اخبار آلت کوین ها

دو آپدیت جدید ایردراپ بلوم؛ قیمت BLUM در بازار پیش از عرضه چقدر است؟

پروژه ایردراپ بلوم از روز گذشته شاهد دو تغییر در ربات تلگرامی خود بوده است. در بخش Wallet از کیف پول بلوم رونمایی شد و در بخش تسک‌های روزانه نیز ویدئوهای جدید یوتیوب قرار داده شده که برای تایید نیاز به وارد کردن کد دارند. در پایان به قیمت Blum در بازار پیش از عرضه صرافی بینگ ایکس (BingX) خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، ربات بلوم در راستای نقشه راه خود از کیف پول درون برنامه‌ای رونمایی کرده است. اگر ربات بلوم را به کیف پول غیرحضانتی مانند تون کیپر متصل کرده باشید، موجودی کیف پولتان را نمایش می‌دهد.

دو ویژگی جدید در ایردراپ بلوم

از این پس می‌توانید از کیف بلوم برای تراکنش‌های خود استفاده کنید. البته فعلا تنها توکن‌های تون کوین (TON) نمایش داده می‌شوند. در آینده شاهد قابلیت‌های بیشتری در این کیف پول خواهیم بود.

رونمایی از کیف پول در ایردراپ بلوم

همچنین، در بخش Earn و در قسمت New قرار است تسک‌های روزانه یویتیوب قرار داده شوند که دریافت امتیاز آن‌ها نیاز به وارد کردن کد مربوطه دارد. این کدها را می‌توانید با تماشای ویدئو یا از شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید.

تسک‌های جدید روزانه در ایردراپ بلوم

گفتنی است توکن BLUM در بازار پیش از عرضه صرافی بینگ ایکس (BingX) لیست شده است. قیمت بلوم در باین بازار در زمان نگارش این مطلب، ۰.۰۴۵ دلار است.

قیمت بلوم در بازار پیش از عرضه بینگ ایکس

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۱۰۹

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا