اخبار آلت کوین ها

ایردراپ BIRD تیک آبی تلگرام را گرفت+ آموزش

BIRDTon یک پلتفرم جدید در بلاکچین TON است، اولین بازی GameFi TON که سکه‌های استخراج شده را مانند نات کوین توزیع می‌کند. این بازی به تازگی تیک آبی تلگرام را گرفته و تعداد کاربران آن به بیش از ۲ میلیون کاربر رسیده است. این بازی بسیار شبیه بازی معروف Flappy bird است که زمانی به ترند دنیای بازی‌های موبایلی تبدیل شده بود.

به گزارش والکس، این بازی سرگرم‌کننده پس از گرفتن تیک آبی تلگرام بیش از گذشته توجه کاربران را به خود جلب کرده است . از این رو، به معرفی این ایردراپ تلگرامی می‌پردازیم.

ایردراپ BIRDTon

این بازی از ۵ بخش تشکیل شده است:

  • Home: صفحه اصلی برای شروع بازی
  • Market: برای خرید Booster یا تعویض Skin
  • Leaders: مشاهده رتبه‌بندی و دریافت لینک دعوت
  • Squads: ساخت تیم یا عضویت در تیم‌های دیگر برای بهره‌مندی از جوایز
  • Earn: شرکت در کمبوی روزانه و همچنین انجام تسک‌های روزانه

شروع بازی BIRD

ابتدا با استفاده از لینک بازی وارد ربات شوید. بازی با انتخاب دکمه سبز رنگ Start در صفحه اصلی شروع می‌شود. پس از آن دو حق انتخاب خواهید داشت:

  •  Classic : در این بخش که کاملا مشابه بازی Flappy bird است، باید پرنده خود را از میان موانع به سلامت عور داده و سکه‌ جمع کنید. این بخش بونوس و جایزه‌هایی را نیز ارائه می‌دهد.
  • No PIPES MODE: در این بخش پرنده شما می‌تواند بدون محدودیت پرواز کند و نگران برخوردآن به موانع نیستید. اما سکه‌های کمتری جمع کرده و بونوس و جایزه‌ هم به شما تعلق نمی‌گیرد.
بازی ایردراپ BIRD
بازی ایردراپ BIRD

در قسمت بالای دکمه بزرگ سبز، بخش تسک‌های روزانه قرار دارد. در بخش بالایی تسک‌ها یک باکس طلایی با شمارش معکوس به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد به لیست شدن این ایردراپ اشاره دارد. در زمان نگارش این مطلب، این شمارشگر عدد ۳۵ را نشان می‌دهد که حدودا با ۷ شهریور ۱۴۰۳ مطابقت دارد.

شروع بازی ایردراپ BIRD

تیم توسعه‌دهنده این بازی ناشناس است اما از آنجایی که جزء معدود بازی‌هایی است که موفق شده تیک آبی تلگرام را دریافت کند، مورد توجه قرار گرفته و در کمتر از دو هفته تعداد کاربران آن از مرز ۲ میلیون گذشته است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا