اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

توکن ایکس امپایر (X) در والکس لیست می‌شود

کمتر از ۳ روز تا توزیع ایردراپ توکن ایکس امپایر (X) در تاریخ ۲۴ اکتبر (پنجشنبه ۳ آبان) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران باقی مانده است. این توکن قرار است در چندین صرافی بین‌المللی لیست شود. صرافی والکس نیز همزمان با صرافی‌های بزرگ دنیا توکن X را لیست می‌کند تا کاربران به‌راحتی بتوانند پاداش ایردراپ خود را به این صرافی منتقل کرده و معامله کنند.

به گزارش والکس، کاربران تا تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران یعنی تا یک هفته پس از تاریخ توزیع ایردراپ فرصت دارند توکن‌های خود را از ربات ایکس امپایر برداشت کنند.

توکن X در ربات ایکس امپایر قابل انتقال به صرافی‌ها، کیف پول تلگرام و کیف پول‌های غیرحضانتی از جمله تون کیپر است. بدیهی است کاربران ایرانی به دلیل مشکلات احراز هویت بهتر است گزینه برداشت به صرافی یا کیف پول تلگرام را انتخاب نکنند.

گزینه برداشت آنچین (On-chain Airdrop) یعنی انتقال به کیف پول غیرحضانتی بهترین گزینه‌ای است که به کاربران توصیه می‌شود. همچنین توجه داشته باشید، در صورت انتخاب این گزینه، تراکنش آنچین مستلزم پرداخت کارمزد به میزان حدودا ۰.۱ تون کوین (TON) است. لذا، به کاربران توصیه می‌شود در صورت نیاز، پیش از تاریخ توزیع ایردراپ تون کوین مورد نیاز خود را خریداری کنند تا با مشکل ترافیک شبکه تون مواجه نشوند.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۴۰,۵۸۶.۹۳ تومان
$ ۵.۲۰۶ -۳.۱۷%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

شایان ذکر است، افرادی که گزینه برداشت آنچین را انتخاب می‌کنند، چند ساعت پس از تاریخ لیستینگ توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد. البته، این موضوع به ترافیک و ازدحام شبکه تون نیز بستگی دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا