اخبار آلت کوین ها

اقدامات Ripple Labs برای توکنیزه کردن صنعت املاک و مستغلات

Ripple Labs یک شرکت فناوری است که محصولات مالی متنوعی از جمله بلاکچین XRPL را بر اساس الگوریتم اجماع پروتکل ریپل (RPCA) ایجاد کرده است. این شرکت قصد دارد صنعت املاک و مستغلات را از طریق توکنیزه کردن متحول کند.

به گزارش والکس، کوین ریپل (XRP)، یکی از نقدشونده‌ترین ارزهای دیجیتال، بر روی XRPL، یک بلاکچین منبع باز منتشر می شود. ریپل، یک شرکت بلاکچین به ریاست برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، از XRP برای راه حل نقدینگی درخواستی (ODL) خود استفاده می‌کند.

برنامه‌های ریپل برای املاک و مستغلات

به گفته آنتونی ولفار (Antony Welfare) مشاور CBDC در شرکت ریپل؛ این شرکت فناوری معتقد است که توکنیزه کردن این پتانسیل را دارد که صنعت املاک و مستغلات را متحول کند.

در توییتی در تاریخ ۷ جولای، ولفار اعلام کرد که راه حل آنها به کاربران امکان می‌دهد املاک و مستغلات را به عنوان وثیقه برای وام‌ها توکنیزه کنند.

توییت یکی از مدیران ریپل درباره توکنیزه کردن املاک

توکنیزاسیون املاک و مستغلات در حال شتاب گرفتن است و پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷ به ۵۲۰۹.۸۴ میلیارد دلار برسد که ۷ درصد رشد خواهد داشت. توکنیزه کردن، دارایی‌های دنیای واقعی را به توکن‌های دیجیتالی تبدیل می‌کند که می‌توانند در دفتر کل عمومی مانند XRP Ledger و اتریوم معامله شوند. کارشناسان معتقدند که این عمل می‌تواند نقدینگی را افزایش دهد، معاملات را ساده کند و شفافیت را ارتقا بخشد.

به گزارش ولفار، شرکت ریپل در حال بررسی یک ابتکار آزمایشی است که به افراد امکان می‌دهد برای دارایی‌های مستغلات خود توکن‌هایی ایجاد کرده و از آنها به عنوان وثیقه برای دریافت وام‌ استفاده کنند. این برنامه از پلتفرم CBDC شرکت ریپل استفاده می‌کند.

برنامه آزمایشی در هنگ کنگ

در ماه می، ریپل با مشارکت بانک فوبون، راه حل توکنیزاسیون دارایی املاک و مستغلات خود را به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی e-HKD اداره پول هنگ کنگ (HKMA) ارائه داد. این راه حل، پروتکل‌های e-HKD، املاک و مستغلات توکن شده و وام‌های بانکی را در یک دفتر کل امن و خصوصی بر اساس فناوری XRPL ترکیب می‌کند.

با استفاده از بلاکچین، شهروندان هنگ کنگ می‌توانند از پردازش سریع بهره‌مند شوند. حتی ممکن است توان پرداخت وام بانک‌های تجاری افزایش یابد و بسته به مشخصات وام گیرنده، پرداخت‌های انعطاف‌پذیری را ارائه کنند. این برنامه بر استفاده از e-HKD CBDC برای توکنیزه کردن املاک و دسترسی عادلانه به وام‌های بانکی متمرکز است.

در ماه ژوئن، کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) به شهروندان هنگ کنگ در مورد خطرات کریپتو هشدار داد. قانونگذاران هنگ کنگ بر بی‌ثباتی دارایی‌های رمزنگاری تاکید کردند و از خطرات احتمالی مانند پولشویی و تامین مالی تروریسم ابراز نگرانی کردند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا