اخبار آلت کوین ها

مشکل پاداش استیکینگ شبکه Sui حل شد!

شبکه سویی (Sui) که این روزها ترند شده اعلام کرد مشکل توزیع پاداش استیکینگ در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) رفع شده است. این مشکل در ۲۴ اکتبر در زمان انتقال به دوره (epoch) جدید شروع شد که باعث ایجاد اشکالی شد که از توزیع پاداش‌های استیکینگ برای چند دوره جلوگیری کرد.

به گزارش والکس، علیرغم این وقفه، این شبکه تاکید کرد که هیچ وجه یا پاداشی که قبلاً به دست آمده از بین نرفته است. علاوه بر این، احیای عملیات عادی ممکن است باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران شود که منجر به افزایش فعالیت استیکینگ و تغییر مثبت در قیمت SUI شود.

آیا قیمت SUI با حل مشکل برنامه‌های شبکه Sui بهبود می‌یابد؟

قیمت سویی که در ۱۳ اکتبر به ATH جدید ۲.۳۶ دلار رسیده بود، به دنبال اختلال در پاداش استیکینگ، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. این توکن ۶.۸۰ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح ۱.۶۰ دلار رسید. این افت زمانی رخ داد که بازار به خبر قطع شدن توزیع پاداش واکنش نشان داد. قیمت سویی از آن زمان تا کنون شاهد نوساناتی بوده و اندکی تا ۱.۸۰ دلار بهبود یافته است، اما همچنان تحت فشار است.

این موضوع با رکود گسترده‌تر بازار کریپتو همزمان شد و به چالش‌های پیش روی SUI افزود. علیرغم افزایش فعالیت‌های معاملاتی، احساسات نزولی تحت تأثیر شاخص‌های تکنیکال ادامه یافت.

با این حال، با رفع مشکلات در ۲۷ اکتبر، تحلیلگران بر این باورند که حل این مشکل اعتماد سرمایه‌گذاران را بازگردانده و منجر به بهبود قیمت می‌شود. حل مشکل مکانیسم‌های استیکینگ، امکان بازیابی مقداری از ارزش از دست رفته در هفته گذشته را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، نمودار ۱ ساعته قیمت SUI در ۱.۷۹ دلار با حرکت صعودی خفیف همراه بوده و ۰.۶۹ درصد افزایش یافته است. شاخص MACD یک تقاطع مثبت را نشان می‌دهد؛ خط MACD بالای خط سیگنال است که یک روند صعودی بالقوه را نشان می‌دهد. قیمت با کندل‌های کوچک تثبیت شده که نشان‌دهنده نوسانات کم قبل از شکست احتمالی در هر جهت است.

علیرغم کاهش قیمت SUI، شبکه Sui شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت‌های معاملاتی بود و حجم معاملات آن به ۶۹۱ میلیون دلار رسید که ۲۵ درصد افزایش داشت. این افزایش نشان‌دهنده علاقه شدید بازار به SUI علیرغم چالش‌های اخیر است. سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند پس از بازگشت استیکینگ به عملیات عادی، قیمت SUI به ۳ دلار برسد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا