اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین می‌تواند از مرز ۱۵۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ عبور کند

برخلاف ریزش ۸۲ درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سال گذشته و همچنین ناتوانی قیمت‌ بیت کوین در عبور از ۴۰۰۰ دلار در سه ماه گذشته، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که پادشاه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به قیمت ۱۵۰ هزار دلار می‌رسد.

جاش ریگر، تحلیلگر و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال بیان کرده است که براساس روند قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۱ و همچنین الگوی جهشی بیت کوین که بعد از یک اصلاح قیمتی اتفاق می‌افتد، می‌توان برای بیتکوین قیمت ۱۵۰ هزار دلار را در ۲۰۵۱ روز دیگر یعنی در سال ۲۰۲۳ متصور بود.

دیدگاه بلند مدت ریگر از آن جهت قابل توجه است و می‌توان در مورد آن فکر کرد که ریگر نظر و پیش بینی خود را درباره‌ی وقوع بازار خرسی در کوتاه مدت بیان کرده بود.

آیا بیت کوین روند نزولی خود را تمام کرده است و دیگر تنها به دنبال صعود است؟

خیلی از معامله گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال در هفته های اخیر بیان کرده اند که بیتکوین اگر بتواند محدوده قیمتی ۴۰۰۰ دلار خود را حفظ کند، می‌تواند از ریزش به حمایت ۳۵۰۰ دلاری جلوگیری کند.

در ۳ ماه اخیر بیتکوین پیوسته به دنبال عبور از مقاومت ۴۲۰۰ دلاری بوده است که با رد کردن آن می‌تواند جهشی به ۵۰۰۰ دلار داشته باشد اما تا قبل از امروز تمام تلاش های آن به شکست منتهی شده بود.

 

برای مثال در ۲۴ فوریه، بیت کوین توانست عدد ۴۲۰۰ دلار را بشکند ولی نتوانست آن را نگه دارد و به سرعت به ۳۷۰۰ دلار رسید.

Rager در این هفته بیان کرده‌ است که اگر بیت کوین بتواند ۴۲۰۰ دلار را بشکند و خود را در بالای آن حفظ کند که یک سطح کلیدی است، آنگاه این ثبات می‌تواند جلوی سقوط به زیر ۴۰۰۰ دلار را بگیرد و حرکت خود را برای رشد بیشتر ادامه دهد.

“سناریوهای مختلفی برای بیت کوین وجود دارد ولی واقعیت این است که هیچکس نمی‌داند که حرکت بعدی بیتکوین چه زمانی است. از منظر تاریخی به نظر خوب می‌آید که در نزدیکی ۴۲۰۰ دلار بفروشیم و در نزدیکی ۳۵۰۰ دلار بخریم. شکستن نقطه ۴۲۰۰ دلاری می‌تواند نشانه ای بر بازار صعودی در کوتاه مدت باشد و نیز شکاندن کف ۳۵۰۰ دلاری نیز می‌تواند نشان‌دهنده بازار خرسی باشد.”

در فاز فعلی بازار کریپتوکارنسی که بسیاری از پروژه‌ها در حال تلاش برای حفظ دارایی‌های خود برای گسترش فعالیت‌هایشان هستند و نیز منابع، صرف با کیفیت‌تر انجام دادن پروژه‌ها می‌شود، بسیار سخت است که رهبران بازار نسبت به آینده بازار این کلاس از دارایی ها خوش‌بین باشند.

با این وجود اکثر رهبران بازار ارزهای دیجیتال به صورت خوشبینانه به بازار نگاه می‌کنند و نسبت به فعالیت های انجام شده در ۱۶ ماهی که درگیر بازار خرسی بوده‌اند، برآورد مثبتی دارند.

دیدگاه عمومی و نانوشته‌ای که اغلب معامله‌گران و تحلیلگران کریپتو به آن واقف هستند، این است که بنظر می‌رسد کف قیمتی بیتکوین شکل گرفته است و یا اینکه بسیار نزدیک به شکل گیری است. این دیدگاه می‌تواند پایه‌ای قدرتمند برای بازگشت قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ باشد.

مانند اصلاح قیمت بیت کوین در گذشته، تحلیلگران اعتقاد به حرکتی مشابه آنچه در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد ندارند، بلکه آن‌ها به رشد پیوسته بیتکوین و رسیدن به سقف قیمتی خود در بازه زمانی گسترده تری اعتقاد دارند.

صف فروش قدرتمند

در دوشنبه هفته گذشته بیت کوین شاهد ۲۲ میلیون دلار صف فروش بوده‌ است، ولی به گفته ی یکی از تحلیلگران، جذب شدن این حجم از فروش بیت کوین در زمان کوتاهی می‌تواند نشانه ای بر رشد قیمت بیت کوین تا ۴۳۰۰ دلار باشد (همین اتفاق نیز افتاد).

“صف فروش و تبدیل شدن سریع آن به صف خرید نشان‌ دهنده بازار رو به رشد است و به زودی بیت کوین قیمت ۴۳۰۰ دلار را تست می‌کند”

دستیابی به قیمت ۴۳۰۰ دلار برای بیتکوین در آینده نزدیک با گذر از سطح مقاومتی ۴۲۰۰ دلار می‌تواند فشار زیادی را بر روی رهبر ارزهای دیجیتال بگذارد و باعث شود تا این دارایی به سطح های مقاومتی بالاتر دست یابد، سطح هایی که از نوامبر ۲۰۱۸ غیرقابل دسترس بوده‌اند.

با توجه به این تحلیل و نیز رشد قیمت بیت کوین در صبح امروز می‌توانیم امیدوار باشیم که بهار ارزهای دیجیتال در راه است و با رشد پیوسته شاهد گذر از قیمت ۱۰۰۰۰ دلار برای بیتکوین در سال ۲۰۱۹ خواهیم بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا