مانند Gate.io و MXC نیز فهرست شده است.
  • TWT BEP2 رسماً در Binance DEX فهرست شده است. همچنین می‌توانید TWT BEP2 و BEP20 را از طریق DEX داخلی برنامه Trust Wallet معامله کنید.
  • PancakeSwap نیز تجارت TWT BEP20 را فعال کرده است.

آینده تراست ولت توکن و سرمایه گذاری روی آن

نقشه راه تراست ولت توکن چیست

فقدان نقشه راه باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد برنامه‌های تیم موسس برای پلتفرم و توکن TWT می‌شود. ویکتور رادچنکو، بنیانگذار تراست ولت معتقد است که TWT دارندگان خود را در مورد حاکمیت و قدرت رای دادن و تصمیم گیری آموزش می‌دهد و می‌تواند مفهوم «پذیرش» و «آموزش» را برای فناوری‌های آینده در دنیای گسترده رمزارزها ترویج کند. او پاسخ به اینکه هدف نهایی ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست را اینگونه تعریف می‌کند:

«ساده کردن آن، در دسترس کردن آن، و دادن توانایی به مردم برای ایجاد کیف پول های تراست ولت توکن بدون محدودیت. شما آزاد هستید که در هر جایی که می‌خواهید کیف پول خود را راه اندازی کنید؛ بدون محدودیت.»

با این همه دلیلی که می‌توان نسبت به سرمایه گذاری بر TWT و آینده آن خوش بین بود، این است که فقط به ذخیره دارایی به صورت رمزنگاری محدود نمی‌شود. تراست ولت به خودی خود یک اکوسیستم کریپتو است که ویژگی‌هایی مانند استیکینگ، مبادله، و کارکردن به‌عنوان تأییدکننده پروژه‌ها، را فعال می‌کند.

به نظر شما، کارکردهای دیگر تراست ولت توکن چیست؟ در چه زمینه‌های دیگری می‌توان از توکن کیف پول‌ها استفاده کرد؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
coinmarketcap
در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا