تحلیل ارزهای دیجیتال

۱۰ بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه و ترید

افزایش چشمگیر تقاضا برای سرمایه‌گذاری  و خرید ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ اصلاً جای تعجب ندارد؛ از آنجایی که بسیاری از افراد به داشتن یک درآمد جایگزین تمایل دارند، بازار رمزارزها نیز همانند سابق شاهد ورود معامله‌گران زیادی است. اگرچه بیت کوین همیشه توانسته تمامی چشم‌ها را به خود متمرکز کند اما رمزارزهای پر قدرت دیگری نیز وجود دارند که ارزش اضافه شدن به سبد سرمایه‌گذاری شما را دارند.

با بررسی بازار کریپتو می‌بینید که برخی گزینه‌ها بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه هستند. در این مقاله از مجله والکس ۱۰ ارز دیجیتال برتر که حتی از سقوط بزرگ بازار کریپتو جان سالم به در بردند و می‌توانند به بیت کوین بعدی در سال ۲۰۲۳ تبدیل شوند را معرفی می‌کنیم.

نگاهی به استراتژی ترید روزانه

معاملات روزانه (Day Trading) به معاملاتی گفته می‌شوند که در طول یک روز و در بازه زمانی‌های بسیار کوتاه انجام می‌شوند. در این شیوه افراد همیشه درگیر حوادثی هستند که موجب می‌شود یک حرکت کوتاه‌مدت در بازار رخ دهد. آمار اقتصادی، درآمد شرکت‌ها و خبرهای مهم در بازار از جمله اطلاعاتی هستند که افراد در معاملات روزانه همیشه باید به آنها دقت کنند. در این میان چند نکته طلایی وجود دارد که در زمان معامله باید آنها را در نظر بگیرید.

چنانچه می‌خواهید در معاملات روزانه موفق باشید باید شخصی بسیار فعال باشید و برای کسب سود از تغییر قیمت کوین‌ها یک استراتژی معین داشته باشید. به استراتژی خود پایبند باشید و برای خود حداقل و حداکثر سود و یا ضرر مشخص کنید.

معاملات روزانه اغلب باید با تحلیل تکنیکال همراه باشند و نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط شخصی افراد هستند.

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

با توجه به این موضوع که هر روز صدها ارز دیجیتال جدید وارد بازار کریپتو می‌شوند، معامله‌گران برای شناسایی رمزارز مناسب برای سود روزانه کمی با مشکل مواجه شده‌اند. حتماً شما هم مشتاق هستید که بدانید کدام ارزها در سال ۲۰۲۳ پتانسیل رشد و دی تریدینگ را دارند؛ در ادامه ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای ترید و سود روزانه را معرفی می‌کنیم.

آوالانچ (AVAX)

ارز دیجیتال آوالانچ

اولین جایگزین برای بیت کوین در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، رمزارز آوالانچ است. بلاکچین پروژه مدعی‌ست، سریع‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در دنیای کریپتو را ارائه می‌دهد. رمزارز بومی این پلتفرم AVAX نام دارد و در جایگاه ۱۶ام بهترین رمزارزها از نظر ارزش بازار جای گرفته است.

هدف اصلی این شبکه تبدیل‌شدن به چیزی همانند آمازون ارزهای دیجیتال است. بسیاری از سازمان‌های بزرگ از آمازون و سرویس‌های ابری آن برای تقویت عملیات آنلاین خود استفاده می‌کنند. آوالانچ نیز قصد دارد همین کار را برای فناوری بلاکچین انجام دهد.

با توجه به پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال AVAX، آینده این توکن بسیار روشن و درخشان دیده می‌شود. انتظار می‌رود قیمت آن تا سال ۲۰۳۰ از رمز ۱۷۰ دلار عبور کند. همچنین آوالانچ یک رمزارز مناسب برای ترید روزانه محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند در کسب سود شما کمک کند.

ریپل (XRP)

ریپل و ترید روزانه

ریپل به‌عنوان یک شبکه پرداخت دیجیتالی مطرح است و بیشتر برای معاملات سریع ارزهای فیات توسط بانک‌ها و واسطه‌های مالی با قابلیت هزینه پایین تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رمزارز بومی این پلتفرم XRP نام دارد و در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد.

درحالی‌که انتقال پول در بانک‌ها ممکن است هزینه و زمان زیادی را صرف کند، ریپل با ساختن یک پل سعی دارد جهان مالی را متحول کند و انتقال سرمایه را سریع‌تر انجام دهد. این شبکه، بانک‌ها، فراهم‌کنندگان پرداخت و صرافی‌های دارای‌های دیجیتالی را به هم مرتبط می‌کند و سریعاً در حال تبدیل‌شدن به استاندارد انتقال ارزش دیجیتال در کل جهان است.

با توجه به تبلیغاتی که برای این رمزارز انجام شده است، نقدینگی، حجم و نوسانات قابل قبولی را در طول روز به همراه دارد و می‌تواند بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه باشد.

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین مناسب ترید روزانه

دوج‌کوین یکی از محبوب‌ترین و پر معامله‌ترین میم‌کوین‌های کریپتو است که لازم است در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه قرار گیرد. محبوبیت توکن Doge از اوایل سال ۲۰۲۱ در زمان رشد بازار کریپتو افزایش یافت و با پشتیبانی افراد مشهور و تأثیرگذار نظیر ایلان ماسک از آن موجب شد به یکی از پرمخاطب‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

دوج‌کوین بلاکچین اختصاصی خود را دارد و یکی از ۵۰ کوین برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود. این میم‌کوین نوسانات بسیار زیادی را در طول روز ثبت می‌کند به همین جهت همیشه یکی از انتخاب‌های تریدرهای روزانه است.

سولانا (SOL)

سولانا

سولانا سریع‌ترین بلاکچین فعلی را دارد و تمامی تراکنش‌ها را با سرعت ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه انجام می‌دهد. این پروژه با تمام تلاش خود توانسته مشکلات مقیاس‌پذیری و سرعت پردازش تراکنش‌ها را حل کند و به رمزارزی محبوب و با سودآوری بالا در میان کاربران تبدیل شود.

از جمله ویژگی‌های رو به رشد SOL می‌توان به توان عملیاتی بالا و همچنین کارمزد پایین نسبت به سایر رقبا اشاره کرد. با توجه به حامیان قدرتمند و توان رسانه‌ای که سولانا از آن بهره می‌برد، در طول روز نوسانات بالایی را ثبت می‌کند که شما می‌توانید از آن به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه استفاده کنید.

فایل کوین (FIL)

ارز فایل کوین

یکی دیگر از رمزارزها در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، توکن FIL است  که سهم کوچکی در بازار کریپتو دارد. فایل کوین از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را شروع کرده است و مانند بسیاری از رقبای خود، جاه‌طلبی‌هایش خاص و استثنایی است.

فایل کوین یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز محسوب می‌شود که هدف اصلی آن ذخیره اطلاعات مهم است. ماهیت غیرمتمرکز آن موجب شده تا این شبکه مورد استفاده افرادی قرار بگیرد که امنیت و حریم خصوصی برایشان اهمیت بالایی دارد. از آن می‌توان برای ذخیره هر نوع داده‌ای نظیر فایل‌های صوتی، فیلم، تصاویر ثابت و یا متن استفاده کرد. همچنین فایل کوین ادعا می‌کند برای ذخیره اطلاعات حساس و مهم به‌اندازه کافی امن است.

پولکادات (DOT)

پولکادات برای سود روزانه

پلتفرم پولکادات می‌تواند بلاکچین‌های مختلف را در یک شبکه به هم متصل کند و یا داده‌ها را بین بلاکچین‌های مختلف ردوبدل کند. هدف اصلی این شبکه رفع مشکلات انتقال داده و پایین‌بودن سرعت این انتقال بین بلاکچین‌های مختلف است. در حقیقت شبکه پولکادات سعی دارد دسترسی به W3 اینترنت نسل سوم را راحت‌تر کند.

پولکادات در سال ۲۰۱۷ توسط یکی از اعضای تیم سازنده اتریوم، گاوین وود (Gavid Wood) ساخته شد. عنصر اصلی این شبکه ریلی چین (Relay Chain) همان پلی است که شبکه‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند و اجازه می‌دهد تا از توکن بومی DOT برای مصارف خاص استفاده کنند. با توجه به کاربران فعال این رمزارز، ‌پولکادات از حجم معاملاتی بسیار خوبی برخوردار است و یک رمز ارز مناسب برای ترید روزانه محسوب می‌شود.

تتر (USDT)

تتر

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در کشور ایران می‌تواند استیبل‌کوین تتر باشد. به‌طورکلی ارزهای دیجیتال در تلاش‌اند که نوسانات خود را محدود کنند تا بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرند. از آنجایی که رمزارزهایی نظیر بیت کوین فرازوفرود بسیار چشمگیری را تجربه می‌کنند، USDT و سایر استیبل‌کوین‌ها سعی می‌کنند با ثابت نگه‌داشتن قیمت خود کاربران را مجذوب خود کنند.

قیمت تتر مستقیما با قیمت دلار آمریکا برابری می‌کند. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد که در طول زمان ارزش دارایی خود را حفظ کنند. از این توکن به‌عنوان رمز ارز مناسب برای ترید روزانه یاد می‌شود؛ زیرا قیمت دلار در ایران با نوسانات زیادی مواجه است و شما می‌توانید از این فرصت برای کسب سود روزانه خود بهره‌مند شوید.

اتریوم (ETH)

اتریوم برای ترید روزانه

تنها کوینی که قدرت رقابت با بیت کوین را دارد، اتر است. این توکن پر قدرت و جذاب در فضای بومی بلاکچین اتریوم متولد شده است. این اکوسیستم در مدت‌زمان کوتاهی توانست مورد توجه کاربران و توسعه‌دهندگان قرار بگیرد و به‌سرعت به‌عنوان یک پناهگاه ایمن برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز تبدیل شد.

اتر را می‌توان بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه دانست؛ زیرا این رمزارز نوسان بسیار بالایی را در طول روز ثبت می‌کند. حتی اگر در معاملات روزانه، قیمت ETH کاهش یافت اصلاً جای نگرانی نیست، شما می‌توانید  این ارز را در والت خود نگه دارید و در یک فرصت مناسب بفروشید. همچنین می‌توانید بدون توجه به افزایش یا کاهش قیمت، با توجه به نقشه راه، ارائه برنامه‌های غیرمتمرکز دیفای از اتریوم کسب درآمد داشته باشید.

بایننس کوین (BNB)

BNB

 

بایننس کوین توکن بومی بزرگ‌ترین صرافی کریپتو، بایننس است. با توجه به حامی معتبری که این کوین دارد طبیعتاً محبوب و امن محسوب می‌شود. به عقیده بسیاری از صاحب‌نظران حوزه کریپتو، BNB یک فرصت سرمایه‌گذاری بسیار عالی و رمز ارز مناسب برای ترید روزانه محسوب می‌شود.

بایننس کوین در ابتدا یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 بر بستر اتریوم بود؛ اما پس از راه‌اندازی بلاکچین اختصاصی بایننس، به این شبکه انتقال یافت. این دارایی کاربردهای مختلفی نظیر پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در صرافی، پرداخت کارمزد انجام تراکنش بر بستر بایننس چین (BEP2) و بایننس اسمارت چین (BEP20)، انجام خریدهای آنلاین مثلاً با استفاده از بایننس کارت دارد.

پالیگان (MATIC)

متیک

در حال حاضر پالیگان یکی از بزرگ‌ترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ شبکه اتریوم محسوب می‌شود. MATIC رمزارز بومی این شبکه است و دلیل قرارگیری آن در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه این است که توانست عملکرد بسیار خوبی در زمینه قیمت، انعطاف‌پذیری اثبات شده و روند کلی صعودی از خود نشان دهد و نگاه‌ها را به خود جلب کند.

با راه‌اندازی این سیستم بر بستر پلتفرم‌های جدید بلاکچین و همچنین افزایش رمزارزها، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز دیجیتال بر این باورند که ماتیک می‌تواند قله‌های صعودی تازه‌ای را فتح کند. تا سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی شده است که قیمت این ارز تا ۹ هزار درصد افزایش پیدا می‌کند و به بالای ۶۰ دلار صعود خواهد کرد. 

انتخاب بهترین استراتژی برای معاملات روزانه

پاسخ به سوال «بهترین انتخاب» در بازار کریپتو همیشه با چالش‌هایی همراه است؛ زیرا در این مارکت نوسانات و احتمالات زیادی وجود دارد و هر فردی با درنظرگرفتن شرایط مالی و زمانی خود می‌تواند بهترین استراتژی را انتخاب کند. معاملات روزانه بسیار وسوسه‌انگیز هستند و ریسک‌هایی را به همراه دارند. انتخاب ارز دیجیتال مناسب و سبک معاملاتی تأثیر مستقیمی روی سود و همچنین ضررهای شما دارد.

در این مقاله به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه پرداختیم و با پتانسیل‌ترین رمزارزها را بررسی کردیم. با رعایت نکاتی که در این مطلب به آن پرداختیم و گسترش دانش خود در بازارهای مالی شما هم می‌توانید سودهای خوبی را در معاملات روزانه کسب کنید.

به نظر شما کدام‌یک از ارزها برای ترید روزانه گزینه بهتری هستند؟ جای کدام کوین را در این لیست خالی می‌بینید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۶۹

منبع
analyticsinsight
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
18 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی هادی
علی هادی
26 روز قبل

با سلام دوستان عزیز نصیحت من به شما دوج کویین بخرید دقت کنید یه ماه اوج برداشته و امسال هم نوسانات زیادی داره که باید استفاده کرد ولی تا پایان سال سود خوبی میده ( لطفا اگه ریزش کرد نترسید این چیزا عادیه بعد یه هفته دوباره بالا میره ) اما درکل ریسک هم داره

علی رستگاری
علی رستگاری
28 روز قبل

ادامه اتریوم
احتمتل میدم از تاریخ امروز حدود یک سال به اندازه یک شیب نامتعادل ولی به هر حال رو به رشد بره بالا و از سال دوم نرم شروع کنه پایین بیاد باز.
اگر پایین نیومد و بالا تر رفت ، احتمالا قراره خیلی بره بالاتر.
نمودارهای چند ساله رو حتما چک کنید‌
اما بیتکوین
حرکت امروزش مثل بیست و هشت نوامبر دوهزار و بیسته!!
به نظرم تا دو سال قراره بره بالا تر از امروز
البته.دوران کرونا نیستیم دیگه ممکنه بعد اون هم باز بره بالاتر
من به شخصه سرمایه اصلیم رو رو بیت کوین میخوابونم.
شاید اشتباه میکنم

علی رستگاری
علی رستگاری
28 روز قبل

ادامه XRP
یه دفعه هم سقوط کنه
اتریوم یکم غیر قابل پیش بینی تره طبق نموداز چند ساله.نه میشه گفت خوب نه بد

سالهای اول خیلی ثابت بوده.یه دفعه شروع میکنه نوسانات به هم نزدیک و شدید و رو به بالا
چند باری قله های به هم نزدیک پیدا میکنه بعد قله ها کوتاه تر میشن و از آخرین قله یه دفعه سقوط میکنه
حالا دقیقا عین روزهای اولش داره باز میره رو به بالا شبیه تکرار نمودار سالهای اولیشه
این ماه شیب بالای گرفته دقیقا یک چنین حرکتی رو تو سابقش میشه دید.
من احتمال میدم از تاریخ امروز

علی رستگاری
علی رستگاری
28 روز قبل

Solana هم ریزش بدی داشته طی چند سال ولی یک ماهه اخیر شیب تیزی رو به بالا گرفته،با ت جه به یابقه نمودار چند سالش احتمال میدم به یک قله برسه ، بعد شروع کنه نرم بیاد پایین ‌بنابراین قله رو پیدا کردید بهتره بفروشید .چون به مرور یک ماه احتمالا میشه فهمید که در حال ریزشه.
دقیقا مثل اویل شروعش نمودارش داره کار میکنه.
XRP انگار نرم شروع کرده داره میره بالا.اومده بوده پایین اونم باز نرم ولی همون نرم داره میره بالا طبق نمودار چند سالش.نمیدونم ولی شبیه یه چیزیه که انگار یه دفعه قراره برسه به قله یه د

علی رستگاری
علی رستگاری
28 روز قبل

من الان دارم نمودارها رو میبینم از هر ده تا واحدی که بالا گفتن.از سال دو هزار و هفده تا امروز که بیست و هشت مارچ دو هزار و بیست و چهاره.
یه چیز جالب که فهمیدم
Poldakot
Dogecoin
FIL
Polygan
بگی نگی Avalanche
سقوط بالایی داشتند.
BNB سقوط داشته یه مدت نگه داشته خودشو باز سقوط کرده باز همینطور نگه داشته ، اخیرا سیر صعودی تیزی پیدا کرده یک ماه اخیر تقریبا.
احتمالش هست به یک قله برسه بعد شروع کنه ریزش باز همونطور مقطعی.

باقی رو کامنت بعدی میگم.

سعید
سعید
1 ماه قبل

سلام
به یه تجربه ای رسیدم که دوستمون اشاره کرد ، اصلا احساسی نه بفروشید و نه بخرید ، همیشه برای ورود و خرید احتیاط کرده ، مطلقا عجله نکنید بقول دستمون حد ضرر و سود معین کنید ان شالله موفق باشید ببخشید در حضور اساتید جسارت کردم

مهران
مهران
2 ماه قبل

سلام متاسفانه تواین بازار اگه هول باشی و استرس داشته باشی مثل من باهر تریدی که انجام میدی مواجع با ضرر میشی اصلا عجله نکنید تو ترید ممنون که مثل من نشید من هرروز تو ضررم متاسفانه

اصغر افضلی
اصغر افضلی
2 ماه قبل

چرا رمز ارزها مواقعی سقوط زیادی دارن و موجب ضرر و زیان دارندگان آن می‌شود

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  اصغر افضلی

سلام
رمزارزها هم مانند بازار سهام و هر کالای ارزشمندی دارای خریداران و فروشندگان بالقوه‌ای در سطوح قیمتی مختلف هستنند که اینها در کنار اخبار و رویدادهای فاندامنتالی موجب ریزش یا رشد قیمت بازار میشوند.

علی رستگاری
علی رستگاری
28 روز قبل
پاسخ به  ر رواقی

الان بیست و هشت مارچ دو هزار و بیست و چهار هست من دارم این پیام رو میگذارم.پس فکر میکنم با توجه به تبلیغات وسیعی که این یک ماهه اخیر داره در مورد بیت کوین میشه و بیشتر از قبل همه جا صحبتش هست ،فروشش بالاتر بره و طی شش ماه آینده قیمتش حتی بالاتر از نود و شش هزار دلار برای هر واحد بیتکوین بره.من فکر میکنم بیت کوین بگیرم در بلند مدت حداقل حدود شش ماه آینده ، سود چشمگیری داشته باشم.روزانه اصلا جالب نیست بهش نگاه بکنم.ولی چشم انداز شش ماهه با توجه به تبلیغات اخیر که دهن پرکن شده به گمانم ارزشش خیلی ب

محمدناصر سوری
محمدناصر سوری
5 ماه قبل

باسلام و خدا قوت
لطفا تاریخ ویرایش را بصورت روزانه قید کنید
الان چند روزه هیچ مطلب جدیدی اضافه نشده
خواهش میکنم هرشب بهترین ارزهای فردا را معرفی کنید
یا حداقل هر دو یا سه روز مطلب را بروز کنید حتی اگر تغییری نکرده باشد
با سپاس از زحمات شما عزیزان

Mohamad
Mohamad
5 ماه قبل

سلام دوستان خوبین ترید کریپتو سود خوبی به ما میدهد

امیرحسین مسلمی
امیرحسین مسلمی
8 ماه قبل

سلام شما تو بالا گفتید که دوج کوین ارز بهتری برای سود روزانه است و من هم اون و خریدم پس چرا هر روز سود نمیده

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل

سلام و عرض ادب
کسب سود در بازار کریپتو کارنسی بستگی به دانش شما از تحلیل بازار دارد. رمزارزهای با نوسان قیمت زیاد معمولا گزینه بهتری برای ترید روزانه هستند. اما به هرحال صرفا خرید یک ارز، تضمینی بر سودآوری نیست و تریدر باید معاملات موفقیت آمیزی هم انجام دهد.

Sami
Sami
3 ماه قبل

دوست عزیز ترون بخر تو این یک هفته ۱۲۰۰ تومان‌ گرون شده

داود روشندل
داود روشندل
9 ماه قبل

به نظر من بیت کوین کش خوبه من که توسود خوبی بردم ازش خدا بده برکت ولی بازار تتر ضرر زیاد داره
در واقع هیچ کسی از قیمت کف و سقف خبر نداره وگرنه در کمتر از یک سال میلیاردر میشه

حیدری
حیدری
10 ماه قبل

بسیارعالی بود متشکرم

ر رواقی
ر رواقی
10 ماه قبل
پاسخ به  حیدری

ممنون از همراهی شما دوست گرامی. بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما در خصوص سایر مقالات بلاگ والکس هستیم.

دکمه بازگشت به بالا