اخبار آلت کوین ها

ایردراپ میم فای به زودی؛ عرضه بدون قفل توکن MEMEFI چیست؟

بازی تلگرامی میم فای (MemeFi) د رکانال تلگرام و حساب رسمی خود در پلتفرم X اعلام کرد که به زودی لیست شدن توکن MEMEFI و ایردراپ آن انجام خواهد شد.

به گزارش والکس، تیم میم فای اعلام کرده است ۹۰٪ از عرضه کل توکن MEMEFI را به صورت بدون قفل پاداش می‌دهد.

عرضه بدون قفل توکن MEMEFI چیست؟

پروژه میم فای پیش از این در ماه می اعلام کرده بود که قرار است توکن خود را در صرافی‌های برتر لیست کند و در حال نهایی‌سازی آن است.

اکنون پس از اندکی تاخیر، این پروژه اعلام کرد:

ما نگرانی‌های شما را درک می‌کنیم. خیلی وقت است که به ‌روزرسانی نکرده‌ایم. لیست شدن توکن در صرافی‌ها و ایردراپ اتفاق می‌افتد و در اسرع وقت انجام خواهد شد.
ما مجددا تاکید می‌کنیم که ۹۰٪ از عرضه توکن MEMEFI را بدون قفل ارائه می‌دهیم.
چرا تاخیر؟ ما در حال آماده کردن هدیه‌ای خاص برای شما هستیم. گاهی اوقات برای بسته‌بندی هدایا به روشی مناسب به زمان بیشتری نیاز است.
ما انتخاب کردیم و این انتخاب درستی است.
بازیکنان را دعوت کنید و اکنون ۳ برابر پاداش دریافت کنید!

عرضه بدون قفل توکن MEMEFI به این معنی است که همان طور که این پروژه اعلام کرده ۹۰٪ از کل عرضه توکن‌ها بدون قفل شدن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برای مثال، پروژه پیکسل ورس در ایردراپ توکن PIXFI برداشت این توکن‌ها را برای زمان مشخصی قفل کرده است. ۳۰٪ از عرضه ۵ میلیاردی توکن PIXFI به کاربران اختصاص داده شده که این ۳۰٪ در ۳ بخش جداگانه به کابران اختصاص داده خواهد شد. اما در مورد پروژه میم فای ۹۰٪ از توکن‌های آن بدون قفل کردن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بدان معناست که کاربران واجد شرایط ایرداپ به محض لیست شدن توکن MEMEFI می‌توانند آن را به فروش برسانند.

البته این نکته را هم باید مدنظر داشت که چنین مکانیسمی معمولا منجر به فشار فروش می‌شود. در نتیجه بهتر است برای فروش این توکن‌ها حتما حساب شده عمل کنید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صمد
صمد
1 ماه قبل

سلام من مدت زیادی هست که داخل رباط memefi هستم متاسفانه دیروز یه پیغامی اومده بود در رابطه با اطلاعات که من ریجکت کردم الان دیگه رباط بالا نمیاد هر کاری که بگویید انجام دادم حس میکنم اکانتم رو این رباط بسته شده شما میتونید راهنماییم کنید که چیکار کنم ممنون از لطفت

دکمه بازگشت به بالا