اخبار همستر کامبت

جزییات فصل دوم ایردراپ همستر کامبت و شرایط کاربران حذف شده؛ هر آنچه باید بدانید

ایردراپ همستر کامبت (HMSTR)، بازی محبوب تلگرام، دوباره به ترند این روزهای پلتفرم X تبدیل شده است، اما این بار به دلیل حذف کاربران متقلب! کاربرانی که عده‌ای از آن‌ها به ناعادلانه بودن حذف شدن خود اعتراض دارند. همچنین، به جزییات فصل دوم این ایردراپ و اهمیت الماس‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، همستر کامبت (HMSTR) پرطرفدارترین بازی تلگرام است که در مدت زمان کوتاهی ۳۰۰ میلیون بازیکن و میلیون‌ها کاربر در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی خود به دست آورده است. این محبوبیت تبلیغات بسیار زیادی را در مورد این توکن به همراه داشته است که منجر به لیست شدن این توکن در صرافی بایننس و قرار گرفتن در لیست ۵۸امین پروژه لانچ پول این صرافی شده است. با این حال، با افزایش رقابت و جنجال در ان بازی پس از به‌روزرسانی‌های اخیر و اخبار مربوط به ایردراپ‌ آن باعث شده که دوباره در X ترند شود. هرچند، این بار این ترند شدن به دلیل به روز رسانی‌های فصل ۲ و ناامیدی کاربران حذف شده متفاوت است.

فصل دوم ایردراپ همستر کامبت

پس از ماه‌ها تأخیر، بالاخره همستر کامبت توکن HMSTR خود را در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) عرضه می‌کند. این امر تقاضا برای این بازی کلیکی را افزایش داده است زیرا سرمایه‌گذاران پس از ماه‌ها وقت گذاشتن برای بازی منتظر توکن‌های خود هستند.

همچنین پایان فصل اول این بازی نیز اعلام شده است. به گفته تیم همستر، این بازی به پایان نرسیده و اکنون وارد فصل میانی یا “Interlude season” شده است. این فصل یک دوره کوتاه قبل از شروع فصل دوم است و تنها چند هفته طول خواهد کشید. در این مدت، سکه‌ها با الماس جایگزین شده‌اند و همه چیز تازه شروع می‌شود. کاربران می‌توانند در طول Interlude الماس جمع کنند که در فصل دوم ارزشمند خواهد بود. گفتنی است در این دوره، بازیکنان دیگر نمی‌توانند با ضربه زدن روی صفحه اصلی، سکه کسب کنند. علاوه بر این، در این بازی منوی Mine و گزینه کد مورس نیز حذف شده است.

طبق پست رسمی همستر کامبت در پلتفرم X این فصل، در واقع دوره گرم کردن قبل از فصل ۲ است که چند هفته طول می‌کشد. در این فصل میانی، بازیکنان هیچ توکنی دریافت نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها می‌توانند با شرکت در بازی‌ها، بخش مینی گیم و پازل، دعوت از دوستان، تماشای ویدیوها در کانال یوتیوب همستر و بسیاری از فعالیت‌های دیگر، الماس کسب کنند. مهمتر از آن، این الماس‌ها در فصل آینده سودمند خواهند بود.

تیم همستر کامبت مکانیسم ضد تقلب را اعلام کرد

از آنجایی که زمان زیادی تا شروع فصل دوم این بازی محبوب و پرطرفدار وجود دارد، تیم از قبل شروع به کار روی کاستی‌ها و مشکلات سری اول کرده بود. در تلاش برای انجام این کار، آنها مکانیزم ضد تقلب را راه‌اندازی کردند که کاربرانی را که سعی می‌کنند سیستم را فریب دهند تا جوایز بیشتری کسب کنند، جریمه می‌کند.

از زمان راه‌اندازی، پست‌های زیادی در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که افرادی را که از ابزارهای هوش مصنوعی و سایر فناوری‌ها برای کسب جوایز بیشتر استفاده می‌کنند، نشان می‌داد. تیم همستر کامبت در نهایت آن‌ها را جدی گرفته و مکانیسم جدید ضد تقلب را ارائه کرد که از قبل شروع به کار کرده بود.

بسیاری از کاربران قبلاً اخطار این پلتفرم را در بخش دستاوردها دریافت کرده بودن که به عنوان «تقلب بد است» نامیده می‌شود. این موضوع در نهایت بر واجد شرایط بودن آنها برای ایردراپ تأثیر گذاشت و این افراد از لیست دریافت پاداش حذف شدند. تیم همستر کامبت در پستی در پلتفرم X اعلام کرد که می‌خواهد همه اهمیت انجام درست همه کارها را بدانند. علاوه بر این، تیم این مکانیسم را برای محافظت از بازیکنان سخت کوش خود پیاده‌سازی کرده است.

متقلب‌ها از ایردراپ همستر کامبت محروم شدند

پایان فصل اول چالش‌هایی را برای برخی از کاربران ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد تمام بازیکنانی که کارت تقلب دریافت کرده‌اند (کسانی که از ربات های تولید کننده کلید استفاده کردند) از فصل اول ایردراپ حذف شده‌اند!

در ایردراپ فصل اول همستر، بازیکنان متقلب با پیام زیر مواجه شده‌اند:

در این فصل تقلب کردی، فصل بعد منصفانه بازی کن و ایردراپ را دریافت کن

گزارش شده است که این بازیکنان ایردراپ فصل اول را از دست داده اند! کلیدها اواخر فصل اول معرفی شدند و اکنون به نظر می رسد، عمدا یا ناخواسته، کلیدها به بزرگترین تله در همستر کامبت با هدف اطمینان از یک ایراداپ عادلانه تبدیل شده‌اند.

هجوم کاربران به پلتفرم X و شکایت از بی عدالتی

هشتگ‌های Hamster Kombat و HMSTR در X با ۳۳۰ هزار و ۱۹.۴ هزار پست ترند هستند و آن را به پرطرفدارترین موضوع در بخش تجارت و امور مالی تبدیل کرده‌اند. اگرچه اخبار ایردراپ و فصل ۲ همستر کامبت هزاران طرفدار را به خود جلب کرده است تا برای ابراز قدردانی به پلتفرم X بیایند، بزرگترین دلیل این تعداد پست‌ها ناامیدی کاربران از مکانیسم ضد تقلب است.

بسیاری از کاربران ناامیدی خود را از قضاوت نادرست در شناسایی افراد متقلب نشان داده‌اند. یکی از بازیکنان گفته است که چگونه این بازی وقت او را هدر داده است، در حالی که دیگری گفته است چگونه متقلب‌ها اکنون واجد شرایط ایردراپ هستند، اما بازیکنان واقعی حذف شده‌اند.

برخی از آنها خواستار عدالت شده‌اند، زیرا آنها ماه‌ها را صرف این بازی کرده‌اند اما پس از این اخطارهای لحظه آخری چیزی دریافت نخواهند کرد. نتیجه این است که تنها حدود ۳۷٪ از بازیکنان فقط واجد شرایط ایردراپ همستر کامبت هستند.

در حال حاضر، همستر کامبت بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. باید دید آیا ایردراپ آتی و فصل دوم آن تقاضای بیشتری را برای این بازی به همراه خواهد داشت یا خیر؟

آیا شما واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر کامبت شده‌اید؟ در صورت حذف آیا این کار عادلانه بوده است یا خیر؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رحیم
رحیم
6 روز قبل

واقعا خیلی مسخره بود این چه سیاستی بود خدا میدونه شش ماه الکی چشمهامون کور شد لعنت بهشون

ناشناس
ناشناس
12 روز قبل

بیشتر از ۶ ماه زحمت کشیدیم ۵ میلیارد سکه و ۸ میلیون پروفیت و … فقط ۱۰ دلار واقعا کلاهبرداری از وقت و اعتماد مردم بود

مهران
مهران
21 روز قبل

بیخود ترین ایردراپ تلگرام بود.

دالاهو
دالاهو
24 روز قبل

من با۲۳۰پروفایل ،۹۴برام زده.

ف.ح
ف.ح
24 روز قبل

من انگلیسی نمی دانم.بهتره فارسی باشه تا ما هم بتوانیم پیام‌ها را بخوانیم

فاطمه جمشیدی
فاطمه جمشیدی
24 روز قبل

باسلام واقعا من خیلی زحمت کشیدم ولی حذف شدم اعصابم بهم ریخت اصلا منصفانه نبود خوب کلید راخودشون میفرستادن چندماه وقت گذاشتم خوب کلید هاروحذف کنن

علیرضا اسمانی
علیرضا اسمانی
25 روز قبل

من هیچ تقلبی انجام نداده بودم و هرگز همستر منو بن یا اخراج نکرد و همچنان بازی میکنم

دکمه بازگشت به بالا