اخبار میم کوین ها

بایدن از رقابت کنار رفت: قیمت میم کوین‌های انتخاباتی ترامپ افزایش یافت!

میم کوین‌های ترامپ در حالی که بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا خارج می‌شود، افزایش یافت. قیمت میم کوین‌های مبتنی بر شبکه سولانا و اتریوم که از دونالد ترامپ الهام گرفته شده‌اند، روز یکشنبه پس از اعلام خروج بایدن افزایش یافتند.

به گزارش والکس و به نقل از دکریپت، پس از اعلام جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر پایان دادن به رقابت‌های انتخاباتی مجدد خود و خروج از رقابت امسال، روز یکشنبه قیمت میم کوین‌های الهام گرفته از دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا افزایش یافت.

رشد میم کوین‌های انتخاباتی ترامپ

کاندیداهای سیاسی در طول این چرخه انتخابات همچنان مورد توجه شرکت‌کنندگان سایت پیش‌بینی پلی مارکت هستند و همچنین باعث علاقه مجدد به میم کوین‌ها شده‌اند.

میم کوین‌های ترامپ مبتنی بر سولانا، Doland Tremp (Tremp) و TrumpCoin (DJT)، کمی پس از اعلام بایدن در پلتفرم X بیش از ۱۰.۵٪ و ۶.۵٪ افزایش یافتند.

براساس داده‌های CoinGecko، میم کوین مبتنی بر اتریوم Maga Hat (MAGA) نیز بیش از ۷٪ افزایش یافت. هم ترمپ (Tremp) و هم دی جی تی (DJT) به بالاترین حد خود از زمان تلاش برای ترور ترامپ در ۱۳ جولای رسیدند که اولی به ۰.۵۴ دلار و دومی به ۰.۰۰۸ دلار رسید.

بایدن در نامه‌ای نوشت:

این بزرگترین افتخار زندگی من بوده که به عنوان رئیس جمهور شما خدمت کنم. من معتقدم که به نفع حزب و کشورم است که کناره‌گیری کنم و تنها بر انجام وظایف خود به عنوان رئیس جمهور برای باقیمانده دوره خود تمرکز کنم.

پس از این بیانیه، جئو بودن (BODEN)، یک میم کوین مبتنی بر سولانا که از پرزیدنت بایدن الهام گرفته شده بود، تا ۵۸٪ سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح خود رسید زیرا معامله‌گران به دنبال این ییانیه به سرعت دست به فروش زدند.
بایدن در توئیتی جداگانه رسما از کامالا هریس (Kamala Harris) معاون خود به عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

داده‌ها نشان می‌دهند که میم کوین مبتنی بر سولانا به نام کامالا هوریس (Kamala Horris) با نماد KAMA پس از این خبر افزایش یافت و با بیش از ۱۰۰٪ رشد به بالاترین رکورد جدید تاریخی خود یعنی بالای ۰.۰۲ دلار رسید.

به این ترتیب، گمانه زنی‌ها مبنی بر کناره‌گیری بایدن در پی فشارهای فزاینده حزبش، از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان، به دلیل نگرانی در مورد سلامتی و سن او پایان یافت.

دیوید لاانت، سرپرست تحقیقات FalconX، در یادداشت اخیر خود برای سرمایه‌گذاران نوشت، در حالی که می کوین‌ها در ماه‌های اخیر همچنان شاهد علاقه مجدد سرمایه‌گذاران بوده‌اند، هنوز «خیلی زود» است که بگوییم آیا تجدید حیات در این بخش در حال انجام است یا خیر. هنوز خیلی زود است که به طور قطعی به بازگشت آلت سیزن فکر کنیم، زیرا بیت کوین و اتریوم محرک‌های مهم زیادی در ماه‌های آینده خواهند داشت.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا