معرفی رمزارزها

ارز WOO چیست؟ آشنایی با پروژه و رمزارز وو نتورک

ارز WOO چیست و شبکه آن چه کاربردهایی دارد؟ با ما همراه باشید تا سفری به دنیای این پروژه جذاب داشته باشیم؛ شبکه WOO، شبکه نقدینگی عمیق است که بهترین استراتژی‌های نقدینگی و معاملاتی را ارائه کرده است. همچنین بازده خوبی برای معامله‌کنندگان، صرافی‌ها و پلتفرم‌های DeFi دارد. این شبکه که توسط کرونوس ریسرچ (Kronos Research) راه‌اندازی شد، بسیار ارزان یا حتی رایگان است.

شبکه WOO امکان مبادلات کنترل شده و غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. معاملات کم هزینه، فضاهای کاری قابل تنظیم و نقدینگی قابل توجه، همگی از ویژگی‌های (WOO X (CEX هستند. برای رگولاتور کردن سفارش (WOOFi (DEX تکنیک جدید Synthetic Proactive Marketing را معرفی کرده است.

اما ارز WOO چیست؟ WOO، توکن بومی این پروژه است که امکان معامله، کسب درآمد و خرید سهام با آن میسر شده است. ارز WOO را می‌توان به صورت نقدی یا کارت اعتباری در بایننس خریداری کرد یا می‌توان آن را با سایر ارزهای دیجیتال معامله کرد. همچنین در WOOFi، می‌توان این توکن را به عنوان مشوق پلتفرم در نظر گرفت.

ارز WOO چیست؟

همانطور که اشاره کردیم توکن WOO، توکن بومی شبکه WOO است که همانند فاکتوری برای اتحاد همه مشاغل و خدمات DeFi و CeFi عمل می‌کند. WOO حداکثر ۳ میلیارد توکن دارد که به طور پیوسته با سوزاندن توکن ماهانه تخلیه می‌شود تا زمانی که نیمی از حداکثر عرضه مصرف شود.

این توکن در بریج‌هایی مانند BNB Chain، Ethereum، Avalanche، Polygon، Solana، Arbitrum، Fantom و NEAR در بلاک چین‌های مختلف استفاده می‌شود. Bancor، SushiSwap، Uniswap، PancakeSwap، QuickSwap و SpookySwap تنها تعدادی از DEXهایی هستند که این توکن را دارند.

در نهایت برای پاسخ به سوال ارز WOO چیست باید گفت که توکن WOO یک جنبه کلیدی از اکوسیستم شبکه WOO است و برای همه کسانی که می‌خواهند از بسیاری از محصولات و خدمات شبکه استفاده کنند، لازم است. در ادامه به‌طور مفصل درباره کاربردهای توکن و نحوه کار این شبکه صحبت می‌کنیم.

کاربرد توکن WOO

پس از دانستن ارز WOO چیست به بررسی برخی از مهمترین کاربردهای آن می‌پردازیم. در ادامه این کاربردها آمده است:

  • حاکمیت: توکن WOO به دارندگان خود حق رأی می‌دهد که می‌توانند در تصمیمات حیاتی که بر آینده ارز WOO تأثیر می‌گذارد، صاحب نظر باشند. این حق رای شامل تصمیم‌گیری در مورد ایجاد کالاها و خدمات جدید و نحوه تخصیص منابع شبکه است.
  • استکینگ: توکن WOO جهت کسب پاداش از کالاها و خدمات مختلف شبکه WOO استفاده می‌شود. WOO Ventures سهمی از توکن‌های به دست آمده از سرمایه‌گذاری‌های اولیه پروژه را بین سهامداران توکن WOO در WOO X توزیع می‌کند. همچنین می‌توانید از WOOFi برای استکینگ استفاده کنید. به این صورت که WOO خود را دریافت کنید و بازدهی را در کارمزد محصولات Swap و Earn بدست آورید. می‌توانید از WOO برای ورود به استخرهای نقدینگی و مزارع در مبادلاتی مانند SushiSwap، Uniswap، PancakeSwap و موارد دیگر استفاده کنید. تمام این گزینه‌ها باعث ایجاد فرصت‌هایی جدید، روی بسیاری از بلاک چین‌ها می‌شوند.
  • قرض گرفتن و وام دادن: می‌توانید از WOO برای ضمانت وام‌های کریپتو استفاده کنید و آن را به دیگران قرض دهید. سهامداران WOO می‌توانند در آینده، تاکتیک‌های معاملاتی بسیار پیچیده را از معامله‌گران با عملکرد برتر تقلید کنند.
  • سوزاندن توکن WOO: شبکه WOO هر ماه ۵۰ درصد از درآمد پلتفرم را صرف خرید و سوزاندن توکن‌های WOO می‌کند.

WOO Network چیست؟

شبکه WOO اولین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است که به اعضای خود در ازای ایجاد محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد. WOO کاربران را تشویق می‌کند تا محتوای با کیفیت بالا را با استفاده از سیستم “Woo Points” تولید و به اشتراک بگذارند. اعضا آن می‌توانند از این امتیازات در جهت ایجاد مشوق‌هایی مانند کارت‌های هدیه، تخفیف‌ها و دسترسی به محتوای منحصر به فرد استفاده کنند.

شبکه WOO یک شبکه غیرمتمرکز است که به همه اجازه می‌دهد بدون سانسور یا محدودیت، به اینترنت دسترسی داشته باشند. WOOCoin برای خرید داده یا پهنای باند می‌تواند از هر ارائه دهنده‌ای در شبکه استفاده کند از این‌رو به شبکه WOO قدرت دهد.

 این شبکه غیر قابل سانسور است و هیچ‌کس نمی‌تواند دسترسی به شبکه WOO را متوقف یا محدود کند. همچنین به گونه‌ای طراحی شده که قدرت بالایی دارد، به این معنی که حتی اگر بخش‌های خاصی از آن آفلاین باشند، بتواند به کار خود ادامه دهد.

شبکه WOO یک پروژه منبع باز است؛ هر کسی امکان اینکه در توسعه آن مشارکت کند را دارد. این پروژه در حال حاضر در نسخه بتا است و تیم توسعه‌دهنده‌اش در تلاش است تا کارایی آن را بهبود بخشد و ویژگی‌های جدیدی به شبکه اضافه کند.

چه چیزی منجر به توسعه شبکه Woo شد؟

آشنایی با رمزارز و نتورک WOO

اکوسیستم بلاک چین از زمان راه‌اندازی بیت کوین به سرعت در حال رشد است؛ با این شتاب می‌توان به راحتی به حیاتی بودن مبادلات ارزهای دیجیتال پی برد. اما در سال ۲۰۱۶، این شبکه محدود بود. بایننس در جولای ۲۰۱۷ شروع به کار کرد که در آن زمان هیچ بازارساز خودکاری (AMM) وجود نداشت. به‌طوری که بسیاری از کاربران از بازارهای همتا به همتا (P2P) یا صرافی‌های خارج از بورس (OTC) برای خرید بیت کوین (BTC) و سایر دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کردند.

امروزه صرافی‌های بسیاری در سراسر جهان فعالند که با کمک آن‌ها می‌توان به AMM دسترسی داشت. درست است که شبکه WOO بخشی از این اکوسیستم است، اما ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر صرافی‌های رمزارزی متمایز می‌کند.

تاریخچه شبکه WOO

درک بهتر هر پلتفرم وابسته به شناخت تاریخچه آن است. گذشته ارز woo چیست؟ شبکه وو به عنوان بستر اصلی ارز وو ترید در سال ۲۰۱۸ توسط Kronos Research که یک شرکت معاملاتی پیشرو در حوزه بازارسازی، آربیتراژ، CTA و معاملات با سرعت بالا (HFT) است، راه‌اندازی شد. بنیانگذاران اصلی ارز WOO، جک تان (Jack Tan) و مارک پیمنتل (Mark Pimentel)  هستند و این شرکت تکنولوژی در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ کارمند در ۱۲ شهر مختلف دنیا فعالیت می‌کند.

اگرچه پروژه WOO Network هنوز در مراحل اولیه خود است، اما نسخه آزمایشی این پلتفرم راه‌اندازی کاملا در دسترس است. کاربران می‌توانند پروفایل ایجاد کنند، اطلاعات ارسال کنند و با سایر کاربران در این شبکه آزمایشی ارتباط داشته باشند. این شبکه علاوه‌بر نکاتی که ذکر کردیم ویژگی‌هایی مانند سیستم پیام و مکانیزمی برای کسب درآمد از محتوا دارد که توسط تیم آن به پلتفرم اضافه شده است.

تیم نتورک WOO از اعضایی تشکیل شده است که همه کارآفرینان حرفه‌ای هستند و در گذشته بیزینس‌های موفقی داشته‌اند. جیمز یانگ (James Young)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت، سابقه‌ای در مدیریت و مهندسی محصول در گوگل دارد. علاوه بر این، لوئیس کوئند ( Luis Cuende)، یکی از بنیانگذاران آراگون، لوی لو (Loi Luu)، بنیانگذار شبکه Kyber، و رون کریستنسن (Rune Christensen)، بنیانگذار MakerDAO، از جمله کسانی هستند که بودجه این طرح را تامین کرده‌اند.

از زمان آغاز به کار WOO، این پلتفرم به سرعت میان تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به رسانه‌های اجتماعی محبوبیت پیدا کرده است. علاوه بر این، روش انقلابی تولید و توزیع محتوای این پلتفرم نیز توسط متخصصان صنعت به رسمیت شناخته شده است.

شبکه WOO چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار ارز woo

شبکه پشتیبان ارز woo چیست و چگونه کار می‌کند؟ شیوه کار این پلتفرم از جذاب‌ترین بخش‌های آن است؛ WOO Network و Kronos Research از تاکتیک‌های معاملات کمی و پوشش ریسک برای جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی نقدینگی استفاده می‌کنند. نقدینگی از طریق انواع پلتفرم‌های تجاری متمرکز و نهادی و شبکه‌های DeFi، از جمله اتریوم، BNB Chain، Polygon و Avalanche جمع‌آوری می‌شود. در WOO X و WOOFi، کلاینت‌ها مستقیماً با استفاده از API یا GUI به شبکه می‌پیوندند. همچنین از برخی دیگر از سیستم عامل‌های DeFi مانند ۱inch، 0x یا Paraswap برای اتصال استفاده می‌کنند.

شبکه WOO همچنین ممکن است به عنوان  فضایی قابل دسترسی برای سازندگان بازار از پلتفرم‌های دیگر مانند dYdX نیز استفاده شود. چراکه پوشش ریسک کم هزینه با مفهوم کارمزد صفر و شرایط جذاب برای سفارش‌ را  فراهم می‌کند. حجم معاملات به طور مداوم در حال افزایش است به طوری‌که تا اواسط سپتامبر ۲۰۲۱، حجم معاملات ۲۴ ساعته به لطف گسترش نمایی پلتفرم‌های محبوب مانند dYdX از ۲.۵ میلیارد دلار فراتر رفت.

حالا به یک سوال مهم می‌رسیم: رمزارز و و نتورک WOO چه ویژگی‌های متمایز کنند‌ه‌ای دارند؟

ویژگی‌های منحصر به فرد نتورک WOO

شبکه WOO پلتفرمی است که به اعضا خود اجازه می‌دهد اوردر بوک‌ها را همانند صرافی‌های بزرگ بهبود و شکاف بین پیشنهاد و درخواست را کاهش دهند. این شبکه بهترین نقدینگی و اجرا در کلاس را به معامله‌گران حرفه‌ای و نهادی ارائه می‌دهد؛ همه این موارد در حالی است که کارمزد شبکه صفر است. WOOFi یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌ها برای معامله‌گران فعال است؛ زیرا اجزای فضای کاری آن کاملاً قابل تنظیم است.

شبکه WOO یک پلتفرم بلاک چین است که امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) و قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. سه لایه این شبکه، لایه‌های برنامه، میان افزار و هسته معماری را تشکیل می‌دهند. Dapp‌ها در لایه برنامه (Application) ایجاد و ارسال می‌شوند. لایه میانی (Middleware)،  مدیریت حساب، امکان ذخیره‌سازی و ارتباطات را فراهم می‌کند. در نهایت، لایه هسته (Core) مسئول امنیت و اجماع است.

در ادامه برخی از ویژگی‌های کلیدی که شبکه WOO را متمایز کرده است بررسی می‌شود:

  • دفتر سفارش با درجه سازمانی: سیستم تطبیق سفارش قدرتمندی در این شبکه به مشتریان سازمانی ارائه می‌شود که بهترین نرخ‌ها برای تراکنش‌ها را ارائه می‌دهد.
  • احتمال برنده شدن مزایده‌ها: معامله‌گران از استخر نقدینگی گسترده و موتور قدرتمند تطبیق سفارش WOO بهره‌مندند که تضمین می‌کند که معامله را با بهترین قیمت انجام می‌دهند.
  • معامله بدون کارمزد یا کارمزد منفی: شبکه WOO هیچ کارمزد معاملاتی ندارد و به مشتریانی که به نقدینگی پلتفرم کمک می‌کنند، پاداش می‌دهد.
  • فضای کاری قابل تنظیم: یکی از ویژگی‌های این شبکه امکان شخصی سازی ماژول‌های فضای کاری است. یعنی به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا تجربه معاملاتی خود را مطابق با نیازهای منحصر به فرد خود، سفارشی کنند.

آشنایی کامل با WOO X

WOO X  چیست

WOO X محصول اصلی شبکه WOO است و خدمات معاملاتی را از طریق تامین مالی متمرکز (CeFi) ارائه می‌دهد. معامله کم کارمزد، نقدینگی عالی و فضای کاری قابل تنظیم همه از ویژگی‌های این صرافی هستند.

●       نقدینگی زیاد

همه ما می‌دانیم ظرفیت خریداران و فروشندگان جهت سفارشات سریع در موفقیت هر صرافی اهمیت دارد. سفارش‌ها باید لغزش کمی داشته یا بدون لغزش باشند و اختلاف قیمت پیشنهادی و فروش محدود باشند؛ این هدف جز با نقدینگی زیاد قابل دستیابی نیست. برای دست‌یابی به این هدف باید افراد زیادی مایل به فروش و خرید ارزهای دیجیتال در دفتر سفارش باشند تا صرافی بتواند به راحتی تقاضا را برآورده کند.

WOO نتورک نقدینگی را هم از کاربران پلتفرم و هم از ارائه‌دهندگان نقدینگی حرفه‌ای از جمله صرافی‌ها، بازارسازان و موسسات دریافت می‌کند. Kronos Research که در بازارسازی مشارکت دارد از تامین‌کننده‌های اصلی WOO X محسوب می‌شود. WOO X با مشارکت با Kronos Research می‌تواند نقدینگی بیشتری را برای شبکه فراهم کند تا پایه نقدینگی عمیقی را فراهم کند.

●       تجارت با کارمزد کم

زمان انتخاب پلتفرم، میزان کارمزد برای هر معامله‌گری اهمیت دارد. با دستیابی به وضعیت سطح ۲، کاربرانی که در WOO X به صورت دستی (و نه از طریق API) معامله انجام می‌دهند، می‌توانند هزینه‌های میکر تیکر خود را کاهش دهند. خدمات سطح ۲ به افرادی ارائه می‌شود که ۱۸۰۰ WOO در WOO X استکینگ می‌کنند و CEX به طور دوره‌ای به بازیکنان سطح ۲ مشوق‌های اضافی ارائه می‌دهد.

●       فضاهای کاری با قابلیت سفارشی سازی

می‌توان ویجت‌ها، نمودارها و سایر اجزای قابل تنظیم را در این پلتفرم شخصی‌سازی کرد. با این ویژگی، معامله‌گران خبره می‌توانند به راحتی به ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. همچنین Trading View نیز در دسترس است قابلیت‌های نموداری پیشرفته برای ساخت اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را ارائه می‌دهد.

معرفی و بررسی WOOFi

WOOFi و رمز ارز WOO

WOOFi یک بازارساز خودکار مبتنی بر BSC است که از رویکرد بازاریابی پیشگیرانه مصنوعی (sPMM) برای محاسبه قیمت‌ها استفاده می‌کند. بازارساز سنتی، توسط اکثر AMM‌های رایج (CPMM) استفاده می‌شود. WOOFi سه ویژگی اصلی دارد:

  • مبادله

در استخرهای نقدینگی WOOFi، کاربران ممکن است بین جفت‌های توکن معامله کنند. برخلاف AMMهایی مانند Uniswap در اتریوم، رویکرد sPMM بیشتر شبیه دفترچه سفارش یک صرافی معمولی (ETH) است. sPMM قیمت‌های دفتر سفارش را از صرافی‌های متمرکز مانند بایننس اسکن می‌کند و با استفاده از اوراکل‌های داده بازار شبکه WOO، قیمت مناسب معاملات را محاسبه می‌کند.

  • تجارت

به جای دارایی دوگانه استخر نقدینگی (LP)، استخرهای منفرد نقدینگی دارد. WOOFi این دارایی‌ها را با پاداش دادن به سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های با نقدینگی پایین را همراه با مشوق‌ها ارائه می‌کنند، مدیریت کرده و تعادل می‌بخشد.

  • درآمد

کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن‌های LP از سایر DEX‌ها و دارایی‌های فردی، فارم را شروع کنند. سود به طور خودکار در این خزانه‌ها دوباره سرمایه‌گذاری می‌شود تا تمایل بیشتری برای شرکت در آن داشته باشند.

  • استکینگ

ارز دیجیتال WOO چیست؟ آیا دارندگان توکن WOO می‌توانند آن را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ مثبت است؛ آن‌ها می‌توانند توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند تا در پولی که از تجارت و درآمد WOOFi به دست می‌آیند، سهیم شوند.

مزایای شبکه WOO چیست؟

مزیت‌های شبکه WOO

شما به عنوان عضوی از شبکه WOO از امتیازات بسیار جذابی بهره‌مند هستید که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • اولا، زمان شروع ابزار بازاریابی قوی دارید که ممکن است به شما در دستیابی به تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان بالقوه کمک کند. می‌تواند به توسعه روابط با سایر شرکت‌ها و گسترش شبکه شما کمک کند. همچنین ممکن است از طریق شبکه WOO، سرنخ‌ها و مشتریانی را که به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند، پیدا کنید.
  • دوما، شبکه WOO یک پلتفرم منبع باز است که هرکسی که علاقه‌مند به توسعه است می‌تواند از آن استفاده کند. شبکه WOO بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است، به این معنی که از تمام قابلیت‌های اتریوم از جمله قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شبکه WOO توکن مخصوص به خود دارد که برای تامین انرژی شبکه استفاده می‌شود.

خرید و فروش ارز WOO

آشنایی با راهنمای خرید و فروش ارز woo برای هرکسی که می‌خواهد به دنیای این رمز ارز جذاب پا بگذارد واجب است؛ WOO  در پلتفرم‌های بسیاری قابل معامله است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • Hoo.com
  • MXC
  • Huobi Global
  • Uniswap
  • Bilaxy
  • Bitmart
  • DODO
  • والکس

البته اگر به‌عنوان کاربر ایرانی می خواهید بدانید امن‌ترین روش خرید ارز woo چیست باید تاکید کنیم که به سراغ پلتفرم‌های ایرانی معتبر بروید تا سرمایه‌تان در معرض خطر بلوکه شدن و تحریم‌ها نباشد.

کیف پول WOO

بهترین کیف پول های ارز WOO کدامند؟ توکن وو مانند سایر رمز ارزها نیازمند فضایی برای نگهداری و ذخیره امن است. این ارزدیجیتال گزینه‌های بسیاری پیش‌روی شما می‌گذارد که از میان آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید:

  • SafePal
  • Trust
  • Ledger
  • MetaMask

جدیدترین تحولات شبکه WOO  در سال ۲۰۰۲

در ماه اکتبر  2022، شبکه Swap را راه‌اندازی کرد. این شبکه یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که نقدینگی متمرکز را به DeFi متصل می‌کند. بر اساس این اعلان، WOOFi Swap شبکه نقدینگی و تکنیک‌های بازارسازی نهادی خود را برای ارائه بهترین قیمت‌گذاری ممکن و کاهش لغزش در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به کار می‌گیرد.

سهامداری WOOFi در BSC در دسامبر ۲۰۲۱ فعال شد و به بیش از ۶۰۰۰ سهامدار رسید و تا آغاز ژانویه ۲۰۲۲، ارزش کل قفل شده (TVL) به ۳۹ میلیون دلار رسید. سرمایه‌گذاران می‌توانند سهمی از کارمزد تراکنش‌ها را از مبادله WOOFi دریافت کنند و در نتیجه بازدهی غیرتورمی دریافت کنند.

آینده توکن WOO  چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت کوین WOO از سایت پیش‌بینی مبتنی بر الگوریتم Wallet Investor  برای بازه طولانی مدت نزولی بود و پیش‌بینی می‌شد که تا پایان سال جای به ۰.۱۴۵ دلار کاهش یابد. سپس قیمت می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۷۶۹ دلار کاهش یابد، در پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۱۰۷۳ دلار برسد و تا مارس ۲۰۲۷ با ۰.۰۳۴۴ دلار معامله شود.          

DigitalCoin قیمت WOO را در سال ۲۰۲۲، ۰.۶۴ دلار، در سال ۲۰۲۳، ۰.۷ دلار و سال ۲۰۲۳، ۰.۹۶ دلار پیش‌بینی می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند تا سال ۲۰۳۰، قیمت این ارز به طور متوسط ​​​​۲.۳۰ دلار خواهد بود.

از سوی دیگر طبق تحلیل و پیش‌بینی یادگیری ماشینی، قیمت وو می‌تواند به طور متوسط ​​۰.۶۶ دلار در سال ۲۰۲۲، ۲.۰۳ دلار در سال ۲۰۲۵ و به طور متوسط ​​​​۱۳.۵۱ دلار تا سال ۲۰۳۰ افزایش یابد.

به یاد داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و پیش‌بینی دقیق قیمت یک کوین در چند ساعت آینده را نیز دشوار می‌کند و قطعا برآوردهای بلندمدت را سخت‌تر می‌کند. به این ترتیب، تحلیلگران و پیش‌بینی‌کنندگان مبتنی بر الگوریتم می‌توانند پیش‌بینی‌های اشتباهی انجام دهند.

توصیه می‌کنیم همیشه خودتان تحقیقات لازم را انجام دهید و قبل از هر تصمیمی برای سرمایه گذاری، آخرین روند بازار، اخبار، تحلیل‌های فنی و بنیادی و نظر کارشناسان را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست. پیش‌بینی شما از آینده ارز woo چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رقیه یوسف پور
رقیه یوسف پور
26 روز قبل

سلام وقتتون بخیر ارز woo خوبه من خریدم اصلأ بالا نرفته

دکمه بازگشت به بالا