اخبار آلت کوین ها

تحلیل قیمت جسمی کوین (JASMY) در چند روز آینده

جسمی کوین از جمله ارزهایی که به تازگی در صرافی والکس لیست شده و در چند وقت اخیر رشد قابل توجهی داشته است. آیا روند اصلاحی این ارز به پایان رسیده است؟ ادامه روند آن چگونه خواهد بود؟

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، قیمت جسمی کوین اکنون در یک روند اصلاحی قرار دارد که البته از حمایت‌های خوبی برخوردار است. در این مطلب، نمودار روزانه و ۴ ساعته این ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

تحلیل قیمت جسمی کوین

جسمی کوین (JASMY) در ۲۱ ژوئن از SMA 50 روزه (۰.۰۳ دلار) به سمت بالا بازگشت که نشان می‌دهد سطوح پایین‌تر در حال جذب خریداران هستند.

نمودار روزانه جسمی کوین

شیب متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۳ دلار) در حال مسطح شدن است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش است. اگر خریداران بر مقاومت در متحرک نمایی ۲۰ روزه غلبه کنند، JASMY می‌تواند تا ۰.۰۴ دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این امر نشان می‌دهد که خرس ها تسلیم نشده‌اند و به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. در این صورت، قیمت ممکن است مدتی را در نوسان بین میانگین‌های متحرک صرف کند. یک شکست نزولی و بسته شدن کندل روزانه زیر SMA 50 روزه (۰.۰۲۷ دلار) می‌تواند شروع یک سقوط عمیق‌تر به سمت ۰.۰۲ دلار باشد.

نمودار ۴ ساعته جسمی کوین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای شروع یک رالی بازگشتی هستند که با مقاومت در منطقه بین ۵۰-SMA و خط روند نزولی مواجه است. حمایت مهم در صورت نزول قیمت ۲۰-EMA است. اگر قیمت از ۲۰-EMA به سمت بالا بازگردد، احتمال شکست خط روند نزولی را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت جسمی کوین ممکن است تا ۰.۰۴ دلار صعود کند.

برخلاف این فرض، افت قیمت به زیر ۲۰-EMA نشان می‌دهد که خرس ها فشار خود را حفظ می‌کنند. در این صورت ممکن است قیمت به خط حمایت کانال کاهش یافته و به ۰.۰۲ دلار سقوط کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا