اخبار آلت کوین ها

crvUSD در پی هک کرو فایننس دی‌پگ شد

بحران Curve Finance، بر CRV و crvUSD تأثیر گذاشت و استیبل کوین پلتفرم دچار نوسان جزئی شد. حادثه هک اخیر مربوط به Curve Finance نه تنها بر روی CRV توکن بومی شبکه بلکه بر روی استیبل کوین اصلی آن crvUSD، تأثیرات قابل توجهی داشت. هر دو توکن تحت تأثیر قرار گرفتند و میزان آسیبی که متحمل شدند نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

پایداری نسبی crvUSD

در ۳۰ جولای، کرو فایننس یک نقص امنیتی را تجربه کرد که منجر به زیان قابل توجهی در حدود ۷۰ میلیون دلار شد. این حمله چندین استخر را هدف قرار داد که از نسخه‌های خاص Vyper (یک زبان برنامه‌نویسی) استفاده می‌کردند. این آسیب‌پذیری مانع از اجرای صحیح محافظت از ورود مجدد شد، مکانیزمی که برای قفل کردن قرارداد و جلوگیری از اجرای همزمان چندین عملکرد طراحی شده است.

به دلیل این حمله، توکن کرو دائو و استیبل کوین crvUSD تحت تأثیر قرار گرفتند. ارزش CRV کاهش یافت و crvUSD نیز برابری خود را با دلار از دست داد. با این حال، براساس پست توییتر Curve، تأثیر روی crvUSD نسبتاً جزئی بود و این استیبل کوین تنها ۰.۳۵ درصد کاهش یافت. در حال حاضر تنها ۰.۱٪ نوسان دارد.

جلوگیری از دی پگ crvUSD با افزایش حجم معاملات

با تجزیه و تحلیل چارت این استیبل کوین در کوین مارکت کپ، مشخص می‌شود که از دست رفتن برابری این استیبل کوین با دلار از ۳۱ جولای آغاز شد. در مراحل اولیه کاهش، حجم معاملات حرکت عادی را نشان می‌داد و حدود ۳۰ میلیون دلار در نوسان بود. با این حال، هنگامی که استیبل کوین Curve از برابری خود منحرف شد، حجم معاملات شروع به افزایش کرد و در اول و دوم آگوست، حجم معاملات به ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار رسید.

حجم معاملات و قیمت crvusd

افزایش حجم معاملات با دی‌پگ شدن استیبل کوین، نشان‌دهنده افزایش فعالیت بازار بود. برخی از معامله‌گران تصمیم گرفتند که دارایی‌های خود را بفروشند زیرا استیبل کوین پیوند خود را از دست داده بود؛ در حالی که برخی دیگر از این کاهش جزئی استفاده کردند و وارد موقعیت‌های معاملاتی جدیدی شدند.

همانطور که استیبل کوین به تدریج پیوند خود را با دلار به دست آورد، حجم معاملات به روند عادی خود بازگشت که نشان می‌دهد فعالان بازار نسبت به پویایی و نوسانات این استیبل کوین واکنش نشان می‌دهند.

وضعیت قیمت CRV

طبق چارت روزانه، معامله گران در تلاش هستند تا قیمت توکن Curve را به محدوده قیمتی که از آن سقوط کرده، برسانند. در حال حاضر این توکن افزایش ۱۲ درصدی را در ۲۴ ساعته گذشته تجربه کرده و قیمت آن به ۰.۶۵ دلار رسیده است.

چارت قیمت crv
نمودار روزانه قیمت CRV

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان‌دهنده یک روند نزولی قوی است. بنابراین هنوز فشار فروش و احساسات منفی پیرامون توکن CRV وجود دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا