آموزش ابزارهاترید

بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها؛ ۱۸ ابزار ترید روزانه

خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید روزانه یکی از روش‌های کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی است. اما این کسب درآمد نیازمند ابزار و برنامه‌های حرفه‌ای است. ابزارهایی که ترید روزانه شما را آسان‌تر می‌کنند.  در این مقاله با بهترین ابزارها و نرم‌افزارها برای ترید روزانه آشنا می‌شویم.

بهترین پلتفرم‌های مبادله ارز دیجیتال

پلتفرم‌های معاملاتی از بهترین ابزارهای معامله روزانه ارز دیجیتال هستند. مزیت استفاده از آنها این است که به جای بررسی چندین صرافی مختلف، می‌توانید از یک پلتفرم جامع برای بررسی ارزها استفاده کنید. این امر می‌تواند به شما کمک کند تا از فرصت‌های بازار سریع‌تر استفاده کنید و بازار را به دقت زیر نظر بگیرید.

کوینجی (Coinigy)

Coinigy یکی از ابزارهای معامله روزانه

Coinigy بدون شک پراستفاده‌ترین پلتفرم معاملاتی در بازار است. Coinigy در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و از آن زمان در حال رشد است. این پلتفرم بیش از ۴۵ صرافی و نمودارهای معاملاتی را پشتیبانی می‌کند و گزینه مناسبی برای خرید اتریوم، بیت کوین و سایر مرزارزها است. 

ترید دش (Tradedash)

Tradedash از Bittrex و Binance پشتیبانی می‌کند که از بزرگ‌ترین صرافی‌های بازار هستند. برخلاف Coinigy که مبتنی بر وب است، Tradedash یک اپلیکیشن دسکتاپ است. این بدان معناست که کلیدهای خصوصی کاربران برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر، رمزگذاری شده و به صورت سرد یا آفلاین ذخیره می‌شوند.

ابزار نمودار 

ابزار نموداری ابزاری است که به شما امکان می‌دهد شاخص‌های مختلف معاملات را بررسی کنید و خطوط روند را برای تحلیل بازار ترسیم کنید. تمرین با این اندیکاتورهای معاملاتی و خطوط روند در نهایت مهارت‌های شما را در تحلیل تکنیکال افزایش می‌دهد. 

تریدینگ ویو (Tradingveiw)

تردینگ ویو یکی از ابزارهای معامله روزانه

TradinView یک شرکت بزرگ است که نمودارهای معاملاتی زنده را برای ارزهای دیجیتال و سهام ارائه می‌دهد و از بهترین ابزارهای معامله روزانه است. ابزار Tradingview یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان نمودار بازار است. معامله گران از Tradingview به عنوان ابزار اصلی ارزهای دیجیتال برای ترسیم نمودار استفاده می‌کنند.

Cryptowat.ch

Cryptowat.ch یک ابزار کاملاً رایگان متعلق به صرافی Kraken است و به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها نمودارها را در بین کوین‌های مختلف ترسیم کنید، بلکه بیش از ۱۰ نمودار را در یک چارت داشته باشید.

داده‌های بازار

فرایند ترسیم داده‌های بازار مستلزم ادغام با مبادلات ارزهای مختلف، ساده سازی داده‌ها و محاسبه میانگین قیمت‌ها است. داشتن نبض دقیق در بازار با داده‌های دقیق، یک نیاز اساسی برای دستیابی به سود در بازار و از ابزارهای معامله روزانه بسیار مهم در کریپتوکارنسی است.

کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

معرفی کوین مارکت کپ

Coinmarketcap پراستفاده‌ترین سایت در بازار برای بررسی قیمت، حجم و عرضه توکن است. کوین مارکت کپ همچنین اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص تاریخچه کوین‌ها به شما ارائه می‌دهد.

آن‌چین اف ایکس (OnchainFX)

OnchainFX داده‌هایی مانند Coinmarketcap را ارائه می‌دهد با این تفاوت که جزئیات منحصر به فرد بیشتری در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال ارزش بازار کوین مورد نظر شما را در آینده پیش بینی می‌کند.

ردیابی بازار

همه روزه اتفاق‌های بسیاری در دنیای کریپتوکارنسی رخ می‌دهد و پیگیری آنها برای سرمایه‌گذاری مطمئن می‌تواند سخت باشد. بررسی ایردراپ‌ها، هاردفورک‌ها و پروژه‌های جدید باید در دستور کار هر سرمایه‌گذاری باشد. داشتن یک تقویم جامع می‌تواند به شما در رسیدن به هدف مورد نظرتان کمک کند و از ابزارهای معامله روزانه به شمار می‌رود.

کوین مارکت کال (CoinmarketCal)

CoinMarketCal یک تقویم بسیار عالی از رخدادهای کریپتوکارنسی است. تمامی اتفاق‌های مربوط به کوین مورد نظر خود را می‌توانید در این تقویم پیدا کنید و از بازار جلوتر باشی.

کوین‌در (Coindar)

Coindar نیز یکی دیگر از تقویم‌های مطرح در بازار است و به شما این امکان را می‌دهد تا رویدادهای مهمی را که در شرف وقوع است بررسی کنید.

وضعیت شبکه 

بررسی وضعیت تراکنش‌ها یا کارمزدهای شبکه می‌تواند در روند سرمایه‌گذاری شما تأثیرگذار باشد؛ بنابراین استفاده از ابزاری برای بررسی وضعیت شبکه می‌تواند مفید باشد.

بیت کوین ویژوال (BitcoinVisuals)

BitcoinVisuals یک ابزارهای معامله روزانه بسیار مفید برای بررسی وضعیت شبکه بیت کوین است. در این برنامه شما می‌توانید هزینه‌های کارمزد هر تراکنش، وضعیت هش ریت بیت کوین یا سختی شبکه را بررسی کنید.

کریپتو میزو (CryptoMiso)

CryptoMiso برای بررسی روند تمامی کوین‌های بازار طراحی شده است. بررسی پروژه‌های متعدد مربوط به کوین مورد نظر نیز از ویژگی‌های این ابزار است.

اخبار 

با وجود صدها سایت خبری که روزانه هزاران مقاله منتشر می‌کنند داشتن منبعی که بتواند همه این داده‌ها را در یک نما جمع‌آوری کند، برای بررسی سریع وضعیت بازار و دیدن اخبار ارائه شده در یک دیدگاه بسیار مفید خواهد بود و از ابزارهای معامله روزانه مهم به شمار می‌رود. 

کریپتو پنیک (CryptoPanic)

کریپتو پنیک یک تجمیع کننده اخبار رایگان و جامع است. کریپتوپنیک گزینه هشدار قیمت را نیز دارد که شما می‌تواند در داشبورد خود آن را اضافه کنید. همچنین تمامی اخبار روز را به صورت یک جا برای شما گرد آورده است. 

ربات‌های معاملاتی

ربات‌های معاملاتی ترید روزانه ارز دیجیتال

ربات‌های معاملاتی از جمله ابزارهای معامله روزانه برای معامله ارز دیجیتال هستند که به صورت خودکار توسط پارامترهایی که از قبل برایشان تعیین کرده‌اید، به جای شما معامله کنند. اگر استراتژی درستی را با یک ربات قابل اعتماد ایجاد کنید، می‌توانید حتی در هنگام خواب نیز سود کسب کنید.

هس‌آنلاین (HassOnline)

HaasOnline سابقه‌ای ۵ ساله در صنعت کریپتوکارنسی دارد و یکی از مورد اعتماد‌ترین ربات‌های معاملاتی را به کاربران ارائه می‌دهد. امکان ایجاد آربیتراژ نیز در این سامانه برای شما وجود دارد.

گکو (Gekko)

Gekko یک ربات تجاری رایگان و منبع باز است که می‌توان آن را از Github دانلود کرد. Gekko از ۱۴ صرافی بزرگ دنیا پشتیبانی می‌کند.

انواع کیف پول 

داشتن یک کیف پول مطمئن و همیشه در دسترس یکی از ضرورت‌های معاملات روزانه کریپتو  و از ابزارهای معامله روزانه مهم به شمار می‌رود. 

تراست ولت (TrustWallet)

کیف پول تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری موجود در بازار است که دارای بالاترین ضریب امنیتی نیز می‌باشد. دسترسی آسان و پشتیبانی از اکثر کوین‌های بازار، تراست ولت را به یکی از ابزارهای معامله روزانه منحصر به فرد تبدیل کرده است.

متامسک (Metamask)

Metamask یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های اتریوم است. نکته جالب در مورد Metamask این است که به عنوان یک افزونه مرورگر Chrome یا Brave مبتنی بر وب است و نیازی به نصب به صورت سنتی وجود ندارد. متامسک این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی توکن‌های اتریوم و ERC-20 را به برنامه‌های غیرمتمرکز در وب ارسال کنید. 

جستجوگرهای شبکه (Block Expelorer)

جستجوگر شبکه یک رابط کاربری است که به شما امکان می‌دهد با بلاک‌چین‌ها تعامل داشته باشید و داده‌های تراکنش را در یک شبکه مشاهده کنید. اگر برای شخصی بیت کوین ارسال کردید، یا دوستی برای شما بیت کوین فرستاد می‌توانید با وارد کردن آدرس عمومی کیف پول بیت کوین یا شناسه تراکنش، وضعیت آن تراکنش را بررسی کنید. 

Blockchain.com

جستجوگر شبکه Blockchain.com می‌تواند به داده‌های BTC ،ETH و بلاک چین BCH دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید وضعیت تراکنش‌های خود را در این جستجوگر مشاهده کنید.

 اتر اسکن (Etherscan)

Etherscan یک جستجوگر فوق‌العاده برای کوین‌های ERC20 است. در این جستجوگر امکان مشاهده هش شبکه، داده‌‌های بلوک و ارز بازار را نیز بررسی کنید.

ترجیح شما کدام ابزارهای معامله روزانه است؟

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین ابزارهای مورد نیاز هر سرمایه‌گذاری در بازار را به شما معرفی کنیم. در میان ابزارهای معرفی شده برخی دارای ویژگی‌های نسبی برتری در مقایسه با سایر ابزارها بودند. اما در نهایت این سلیقه و خواست شما است تا بهترین ابزار را برای معاملات روزانه خود انتخاب کنید. با استفاده از این ابزارها در نهایت شاهد پیشرفت در روند معاملاتی خود خواهید بود.

۱۵

۱۸ ابزار برای ترید روزانه

گام قبلی (۱۵/۱۷) گام بعدی

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا