مقالات ارز دیجیتال

آینده ارز دیجیتال SKL؛ پیش بینی قیمت اسکیل نتورک (SKL)

مشکلات شبکه اتریوم موجب شد تا بسیاری از پروژه‌های جدید برای رفع آن وارد میدان شوند. یکی از آن‌ها پروژه Skale است که به دلیل اکوسیستم منحصربه‌فرد و مزایای ویژه از جمله تمرکززدایی، امنیت و پایین بودن هزینه تراکنش مورد توجه معامله‌گران ارز دیجیتال قرار گرفته است. پس از سقوط قیمتی که ارز دیجیتال اسکیل نتورک در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد، شبکه اسکیل به‌تازگی شروع به احیا کرده است. به همین جهت تحلیلگران دنیای کریپتوکارنسی نسبت به آینده ارز دیجیتال SKL بسیار امیدوار بوده و بسیاری از سرمایه‌گذاران در پی آن هستند که بدانند ارز دیجیتال skl چیست و چه آینده‌ای در انتظار این رمزارز است. مقاله پیش بینی قیمت SKL را در مجله والکس بخوانید تا بدانید این توکن در آینده نزدیک چگونه توسعه پیدا می‌کند.

تحلیل بنیادی شبکه SKALE

شبکه اسکیل نتورک

اسکیل نتورک یک شبکه سازگار با اتریوم است و اعلام کرده اولین شبکه‌ای است که می‌تواند تعداد نامحدودی از بلاک چین‌های امن، غیرمتمرکز و با کارایی بالای بومی اتریوم را اجرا کند. این شبکه در اصل برای بهبود مقیاس‌پذیری اتریوم طراحی شده‌است. علاوه بر افزایش ظرفیت تراکنش‌ها، سرعت انجام آن‌ها را نیز بالاتر می‌برد و پرداخت را با هزینه‌های بسیار کم تضمین می‌کند. همچنین این شبکه از الگوریتم PoS استفاده می‌کند.

شبکه اسکیل به‌صورت غیرمتمرکز طراحی شده‌ و دارای بیش از ۱۵۰ گره و ۴۵ اعتبار سنج است. علاوه بر این امکان ذخیره‌سازی فایل روی زنجیره را فراهم می‌کند و با ماشین‌های مجازی اتریوم نیز سازگار است. بر اساس مطالب منتشر شده در وب‌سایت اسکیل نتورک، این پروژه می‌خواهد به کاربران خود اجازه دهد dApps را در یک ابر ماژولار غیرمتمرکز که برای نیازهای دنیای واقعی ساخته می‌شوند و بر اساس نیازهای کاربر یا پروژه خاص پیکربندی شده‌است، بسازند و اجرا کنند.

شبکه اسکیل اولین پروژه‌ای است که توکنی را روی پلتفرم فعال ConsenSys Codefi راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان خرید، فروش و نگهداری توکن‌های خود را علاوه بر کیف پول های ارز دیجیتال SKL در یک برنامه می‌دهد و این توکن‌ها را به روشی جدید توزیع می‌کند.

به‌کارگیری شبکه اسکیل، سرعت تأیید تراکنش‌ها توسط اتریوم را بهبود می‌بخشد. طبق گفته این تیم، اسکیل می‌تواند در هر ثانیه حدود ۲۰۰۰ تراکنش را در هر زنجیره انجام دهد. این مزیت شبکه می‌تواند تأثیر بسزایی در آینده ارز دیجیتال SKL داشته باشد. ارز دیجیتال اسکیل توکن بومی این شبکه است. تیم توسعه‌دهنده این پروژه قصد دارد که این رمزارز را بدون درگیر شدن در هیچ فعالیت کلاهبرداری عرضه کند. مجموع عرضه این توکن در مجموع ۷ میلیارد است که تا کنون ۵/۴۴۵ میلیارد آن عرضه شده‌است.

روند قیمت ارز دیجیتال اسکیل نتورک

نمودار قیمت ارز SKL

ارز دیجیتال SKL پس از ثبت بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱، ارزش خود را از دست داد. در ۱۲ مارس سال ۲۰۲۱ ارزش این دارایی به بالاترین حد خود یعنی ۱/۲۲ دلار رسید، اما پس از یک هفته به ۰/۴۴ دلار کاهش یافت و بسیاری از معامله‌گران را نسبت به آینده قیمت ارز دیجیتال SKL با چالش مواجه کرد. این دارایی‌های دیجیتال پس از چند روز بهبود پیدا کرد و تا ابتدای ماه می با قیمت ۰/۶ دلار معامله می‌شد، سپس با نزدیک‌شدن به فصل جدید، این رمزارز در یک روند نزولی قرار گرفت.

در پایان ماه می قیمت توکن SKL به ۰/۲۶ دلار رسید؛ اما پس از گذشت ۳ روز قیمت آن دو برابر شد و به روند نزولی طولانی‌مدت پایان داد. پس از رسیدن به ۰/۱۷ دلار در جولای، این توکن شروع به بازیابی قیمت خود کرد و در عرض یک ماه توانست به ۰/۴۵ دلار برسد و تا اواسط سپتامبر این جهش ادامه داشت.

درحالی‌که بیشترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو اکتبر ۲۰۲۱ در حال افزایش بودند، ارز دیجیتال SKL حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و قیمت آن به ۰/۳۴ دلار کاهش یافت و تا اواسط سپتامبر به ۰/۴۰ دلار افزایش یافت. تا اواسط ماه قیمت در حال کاهش بود تا به ۰/۱۹ دلار رسید.

پس از اعلام به‌روزرسانی آینده رمزارز اسکیل نتورک، قیمت این توکن ۱۴۰ درصد افزایش یافت و از ۰/۱۳ دلار به ۰/۳۳ دلار رسید. این روند برای مدت طولانی باقی ماند و مجدد این رمزارز به روند نزولی ادامه داد. تحلیل گران بازار معتقدند آینده ارز دیجیتال SKL بسیار روشن است و سال ۲۰۲۲ را با قیمتی بین ۰/۳۰ یا ۰/۳۶ دلار به پایان برساند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SKL

پیش بینی قیمت ارز SKL

پیش بینی قیمت SKL با استفاده از تحلیل تکنیکال با کمک هوش مصنوعی بر روی داده‌های قیمت گذشته این ارز دیجیتال انجام می‌شود. تمامی این داده‌های تاریخی شامل پارامترهای متعددی نظیر تاریخچه قیمتی، ارزش بازار رمزارز SKL، حجم شبکه اسکیل و چند پارامتر دیگر است. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اسکیل نتورک هستید و می‌خواهید بازدهی خوبی از سرمایه‌گذاری خود داشته باید، حتماً آینده ارز دیجیتال SKL را مورد بررسی قرار دهید و با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال SKL آشنا شوید. در ادامه مطمئن‌ترین پیش بینی قیمت SKL را از پلتفرم‌های معتبر جمع‌آوری کرده‌ایم.

آینده ارز دیجیتال SKL تا پایان سال ۲۰۲۲

درباره پیش بینی قیمت SKL برای بقیه سال ۲۰۲۲، نظرات بسیار متفاوتی وجود دارد. TradingBeast انتظار صعود به سمت ۰/۰۳۱۷۰۱ دلار را دارد و WalletInvestor معتقد است اسکیل نتورک تا پایان سال به سمت ۰/۰۴۰ حرکت می‌کند. سایر کارشناسان نیز نسبت به آینده ارز دیجیتال SKL کمی بدبین هستند و قیمت SKL را ۰/۲۱ دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

 پیش بینی قیمت SKL برای سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی WalletInvestor در مورد قیمت اسکیل نتورک در سال ۲۰۲۳ کمی نا امید کننده است؛ زیرا معتقد است قیمت این رمز تا ۰.۱۴ دلار کاهش پیدا می‌کند. در این میان PricePrediction.net انتظار کاهش قیمت خیلی بیشتری از این رمزارز دارد و می‌گوید قیمت اسکیل نتورک تا آن زمان به ۰/۰۰۱۶ دلار می‌رسد. در مقابل این پیش‌بینی‌ها که نشان‌دهنده روند نزولی این رمزارز هستند، TradingBeast نسبت به آینده ارز دیجیتال SKL بسیار امیدوار است. این پلتفرم حدود قیمت ۰/۵۱ دلار را در سال ۲۰۲۳ اعلام کرده است.

 آینده رمزارز اسکیل نتورک در سال ۲۰۲۴

کارشناسان و تحلیلگران حوزه کریپتو در پیش بینی قیمت ارز SKL برای سال ۲۰۲۴ اتفاق نظر دارند. همه آن‌ها معتقدند که قیمت این رمزارز تا پایان سال کاهش پیدا می‌کند. WalletInvestor پیش‌بینی می‌کند که قیمت کاهش شدیدی پیدا می‌کند و به ۰/۰۰۹۴ دلار می‌رسد. طبق تحقیقات انجام شده از سوی PricePrediction.net قیمت شبکه اسکیل می‌تواند تا ۰/۰۰۶۲ دلار کاهش پیدا کند. پیش‌بینی قیمت TradingBeast نیز چندان هم مثبت نیست و تحلیلگران این نظر را دارند که در سال ۲۰۲۴ ارز SKL حدود ۰/۰۰۷ دلار خواهد بود.

آینده ارز دیجیتال SKL برای سال ۲۰۲۵

پلتفرم‌های PricePrediction.net و TradingBeast شک دارند که رمزارز SKL در سال ۲۰۲۵ رشد کند و پیش‌بینی می‌کنند قیمت تا پایان سال به ۰/۰۲۶ دلار و ۰/۰۰۰۲۸ دلار کاهش پیدا کند. سایر پیش‌بینی‌ها نیز روند نزولی را پیش‌بینی می‌کنند.

پیش بینی قیمت SKL برای سال ۲۰۳۰

کارشناسان در پیش بینی قیمت ارز SKL تا سال ۲۰۳۰ نظرات متفاوتی را ارائه می‌کنند. WalletInvestor این دیدگاه را بیان می‌کند که قیمت رمزارز SKL رشد بیشتری نمی‌کند و بر عکس به ۰/۰۰۵۱ دلار کاهش پیدا می‌کند. با وجود این، چشم‌انداز PricePrediction.net همچنان مثبت است و رشد تا ۰/۰۴۶ دلار را در سال ۲۰۳۰ نوید می‌دهد.

چه آینده ای در انتظار ارز دیجیتال اسکیل نتورک است؟

ارز دیجیتال اسکیل نتورک یک بازیکن نسبتاً جدید بین پروژه‌های رمزنگاری است که هنوز فرصت زیادی برای نشان‌دادن ارزش‌های خود دارد. هر چقدر تکنولوژی dApp بیشتر توسعه پیدا کند، شانس این که شبکه اسکیل به تقاضاها پاسخ دهد بیشتر می‌شود.

جدا از این مزیت، یکی از فناوری‌هایی که می‌تواند پروژه اسکیل را بسازد  یا شکست دهد، مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) اتریوم است که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌است. بر این اساس هزینه‌های مشارکت در شبکه کاهش پیدا می‌کند که یا اسکیل نتورک را به سمت نابودی سوق می‌دهد یا مجبور به سازگاری می‌شود، یا توسعه‌دهندگان بلاک چین بیشتری را به اکوسیستم جذب می‌کنند و به اسکیل نتورک کمک می‌کند تا پیشرفت کند.

 نکته دیگری که باید به آن دقت کنیم، نحوه برخورد تیم اسکیل با استراتژی بازاریابی و جامعه خود در آینده است و اینکه آیا آن‌ها می‌توانند اطلاعات راه‌حل‌های امیدوارکننده را دریافت کنند.

آینده رمزارز اسکیل نتورک؛ صعود یا ادامه روند نزولی

روند قیمت اسکیل نتورک

همان‌طور که از تجزیه تحلیل و بررسی‌های ذکر شده در این مقاله مشخص است، پیش بینی قیمت SKL نسبتاً متناقض است. هیچ کارشناس و تحلیلگری در مورد تغییرات مثبت و منفی قیمت این رمزارز در آینده نظر قطعی ندارد. در حقیقت، رشد احتمالی آینده این پروژه به عوامل مختلفی نظیر اطلاعیه‌ها، راه‌حل‌های فناوری جدید پروژه اسکیل، فضای کریپتو و قانون‌گذاری بازار بستگی دارد. بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری روی هر ارز دیجیتالی تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام دهیم و با خیالی آسوده و راحت معاملات خود را پیش ببریم.

بهتر است به یاد داشته باشیم که عملکرد رمزارز SKL تا به امروز خیلی قوی نبوده که این نکته تجزیه‌وتحلیل را سخت‌تر و پیش‌بینی‌ها را بسیار متناقض می‌کند. اگر چه ممکن است برای نتیجه‌گیری نسبت به آینده ارز دیجیتال SKL خیلی زود باشد، زیرا این پروژه بسیار جدید است و مسیر زیادی را در پیش دارد. به طور خلاصه، ویژگی‌ها و عملکرد این پروژه نشان می‌دهد که در حال حاضر این رمزارز برای رشد انفجاری آماده به نظر نمی‌رسد، اما اسکیل نتورک یک پروژه امیدوار کننده و تماشایی در مدت طولانی است.

 شما روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟ نظرتان درباره آینده آن چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا