آموزش ابزارهاتحلیل ارزهای دیجیتالتریدسرمایه گذاری

بهترین سایت پیش بینی ارز دیجیتال؛ ۱۰ سایت برتر تحلیل کریپتو

با وجود ۲۵ هزار ارز دیجیتال لیست شده در سایت کوین مارکت کپ، انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کمی چالش برانگیز است. ممکن است هنگام انتخاب رمزارز از صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال دچار گمراهی شوید، اما بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال می‌توانند به شما کمک کنند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت سرمایه‌گذاران، به‌ویژه آنهایی که به‌طور مداوم به معامله می‌پردازند، ارزیابی الگوهای مربوط به اطلاعات معاملات است. به همین دلیل، در این مطلب از بلاگ والکس، ۱۰ مورد از بهترین سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال را معرفی می‌کنیم. بنابراین اگر می‌خواهید آگاهانه در رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید و با بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

گلس نود (Glassnode)

گلس نود یکی از سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

گلس‌نود یک پلتفرم داده و اطلاعات درون زنجیره‌ای است، به‌طوریکه که داده‌ها را از تعدادی بلاک چین مختلف جمع‌آوری می‌کند تا به‌طور دقیق فعالیت‌های شبکه رمزنگاری را ارزیابی کند و سپس از آنها برای ارائه گزارش معیارها و بینش‌ها به سرمایه‌گذاران استفاده می‌کند. این ابزار می‌تواند به شما برای بررسی شاخص‌های بازار و تحلیل نمودار ارز دیجیتال و مشاهده تعداد آدرس‌های فعال با تراکنش‌های موفق مفید باشد.  

برای مثال، بسیاری از معامله‌گران برای خرید و فروش دارایی‌های خود، آنها را به صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال منتقل می‌کنند، شناخت حجم معاملات صرافی‌ها و مقایسه آنها با جریان ورودی به صرافی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته می‌تواند از جمله اطلاعات مفیدی باشد که این پلتفرم به شما ارائه می‌دهد.

گلس نود یکی از بهترین سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود که اطلاعاتی رایگان شامل فعالیت آدرس، عرضه در گردش، حجم معاملات، تعداد تراکنش‌ها و کارمزد تراکنش‌ها ارائه می‌دهد. البته فراموش نکنید که باارزش‌ترین خدمات این ابزار پولی هستند. برای عضویت پیشرفته در این بستر باید مبلغ ۲۹ دلار و برای عضویت حرفه‌ای ۷۹۹ دلار در ماه بپردازید. درحالی‌که کاربران این وبسایت ارائه شاخص‌های نوآورانه و تحلیل نمودار ارز دیجیتال را از ویژگی‌های مثبت آن می‌دانند، به‌عنوان ویژگی منفی گلس نود باید بگوییم که بهترین خدمات آن فقط با پرداخت پول و خرید عضویت حرفه‌ای یا پیشرفته فعال می‌شوند.

مساری (Messari)

سایت تحلیلی مساری

Messari ابزاری برای جمع‌آوری داده‌های رمزنگاری برای معامله‌گران پیشرفته‌ای است که می‌خواهند از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها نگاه عمیق‌تری به بازار داشته باشند. این ابزار انواع فیلترهای مفید مانند سکتور، قیمت و مارکت کپ ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای سفارشی سازی تحقیقات خود در مورد ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنید.

تمام کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند؛ اگر می‌خواهید از این ابزار تحقیقاتی کریپتو بیشترین بهره را ببرید، می‌توانید با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار در ماه از خدمات Messari Pro استفاده کنید. عضویت حرفه‌ای این ابزار شامل بینش‌های روزانه و تحقیقات طولانی مدت، در کنار ویژگی‌های غربالگری، نمودار و فهرست‌های پیشرفته می‌شود. نسخه Pro همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را در صفحه گسترده دانلود کنید. شاید استفاده از این سایت در نگاه اول کمی سخت به‌نظر برسد، اما معیارهای مختلف آن و نمودارها و تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد ارزش کار کردن با آن را دارد. 

لونار کراش (Lunar Crush)

سایت لونارکراش

اگر به‌دنبال یک ابزار مناسب برای تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال هستید، لونار کراش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. LunarCrush یک پلتفرم هوش اجتماعی است که داده‌های شبکه‌های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می‌کند. داده‌های به‌دست آمده به شما کمک می‌کنند تا علاوه‌بر فعالیت بازار و داده‌های تراکنش، احساسات سرمایه گذاران را بررسی کنید. برای درک تاثیر احساسات بر کریپتو، کافیست این نکته را درنظر بگیرید که چگونه ذکر یک ارز دیجیتال توسط اینفلوئنسرها باعث نوسانات شدید قیمت آن می‌شود.

Lunar Crush از روش‌هایی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا دیدگاه‌هایی مربوط به ارز دیجیتال را ارائه دهد. در واقع، شما با استفاده از این ابزار در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید؛ چراکه این بستر شما را از جستجوی مداوم بین منابع مختلف بی‌نیاز می‌کند. برخی از ویژگی‌هایی که این ابزار در شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد شامل لایک‌ها، کامنت‌‌ها، بازنشرها، دنبال‌کنندگان و لینک‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شدۀ URL می‌شوند.

در واقع، لونار کراش سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال نیست؛ اما به دلیل اهمیت فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی و تاثیر اینگونه اقدامات در قیمت برخی از رمزارزها، برای تحیل بازار بسیار مفید واقع می‌شود.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) 

کوین ماکت کپ، سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

سایت CoinMarketCap یک سایت معتبر برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است که اطلاعات جامعی درباره این نوع دارایی‌ها ارائه می‌دهد. این سایت به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به قیمت، حجم معاملات، ارزش بازار و سایر معیارهای مربوط به هزاران ارز دیجیتال را در یک مکان مشترک ببینند. با استفاده از الگوریتم‌های خاصی، CoinMarketCap توانسته است به یکی از منابع محبوب و قابل اعتماد برای کاربرانی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند، تبدیل شود.

اطلاعات در کوین مارکت کپ به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی آخرین تغییرات و تحولات در بازار را مشاهده کنند. سایت این امکان را به کاربران می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بر اساس معیارهای مختلفی مانند ارزش بازار، حجم معاملات، قیمت و تغییرات قیمت مرتب‌سازی کنند. همچنین، سایت کوین مارکت کپ ابزارهای دیگری مانند نمودارهای تحلیلی، رتبه‌بندی ارزها، اخبار مربوط به رمزارزها و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

سانتیمنت (Santiment)

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال سانتیمنت

یکی دیگر از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال، Santiment است که داده‌های مربوط به زنجیره و رسانه‌های اجتماعی را در مورد بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال ارائه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات قیمت هر ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنید. همچنین، این پلتفرم بینش‌های اساسی و گزارش‌های رفتاری ارائه می‌دهد تا شما بتوانید همواره جلوتر از بازار باشید. 

به‌طورکلی، هدف این پروژه ایجاد استاندارد برای داده‌های بازار ارزهای دیجیتال و ارائه بهترین شیوه‌ها است. بنابراین، سرمایه‌گذاران مبتدی کریپتو می‌توانند به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه، از آن برای دسترسی به معیارهای اساسی و ویژگی‌های محدود استفاده کنند. اما برای دسترسی به حساب‌های پولی این ابزار، باید ماهانه مبلغ ۱۴۹ یا ۳۹۹ دلار بپردازید. با پرداخت این مبلغ ابزارهای ویژه و سطوح بالاتر پشتیبانی فنی برای شما ارائه می‌شوند. 

کوین گکو (CoinGecko)

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال کوین گکو

کوین گکو یکی از بزرگترین بسترهای گردآورنده اطلاعات درباره رمزارزها است که قیمت ارزهای دیجیتال را بر اساس ارزش بازار آنها ردیابی می‌کند. شما می‌توانید از طریق آن تغییرات قیمت را برای بیش از ۱۰۰۰۰ ارز دیجیتال و بیش از ۵۰۰ صرافی ارز دیجیتال مشاهده کنید. این ابزار علاوه‌بر ردیابی قیمت، حجم و ارزش بازار، رشد جامعه، توسعه کد منبع باز، رویدادهای مهم و معیارهای زنجیره‌ای را هم دنبال می‌کند. این بستر همچنین ابزارهای مدیریت سبد رمزنگاری را ارائه می‌دهد تا معامله گران کریپتو بتوانند سبدهای معاملاتی ارز دیجیتال و DeFi خود را مدیریت کنند.

بسیاری از ویژگی‌های چشمگیر دیگر در کوین گکو وجود دارند که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید تا اطلاعات مفیدی در خصوص یک ارز دیجیتال خاص به‌دست آورید. در این بستر، خدمات حساب‌های Premium  ۴۹.۹۰ دلار و خدمات ویژه ۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

کوین مارکت کال (CoinMarketCal)

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال مارکت کال

CoinMarketCal یک سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است که مانند یک تقویم عمل می‌کند. این تقویم ارز دیجیتال، از طریق وبسایت، اپلیکیشن تلفن همراه، کانال تلگرام و رسانه‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا تمام اطلاعات لازم درمورد رویدادهای آینده در ارزهای دیجیتال مختلف را ارائه ‌دهد. این پلتفرم چارچوبی جامعه محور و مبتنی بر شواهد دارد و اخبار و رویدادهای مختلف در این زمینه، مانند راه‌اندازی کوین‌های جدید و پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین را اعلام می‌کند. همچنین، این بستر به افراد اجازه می‌دهد تا رویدادهای رمزنگاری به آن اضافه کنند. اطلاعات وارد شده، به‌صورت رای‌گیری توسط کاربران دیگر تایید یا تکذیب می‌شوند.

کوین تلگرف (Cointelegraph)

کوین تلگرف سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال

از جمله قدیمی‌ترین و بهترین سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال می‌توان به کوین تلگراف اشاره کرد که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. در حال حاضر این وبسایت یک منبع رسانه دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از اخبار در مورد فناوری بلاکچین، تحلیل نمودار ارز دیجیتال، دارایی‌های رمزنگاری و روندهای نوظهور را پوشش می‌دهد.

این بستر به‌صورت روزانه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار را از دنیای ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. محتوای ارائه شده توسط این بستر‌ شامل تجزیه و تحلیل عمیق، نمودارهای جامع قیمت ارزهای دیجیتال، نقد و بررسی‌های هوشمندانه و گزارش‌های منظم در مورد تحول اجتماعی ارزهای دیجیتال هستند. اطلاعات ارائه شده توسط این وبسایت به ۹ زبان مختلف دنیا ارائه می‌شود. ‌همچنین، اطلاعات آن را می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی مختلف و اپلیکیشن تلفن همراه دنبال کنید.

کریپتو میسو (CryptoMiso)

کریپتو میسو سایت مناسب تحلیل فاندامنتال

در ابزار تحقیقاتی  CryptoMiso، ارزهای دیجیتال براساس فعالیت در Github رتبه بندی می‌شوند. ردیابی پروژه‌های رمزنگاری در Github بسیار آسان است، اما شما نمی‌توانید همه ارزهای دیجیتال را یک به یک ردیابی کنید. به همین دلیل است که به یک ابزار تحقیقاتی کریپتو مانند کریپتومیسو نیاز دارید تا به تحلیل نمودار ارز دیجیتال و ارائه اطلاعات مفید دیگر بپردازد و اطلاعات مربوط به بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال را به شما ارائه دهد. درواقع، این ابزار به شما کمک می‌کند پروژه‌های فعلی ارز دیجیتال را به‌طور سریع بررسی کنید، اما بهتر است پیش از بررسی یک پروژه، درمورد وضعیت توسعه کلی آن و میزان کار توسعه‌دهندگان آن مطالعه کنید. در این بستر فعالیت توسعه‌دهندگان پروژه‌ها در ۳ ماه، ۶ ماه، ۹ ماه و ۱ سال گذشته به شما نشان داده می‌شود.

اسکیو (Skew)

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال اسکیو

اگر به تحلیل نمودار ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، Skew می‌تواند یکی از بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال باشد. این وبسایت یک ابزار تجزیه و تحلیل داده است که اطلاعات صرافی‌های برتر مانند Bybit، OKEx، Binance و FTX را در یک صفحه ترکیب می‌کند و به کاربران ارائه می‌دهد. این پلتفرم امکانات جالبی دارد که می‌توانید از آنها اطلاعات باارزشی کسب کنید. 

Skew  در سال ۲۰۱۸ در لندن تاسیس شد، اما در سال ۲۰۲۱، صرافی Coinbase آن را خریداری کرد و سپس این ابزار به بخشی از Coinbase Prime تبدیل شد. Coinbase Prime به شما امکاناتی مانند فضای ذخیره‌سازی امن، قابلیت‌های معاملاتی پیشرفته و خدمات مشتری در مناطق زمانی مختلف را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با پرداخت اشتراک ماهانه ۲۷۹ دلاری، داشبوردهای سفارشی و داشبوردهای داده بازار را تهیه کنند.

بهترین سایت ها برای مشاهده حجم معاملات

در دنیای ارزهای دیجیتال، تعداد زیادی سایت مختلف برای مشاهده حجم معاملات ارزهای دیجیتال وجود دارد. در زیر، برخی از بهترین سایت‌ها برای مشاهده حجم معاملات ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنم:

کوین کپ (CoinCap)

کوین کپ یک سایت حجم معاملات ارزهای دیجیتال است. این سایت امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از جمله نمودارهای تحلیلی و اطلاعات جامع درباره ارزهای دیجیتال. در وب سایت کوین کپ علاوه بر بررسی حجم معاملات ارزهای دیجیتال امکان سواپ نیز برای کاربران مهیا شده است.

البته توجه به این نکته مهم است که کوین کپ نسبت به سایر سایت‌های ارائه دهنده حجم معاملات رمزارزها، ساده‌تر است و امکانات آنچنان زیادی ندارد.

کوین چک‌آپ (CoinCheckup)

این سایت به کاربران امکان مشاهده حجم معاملات ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این سایت همچنین اطلاعات مفصل درباره ارزها، تحلیل‌های تکنیکال و اخبار مرتبط با بازار را نیز ارائه می‌کند. کوین چک‌آپ بخشی دارد که به پوشش فعالیت شبکه‌های اجتماعی اختصاص دارد که در صفحه رمزارزها قابل نمایش است. به کمک این بخش می‌توانید فعالیت شبکه‌های اجتماعی ارز دیجیتال مورد بررسی را در یک صفحه مشاهده کنید.

از دیگر امکانات این وب سایت، بخش جالب Analysis است که به بررسی کامل فاندامنتال رمزارز مورد نظر کاربر می‌پردازد و بر اساس معیارهای بنیادی امتیازدهی می‌کند.

کریپتو کومپیر (Cryptocompare)

یک سایت مشهور و قدرتمند در حوزه ارزهای دیجیتال است. این سایت به کاربران امکان مشاهده حجم معاملات ارزهای دیجیتال را به همراه اطلاعات دقیقی درباره ارزها، قیمت‌ها، نمودارها و ابزارهای تحلیلی فراهم می‌کند. کریپتو کومپیر علاوه بر ارائه اطلاعات کلی در مورد رمزارزها، برای بررسی حجم معاملات در صرافی‌های مختلف به صورت زنده نیز مفید است. در صفحه مربوط به هر ارز دیجیتال، تَبی به نام Trades وجود دارد که با کلیک بر روی این تب، به حجم معاملات صرافی‌ها به صورت زنده دسترسی دارید.

وُرد کوین ایندکس (Worldcoinindex)

ورد کوین ایندکس نیز یک سایت معتبر و قابل اعتماد برای مشاهده حجم معاملات ارزهای دیجیتال است. این سایت اطلاعات جامعی را درباره قیمت‌ها، حجم معاملات و دیگر معیارهای مربوط به ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

کریپتو رنک (Cryptorank)

کریپتو رنک یک سایت جامع و قدرتمند است که اطلاعات مختلفی درباره ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این سایت به کاربران امکان مشاهده حجم معاملات ارزها، نمودارهای قیمتی، رتبه‌بندی‌ها و ابزارهای تحلیلی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، Cryptorank امکاناتی مانند تحلیل روند قیمت، اخبار روز و تحلیل‌های بنیادی را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از امکانات عالی این سایت، ارائه اطلاعات دقیق در مورد جذب سرمایه و مراحل سرمایه‌گذاری هر ارز دیجیتال است. از دیگر امکانات سایت کریپتو رنک درج اخبار و داده‌های جالب در مورد ICO و IEO های ارزهای دیجیتال است. بنابراین کریپتو رنک با حجم بالای داده‌های تحلیل، برای تحلیلگران فاندامنتال بسیار مفید خواهد بود.

سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چه کمکی به سرمایه گذاران می‌کند؟

به‌خاطر داشته باشید که انتخاب استفاده از بهترین سایت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال برای معاملات کریپتو امری بسیار مهم است. پیش از آنکه سرمایه خود را در یک پروژه ارز دیجیتال خاص قرار دهید، حتما با استفاده از ابزارهای معرفی شده در این مطلب، به مطالعه تحلیل نمودار ارز دیجیتال و تحلیل فاندامنتال پروژه‌ها بپردازید. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که استفاده از بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال به آن معنا نیست که شما صددرصد سود دریافت کنید. درعوض،‌ این ابزارها می‌توانند کمک بزرگی برای تصمیم گیری‌های آگاهانه باشند. نظر شما درمورد ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال چیست؟ آیا شما تجربه کار با این وبسایت‌ها را دارید؟

۱۷

بهترین سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال

گام قبلی (۱۷/۱۷) گام بعدی

(۱۷/۱۷)

گام بعدی next

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مینا
مینا
3 ماه قبل

دوستان حوزه ارزهای دیجیتال شاخه های خیلی زیادی داره و اول آموزش بعدا سرمایه گذاری 
کنید و همیشه با سرمایه مازاد و غیر اصلی خودتون کار کنید و سیو سود و مدیریت سرمایه 
رو فراموش نکنید تا توی بازار های مال متضرر نشوید .

عباس جهانگرد
عباس جهانگرد
4 ماه قبل

سلام. ملت مراقب سایتها و تبلیغات سایتهای خارجی که ادعا دارن به شما روزانه سود میدن رو نخورید. ادعای افرادی که این سایتها رو معرفی میکنن نخورید. این سایتها همه اسکم و کلاهبرداری شبکه ای هست. نمونه این سایتها pmrcw.com و lspice.com و ceshym هست. معرف ایرانی این سایتها همدست اونهاست و به شما تحمیل میکنن که اگر پول بذاری ظرف کمتر از یکماه اصل پولت رو خارج میکنی و بعد با سودت ادامه میدی. در حالیکه این دروغ حرفه ای اونهاست. این سایتها پس از واریز وجه به بهانه های مختلف حساب شما رو مسدود میکنن دستتون ه

محسن رحمانی راد
محسن رحمانی راد
1 سال قبل

سلام
چرالینک سایت ها را قرار ندادید ؟؟؟؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
تغییرات در بروزرسانی اعمال میشود. ضمن اینکه محسن جان شما به راحتی با سرچ نام سایتها در گوگل میتوانید به لینک آنها دسترسی داشته باشید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا