اخبار آلت کوین ها

فانتوم جزئیات بیشتری را در مورد شبکه Sonic ارائه کرد؛ افزایش قیمت FTM ادامه دارد؟

شبکه فانتوم (Fantom) قرار است شبکه سونیک (Sonic) را راه‌اندازی کند. پس از این راه‌اندازی، توکن‌های S عرضه خواهند شد که به نسبت ۱:۱ با توکن‌های FTM تعویض می‌شوند. این خبر موجب رشد قیمت فانتوم شد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، بنیاد فانتوم جزئیات بیشتری از شبکه بلاک چین لایه ۱ جدید خود را فاش کرده است که از طریق پل لایه ۲ به اتریوم متصل می‌شود. این به Sonic اجازه می دهد تا از تعداد زیادی از کاربران، نقدینگی و پروتکل‌های دیگر استفاده کند.

کاربران فرصت خواهند داشت تا توکن‌های FTM خود را با توکن‌های S با نسبت ۱:۱ مبادله کنند. همچنین، شبکه سونیک به توسعه‌دهندگان فرصت کافی برای انتقال به پلتفرم جدید را می‌دهد.

اتصال سونیک فانتوم به شبکه اتریوم

ترکیب دو فناوری پیشرفته، Sonic Network و Sonic Bridge، سونیک را در یک کلاس خاص قرار می‌دهد. برای اولین بار، یک اکوسیستم از مزایای کامل بلاکچین لایه ۱ برخوردار خواهد شد و در عین حال دسترسی بومی به ETH را ارائه می‌دهد.

به این ترتیب، این شبکه می‌تواند کارمزد کم، مقیاس‌پذیری و سرعت بلاکچین لایه ۱ را با امنیت پل لایه ۲ ادغام کند و دسترسی به ETH و سایر دارایی‌ها را در شبکه اتریوم فراهم کند.

فناوری سونیک توسعه زیادی را پشت سر گذاشته است که در زنجیره ارتقا یافته اپرا (Opera) به اوج خود رسیده است و اکنون به ۲٬۰۰۰ TPS دست یافته و نیازها و هزینه‌های ذخیره‌سازی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. Sonic به عنوان یک پلتفرم نسل بعدی برای سازندگان dApps بسیار مفید خواهد بود.

ارتقا از FTM به S

طبق بیانیه مطبوعاتی بنیاد فانتوم، پس از راه‌اندازی زنجیره Sonic، عرضه S با FTM هماهنگ خواهد شد و روند انتقال روان را تسهیل می‌کند. در انتظار نتیجه رای حاکمیتی که دیروز آغاز شد، کاربران این فرصت را خواهند داشت تا توکن های FTM خود را به توکن جدید S با نسبت ۱:۱ منتقل کنند. با معرفی زنجیره Sonic، توسعه‌دهندگان، برنامه‌ها و کاربران در اکوسیستم Fantom فرصت کافی برای انتقال به این پلتفرم نوآورانه را خواهند داشت.

در ابتدا، انتظار می‌رود که این فرآیند انتقال دو طرفه باشد و به کاربران اجازه دهد بین توکن‌های FTM و S سوئیچ کنند. با توجه به اینکه S به طور انحصاری در Sonic و FTM در Opera وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود که یک پل (بریج) برای تسهیل مبادلات دو طرفه وجود داشته باشد. این رویکرد مهاجرت یکپارچه را برای شرکت‌کنندگان فعلی شبکه Opera تضمین می‌کند تا سونیک را تجربه کنند.

با این حال، پس از پایان این دوره، انتقال از FTM به S یک طرفه خواهد بود. این خبر باعث افزایش قیمت فانتوم شده است. در حال حاضر، فانتوم با قیمت ۰.۸۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت فانتوم
فانتوم Fantom (FTM)
۳۶,۵۳۵.۰۰ تومان
$ ۰.۵۹۳ ۶.۰۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان فانتوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید فانتوم

طی هفته گذشته، قیمت Fantom بیش از ۲۰٪ به همراه ارزش کل قفل شده (TVL) افزایش یافته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا