مقالات ارز دیجیتال

آینده ارز گولم؛ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گولم (GLM)

کافی است کمی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید، احتمالا می‌دانید که ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مختلف بسیار زیادی در این بازار وجود دارند. به عبارتی این دنیای وسیع ارزهای دیجیتال، همیشه چیزی برای هیجان‌زده کردن کاربران خود دارد. حال اگر بدانید که ارز دیجیتال گولم چیست؟ احتمالا این دارایی را نیز یکی از همین موارد هیجان انگیز به شمار می‌آورید.

ارز دیجیتال GLM نوعی شبکه محاسباتی غیرمتمرکز است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا توان محاسباتی خود را در شبکه‌ای همتا به همتا تبادل کنند. آینده ارز دیجیتال گولم به موارد مختلف زیادی بستگی دارد و معمولا از دو راه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مقاله به بررسی تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال GLM پرداخته‌ایم و سعی کردیم تا چشم‌انداز خوبی از آینده این دارایی در اختیار شما قرار دهیم.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال GLM

لازمه بررسی آینده ارز دیجیتال گولم، شناخت شبکه ارائه‌دهنده این رمز ارز است. این دارایی دیجیتال محصول پروژه گولم است. شبکه گولم (Golem) را می‌توان به عنوان پلتفرمی غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاکچین معرفی کرد. هدف اصلی این شبکه ارائه قدرت محاسباتی به کاربرانی است که به آن نیاز دارند. به همین دلیل است که از گولم به عنوان نوعی ابر رایانه شبکه‌ای یاد می‌شود که قدرت محاسباتی را در اختیار تمام افراد در هر نقطه‌ای از جهان قرار می‌دهد.

قدرت محاسباتی که شبکه گولم در اختیار کاربران قرار می‌دهد معمولا برای اهدافی مثل استخراج ارزهای دیجیتال، هوش مصنوعی، رندر CGI و … استفاده می‌شود. باتوجه‌به غیرمتمرکز بودن این شبکه، کنترل آن به دست کاربران است. بنابراین کاربرانی که توان محاسباتی اضافه دارند می‌تواند در این شبکه منابع خود را به اشتراک بگذارند و در ازای آن ارز دیجیتال گولم دریافت کنند.

شبکه گولم

ارز دیجیتال گولم

آینده ارز دیجیتال گولم به موارد مختلف زیادی بستگی دارد. این ارز دیجیتال برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. عرضه کل آن نیز یک میلیارد واحد بود که همه آن در گردش است. قیمت گولم در حال حاضر چیزی حدود ۰٫۲۲۹ دلار است و در جایگاه ۱۱۷ سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار دارد. کاربران این شبکه دو دسته هستند؛ افرادی که از خدمات آن استفاده می‌کنند و GLM پرداخت می‌کنند و افرادی که ارائه‌دهنده خدمات هستند و این ارز را دریافت می‌کنند.

با بررسی تاریخچه قیمت این توکن در بازار کریپتوکارنسی متوجه می‌شوید که آینده ارز دیجیتال گولم، آینده‌ای امیدوارکننده خواهد بود. باتوجه‌به اینکه عرضه اولیه این دارایی به طور کامل انجام شده است، آینده این ارز به عواملی مثل حجم معاملات و تعداد تراکنش‌ها بستگی دارد. از رمزارز GLM می‌توان به عنوان نوعی فناوری نوظهور یاد کرد که با هدف تمرکززدایی از توان محاسباتی در حال فعالیت است.

بررسی وایت پیپر و رودمپ ارز دیجیتال گولم

زمانی که نسبت به آینده ارز دیجیتال گولم مطمئن شوید، برای آموزش نحوه خرید گولم اقدام می‌کنید و وارد این مسیر می‌شوید. یکی از راه‌هایی که می‌توان آینده ارز دیجیتال گولم را پیش‌بینی کرد، بررسی رودمپ یا نقشه راه این پروژه است. فناوری‌های پیچیده بسیاری در این پروژه استفاده شده است. نسخه فعلی این شبکه در حال حاضر روی Blender LuxRender متمرکز شده است. این موضوع برای هنرمندانی که از فناوری CGI استفاده می‌کنند کاربردی است. از جمله مواردی که در رودمپ این پروژه ذکر شده است شامل این موارد است:

  • رجیستری برنامه اصلی (اولین نسخه رجیستری مبتنی بر اتریوم)
  • ادغام IPFS برای هماهنگی داده‌ها و تحویل محتوا به کاربران
  • UI و CLI اساسی

نسخه بعدی پروژه گولم، تحت عنوان Clay Golem است که با تمام شدن مراحل نسخه قبلی وارد مراحل آزمایشی خود خواهد شد. در این نسخه آینده پروژه و ارزش آن ممکن است دستخوش تغییرات بزرگی شود. ترکیب Clay milestone و Task API احتمالا گولم را به یک شبکه چندمنظوره تبدیل خواهد کرد. این پیشرفت ممکن است ثبات و امنیت گولم را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که قبل از به اجرا رسیدن، طی چند نسخه آزمایشی توسط گروه‌های مختلف آزمایش خواهد شد.

آینده رمز ارز GML

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال GLM

بررسی آینده رمز ارز GLM ممکن است شما را نسبت به خرید و فروش آن علاقه‌مند کند. در این صورت باید با داشتن شناختی کافی از کیف پول‌های گولم و صرافی‌های پشتیبانی‌کننده آن وارد بازارهای معاملاتی این دارایی دیجیتال شوید. حال اگر تیم توسعه‌دهنده و سازنده این دارایی را بشناسید نسبت به پیش بینی آینده این ارز دیجیتال نیز آگاهانه‌تر تصمیم می‌گیرید. این دارایی دیجیتال برای اولین‌بار توسط مؤسسه گولم فکتوری طراحی و اجرا شد. تیم توسعه دهنده شبکه Golem نیز شامل این افراد می‌شود:

  • الکساندر اسکارز پیچاک (Aleksandra Skrzypczak)
  • جولیان زاویستوفسکی (Julian Zawistowski)
  • آندری رگولسکی  (Andrzej Regulski)
  • پیوتر ژانیوک (Piotr Janiuk)

این افراد شبکه گولم را از سال ۲۰۱۶ تأسیس کرده بودند؛ اما اوایل سال ۲۰۱۸ بود که به فکر تأسیس و راه‌اندازی پروژه ارز دیجیتال افتادند. آن‌ها تصمیم گرفتند پروژه‌ای طراحی کنند که منابع محاسباتی برای پروژه‌های پرتقاضا بدون دخالت نهاد نظارتی یا شخص سوم فراهم شود. اکنون آینده این رمزارز باتوجه‌به چنین خدماتی که در شبکه آن ارائه می‌شود، روشن و امیدوار کننده خواهد بود.

کامیونیتی و رقبا

اگر کمی عمیق و از دور به پروژه گولم نگاه کنید متوجه خواهید شد که جزو شبکه‌ها و فناوری‌های نوین بازار کریپتوکارنسی است. همین موضوع به تنهایی می‌تواند دلیل محکمی بر درخشان بودن آینده ارز دیجیتال گولم باشد. یکی از قابلیت‌های این شبکه که به شدت مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، سیستم خدمات رایانش ابری است. این سیستم که با نام Cloud Computing Service نیز شناخته می‌شود، وظایف را در محاسبات تقسیم‌بندی می‌کند. این قابلیت منحصربه‌فرد هنوز در هیچ سیستم یا پلتفرم دیگری مشاهده نشده است؛ بنابراین ارز GLM با تکیه به این قابلیت می‌تواند از رقبای احتمالی و فرضی خود پیشی بگیرد.

فراموش نکنید که بررسی کامیونیتی و رقبای یک پروژه می‌تواند تا حد زیادی تکلیف آینده دارایی مورد نظر را برای شما روشن کند. ارز دیجیتال GLM و شبکه ارائه دهنده آن نسبت به سیستم‌های محاسبات ابری سنتی در جایگاه برتر و بالاتری قرار دارند. اما اگر قصد بررسی جایگاه این دارایی دیجیتال در فهرست رمز ارزها را داشته باشید، خوب است بدانید که از نظر قیمت و رتبه در سایت کوین مارکت کپ، این ارز در حال رقابت با توکن‌هایی مثل GNO، MASK، TFUEL، WAVES و … است.

پیش بینی آینده ارز گولم توسط کارشناسان

تریدرها و سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها می‌دانند که قبل از ورود به یک بازار معاملاتی باید دارایی دیجیتال مورد نظر خود را از تمام جوانب بررسی کنند. در این میان مطالعه نظر کارشناس‌ها و تحلیلگران سایت‌های تحلیلی مختلف می‌تواند کمک بزرگی به پیش بینی آینده ارز دیجیتال گولم کند. اکثر این نظرات بر اساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال ارائه شده است و می‌توانند قابل‌اعتماد باشند. در ادامه بر اساس چند مورد از این نظرات کارشناسی به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گولم خواهیم پرداخت.

Digital Coin Price

سایت Digital Coin Price به عنوان یکی از رسانه‌هایی که اطلاعات مفیدی درباره قیمت دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد، آینده ارز دیجیتال گولم را درخشان پیش بینی کرده است. طبق این پیش بینی‌ها این رمز ارز تا سال ۲۰۲۵ قیمتی حدود ۱/۶ دلار، تا پایان سال ۲۰۲۶ ارزشی معادل ۱/۹ دلار و تا انتهای سال ۲۰۲۸ چیزی حدود ۲/۴ دلار را تجربه خواهد کرد. این روند صعودی قیمت تا سال ۲۰۳۰ ادامه خواهد داشت.

Wallet Investor

یکی دیگر از سایت‌های تحلیل ارزهای دیجیتال، Wallet Investor است. آینده ارز دیجیتال گولم طبق پیش بینی‌های این پلتفرم کاملا امیدوارکننده است. طوری که پیش‌بینی‌شده است قیمت این دارایی تا سال ۲۰۲۵ به چیزی حدود ۴ دلار خواهد رسید.

آینده ارز دیجیتال گولم

بررسی آینده ارز گولم

با بررسی تاریخچه قیمتی ارز دیجیتال گولم متوجه خواهید شد که بیشتری قیمتی که این رمز ارز تا کنون تجربه کرده است، چیزی حدود ۱/۲۵ دلار بوده است. در حال حاضر ارزش این دارایی ۶۰ الی ۷۰ درصد کمتری از این قیمت است. اما این موضوع نشان‌دهنده پرنوسان بودن این دارایی است؛ لذا برای ورود به بازار آن لازم است تمام جوانب را بررسی کنید.

حال که با پروژه Golem آشنا شدید، می‌دانید که این شبکه دارای فناوری پیچیده و هیجان‌انگیزی است. این فناوری قادر است توان محاسباتی کاربران را به افرادی که به آن نیاز دارند انتقال دهد. در این میان نیز هزینه این خدمات توسط رمرارز بومی شبکه پرداخت می‌شود. با درنظرگرفتن تمام این موارد، آینده ارز دیجیتال گولم به عنوان یک توکن اتریوم، آینده‌ای سبز و روشن خواهد بود. ضمن اینکه این شبکه هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است و با اتمام موفقیت‌آمیز آن می‌تواند جایگاه باثبات‌تری در بازار کریپتو پیدا کند. حال اگر قصد دارید وارد بازار معاملاتی این دارایی دیجیتال شوید، می‌توانید برای خرید و فروش آن از صرافی ایرانی و مطمئن والکس استفاده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۶ / ۵. مجموع آرا: ۷

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا