صرافی ها

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال Zb؛ اکسچنجی کهنه کار و حرفه ای

آیا با صرافی‌های ارز دیجیتال (Digital currency) آشنایی دارید؟ توسط کدام صرافی ارز دیجیتال معاملات خود را انجام داده‌اید؟ آیا می‌خواهید با یک صرافی معتبر و کاربردی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهید؟ صرافی Zb یکی از معتبرترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال است که می‌توانید با این صرافی یک معامله خوشایند را تجربه کنید.

از زمان به وجود آمدن ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها نیز در کنار آن‌ها رشد کردند. صرافی و رمز ارز دو جریان به هم پیوسته هستند و باعث می‌شوند یک معامله‌گر بتواند با انجام معامله‌های مختلف به سود برسد. مهم است که قبل از انجام خرید و فروش در مورد صرافی مورد نظر خود تحقیق کنید. در این مقاله قرار است از صفر تا صد صرافی آنلاین Zb را با هم بررسی کنیم تا شما بتوانید با دیدی بازتر در این صرافی به ترید (trade) بپردازید.

معرفی کامل صرافی Zb

صرافی ارز دیجیتال Zb در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. این موضوع نشان می‌دهد که زمان قابل توجهی از فعالیت این صرافی می‌گذرد و به نوعی با قدمتی که دارد به صرافی رمزارز Zb اعتبار می‌دهد. چون زمان زیادی از راه‌اندازی صرافی زد بی می‌گذرد این صرافی توانسته از نظر حجم معاملات در جایگاه بالایی قرار بگیرد. از زمان تأسیس تا به امروز به بیش از ۱۵ میلیون کاربر خدمات مختلفی را ارائه داده است.

تریدر خانم در حال معامله در صرافی Zb

صرافی زد بی با کارکردهای فوق‌العاده‌ای که دارد توانسته بین صرافی‌های برتر جایگاه بیستم را از آن خود کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این صرافی در کدام کشور قرار دارد. دفتر اصلی صرافی Zb در هنگ‌کنگ (Hong Kong) است.

در چین قوانین بسیار عجیب و سختی برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که در صورت سرپیچی از آن‌ها مجازات‌هایی برای صرافی‌ها و معامله‌گرها به همراه خواهد داشت. به همین دلیل این صرافی برای اینکه بتواند آزادانه و بدون مشکل خدمات خود را به تریدرها (Traders) ارائه دهد، هنگ‌کنگ را برای دفتر اصلی خود در نظر گرفته است.

به غیر از هنگ‌کنگ صرافی Zb دفاتری در کشورهای دبی (Dubai)، مالزی (Malaysia)، سنگاپور (Singapore)، استرالیا (Australia)، روسیه (Russia)، کره جنوبی (South Korea)، سوئیس (Switzerland) و ایالات متحده آمریکا (United States) دارد. با اینکه چین درهای خود را به روی صرافی‌های داخلی و ارزهای دیجیتال می‌بندد، صرافی‌ها در کشورهای دیگر مشغول فعالیت می‌شوند و توجه معامله‌گرهای زیادی را به خود جلب می‌کنند.

ارائه خدمات صرافی آنلاین Zb به خارجی‌ها

در ابتدای کار، صرافی Zb کار خود را با ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران آسیایی و چینی شروع کرد. مدتی طول کشید تا این صرافی به سایر تریدرها خدمات خود را ارائه داد. در واقع وقتی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از کشورهای دیگر خواستار انجام معامله در این صرافی شدند، این وب‌سایت با زبان‌های انگلیسی و ماندارین (Mandarin)، کره‌ای، ویتنامی و روسی کار خود را ادامه داد و هنوز نیز مشغول به فعالیت است.

معامله‌گر خارجی مشغول معامله در صرافی آنلاین Zb

ارزهای قابل معامله در صرافی Zb

نکته خیلی مهمی که باید به هنگام تحقیق در مورد صرافی مورد نظر خود به آن توجه کنید این است که چه ارزهایی در صرافی مورد نظر قابل معامله هستند؟ در صرافی آنلاین Zb شاهد ارائه بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال مختلف هستیم.

صرافی آنلاین Zb از ارز فیات (Fiat Currency) پشتیبانی نمی‌کند. به خاطر بسپارید که این صرافی تنها یک صرافی در زمینه ارزهای دیجیتال است و در خصوص سرمایه‌های دیگر فعالیتی ندارد. تنوع ارزهای دیجیتال در این صرافی باعث شده که تریدرها علاقه‌مند شوند تا در این صرافی معامله‌های خود را انجام دهند. مهم‌ترین ارزهای دیجیتالی که صرافی Zb ارائه می‌دهد به شرح زیر هستند:

  • بیت‌کوین (Bitcoin)
  • اتریوم (Ethereum)
  • لایت‌کوین (Litecoin)
  • ایاس (EOS)
  • لومن‌های ستاره‌ای (Stellar Lumens)
  • مونرو (Monero)
  • دوج‌کوین (Dogecoin)
  • اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic)
  • دش (Dash)

توجه کنید ارزهایی که به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از رمز ارزهایی هستند که در این سایت ارائه می‌شوند. تعداد آن‌ها بیشتر از مقداری است که آن‌ها را نام برده‌ایم. هر کدام از این ارزهای دیجیتالی دنیای متفاوتی از دیگری دارند. بدون اطلاعات قبلی و آموختن در مورد ارز دیجیتالی مورد نظر، هرگز سرمایه‌های خود را به خطر نیندازید.

صرافی آنلاین Zb چه ویژگی‌هایی دارد؟

جذابیت صرافی ارز دیجیتال Zb برای تریدرها

صرافی آنلاین Zb ویژگی‌های مهمی دارد که باعث شده بین کاربران، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران محبوبیت خاصی داشته باشد. برای اینکه تصمیم بگیرید صرافی Zb را برای انجام معامله انتخاب کنید باید با ویژگی‌های مهم آن آشنا شوید که به شرح زیر هستند.

صرافی Zb امنیت بالایی دارد

متاسفانه در دنیای ارزهای دیجیتال شاهد انجام کارهای غیرقانونی زیادی بوده‌ایم. صرافی‌های مختلفی شکل گرفتند که با روش‌های مختلف از معامله‌گرهای مبتدی و حتی حرفه‌ای کلاهبرداری کردند. اما صرافی آنلاین Zb به عنوان یک صرافی کاملا معتبر شناخته می‌شود و تا به حال کسی آن را هک نکرده است. از این رو می‌توان به صرافی زد بی، ‌اعتماد کرد.

امنیت این صرافی مانند صرافی کراکن بسیار بالا است. برنامه‌نویس‌های صرافی Zb مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات امنیتی را برای تریدرها و کلیه سرمایه‌های آن‌ها انجام می‌دهند. یک تریدر برای اینکه بتواند وارد حساب کاربری خود شود باید از یک مرحله امنیتی یعنی احراز هویت دو عاملی گوگل عبور کند. این اقدامات امنیتی باعث می‌شوند که صرافی آنلاین Zb هک نشود و خطری کاربران و سرمایه‌های آن‌ها را تهدید نکند.

خدمات پشتیبانی صرافی آنلاین Zb

برای بسیاری از تریدرها مهم است که صرافی مورد نظرشان خدمات پشتیبانی داشته باشد. در صرافی Zb خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با کمک ایمیل و همچنین چت زنده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پشتیبان‌های صرافی آنلاین Zb با دانش گسترده در این زمینه آماده راهنمایی معامله‌گرهای مبتدی و با تجربه هستند.

ارائه خدمات پشتیبانی در صرافی Zb

در این صرافی یک مرکزی با نام مرکز پشتیبانی نیز قرار دارد. در این قسمت کاربران می‌توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. البته چون پاسخ‌ها کامل هستند معمولا افراد بعد از مراجعه به این قسمت از صرافی Zb دیگر احتیاجی به تماس با پشتیبان‌ها ندارند.

رابط کاربری ساده در صرافی Zb

برخی از صرافی‌ها آن‌قدر پیچیده هستند که کاربران از معامله کردن در آن‌ها پشیمان می‌شوند. اگر به دنبال یک صرافی با طراحی زیبا و ساده هستید، صرافی آنلاین Zb گزینه انتخابی خوبی برای شما خواهد بود. همه چیز در سایت این صرافی به راحتی در دسترس است. می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را در صفحه اصلی پیدا کنید و با کلیک کردن روی آن از خدمات بخش مورد نظر خود استفاده کنید.

نقدینگی بالا در صرافی آنلاین Zb

نقدینگی در ارزهای دیجیتال یعنی اینکه معامله‌گر بتواند به راحتی عملیات خرید و فروش رمزارز خود را انجام دهد بدون اینکه با نوسانات جدی در این زمینه روبه‌رو شود. برخی از صرافی‌ها میزان نقدینگی پایینی دارند و در برخی دیگر این موضوع برعکس است. صرافی Zb از میزان نقدینگی بالایی برخوردار است. برای اینکه متوجه شوید نقدینگی صرافی مورد نظر چقدر است باید به دو فاکتور زیر توجه کنید:

  • صرافی مورد نظر شما باید بتواند تعداد قابل ملاحظه‌ای از ارزهای دیجیتال را در یک بازه زمانی مشخص بفروشد. حجم بالای معاملات خرید و فروش، نقدینگی بالا را نشان می‌دهد.
  • در دفتر سفارش (order book) صرافی نرخ پیشنهادی خرید و فروش باید از کمترین شکاف برخوردار باشد.

پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) در صرافی Zb

استفاده از پلتفرم تریدینگ ویو توسط تریدر

صرافی‌های مختلف از پلتفرم‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. هر یک از این پلتفرم‌ها خدمات و دسترسی‌های متفاوتی را به معامله‌گرها ارائه می‌دهند. کار کردن با برخی از این پلتفرم‌ها سخت است و برخی دیگر به دلیل برنامه‌نویسی قوی بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده‌اند. صرافی Zb از پلتفرم تریدینگ ویو استفاده می‌کند. این پلتفرم از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  1. در چند نسخه ارائه می‌شود؛ یکی از آن‌ها برای تریدرهای مبتدی است و نسخه دیگر برای تریدرهای باتجربه مناسب خواهد بود.
  2. رابط کاربردی آن ساده است و حتی تریدرهای مبتدی نیز می‌توانند از پس کار کردن با آن برآیند.
  3. این پلتفرم از چارت قیمتی بسیار خوبی برخوردار است.
  4. برای تجزیه و تحلیل نمودار قیمت، ابزارها و شاخص‌های تکنیکال (Technical) زیادی برای معامله‌گرها وجود دارد.
  5. کاربران می‌توانند به راحتی نمودار قیمت را در گوشه بالا و سمت چپ پلتفرم پیدا کنند.
  6. معامله‌گرها می‌توانند برای دسترسی به دفتر سفارش‌ها آن را در سمت راست نمودار پیدا کنند.
  7. در زیر دفتر سفارش، پنجره سفارش وجود دارد که معامله‌گرها می‌توانند معاملات خود را در این قسمت انجام دهند.
  8. پلتفرم صرافی Zb  برای کسانی که می‌خواهند با استراتژی (Limit) و (Stop limit) معامله کنند، مناسب خواهد بود.

صرافی آنلاین Zb قانونی نیست

عدم پشتیبانی قانونی از صرافی آنلاین Zb

البته گزینه قانونی بودن یا نبودن نمی‌تواند صد در صد تأیید کند که یک صرافی خدمات خوبی را ارائه می‌دهد یا از بقیه صرافی‌ها بهتر است. برخی از افراد دوست دارند که فقط با صرافی‌های قانونی معاملات خود را ثبت کنند.

فراموش نکنید که تعداد صرافی‌های قانونی زیاد نیستند و این موضوع انتخاب را برای افراد سخت‌گیر، دشوار می‌کند. از این نظر قانونی نبودن را ویژگی مثبت صرافی Zb نمی‌دانیم چرا که برخی فقط به صرافی‌های قانونی برچسب یک صرافی خوب می‌زنند. صرافی‌های غیرقانونی زیادی مشغول به فعالیت هستند که گاهی خدمات آن‌ها از صرافی‌های قانونی نیز بهتر است و برعکس این مورد هم وجود دارد.

اپلیکیشن (application) صرافی Zb

یکی از ویژگی‌های مهمی که صرافی ارز دیجیتال Zb دارد به اپلیکیشن آن مربوط می‌شود. برنامه‌نویس‌های بسیار حرفه‌ای اقدام به برنامه‌نویسی اپلیکیشن صرافی زد بی کردند. از این رو برای اینکه از پلتفرم معاملاتی این صرافی استفاده کنید نیازی نیست که به سراغ مرورگر بروید.

اپلیکیشن تخصصی صرافی Zb برای همه کاربران با هر سیستم عاملی قابل استفاده است. این اپلیکیشن در اپ‌استورها (App Store) در دسترس است. می‌توانید به راحتی آن را دانلود کنید و خدمات آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای دسترسی به قسمت‌های تخصصی اپلیکیشن باید به آن وارد شوید. دو راه برای ورود به اپ صرافی آنلاین Zb وجود دارد:

  • از طریق درج شماره تماس و پسورد (password)
  • از طریق درج آدرس ایمیل (Email) و پسورد
استفاده هم‌زمان از سایت و اپلیکیشن صرافی Zb

اپلیکیشن صرافی Zb از دو زبان انگلیسی و ماندارین پشتیبانی می‌کند که احتمال دارد در آینده از زبان‌های بیشتری پشتیبانی کند. نکته مهمی که باید در مورد اپلیکیشن این صرافی بدانید فیلتر بودن آن است. می‌توانید این اپ را به صورت رایگان از اپ‌استورها دانلود کنید اما هنگام باز کردن آن متوجه می‌شوید که جز یک صفحه سفید چیزی به شما نشان نمی‌دهد. این اتفاق به خاطر فیلتر بودن رخ می‌دهد.

برای دسترسی راحت از نرم‌افزارهای فیلترشکن آی پی (ip) ثابت استفاده کنید تا اجازه دسترسی به قسمت‌های مختلف اپ را داشته باشید. البته به دلیل استفاده از این نرم‌افزارها کمی از سرعت اپلیکیشن کاسته می‌شود و باید در این مورد صبور باشید.

صرافی Zb چطور کسب درآمد می‌کند؟

هزینه‌های معاملاتی که توسط صرافی آنلاین Zb دریافت می‌شوند به این صرافی برای کسب درآمد کمک می‌کنند. همچنین تریدرها برای برداشت‌ها باید کارمزدهایی را پرداخت کنند، این کارمزدها نیز روش‌های کسب درآمد صرافی Zb هستند. علاوه بر این، صرافی آنلاین Zb توکن (Token) بومی خود را دارد که با فروختن آن نیز درآمدهای خوبی به دست می‌آورد.

کارمزدهای صرافی آنلاین Zb چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود افراد به سراغ انتخاب صرافی خاصی بروند، کارمزدهای آن و نحوه عملکرد صرافی در مقابل این موضوع است. صرافی آنلاین Zb در مورد کارمزدهای خود رویکرد روشنی دارد و به دنبال پنهان‌کاری نیست.

کارمزد پایین صرافی ارز دیجیتال Zb

در این صرافی می‌توانید کلیه کارمزدها را به صورت دقیق و مرتب در قسمت هزینه‌ها مشاهده کنید. صرافی ارز دیجیتال Zb برای کلیه ارزهای دیجیتال در همه بازارها ۰/۲ درصد کارمزد را برای هر معامله در نظر می‌گیرد. این نرخ یک مزیت رقابتی ویژه دارد. در صرافی Zb توکن مخصوصی با نام (ZB coin) وجود دارد. وقتی در زمان معاملات خود از کوین (coins) اختصاصی این صرافی استفاده کنید در این صورت کارمزد شما نصف خواهد شد.

نکته مهم دیگر در مورد سپرده‌های صرافی آنلاین Zb است. در این صرافی نیازی نیست برای سپرده‌ها هزینه‌ای پرداخت کنید. اما پرداخت هزینه برداشت از یک ارز دیجیتال به رمزارز دیگر به عهده معامله‌گر خواهد بود. هزینه برداشت در صرافی Zb نسبت به سایر صرافی‌ها پایین‌تر است و نباید در این مورد نگرانی داشته باشید.

برنامه ارجاع در صرافی آنلاین Zb

نام برنامه ارجاع این صرافی (ZB Partner) است. تحت این برنامه کلیه کاربران می‌توانند به صرافی وابسته شوند. در واقع کاربران به عنوان شریک می‌توانند تا ۴۰٪ کمیسیون ارجاع کسب کنند. این اتفاق با دعوت کردن از سایر کاربران رخ می‌دهد. با این کار کمیسیون بر اساس کارمزد تراکنش کاربران ارجاع داده شده، افزایش پیدا می‌کند.

وقتی کاربران جدید توسط کاربران دیگر ارجاع داده شوند و بخواهند که ثبت‌نام کنند در این صورت کاربران جدید می‌توانند ۱۰٪ تخفیف برای هزینه‌های معاملاتی خود داشته باشند.

فعالیت صرافی Zb در سوشال‌مدیا (Social Media)

حضور صرافی Zb در شبکه‌های اجتماعی مختلف

صرافی آنلاین Zb در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کند و برای کاربران خود در زمینه ارزهای دیجیتال به تولید محتوا می‌پردازد. صرافی آنلاین Zb در اینستاگرام (Instagram)، فیس‌بوک (Facebook)، لینکدین (LinkedIn) و توییتر (Twitter) فعال است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال صرافی را در این شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دسترسی راحت بدون محدودیت به صرافی آنلاین Zb

با اینکه دسترسی به اپلیکیشن صرافی Zb با نرم‌افزارهای فیلترشکن امکان‌پذیر است، اما سایت صرافی آنلاین Zb به راحتی و برای همه در دسترس است. نیازی نیست که از چنین نرم‌افزارهایی استفاده کنید. در صورت استفاده از فیلترشکن‌ها برای این صرافی باعث کاهش سرعت آن می‌شوید. این گزینه را فقط برای این ذکر کردیم که از آن اطلاع داشته باشید. کاربران ایرانی باید برای استفاده از خدمات صرافی‌های خارجی از فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنند.

نحوه ثبت‌نام در صرافی آنلاین Zb

برخی از افراد هستند که همیشه در مرحله ثبت‌نام دچار مشکل می‌شوند. از آنجایی که صرافی آنلاین Zb طراحی ساده‌ای دارد از مراحل ثبت نامی ساده‌ای نیز برخوردار است. اما برای اینکه ابهامی در این زمینه وجود نداشته باشد، مراحل آن را به شما توضیح می‌دهیم.

مرحله اول: کلیک روی گزینه ثبت‌نام صرافی Zb

مراحل ثبت‌نام توسط تریدر در صرافی ارز دیجیتال Zb

در ابتدا باید وارد سایت رسمی صرافی آنلاین Zb شوید. به محض ورود می‌توانید در قسمت بالا و سمت راست سایت گزینه قرمز رنگ «ثبت‌نام» را مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید تا صفحه ثبت‌نام جهت وارد کردن اطلاعات برای شما باز شود.

مرحله دوم: ثبت اطلاعات

پُر کردن اطلاعات توسط معامله‌گر

همان‌طور که برای ورود به اپلیکیشن می‌توانستید از دو مرحله استفاده کنید، در این قسمت نیز چنین گزینه‌هایی برای کاربر وجود دارد. می‌توانید شماره تماس یا ایمیل خود را برای ثبت‌نام در صرافی Zb  وارد کنید. در هر دو صورت نیازمند یک پسورد بسیار قوی خواهید بود.

در همین مرحله مثل ثبت‌نام در سایت‌های مختلف که گزینه‌ای برای پذیرش قوانین وجود دارد را بزنید. با زدن این علامت موافقت خود را از ثبت‌نام در این سایت و هر چیزی که ممکن است در روند معامله شما اتفاق بیفتد را می‌پذیرید. بعد باید روی گزینه قرمز رنگ «ثبت‌نام» که در همین کادر قرار دارد کلیک کنید.

مرحله سوم: کلیک روی پیوند ارسال شده از صرافی Zb

دریافت و وارد کردن کد ارسال شده سایت صرافی

بسته به اینکه شماره تلفن یا ایمیل خود را در مرحله ثبت‌نام وارد کرده‌اید برای شما یک لینک ارسال می‌شود. در این لینک یک کد ۶ رقمی وجود دارد. یک پنجره در صفحه سایت قرار می‌گیرد که می‌توانید کد ۶ رقمی در آن وارد کنید. دقت کنید که تنها ۱۰ دقیقه فرصت دارید که کد را وارد کنید در غیر این صورت کد قبلی باطل می‌شود. در نهایت به محض وارد کردن کد ثبت‌نام شما تأیید می‌شود.

خرید و فروش در صرافی آنلاین Zb

به طور کلی خرید و فروش در صرافی‌های ارزهای دیجیتال شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. برای اینکه بتوانید بدون نگرانی خرید و فروش خود را انجام دهید در ادامه مراحل آن را با زبانی ساده به شما توضیح می‌دهیم.

خرید ارز دیجیتال در صرافی Zb

همین که وارد صفحه اصلی سایت صرافی می‌شوید در مقابل خود یک کادر که شبیه به فیلد جستجو (Search field) است را می‌بینید. در سمت چپ کادر مورد نظر اسامی ارزهای دیجیتال قرار دارد و در سمت راست گزینه قرمز رنگ همین حالا خرید کن (Buy now) را می‌بینید.

وقتی روی گزینه خرید در صرافی Zb کلیک می‌کنید بلافاصله یک پنجره با عنوان به خاطر آوردن (Remind) در مقابل شما باز می‌شود که این پیام در آن نوشته شده است: برای حفظ امنیت وجوه خود، لطفاً برای تأیید دریافت وجوه به بانکداری آنلاین وارد شوید و سپس کوین‌ها را آزاد کنید. به هیچ اسکرین‌شات (Screenshot)، پیامک و درخواست تغییر روش پرداخت، اعتماد نکنید.

خرید ارز دیجیتال در صرافی Zb

برای اینکه این پنجره بسته شود روی گزینه اوکی (OK) قرمز رنگ کلیک کنید. صفحه خرید و فروش  صرافی Zb را در مقابل خود می‌بینید. می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در سمت چپ یک گزینه قرمز رنگ با عنوان خرید کریپتو (Buy Crypto) وجود دارد.
  2. در قسمت خرید کریپتو می‌توانید رمزارزهای مختلف را ببینید و رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. مشخص کنید که دقیقا قصد خرید چه مقدار از رمزارز را دارید.
  4. بعد روش پرداخت مورد نظر را در صرافی Zb انتخاب کنید.
  5. روی گزینه فیلتر (Filter) کلیک کنید تا بتوانید جزئیات معامله خود را با دقت بررسی کنید.
  6. وقتی از صحت جزئیات خرید خود مطمئن شدید می‌توانید روی گزینه خرید (Buy) کلیک کرده و خرید خود را نهایی کنید.

فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Zb

فروش رمزارز نیز در صرافی Zb شباهت زیادی با خرید آن دارد. اما برای اینکه ابهامی در این زمینه نداشته باشید، در این زمینه نیز توضیحاتی را ارائه می‌دهیم که به شرح زیر هستند:

  1. در صفحه اصلی سایت و در کادری که در مقابلتان است روی گزینه قرمز (Buy now) کلیک کنید.
  2. وارد صفحه خرید و فروش که شدید روی گزینه خاکستری رنگ فروش کریپتو (Sell Crypto) کلیک کنید.
  3. با کلیک کردن روی گزینه فروش می‌توانید رمزارزهای مورد نظر خود را پیدا کنید.
  4. در کادرهایی که در مقابلتان می‌بینید مقدار فروش را وارد کنید.
  5. در کادر کنار مقدار فروش، روش پرداخت در صرافی Zb را انتخاب کنید و گزینه فیلتر را بزنید.
  6. گزینه‌هایی که اعمال کردید به همراه رمزارز مورد نظر در مقابلتان ظاهر می‌شوند.
  7. وقتی اطلاعات درست بود روی گزینه فروش کلیک کنید.
فروش ارز دیجیتال در صرافی Zb

توجه کنید که اگر فقط در سایت صرافی Zb ثبت‌نام کنید نمی‌توانید مستقیم وارد معامله شوید. باید احراز هویت واقعی انجام دهید تا صرافی متوجه شود که شما یک شخص حقیقی هستید. می‌توانید با یک ثبت‌نام ساده تا مرحله خرید و فروش بروید، اما برای خرید و فروش نهایی به شما اخطار می‌دهد که فروش به احراز هویت واقعی نیاز دارد.

صرافی Zb؛ قابل اعتماد و حرفه‌ای

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی در مورد صرافی Zb در اختیار شما قرار دهیم. در بین سایر صرافی‌های آنلاین، Zb بیشتر منافع را برای معامله‌گر دارد و با توجه به اینکه یک صرافی با سابقه به حساب می‌آید گزینه خوبی برای ثبت معاملات شما در حوزه ارزهای دیجیتال است. می‌توانید خرید و فروش خوبی را در این صرافی تجربه کنید.

سؤالات متداول

آیا برای ایرانی‌ها ارائه خدمات صورت می‌گیرد؟

این‌طور به نظر می‌رسد که صرافی Zb خدمات خود را به ایرانی‌ها ارائه می‌دهد. اما در هر صورت شما از فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنید.

برای محافظت از پول‌های ذخیره شده کاربران در صرافی Zb چه اقدامی صورت گرفته است؟

در این صرافی یک کیف پول سرد (Cold Storage) برای محافظت کردن از وجوه ذخیره شده معامله‌گران وجود دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا