اخبار آلت کوین ها

تاریخ ایردراپ میم فای اعلام شد؛ مهاجرت از اتریوم به بلاکچین سویی (Sui)

ایردراپ میم فای در ماه نوامبر توکن خود را راه‌اندازی می‌کند، اما این کار به جای شبکه لایه ۲ لینیا (Linea) در شبکه SUI انجام خواهد شد.

به گزارش والکس، تنها چند هفته مانده به راه‌اندازی توکن و ایردراپ، توسعه دهندگان بازی میم فای به همراه سایر جزئیات پیرامون راه‌اندازی توکن، اعلام کرده اند که به شبکه SUI مهاجرت می‌کنند.

 تغییر شبکه میم فای

میم فای قبلاً در شبکه لایه ۲ لینیا ساخته شده بود، اما تیم این پروژه روز جمعه اعلام کرد توکن این بازی به جای آن در شبکه لایه ۲ سویی (Sui) راه‌اندازی می‌شود. توسعه‌دهندگان گفتند که آنها با سازنده شبکه SUI Mysten Labs در زمینه ابتکارات استراتژیک در طول راه اندازی همکاری کرده‌اند؛ از جمله تلاش‌های بازاریابی و برنامه‌هایی برای نمایش اکوسیستم گسترده‌تر SUI.

در این پست تلگرامی آمده است:

 میم فای به SUI کمک می کند تا با تلگرام یکپارچه شود (و برنامه‌های بزرگی در پیش است!). ویژگی های درون برنامه و کمپین AirDrop به شما کمک می کند تا با SUI راحت کار کنید. خودتان خواهید دید که شبکه سویی واقعاً چقدر سریع، ارزان و روان است. 

بیشتر بازی‌های مهم کریپتویی در تلگرام -مانند نات کوین، همستر کامبت و کتیزن توکن‌های خود را در شبکه تون (TON) راه‌اندازی کردند. اما Memefi مسیری متفاوت را ترسیم کرده است و حتی با این انتقال به شبکه سویی به این کار ادامه خواهد داد.

تاریخ ایردراپ میم فای

پس از تغییر شبکه، راه‌اندازی توکن میم فای اکنون برای ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) نهایی شده است. میم فای  قبلاً قصد داشت در ۹ اکتبر توکن خود را راه‌اندازی کند، اما این تاریخ با تاخیر روبرو شد.

میم فای در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) اسنپ شات نهایی از فعالیت بازیکنان خواهد گرفت تا چگونگی توزیع توکن‌ها در ایردراپ را تعیین کند. توسعه‌دهندگان، تخصیص نهایی را در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) به اشتراک می‌گذارند، اما به بازیکنان اجازه می‌دهند که از طریق کیف پول OKX، تخصیص خود را از قبل بررسی کنند.

همچنین، صرافی OKX اعلام کرد که معاملات پیش از عرضه (Pre-market) را برای توکن‌های Memefi در پلتفرم فیوچرز خود آغاز کرده است و به معامله گران اجازه می‌دهد تا قیمت نهایی این توکن در شبکه SUI را حدس بزنند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا