منتخب سردبیر

ایردراپ والکس؛ هر روز ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید!

در بین روش‌های متنوع دریافت ارز دیجیتال رایگان، ایردراپ یکی از محبوب‌ترین‌هاست. روشی که عمدتا با انجام فعالیت‌های تعریف شده توسط پروژه‌های ناشر توکن، مانند مینی گیم‌های تلگرامی شناخته می‌شود. اما صرافی والکس با کمپین ایردراپ خود که از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ راه‌اندازی شده کسب درآمد به این روش را آسان‌تر و مطمئن‌تر کرده است. 

ایردراپ روزانه صرافی والکس آنی بوده و با توکن‌هایی که هم اکنون نیز در این صرافی قابل خرید و فروش هستند صورت می‌گیرد. در این مقاله، جزئیات و مراحل دریافت رمزارز رایگان از طریق این کمپین را شرح می‌دهیم. با ما همراه شده و در پایان تنها با چند کلیک، توکن‌های رایگان خود را دریافت کنید.

ایردراپ روزانه صرافی ارز دیجیتال والکس

در کمپین ایردراپ صرافی ارز دیجیتال والکس از تاریخ ۲۸ مهر روزانه به ۱۰۰۰ نفر، ارز دیجیتال رایگان توزیع می‌شود. نوع توکن در هر روز متغیر است. به‌عنوان مثال، ممکن است توکن ایردراپ امروز نات کوین و توکن ایردراپ روز بعد، همستر باشد.

فرآیند ایردراپ والکس به‌طور خلاصه به این صورت است:

«هر روز ساعت ۶ عصر در کانال تلگرام والکس یا استوری صفحه اینستاگرام این صرافی، محتوایی با موضوع ایردراپ آن روز شامل نوع توکن و یک کد پنج رقمی، مانند تصویر زیر منتشر می‌شود. عبارت مورد نظر معمولا شامل کلمه خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید دوج کوین و غیره است. کاربر باید کد مربوطه را یادداشت کرده و سپس عبارت کلیدی مورد نظر را در گوگل یا بینگ جستجو کند. از بین نتایج جستجو نیز روی صفحه متعلق به صرافی والکس کلیک کرده و پس از وارد کردن کد کپی‌شده، ارز دیجیتال رایگان آن روز را در کیف پول داخلی خود در این صرافی دریافت خواهد کرد».

برای شرکت در ایردراپ والکس، باید از قبل در این صرافی حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت پایه خود را انجام دهید. این سطح از احراز هویت تنها با ارائه شماره تماس متعلق به خود شخص، نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره حساب بانکی انجام می‌شود.

آموزش شرکت در ایردراپ والکس

پس از ثبت نام، احراز هویت و سپس ورود به حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال والکس، برای دریافت سهم خود از ایردراپ روزانه ما مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- در کانال تلگرام یا استوری‌های صفحه اینستاگرام والکس به دنبال محتوای مربوط به ایردراپ همان روز بگردید. به‌عنوان مثال، پست کانال تلگرام ایردراپ به‌صورت زیر است.

ایردراپ صرافی ارز دیجیتال والکس

نمونه استوری اینستاگرام مربوط به ایردراپ روزانه والکس را نیز در تصویر زیر می‌بینید.

مراحل دریافت ایردراپ والکس

۲- کد درج شده در پست تلگرام یا استوری اینستاگرام را کپی کرده و سپس عبارت کلیدی مورد نظر را در یکی از موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ جستجو کنید.

آموزش ایردراپ والکس

۳- در بین نتایج، روی صفحه مربوط به صرافی والکس کلیک کنید. به‌عنوان مثال برای عبارت «خرید بیت کوین» باید صفحه مربوط به «خرید بیت کوین صرافی والکس» را باز کنید.

دریافت نات کوین رایگان

۴- صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش «ایردراپ روزانه والکس» برسید. کد خود را در کادر مربوطه مانند تصویر زیر وارد کرده و روی ثبت کلیک کنید.

دریافت ارز دیجیتال رایگان از والکس

۵- به مدت ۳۰ ثانیه صبر کنید. پس از آن سهم شما از ایردراپ روزانه والکس به کیف پول داخلی‌تان در این صرافی واریز می‌شود.

نکات مهم در مورد ایردراپ روزانه والکس

هنگام شرکت در ایردراپ‌های روزانه صرافی ارز دیجیتال والکس، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • کدها و دستورالعمل‌ها، تنها در کانال تلگرام و استوری‌های والکس (و نه پست‌ها) منتشر می‌شوند.
  • کدها از ساعت ۶ عصر هر روز به مدت ۲۴ ساعت اعتبار دارند. بنابراین کدی که پیش از ساعت ۶ عصر کپی شده باشد، پس از این ساعت اعتبار ندارد و باید از کد جدیدتر استفاده شود.
  • کدهای مربوطه را باید تنها در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ جستجو کنید. به‌عنوان مثال اگر مستقیما یا از طریق لینک‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و غیره وارد صفحه مربوطه شوید، در کادر ایردراپ با پیام زیر مواجه خواهید شد.
شرایط ایردراپ والکس
  • دقت کنید که در نتایج جستجو روی صفحه متعلق به والکس و مرتبط با همان عبارت کلیک کنید. به‌عنوان مثال ممکن است گوگل برای عبارت خرید بیت کوین، ابتدا صفحه قیمت آن در والکس را به شما نشان دهد. در این صورت، لازم است نتایج بیشتری را بارگذاری کنید تا دقیقا به صفحه خرید بیت کوین والکس برسید.
  • درصورتی‌که ظرفیت روزانه ایردراپ به پایان رسیده باشد، پس از ثبت کد با تصویر زیر مواجه می‌شوید. در این صورت باید تا ساعت ۶ عصر همان روز به‌منظور دریافت کد جدید صبر کنید. همانطور که گفتیم، ظرفیت ایردراپ روزانه والکس ۱۰۰۰ نفر است.
ظرفیت ایردراپ صرافی والکس
  • دریافت توکن‌های ایردراپ تنها به احراز هویت پایه نیاز دارد؛ اما برای نقد کردن آن‌ها و به عبارت دیگر، فروش آن‌ها در والکس باید سطح احراز هویت خود را به سطح ۲ ارتقا دهید.
  • هر کاربر، روزانه، تنها یک‌بار می‌تواند ایردراپ دریافت کند.
  • بهتر است هنگام ورود به صرافی والکس، فیلترشکن خود را خاموش کنید.

با ایردراپ والکس به‌راحتی کسب درآمد کنید

با توجه به احتمال رشد قیمت ارزهای دیجیتال در ماه‌های آینده، ایردراپ روزانه صرافی والکس فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری آسان، بدون هزینه و سریع در این بازار است. این روش برخلاف ایردراپ‌های معمول روزانه به زمانی کمتر از دو دقیقه نیاز دارد. از سوی دیگر، توکن‌های آن نیز از هم‌اکنون دارای ارزش بوده و نیازی نیست که کاربر منتظر لیست شدن آن‌ها در بازار باشد. کافی است کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کرده و یکی از برندگان ایردراپ امروز باشید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا