مقالات ارز دیجیتال

بهترین تبلت برای تریدر کدام است؟ مشخصات مهم در انتخاب تبلت برای تریدها

شما برای اینکه در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل به فرد موفقی شوید، علاوه بر داشتن علم و تجربه کافی باید تجهیزات خوبی هم داشته باشید. تریدرها معمولا برای انجام معاملات ارزی خود از کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. اما در برخی مواقع ممکن است نیاز داشته باشند تا وسیله کار خود را همه جا با خود همراه داشته باشند. از آنجایی که حمل و نقل لپ تاپ و کامپیوتر کار آسانی نیست، خرید یک تبلت خوب می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

انتخاب بهترین تبلت برای تریدر کار آسانی است، اگر نسبت به ویژگی‌های فنی دستگاه انتخابی خود آگاهی کامل داشته باشید. ترید ارز دیجیتال جزو آن دسته از کارهاییست که به سرعت و قدرت پردازش بالایی نیاز دارد. در ادامه این مقاله چند مورد از بهترین تبلت‌ها برای تریدرها و معامله‌گران بازار کریپتو را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های یک تبلت مناسب ترید

افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند عموما به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: سرمایه گذاران و معامله گران. معامله گران یا تریدرها افرادی هستند که ساعات زیادی از روز خود را به انجام معاملات کوچک و بزرگ مختلف در بازار کریپتو اختصاص می‌دهند. بنابراین کاملا طبیعی است که مدام پشت سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ‌های مختلف باشد. این موضوع در دراز مدت افراد را خسته می‌کند. یکی نمونه مناسب از ابزار ترید، تبلت است. زیرا در این صورت معامله‌گر می‌تواند آن را با خود به هرجایی که دوست دارد برده و لازم نیست مدام در یک مکان ثابت چشم به صفحه مانیتور کامپیوتر بدوزد.

انتخاب تبلت مناسب تریدر

افرادی که به فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی علاقه دارند معمولا همیشه در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند. برای مثال ممکن است بهترین کتاب‌ها برای ترید را شناسایی و به مطالعه آن‌ها بپردازند. همانطور که گفته شد، تبلت‌ها ابزارهای کارآمد و نسبتا قدرتمندی هستند که مثل گوشی قابل حمل و نقل بوده و در عین حال از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار هستند. بهترین تبلت برای تریدر باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. در واقع این طور نیست که با هر تبلتی که دلتان بخواهد بتوانید در بازار کریپتو معامله کنید. زیرا دستگاهی که در اختیار دارید باید حداقل‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم را داشته باشد تا بتواند شما را در بازار رمزارزها همراهی کند.

۱. حافظه رم

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین تبلت برای تریدر، میزان رم آن است. تبلتی که مورد استفاده قرار می‌دهید حداقل باید ۲ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. هرچه این میزان بیشتر باشد، کارایی و سرعت دستگاه شما در ترید نیز بیشتر خواهد شد. زیرا شما در حین انجام معاملات ارزی لازم است تا تب‌های متعددی در مرورگر خود باز کنید. همچنین در برخی مواقع باید از چند اپلیکیشن مختلف به طور همزمان استفاده کنید. بنابراین عملکرد مفید و بی‌تاخیر در این زمینه با میزان حافظه تبلت شما رابطه مستقیمی خواهد داشت.

۲. صفحه نمایش

اگر با نمونه‌های بهترین لپتاپ برای تریدر آشنا باشید، حتما از اهمیت صفحه نمایش در انجام معاملات ارزی خبر دارید. بازار کریپتو سرشار از نمودارهای متفاوت و اعداد و ارقام است. کیفیت و اندازه صفحه‌ای که مقابل شما قرار دارد روی عملکرد شما تاثیر ویژه‌ای خواهد داشت. شما هنگام خرید بهترین تبلت برای تریدر باید دو مورد را برای صفحه نمایش آن بررسی کنید: رزولوشن و سایز. حداقل میزان رزولوشن یک تبلت مناسب برای ترید ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. حال هرچه این میزان بیشتر باشد، شفافیت و وضوح تصویر در صفحه نمایش نیز بیشتر خواهد بود.

صفحه نمایش از ویژگی بهترین تبلت برای تریدر

اندازه صفحه نمایش نیز به خود شما بستگی دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند تبلتی که انتخاب می‌کنند سبک و کوچک باشد تا حمل و نقل آسان‌تری داشته باشد. اما به طور کلی کمترین اندازه‌ای که صفحه یک تبلت مناسب ترید می‌تواند داشته باشد، ۸ اینج است. بنابراین بهتر است برای راحتی در ترید و مشاهده بهتر نمودارها از تبلت‌های بزرگتر استفاده کنید.

۳. عمر باطری

بهترین تبلت برای تریدر باید باتری مناسبی داشته باشد. عمر طولانی باتری در یک تبلت تضمین می‌کند که شما در حین انجام معاملات ارزی دچار مشکلاتی مثل هنگ کردن، کم شدن نور صفحه یا خاموش شدن دستگاه نمی‌شوید. بنابراین بهترین تبلت برای تریدر باید حداقل ۷ ساعت شارژدهی داشته باشد.

معرفی بهترین تبلت ها برای تریدرها

این روزها تنوع برندها و مدل‌های تبلت در بازار بسیار زیاد است. بنابراین ممکن است هنگام یافتن بهترین تبلت مناسب خود کمی گیج شوید. اما در نهایت با داشتن یک مطالعه مختصر در این زمینه می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید یک تبلت خوب بخرید. در ادامه نمونه‌هایی از بهترین تبلت برای تریدر را به شما معرفی خواهیم کرد.

گلکسی تب S8 سامسونگ (SM-X706B)

اگر به دنبال تبلتی هستید که مانند یک رایانه سیار در کنار شما باشد و در انجام معاملات ارزی شما را همراهی کند، تبلت گلکسی تب اس ۸ می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این تبلت سیستم سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندی دارد. بنابراین زمانی که مشغول انجام چند کار مختلف در آن هستید، دچار افت سرعت نمی‌شود. ضمن اینکه گزینه خوبی برای بازی‌های آنلاین، طراحی‌های گرافیکی و ترید ارز دیجیتال خواهد بود.

این تبلت باتری قدرتمندی دارد. بنابراین می‌توانید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید در طول روز به طور مدام از آن استفاده کنید. این مدل از تبلت سامسونگ دارای قلم است. بنابراین ممکن است عملکرد شما در انجام تراکنش‌های ارزی سرعت و کیفیت بهتری پیدا کند.

مدل تبلتصفحه نمایشقدرت پردازشنوع پردازندهرمباتری (ma/h)
Galaxy Tab S8۱۱ اینچ۱۲۰ هرتزاسنپدراگون نسل ۱۸۸۰۰۰

 گلکسی تب S7 Plus سامسونگ

یکی از بهترین تبلت ها برای ترید کردن، تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ است. این مدل از تبلت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ سروصدای زیادی به پا کرد. به طوری که بسیاری از کارشناسان آن را رقیب اصلی تبلت‌های اپل دانستند. مدل اس ۷ پلاس تبلت‌های سامسونگ اولین مدلی بودند که از اینترنت نسل ۵G) پشتیبانی می‌کردند. این تبلت از قدرت زیادی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال دستگاهی هستید که در سفرها یا روزهای عادی جای لپ تاپ را برای انجام معاملات ارزی بگیرد، این مدل از تبلت‌های سامسونگ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بدنه گلکسی تب S7 Plus از جنس آلومینیوم است و در رنگ‌های برنزی، مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. ضمن اینکه دارای قلم هوشمند و کیبورد مخصوص است. بنابراین می‌توانید معاملات ارزی خود را با سرعت و تسلط بیشتری انجام دهید.

مدل تبلتصفحه نمایشحافظه داخلیرمنوع پردازندهپردازنده گرافیکیباتری (ma/h)
Galaxy Tab S7 Plus۱۱ اینچ۱۲۸۶Octa-coreAdreno 650۸۰۰۰

آیپد پرو (ipad Pro)

نمونه‌های زیادی از بهترین تبلت برای تریدر را می‌توانید از میان تبلت‌ها اپل پیدا کنید. آیپد پرو ۱۱ اینچ، نسل جدیدی از این تبلت‌ها است که نسبت به مدل قبلی خود بهبودهایی را در مشخصه‌های فنی و فیزیکی تجربه کرده است. این مدل از تبلت‌های آیفون می‌تواند ابزار مناسبی برای ترید ارز دیجیتال باشد. زیرا در کنار وزن سبک خود از قدرت پردازشی و رم زیادی برخوردار است. بنابراین با بالاترین سرعت ممکن، سنگین‌ترین برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

iPad Pro 11 inch، بهترین تبلت‌ برای تریدر ها

نمایشگر این تبلت از شفافیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رنگ‌ها و جزئیات تصاویر را با وضوح بالایی به شما نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای ساعات طولانی به صفحه آن خیره شده و اعدام و ارقام و نمودارهای تحلیلی مربوط به ارزهای دیجیتال را با دقت بررسی کنید. ضمن اینکه تسلط بالای شما به صفحه نمایشگر باعث می‌شود عملکردتان در حین انجام معاملات ارزی بهبود یابد.

مدل تبلتصفحه نمایشحافظهرمنوع پردازنده
iPad Pro 11۱۱ اینچ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲/۱۰۰۰/۲۰۰۰۸Apple M

آیپد مینی (iPad mini 6)

اگر بین نمونه‌های بهترین تبلت برای تریدر به دنبال دستگاهی کوچک و خوش دست با قدرتی مناسب هستید، آیپد مینی ۶ آیفون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این تبلت نسبت به هم‌نوعان خود از صفحه نمایش کوچکتری برخوردار است. اما قدرت پردازش مناسبی دارد و امکانات لازم برای ترید ارز دیجیتال را در اختیار تریدران قرار می‌دهد. در نگاه اول ممکن است عجیب به نظر برسد. اما این دستگاه امکانات یک لپ تاپ خوب را در ابعاد کوچک خود جای داده است.

آیپد مینی ۶ در بین تبلت‌های اپل طرفداران زیادی دارد. این تبلت در چهار رنگ طلایی، رزگلد، خاکستری و بنفش به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این تبلت وضوح زیادی دارد و تصاویر، نمودارها، مقاله‌ها و تمام جزئیات را با بهتربن کیفیت به شما نمایش می‌دهد..

مدل تبلتصفحه نمایشحافظه داخلیرمنوع پردازنده
iPad mini 6۸.۳ اینچ۶۴۴تراشه A15 بایونیک
iPad mini 6 تبلت مناسب ترید

مایکروسافت سرفیس پرو ۷  (Surface Pro 7 Plus)

بی‌شک تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 Plus یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای بهترین تبلت برای هر تریدر خواهد بود که در دو سری E و A ارائه شده است. هر دوی آن‌ها قدرت پردازش بسیار بالا و صفحه نمایش بزرگی برخوردار هستند. بنابراین شما با خرید این تبلت، گویی یک لپ تاپ خریده‌اید. ضمن اینکه می‌توانید SSD خود را تنها با فشار دادن یک دکمه تعویض و در صورت نیاز ارتقا دهید.

اکثر معامله‌گرانی که به دنبال بهترین تبلت برای تریدر هستند انتظار دارند تا با کم‌ترین هزینه، یک دستگاه قدرتمند و خوب را پیدا کنند. تبلت مایکروسافت Surface Pro 7 Plus دقیقا چنین ویژگی‌هایی را دارد. این دستگاه می‌تواند چندین برنامه را به طور همزمان اجرا و بدون هنگ کردن مانند یک سیستم کامپیوتری خوب عملیات‌های ارزی شما را در سایت‌های مختلف پردازش کند.

 مایکروسافت سرفیس پرو ۷ سری Aمایکروسافت سرفیس پرو ۷ سری E
صفحه نمایش۱۲.۳ اینچ۱۲.۳ اینچ
حافظه داخلی۱۲۸۲۵۶
رم۸۱۶
کارت حافظهدارددارد
نوع پردازندهIntel Core i3Intel Core i7

مقایسه بهترین تبلت برای تریدرها

همانطور که دیدید تبلت‌های متنوع و متعددی در بازار وجود دارد که به تریدرها در انجام معاملات ارزی کمک می‌کند. تبلتی که برای انجام عملیات ترید در بازار رمزارزها انتخاب می‌کنید باید قدرت پردازش بالایی داشته باشد. زیرا عملیات‌های ارزی معمولا طولانی هستند و ممکن است شما مجبور باشید چند صفحه مختلف در مرورگر و چند اپلیکیشن متفاوت را باز کنید. بنابراین تبلت‌های ضعیف ممکن است هنگ کنند و شما را در قسمت حساس معامله تنها بگذارند. ما در این مقاله نمونه‌های مختلفی از بهترین تبلت برای تریدر را در برندهای مختلف معرفی کردیم. در نهایت زمانی که دستگاه مورد نظرتان را خریداری کردید می‌توانید با خیالی راحت در یک صرافی مطمئن و معتبر مثل صرافی والکس به انجام معاملات ارزی خود بپردازید. در جدول زیر تبلت‌هایی که در این مقاله معرفی شدند را در کنار هم مقایسه کرده‌ایم تا تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

 Galaxy Tab S8Galaxy Tab S7 PlusiPad Pro 11 inchiPad mini 6Surface Pro 7 سری ASurface Pro 7 سری E
صفحه نمایش۱۱ اینچ۱۱ اینچ۱۱ اینچ۸.۳ اینچ۱۲.۳ اینچ۱۲.۳ اینچ
حافظه داخلی۱۲۸۱۲۸۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲/۱۰۰۰/۲۰۰۰  ۶۴۱۲۸۲۵۶
رم۸۶۸۴۸۱۶
پردازندهاسنپدراگون نسل ۱  Octa-core  Apple M  A15  Intel Core i3  Intel Core i7  
کارت حافظه++

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۶

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امین
امین
20 روز قبل

سلام تبلت اچ پی ۱۰۰۰ جی ۲ بنظر شما مناسبه ؟

رضاپاکراه
رضاپاکراه
9 ماه قبل

سلام وازتوضیحاتی که در مورد تبلت دادید عالی بود چون من واقعا اصلافکرنمیکردم با تبلت بتونه درامورارزهادیجیتال کار کرد چون تابه امروز یکماه فیکس تمام دارم درمورد لپ تاپ تحقیق میکنم که کدام یک بهتره چون قدرت خرید نقدی رو نداشتم وحدااکثر تا بیست میلیون فکر کردم میشه یه لپ تاپ پیدا کردم که حداقل جواب منو در امورکاری که عرض کردموبده اما نتیجه ایی نگرفتم. لپ تاپ مورد علاقه من بعد از کلی تحقیق این مدل بود :
LENOVO Ideapad 3 core i5 1155 G7 با رم ۱۲G.B حافظه داخلی ۱TB و SSD 256 G.B و گرافیک ۲G.B MX350

دکمه بازگشت به بالا